Camping La Yole ****

7,1

47 reviews over Camping La Yole in het Nederlands

Nooit meer!!

Fam. Schlepers, 11-8-2017

Voor ons nooit meer, we boekten een caravan voor 4 personen met baby, het was allemaal zo ontzettend klein, dat we zo niet eens allemaal konden slapen. De kinderwagen kon nog niet naar binnen, het stonk en was absoluut niet schoon, in de douche kon je amper rechtop staan zo laag. Het peuter zwembad was ijs en ijskoud. Niet te doen voor kleintjes. Verder is er niets te beleven op de camping. Ook de omgeving is saai. Het eten op de camping was verschrikkelijk. Wij zijn van ellende na 3 dagen camping La Yole naar huis gereden.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Leuke groene camping met top zwembad

Jeannette, 5-8-2017

Prima Engelstalige receptie, mooie groene camping met super zwembaden (waarvan 2 heerlijk verwarmd). Leuke mix van Engelsen, Fransen, een enkele Belg en Nederlanders. Voor onze kids (3 en 5 jr) waren de zwembaden en de speeltuin top en was de grootte van de camping perfect (groot genoeg om lekker te kunnen fietsen, maar niet te groot om te verdwalen). Sanitair is Ok, douche niet altijd warm en het eten op de camping en in de omgeving is niet echt bijzonder maar als dat het enige is om over te klagen... Omgeving is best mooi, supermarktje met vers brood op de camping en zelfs een tennisbaan voor de deur. strand is super (op 5 min fietsen) en de camping is vrijwel iedere avond rond 22.30u nagenoeg stil. Kortom, een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hele fijne, schone camping met heel mooi zwembad.

Richard, 2-8-2016

De camping is niet al te groot en wordt goed schoon gehouden. Na 22:30uur geen autoverkeer meer op de camping. Mooie plekken met water en afvoer, meest met schaduw. Meerdere was- en douchegelegenheden die goed schoon waren. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt Engels. Wij hadden een grote stacaravan. Jammer dat een technisch en ongedierteprobleem traag werden opgelost. Wifi werkte superslecht door een technisch probleem.

Op de camping een heel klein supertje. Op 10 minuten rijden een enorme Super U en Le Clerc Hypermarchet.

Gasten zijn meest Frans, daarnaast veel Brits en Iers. Er is een grote speeltuin voor de kleintjes. Het zwembad is schitterend. Net nieuw, (2016) met verwarmd peuterbad, groot (koeler) zwembad, glijbaan, jacuzzi's, stroomversnelling, verwarmd binnenbad, etc. Wel erg weinig schaduw. Boxer zwembroeken zijn toegestaan. Net als ballen, en andere speeltjes, alleen in het grote bad. Er is geen animatie. Wel worden er activiteiten voor grotere kinderen en volwassenen georganiseerd.

Naast het zwembad een leuk restaurant met uitstekend eten tegen redelijke prijzen.

Het strand is een half uur lopen. Honden mogen daar alleen komen voor 09:00 en na 19:00uur. Leuke markt in St. Jean-de-Monts. Verder is daar weinig te beleven. Sfeerloos. Vooral de boulevard. Jammer! De omgeving is vlak. Geen heuvels. Een half uur zuidelijk is het landschap gevarieerder. Veel water in het binnenland met kano mogelijkheden.

Wij hebben hier een prima tijd gehad. Net als onze kinderen (12 en 16).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

nooit meer

Rob, 2-8-2016

stonden op plekje 6007 onder dennenbomen met heel veel duiven er in dus auto caravan voortent onder de hars en vogeluitwerpselen en niet zo`n beetje ook. veel overlast van mieren .en moesten erg ver lopen met chemisch toilet om hem te ledigen.de camping waas ook erg rommelig zwerf vuil er werd alleen volgens mij rond het centrum geveegd kortom alles viel tegen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima

Martijn, 21-12-2015

Met 5 kinderen in de grootste stacaravan geweest. Prima te doen, leuk zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeer relaxed! Prima camping!

Gemoedelijke familiecamping, 6-8-2015

Camping La Yole is een gemoedelijke familiecamping. We werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie en de meeste spraken Engels. Gedurende ons verblijf zijn de medewerkers van de camping zeer vriendelijk en behulpzaam geweest. We verbleven in een nieuwe moderne, schone stacaravan met drie slaapkamers. Prima prijskwaliteit verhouding!

Er is een leuk zwembad met buiten en (verwarmd) binnenbad. Buiten is er een glijbaan en apart peuterbad. Bij de bar kon je prima maaltijden bestellen, ook voor take-away.

Al met al een prima vakantie gehad. De omgeving was ook leuk, St Jean de Monts is een leuk dorpje met genoeg te doen. Dat je alles met de auto moet doen lijkt me geen probleem aangezien je toch met de auto bent gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping!

Daniel Groote, 4-8-2015

Middelgrote camping met zwembad (apart peuterbad), heerlijke vakantie gehad!

Zwembad buiten was wel een beetje koud, maar wel te doen. Prima eten in het restaurant en broodjes in de ochtend. Een aanrader, voor een lage prijs hadden wij een splinternieuwe mobile home! Sanitair was netjes en de rest van de camping werd goed onderhouden. Leuke speeltuin.

Niet meer

Alicia , 27-7-2015

Ga hier vooral niet naar toe met kleine kinderen.

Er is niets te doen, geen animatie en als er iets is slaat het nergens op en komt het niet overeen met wat ze aangeven op de papieren.

Camping ligt ver overal vandaan. Alles moet met de auto.

Zoek je als ouder echtpaar rust? Dan beveel ik de camping aan.

Omgeving is ook niet echt super, als je het leuk wilt hebben moet je toch verder zoeken.

Camping ernaast... Zijn genoeg betere campings te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima, no nonsense voor jonge kinderen

Maurits van Linder, 20-5-2014

Weboekten een last minute. We wilden weer eens lekker ouderwets naar Frankrijk met onze zoon van 8 jaar. De touroperator tent was gloednieuw en keurig ingericht. Dat was prettig arriveren na een dag in de auto. Onze rustige hond was geen probleem, die was welkom. Sterker nog, we maakten erg veel contacten vanwege haar. Het zwembad was prima, geen reuzebad maar wel met lange glijbaan. Gewoon dik in orde. Goed dat je alleen spandex materiaal aan mag in het zwembad, wel zo hygienisch. Het strand is mooi uitgestrekt en breed bij laag water. Lekker wandelen. Het nabije dorp is wat saai maar is is volop te bezoeken binnen 30 minuten rijden. Al met al was dit een aanrader. Komt wellicht door de leuke contacten die we maakten met de buren uit Schotland. Meerendeel van de gasten komt uit het Verenigd Koninkrijk en Ierland met de auto. Echt geen enkele Duitser gezien, die voelen zich klaarblijkelijk nog steed ongemakkelijk in deze regio.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Camping met voornamelijk Engelsen

Matthijs Akkenaar, 9-8-2013

Camping heeft een prima zwembad. Het dorpje is een sfeerloos dorpje. Wij stonden aan de grote speelplaats met een bustent en vwbusjes. Elke avond speelde er zo'n 60 kinderen en na zonsondergang kwamen de pubers. Als je van grote Engelse caravans houdt met Engelse vlaggen en knipperende feestverlichting, dan is dit een prima schone camping met een mooi zwembad. De leiding van de camping is vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Yole bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Yole in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Yole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Yole scoort een 7.06 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: