Camping Sol A Gogo ****

7,5

47 reviews over Camping Sol A Gogo in het Nederlands

Vakantie Engeland?

Fam van Vugt, 20-5-2017

In augustus 2016 zijn in deze regio veel Engelsen, dat wisten wij, maar op de hele camping waren maar 4 Nederlandse auto's te vinden waardoor de kinderen (11 en 13 jr) geen vriendjes hadden. Misschien in juli wel? Wel mooi zwembad ( deels overdekt) met super glijbanen, gas-bbq bij caravan en super dicht bij het strand. Totale m2 caravanplaats is niet zo groot. Een vaste overkapping veranda is welkom ipv 1 parasol
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Jeroen, 20-8-2016

Het enige plus punt vond ik het personeel dat was erg vriendelijk.

De Camping voldoet niet echt aan de foto's in de brochure.

En mensen met honden kunnen deze camping beter mijden, over het gehele strand honden verboden ten alle tijde.

En dit staat nergens vermeld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooie camping

Frouktje, 19-8-2016

Mooi chalet..alles was netjes( alleen jammer dat er geen koffiezetapparaat was)..Veel engelsen op de camping maar dat vinden wij geen probleem.Dicht bij het strand waar altijd genoeg plek was.Restaurants en winkels in de buurt!Op de camping was er s avonds altijd wat te doen (voor de liefhebber)..Wij hebben het naar de zin gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sol A Gogo bij:

Heerlijke zon, zee strand vakantie camping

jb, 29-7-2014

Prachtige ligging meteen aan het strand van de Atlantische Oceaan. Grote verschillen met eb en vloed, dus iedere keer was de zee anders. Heerlijk omheind zwembad met 4 glijbanen. Overzichtelijk en netjes. Altijd voldoende stoelen/ligbedden. Leuke bar en kleine snackbar, betaalbaar en lekker. Erg vriendelijk personeel, meeste perfect engels sprekend. Veel Ieren en Britten op de camping. Vanuit de camping diverse restaurantjes te voet te bereiken. Met de auto leuke dorpjes te bezoeken in de omgeving. Veel te doen in de buurt van kermis tot dierentuin tot marktjes tot krabjes zoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

mooie ligging!!

Fam Wijtman, 12-9-2012

Afgelopen augustus (2012) twee weken geboekt bij Sol a Gogo. Allereerst is de ligging fantastisch in onze stacaravan kon je schelpjes in de branding van zee horen. Heerlijk dicht bij het strand!! Maar, en dat was voor ons de dikste min..... Het park is niet geschikt voor hele kleine kinderen, door de hele krappe plaatsen en het toestaan van auto's op de camping. Onze kinderen zijn 4 en 2 jaar oud, deze konden niet vrij spelen bij de stacaravan, doordat je totaal geen zicht hebt op de kinderen. We hadden de fietsen mee van de kinderen maar alleen de oudste kon zich heeeeel voorzichtig vermaken met de fiets. Je hield je hart vast door de vele auto;s die zich de hele dag door over de camping verplaatsten, door de hele krappe plaatsen was er totaal geen veilig zicht voor auto's. Dit viel ons heel erg tegen. Al zouden de kinderen ouder zijn geweest hadden we een hele andere vakantie gehad. Ik denk dat de camping meer geschikt is voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Plezierige camping

Jacco Bakker, 5-8-2012

Wij hadden deze camping geboekt via touroperator een fijne organisatie waar wij al enkele jaren gebruik van maken. Door wat tegenslag op de heenreis was het voor ons pas mogelijk om 's nachts te arriveren, wat geen enkel probleem opleverde. Een telefoontje naar de touroperator receptie (Jack) was voldoende en een uiterst vriendelijke nachtwaker ontving ons en begeleide ons naar de stacaravan.In vergelijking tot eerdere ervaringen was deze caravan enigszins gedateerd. En hoe moeilijk is het om knappe matrassen in deze caravans te plaatsen, zelfs de kinderen hadden er last van. Voor de rest voldeed de caravan wel. De camping is prima, vriendelijk personeel, echter voor kinderen van rond de 13 is er weinig vertier. Het strand op steenworp afstand is perfect, supermarkten ruim aanwezig.Het weer was wisselvallig in onze periode, gemiddeld goed. Samengevat scoorde deze vakantie op Sol a Go Go een voldoende, volgend jaar wel op zoek naar een camping die geschikter is voor kids van 14.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

super vakantie met kleine kindjes

Nathalie, 28-7-2012

juist naar Sol à Gogo geweest met 2 kindjes van 4,5 en 2,5 jaar oud. Rustige camping, zeer proper, vriendelijk personeel. Aan te raden voor jonge gezinnen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Gezellige gezinscamping

Femke Janssen, 27-6-2012

Het is een nette camping die heerlijk dichtbij het strand ligt, voor de kinderen genoeg te doen. Het mooie weer dat wij hadden heeft hierbij ook bijgedragen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Prima zonder hoge verwachtingen

t.hagenstein4, 27-6-2012

In juni 2 weken geweest met onze dochter van 1,5. Bij touroperator een Horizon Midi geboekt met babybedje, badje, verschoonkussen en potje. Helaas zowel caravan als spullen niet schoon. Ruime caravan maar als het waait, lijkt het wel of men op vuvuzela's blaast. Houten terras is ideaal. Caravans dicht op elkaar, maar met heg gescheiden. Personeel erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Weinig Nederlandse gezinnen. Tussen 22.00 en 23.00 is het over het algemeen stil. Zwembad klein, verwarmd, glijbanen, peuterbad, binnenbad en speeltuin. Geen winkel of restaurants (wel in de buurt), wel pizza of patat afhalen en iedere dag vers stokbrood en croissants. BBQ bij caravan. Vanuit camping zo het rustige strand op. Weinig te beleven op de camping, maar voor ons prima.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Fijne locatie maar verbetering mogelijk.

Maureen, 7-9-2011

Net terug van deze camping. Sol a Gogo ligt op een schitterende locatie met privé pad naar het strand. Houd er wel rekening mee dat het een zandpad is en een behoorlijke toer met, in ons geval, de tweeling buggy. De medewerkers zijn supervriendelijk en het zwembad is schoon en leuk opgezet.

Het sanitair in onze stacaravan was echt een beetje vies, verschimmelde kitranden en een erg bruin douchegordijn aan de onderkant. Dat was jammer.

Wij hadden blijkbaar de laatste 10 dagen van het seizoen geboekt, wat betekent dat er een ware exodus gaande was. Restaurants gingen dicht, supermarkten werden leeg echt heel raar. Maar wat toch wel heel vervelend was dat ook het kleine winkeltje op de camping voor het seizoen sloot. Dus geen vers brood 's ochtends meer of even een pizza na een drukke dag. Toch is Sol a Gogo een aanrader, boek alleen wel de grootste caravan die je kunt krijgen, want de 7 persoons- is echt maximaal geschikt voor een gezin met 2 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sol A Gogo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sol A Gogo in St. Hilaire-de-Riez( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sol A Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sol A Gogo scoort een 7.51 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: