Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****

31 juli 2014

Yelloh! Village La Cote de Nacre****
376 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****
Rue du Général Moulton 17, F-14750, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre scoort een 8,1 uit 10, op basis van 376 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 494 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** met andere accommodaties in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados).
Even geduld a.u.b.

7,7
8,4
8,4
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Prima camping"vertalen
Menno
8,0

26-07-2014 Deze camping is prima om Normandië te verkennen.
Sanitair is goed onderhouden en schoon. Kampeerplekken varieren nogal.
Wij hebben gestaan op plek 69, maar zonder water en afvoer. Als je dat wel wilt dien je dit aan te geven, zonder extra kosten. Plek 28,29,30,31 zijn eigenlijk mooi plekken. Deze zijn allemaal met water en afvoerput.
Eten is goed in het restaurant, maar bediening kan beter. Wel vriendelijk, maar dan ligt het eraan wie je aan je tafel krijgt. Met WK voetbal moet je niet gaan eten, ze kunnen het dan niet aan.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Niet ontevreden"vertalen
Rozemarijn
4,0
8,0

25-07-2014 3x de 4 persoons bungalow met Luifel!
De overburen van touroperator hadden geen luifel en konden niet buiten zitten bij regen en volle zon.De Wifi bij de receptie sucks!!
Het zwembad "binnen" is lekker warm, met verplaatsbaar dak en geen gezeur over lange zwembroek !!!Restaurant op de camping viel tegen, de Zalm salade zag er heerlijk uit maar zaten veel harde stukken in etc.
Op loop afstand is niet veel te doen, omdat wij 3 bungalows hadden konden we goed vergelijken welke spullen aanwezig horen, alleen de receptie heeft geen idee wat er in een huisje is. Ons rolluik was stuk, ze vertelden dat ze die al besteld hadden....jaja, na 2 weken dus nog steeds niet gemaakt en elke ochtend wakker van het licht. De technische dienst is behulpzaam tot 22:00. Wij kwamen 1 dag bezweet terug, gasfles leeg, helaas het was net 22:00 dus geen gas en warm water :(
Bij de receptie praten ze redelijk Engels (soms Nederlands), de rest bijna geen engels. Animatie amateuristisch, niet leuk en in het frans.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke camping goed sanitair"vertalen
Otter
8,0

21-06-2014 We zijn met onze Acsi kaart in juni op deze camping geweest. Een erg mooie camping met luxe sanitair. Zonder kortingskaart betaal je er ook wel voor.

Er zijn erg veel mobile homes op de camping. Als je een mobile home boekt zou ik voor degene in het gebied achter het sanitairgebouw kiezen vanaf de receptie gezien. Niet het gebied achter het zwembad vanaf de receptie gezien.

Erg onlogisch dat het sanitair tussen 7.00 en 8.30 wordt schoongemaakt en dan dus ook per ruimte wordt afgesloten!

De kampeerplaatsen zijn ruim en beschut.

De pizza's zijn geen aanrader. De helft van de beloofde ingredienten was niet terug te vinden op de pizza. Dit werd gecompenseerd met veel te veel vette kaas. De hamburgermenu's zagen er goed uit. Maar deze hebben we niet geprobeerd.

Zwembad en speeltuin zijn erg leuk.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Perfect met (jonge) kinderen"vertalen
Fam. Kuijstermans
10,0

18-06-2014 Deze camping van Yelloh Village is een mooi verblijf voor gezinnen met kleine kinderen. Zeer mooi opgezet met goede faciliteiten. Zwembad en speeltuin voldoen aan alle eisen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De camping is een goede basis voor het verkennen van Normandië. Geboekte accommodatie was een cottage plus voor 5 personen. Hierin is alles aanwezig. Wij zijn net voor het hoogseizoen geweest waardoor het rustig was. Dit heeft waarschijnlijk wel invloed op deze hoge beoordeling.

met partner, Juni 2014
"Mooie, sfeervolle camping!"vertalen
Tanja
10,0

16-07-2014 De camping is sfeervol, rustig en de grote plekken hebben genoeg privacy. Er is voldoende sanitair en alles is schoon. Winkel is beperkt, maar de nodige boodschappen kun je er halen (geen vlees). Gelukkig twee supermarkten (Intermarche in Bernieres sur Mer en Hyper U in Douvres la Delivrande) op max. 10 minuten rijden met de auto. Restaurant en bar zijn prima! (ook afhaal). Vriendelijk personeel bij aankomst en voor vragen tussentijds. Ligging van de camping is in het dorp, maar op loopafstand van het stand en de boulevard. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt! Strand is Saint-Aubin-sur-Mer vonden wij niet heel schoon om te gaan zwemmen, maar genoeg kustplaatsen in de buurt, voornamelijk de D-Day stranden en de overige bezienswaardigheden rondom deze gebeurtenis.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Camping bij dorp/strand"vertalen
marel
7,0

11-05-2014 2de week van de meivakantie een 4 kamer stacaravan gehuurd van de camping. De stacaravan was netjes en schoon en staan allemaal op ruime/groene plaatsen. Het kampeergedeelte ligt in het midden van de camping. Een gedeelte van de kampeerplaatsen heeft veel schaduw. Er is een nieuw sanitairgebouw. Wifi is gratis bij de receptie en het restaurant. Er zijn verspreid over de camping diverse tafeltennis tafels en er is ook een basketbalveld. Het buiten zwembad was nog niet open. Bij de aankomst kregen we een polsbandje (wij hebben het niet gedragen en er werd nu niet op gecontroleerd).

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Prima plek om Normandie te verkennen"vertalen
Janneke
7,0

30-07-2014 Hier in de meivakantie geweest. In een stacaravan van touroperator. Prima service van touroperator. A|les was prima verzorgd. Netjes. En de beheerders waren super aardige mensen uit Engeland. Het eten uit de restaurant was aan de prijzige kant. Verder waren de broodjes uit de supermarkt iedere dag weer heerlijk vers! Prima weekje gehad!

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Goede uitvalsbasis voor bezoek invasiestranden"vertalen
fam.Vermaat
8,0

30-06-2014 De camping Cote de Nacre ligt in een rustige buurt, ongeveer 5-10 min wandelen van het strand en centrum van Aubin sur Mer. De accomodatie Rossini een ruime 4 pers stacaravan (Frersco met vriendelijke Engels sprekende gastheer) gelegen recht tegenover de kinderspeelplaats en (overdekt) verwarmd zwembad. Een gezellige gezins camping (met animatieteam) en klant vriendelijk personeel, waarbij de kleine kinderen zich kunnen uitleven op de speelkussens en klimrekken.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Zou meer uit te halen zijn"vertalen
mars
5,0
5,0
3,0

18-05-2014 Camping biedt veel maar maakt het wat ons betreft niet waar. Toiletgebouw ziet er prachtig uit maar als de douches lauw zijn en het er tocht heb je niks aan het uiterlijk. Met koud weer is dat heel vervelend. Het zwembad lijkt me in de zomer prachtig. Het overdekte deel was ronduit vies. Het eten in het restaurant is aardig. Niks bijzonders niks verkeerd. Plaatsen zijn mooi. We waren op bonnefooi. Tip, betaal voor de dagen die je zeker weet en neem een optie voor de rest. Dat kon bij ons. Speeltuin leuk voor kinderen. Erg veel mobile homes. In mei niet erg in de zomer lijkt me dat erg druk en vol. Omgeving interessant door invasie bezienswaardigheden.

"Super leuk!"vertalen
Lisa
8,0

06-05-2014 Wij zijn afgelopen meivakantie (2 volwassenen en 3 kinderen van 15, 13 en 11) 9 dagen op deze camping geweest! overdag gingen we meestal weg bij de camping om dingen te bekijken over d-day etc. (heel indrukwekkend). Er was ook zeker genoeg te doen op de camping. 's avonds gingen de kinderen naar het voetbalveldje (waar ook heel veel andere Nederlanders waren), ze gingen zwemmen, tafeltennissen of naar de wifi-ruimte (de wifi deed gewoon goed). Het is dus zeker kindvriendelijk want er is heel veel te doen voor de kleinere en grotere kinderen. Het personeel was verder ook heel behulpzaam en klantvriendelijk. Bij onze aankomstdag zat er een Nederlander bij de receptie, heel handig. De camping heeft een restaurant (daar hebben wij zelf niet gegeten, we hebben zelf gewoon gekookt. Pannen, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat etc. alles is aanwezig) Deze camping is zeker een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?