Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****

28 augustus 2014

Yelloh! Village La Cote de Nacre****
392 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****
Rue du Général Moulton 17, F-14750, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre scoort een 8,0 uit 10, op basis van 392 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 540 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** met andere accommodaties in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

351 beoordelingen over Yelloh! Village La Cote de Nacre****

392 beoordelingen
7,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prachtige omgeving en superschone camping"vertalen
Dave & Els
7,0

11-08-2014 Wij zijn net terug van een week vertoeven op deze camping.We hebben rechtstreeks via de camping een cottage geboekt wat overigens zeer netjes verliep per e-mail. Het huisje was netjes schoon bij aankomst en ook een vaste BBQ aanwezig! Moesten we wel ff grondig schoonmaken maar dat terzijde...De camping is perfect onderhouden met een leuk zwembad. De omgeving buiten de camping is supermooi....Al de prachtige huizen en gebouwen in de dorpjes doen menig mens versteld staan! De 2e wereldoorlog musea's zijn zeer goed aan te rijden en zeerzeker de moeite waard!! VooralAzerville en Point du Hoc vonden wij heel indrukwekkend..Het was gewoon een korte supervakantie!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie ligging, slechte campingplaatsen"vertalen
verwoerd
2,0
5,0
3,0
2,0
4,0

17-08-2014 Campingplaatsen hebben nauwelijks gras, veel aarde, ongelijke grond, en na een regenbui een modderpoel (en dat gebeurd nog wel eens in normandie). Onze plaats bleek nog niet eens de slechtste te zijn?! Sanitair zeer matig! Nieuw gebouw, mooie tegels, douches perfect, maar toiletten onhandig. Grote houten deuren, waardoor je bijna niet uit de toilet kan, wc papier achter je op stahoogte?!. Bij kindertoilet geen wcpapier op toilet, maar op de gang en geen gelegenheid om handen te wassen?? Voor het oog mooi, maar praktisch super onhandig. Campingwinkel s'middags dicht tot 16.30 in hoogseizoen? Prijzen van ijsjes zijn irreeel, namelijk 3 callipo,s over de 10,- ?? Dame achter de bar gaf het schaamteloos toe.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super leuke tijd gehad!"vertalen
j_loeven5
8,0

18-08-2014 Hele leuke bovenal schone camping. Je kunt er goed eten in het restaurant en een hele aardige bediening die super kindvriendelijk is! Er is 1 nederlands sprekende receptioniste aanwezig, die eerst wel een klantvriendelijkheid cursus mag gaan volgen. Waren veel klachten over, Franse personeel was top. Mooie omgeving en perfect voor een bezoek aan de d day stranden. St. Mont Michel, Etretat en Honfleur op een afstand van 1,5 uur. Let wel op je moet over de tolwegen heen naar de camping en zorg voor een speciaal vignet anwb of contant geld. Heenweg zo'n ruime 20 euro aan tolkosten. Ondanks het af en toe wisselende weer een super tijd gehad. Camping Cote de Nacre Bedankt!

"Geweldige vakantie gehad!!!"vertalen
Wullur
9,0

21-08-2014 Wij hebben de eerste week van augustus een weekje op de camping gestaan en vonden het een mooie verzorgde camping. We zaten in een cottage (6prs) en deze was bij aankomst perfect schoon. Het personeel was zeer vriendelijk en er was een nederlands sprekende mevrouw bij. Het restaurant zijn we niet heen geweest omdat we hoorden dat het vrij duur was (klopte ook wel), we hebben uiteindelijk vaak wat bij de supermarkt (Intermarche, paar km rijden) gehaald en zijn lekker gaan koken in de cottage. De omgeving is wel prachtig en we zijn een dagje naar Caen geweest wat ook leuk was. Wij waren met 2 jonge kinderen en die hebben zich uitstekend vermaakt met de speeltuin, luchtkussens en het zwembad wat trouwens goed schoon was en ook geen problemen gehad met het al vroeg claimen van bedjes etc. Kortom dit was zeker voor herhaling vatbaar!

"Mooie omgeving"vertalen
s_meester
8,0

11-08-2014 Met onze 2 tieners (15 en 17) hier vorige week geweest. Keurige camping, maar helaas voor hen sloot alles om 23.00 uur. Met campingvrienden vertrokken zij vervolgens richting dorp en hadden daar met plaatselijke jongeren een geweldige avond in het park. We verbleven in eigen accommodatie van de camping en die was zeer goed. Vooral het feit dat er een overkapte veranda was zorgde ervoor dat wij ten alle tijden buiten konden zitten.

"Inderdaad nooit meer"vertalen
Freek
3,0
4,0

09-08-2014 20 jaar geleden voor het eerst hier geweest. was toen een schitterende camping met mooie kampeerplaatsen met goede afwatering en prachtig geoutilleerde en functionerende sanitairgebouwen.
Die mooie plaatsen zijn nu voor sta-caravans en de kampeerplaatsen zijn de minder fraai gelegen plaatsen onder de bomen met veel (te) laag hangende takken, waar je met je caravan heel voorzichtig onderdoor moet rijden wil je geen schade maken.
In het (overigens best wel leuke) zwembad kon je je knieen niet meer zien. Wij zijn gewend dat je in een zwembad je tenen nog kunt tellen, dus na 1x zwemmen het om hygienische redenen wel voor lief gehouden.
De sanitairgebouwen werden zeer schoon gehouden, maar de voorzieningen erín waren ronduit slecht. Urinoirs dagenlang afgeplakt, lampen (met IR sensor en als ze het al deden) schakelen veel te snel uit, zodat je in het donker moest gaan zitten en veel deuren kapot.
De ligging in Normandie is echter gunstig voor vele uitstapjes.

met jonge kinderen, 2014
"Prima camping"vertalen
Menno
8,0

26-07-2014 Deze camping is prima om Normandië te verkennen.
Sanitair is goed onderhouden en schoon. Kampeerplekken varieren nogal.
Wij hebben gestaan op plek 69, maar zonder water en afvoer. Als je dat wel wilt dien je dit aan te geven, zonder extra kosten. Plek 28,29,30,31 zijn eigenlijk mooi plekken. Deze zijn allemaal met water en afvoerput.
Eten is goed in het restaurant, maar bediening kan beter. Wel vriendelijk, maar dan ligt het eraan wie je aan je tafel krijgt. Met WK voetbal moet je niet gaan eten, ze kunnen het dan niet aan.

"Niet ontevreden"vertalen
Rozemarijn
8,0

25-07-2014 3x de 4 persoons bungalow met Luifel!
De overburen van touroperator hadden geen luifel en konden niet buiten zitten bij regen en volle zon.De Wifi bij de receptie sucks!!
Het zwembad "binnen" is lekker warm, met verplaatsbaar dak en geen gezeur over lange zwembroek !!!Restaurant op de camping viel tegen, de Zalm salade zag er heerlijk uit maar zaten veel harde stukken in etc.
Op loop afstand is niet veel te doen, omdat wij 3 bungalows hadden konden we goed vergelijken welke spullen aanwezig horen, alleen de receptie heeft geen idee wat er in een huisje is. Ons rolluik was stuk, ze vertelden dat ze die al besteld hadden....jaja, na 2 weken dus nog steeds niet gemaakt en elke ochtend wakker van het licht. De technische dienst is behulpzaam tot 22:00. Wij kwamen 1 dag bezweet terug, gasfles leeg, helaas het was net 22:00 dus geen gas en warm water :(
Bij de receptie praten ze redelijk Engels (soms Nederlands), de rest bijna geen engels. Animatie amateuristisch, niet leuk en in het frans.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke camping, ook voor kleine kinderen!"vertalen
Maaike
8,0

31-07-2014 Wij hebben gelogeerd in een stacaravan met overdekte luifel (cote de nacre plus). Heerlijke plek, rustig gelegen (rechts boven op plattegrond) en binnen een paar minuten bij zwembad, receptie en winkel.
Stacaraven was ruim en erg netjes, geboekte kinderbenodigheden (stoel en bedje) van goede kwaliteit.
In de buurt van de camping niet heel veel te doen, met de auto ben je wel snel bij de bekende stranden. Daarnaast ook een binnenzwembad in de buurt en een dierentuin op 3 kwartier rijden.
De speeltuin en het overdekte deel van het zwembad zijn zeer geschikt voor jonge kinderen, veilig en goed overzichterlijk.
Verse broodjes bij de winkel s ochtends; verdere boodschappen kun je beter op 5 minuten rijden halen, veel goedkoper.
Afhaalmaaltijden oke, maar wel erg prijzig.
Fijne vakantie gehad! Aanrader!

"Leuke en sfeervolle camping!"vertalen
peter-beijer
9,0

06-08-2014 Wij waren in het hoogseizoen. Het was lekker druk, maar dat was niet storend. Veel Britse, Nederlandse en Franse gasten. Prima zwembad en andere kindvriendelijke faciliteiten. Geen gezeur over een lange zwembroek. Vriendelijk personeel. De boulevard langs het strand is op 5 minuten lopen. Een paar leuke restaurantjes waar je bijvoorbeeld prima mosselen kunt eten. In de omgeving veel leuke kleine dorpjes. De beroemde stranden zijn allemaal binnen een redelijke reisafstand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?