Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****

15 september 2014

Yelloh! Village La Cote de Nacre****
396 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****
Rue du Général Moulton 17, F-14750, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre scoort een 8,0 uit 10, op basis van 396 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 540 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** met andere accommodaties in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados).
Even geduld a.u.b.

7,7
8,3
8,3
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Mooie nette cottages!"vertalen
Alex_87
5,0
8,0

01-09-2014 Mooie nette cottage (type pacific). Zag er allemaal nieuw en uitstekend schoon uit.
Camping mooi verzorgd, Nederlandse medewerkster heeft ons netjes te woord gestaan.

Enige minpunten waren de wifi (€5 per uur is gewoon belachelijk in deze tijd), en het (afhaal) eten was niet echt lekker. Pizza's waren oké maar de burgers smakeloos, de een was pikzwart en de ander half rauw, en de friet was erg slap en vet.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prachtige omgeving en superschone camping"vertalen
Dave & Els
7,0

11-08-2014 Wij zijn net terug van een week vertoeven op deze camping.We hebben rechtstreeks via de camping een cottage geboekt wat overigens zeer netjes verliep per e-mail. Het huisje was netjes schoon bij aankomst en ook een vaste BBQ aanwezig! Moesten we wel ff grondig schoonmaken maar dat terzijde...De camping is perfect onderhouden met een leuk zwembad. De omgeving buiten de camping is supermooi....Al de prachtige huizen en gebouwen in de dorpjes doen menig mens versteld staan! De 2e wereldoorlog musea's zijn zeer goed aan te rijden en zeerzeker de moeite waard!! VooralAzerville en Point du Hoc vonden wij heel indrukwekkend..Het was gewoon een korte supervakantie!!

"Mooie ligging, slechte campingplaatsen"vertalen
verwoerd
2,0
5,0
3,0
2,0
4,0

17-08-2014 Campingplaatsen hebben nauwelijks gras, veel aarde, ongelijke grond, en na een regenbui een modderpoel (en dat gebeurd nog wel eens in normandie). Onze plaats bleek nog niet eens de slechtste te zijn?! Sanitair zeer matig! Nieuw gebouw, mooie tegels, douches perfect, maar toiletten onhandig. Grote houten deuren, waardoor je bijna niet uit de toilet kan, wc papier achter je op stahoogte?!. Bij kindertoilet geen wcpapier op toilet, maar op de gang en geen gelegenheid om handen te wassen?? Voor het oog mooi, maar praktisch super onhandig. Campingwinkel s'middags dicht tot 16.30 in hoogseizoen? Prijzen van ijsjes zijn irreeel, namelijk 3 callipo,s over de 10,- ?? Dame achter de bar gaf het schaamteloos toe.

"Super leuke tijd gehad!"vertalen
j_loeven5
8,0

18-08-2014 Hele leuke bovenal schone camping. Je kunt er goed eten in het restaurant en een hele aardige bediening die super kindvriendelijk is! Er is 1 nederlands sprekende receptioniste aanwezig, die eerst wel een klantvriendelijkheid cursus mag gaan volgen. Waren veel klachten over, Franse personeel was top. Mooie omgeving en perfect voor een bezoek aan de d day stranden. St. Mont Michel, Etretat en Honfleur op een afstand van 1,5 uur. Let wel op je moet over de tolwegen heen naar de camping en zorg voor een speciaal vignet anwb of contant geld. Heenweg zo'n ruime 20 euro aan tolkosten. Ondanks het af en toe wisselende weer een super tijd gehad. Camping Cote de Nacre Bedankt!

"Aardig, maar niet fantastisch"vertalen
Bart
7,0

01-09-2014 De camping is gewaardeerd met 4 sterren. Maar dat zullen Franse sterren zijn. Wie wel eens in Nederland naar de echte top kinder campings is geweest (zoals wij vele jaren) zal dit niet waarderen met 4 sterren.

Er is een mooi zwembad, maar het is niet heel groot, zeker niet voor zo'n grote camping. Er zijn verder een paar luchtkussens en een voetbalveld, maar dat is het zo'n beetje wel qua speeltoestellen. Wie gewend is dat elk veld een eigen schommel en of zandbak heeft, komt hier bedrogen uit.

Heel mooi is de omgeving. Je zit echt dichtbij het strand, het dorpje, en supermarkten. Op de camping zijn de medewerkers behulpzaam.

Als je je kinderen niet elke dag pas om 23:00 in bed wilt, dan is dit ook niet de camping voor jou. Aangezien er (vrijwel) elke dag tot 23:00 op vol volume karaoke, een optreden of kinder playback is. Gezellig, maar je moet er van houden.

Wij hadden een Alfresco sta-caravan waarvan de douche defect was en behoorlijk verschimmeld. Niet zo netjes dus.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige vakantie gehad!!!"vertalen
Wullur
9,0

21-08-2014 Wij hebben de eerste week van augustus een weekje op de camping gestaan en vonden het een mooie verzorgde camping. We zaten in een cottage (6prs) en deze was bij aankomst perfect schoon. Het personeel was zeer vriendelijk en er was een nederlands sprekende mevrouw bij. Het restaurant zijn we niet heen geweest omdat we hoorden dat het vrij duur was (klopte ook wel), we hebben uiteindelijk vaak wat bij de supermarkt (Intermarche, paar km rijden) gehaald en zijn lekker gaan koken in de cottage. De omgeving is wel prachtig en we zijn een dagje naar Caen geweest wat ook leuk was. Wij waren met 2 jonge kinderen en die hebben zich uitstekend vermaakt met de speeltuin, luchtkussens en het zwembad wat trouwens goed schoon was en ook geen problemen gehad met het al vroeg claimen van bedjes etc. Kortom dit was zeker voor herhaling vatbaar!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie omgeving"vertalen
s_meester
8,0

11-08-2014 Met onze 2 tieners (15 en 17) hier vorige week geweest. Keurige camping, maar helaas voor hen sloot alles om 23.00 uur. Met campingvrienden vertrokken zij vervolgens richting dorp en hadden daar met plaatselijke jongeren een geweldige avond in het park. We verbleven in eigen accommodatie van de camping en die was zeer goed. Vooral het feit dat er een overkapte veranda was zorgde ervoor dat wij ten alle tijden buiten konden zitten.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Inderdaad nooit meer"vertalen
Freek
3,0
4,0

09-08-2014 20 jaar geleden voor het eerst hier geweest. was toen een schitterende camping met mooie kampeerplaatsen met goede afwatering en prachtig geoutilleerde en functionerende sanitairgebouwen.
Die mooie plaatsen zijn nu voor sta-caravans en de kampeerplaatsen zijn de minder fraai gelegen plaatsen onder de bomen met veel (te) laag hangende takken, waar je met je caravan heel voorzichtig onderdoor moet rijden wil je geen schade maken.
In het (overigens best wel leuke) zwembad kon je je knieen niet meer zien. Wij zijn gewend dat je in een zwembad je tenen nog kunt tellen, dus na 1x zwemmen het om hygienische redenen wel voor lief gehouden.
De sanitairgebouwen werden zeer schoon gehouden, maar de voorzieningen erín waren ronduit slecht. Urinoirs dagenlang afgeplakt, lampen (met IR sensor en als ze het al deden) schakelen veel te snel uit, zodat je in het donker moest gaan zitten en veel deuren kapot.
De ligging in Normandie is echter gunstig voor vele uitstapjes.

met jonge kinderen, 2014
"Prima camping"vertalen
Menno
8,0

26-07-2014 Deze camping is prima om Normandië te verkennen.
Sanitair is goed onderhouden en schoon. Kampeerplekken varieren nogal.
Wij hebben gestaan op plek 69, maar zonder water en afvoer. Als je dat wel wilt dien je dit aan te geven, zonder extra kosten. Plek 28,29,30,31 zijn eigenlijk mooi plekken. Deze zijn allemaal met water en afvoerput.
Eten is goed in het restaurant, maar bediening kan beter. Wel vriendelijk, maar dan ligt het eraan wie je aan je tafel krijgt. Met WK voetbal moet je niet gaan eten, ze kunnen het dan niet aan.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Niet ontevreden"vertalen
Rozemarijn
8,0

25-07-2014 3x de 4 persoons bungalow met Luifel!
De overburen van touroperator hadden geen luifel en konden niet buiten zitten bij regen en volle zon.De Wifi bij de receptie sucks!!
Het zwembad "binnen" is lekker warm, met verplaatsbaar dak en geen gezeur over lange zwembroek !!!Restaurant op de camping viel tegen, de Zalm salade zag er heerlijk uit maar zaten veel harde stukken in etc.
Op loop afstand is niet veel te doen, omdat wij 3 bungalows hadden konden we goed vergelijken welke spullen aanwezig horen, alleen de receptie heeft geen idee wat er in een huisje is. Ons rolluik was stuk, ze vertelden dat ze die al besteld hadden....jaja, na 2 weken dus nog steeds niet gemaakt en elke ochtend wakker van het licht. De technische dienst is behulpzaam tot 22:00. Wij kwamen 1 dag bezweet terug, gasfles leeg, helaas het was net 22:00 dus geen gas en warm water :(
Bij de receptie praten ze redelijk Engels (soms Nederlands), de rest bijna geen engels. Animatie amateuristisch, niet leuk en in het frans.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ben jij wel eens gezakkenrold?

Bent u de eigenaar?