Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****

23 april 2014

Yelloh! Village La Cote de Nacre****
361 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****
Rue du Général Moulton 17, F-14750, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre scoort een 8,1 uit 10, op basis van 361 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 480 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** met andere accommodaties in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

327 beoordelingen over Yelloh! Village La Cote de Nacre****

361 beoordelingen
7,7
8,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Beter dan de vorige keer"vertalen
dakari
7,0

23-11-2013 In september hier een kleine week geweest. Na een teleurstelling vorige jaar waar we een verouderde en uitgeleefde mobile home hadden, hebben we dit keer rechtstreeks bij de camping geboekt en een Nacre Plus genomen. Deze voldoet aan de eisen van deze tijd.
Gezellige camping, leuk animatie team en onze vaste uitval basis om de D-Day stranden te bezoeken.
Zelfs tijdens de laatste dagen van het seizoen werd er nog van alles georganiseerd.
Minpuntje is dat er weinig privacy is.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Leuke vakantie gehad"vertalen
patricia

17-9-2013 leuke vakantie gehad
een weekje geweest
veel gesprongen op de spring kussen en paar x gezwommen maar water was erg koud

met partner, Sept. 2013
"Mooie camping , goed uithngspunt voor Normandie"vertalen
tywiersma
9,0

5-10-2013 In de laatste week van het seizoen bezocht. Veel faciliteiten aanwezig, hier weinig gebruik van gemaakt. Sanitair zeer verzorgd en schoon.
Ruime staanplaatsen.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Geweldige camping!!"vertalen
Stephanie
10,0

12-10-2013 We zijn 1-09-2013 vertrokken voor het eerst met een kleine naar frankrijk. Het was zeer goed te rijden en toen we aankwamen in het dorp waren er heel veel bloemen en alles was goed onderhouden. na een 1 km kwamen we op plaats van bestemming Cote de nacre in saint aubin sur mer. je kon de auto goed parkeren er was altijd plek en de receptioniste was zeer bekwaam en erg vriendelijk. Onze stacaravan was goed onderhouden en was voor zien van alle gemakken zelfs met een koffiezetapparaat en waterkoker. de auto konden we gewoon meenemen de camping op en naast de caravan parkeren. op een steenworp afstand was er een grote supermarkt de hyper U. Voor de kleintjes was er ook genoeg te beleven onze zoon is 1,5 jaar en naast het geweldige zwembad was er ook een speeltuin compleet met springkussens voor alle leeftijden!! Deze camping verdient van mij een dikke 9 en we gaan volgend jaar weer terug aangezien er genoeg te beleven valt ook in de omgeving genoeg te zien is!

met partner, Aug. 2013
"Hele leuk week gehad op deze camping!"vertalen
esther09
9,0

15-9-2013 Wij hebben een hele leuke week gehad op deze camping! Camping ziet er erg netjes uit en de plekken zijn erg ruim!
Het eten op de camping vonden wij iets minder! de friet smaakte naar hele oude olie en de pizza waren ook niet echt lekker!
Het sanitair op de camping vonden wij er erg mooi en netjes uitzien! dit werd ook dagelijk schoongemaakt!
Het zwembad is groot genoeg en heerlijk voor als je met kleine kinderen gaat! van het binnenbad hebben wij geen gebruik gemaakt!
In de omgeving is voldoende te doen! ook supermarkten liggen op een kleine afstand van de camping! de campingwinkel stelt niet veel voor en is vrij duur.

Wij waren vrij laat ( begin september ) en kunt wel merken dat het personeel er een beetje klaar mee was!
Al met al hebben wij een top week gehad op deze camping!

"Aanrader!!"vertalen
Caroline
9,0

8-9-2013 Zeer mooie camping. Groot, maar goed opgezet.
Stacaravan top! Schoon en alle benodigdheden aanwezig. Bedden waren goed.
Zwembad schoon en diverse leuke baden.
Winkel erg duur, stokbrood en dergelijke normale prijs.
Bij receptie spraken ze Nederlands of Engels.
Vriendelijk personeel. (Alleen de onderhoudswagen van de camping zelf reed erg hard over de camping!)
Ideale plek voor bezoeken invasiestranden en dergelijke.
Minpunten: alleen gratis wifi bij receptie. Betaalde wifi werkte niet!!
Shorts in zwembad verboden, wij hielden ons aan de regels,maar er waren er genoeg die dit niet deden. Hier was totaal geen controle op.

"Was ooit top.."vertalen
Jaap
3,0

26-8-2013 Voor ons herhaald bezoek, inmiddels is er veel verslechterd. Restaurantprijzen + 150%, sanitair deels onbruikbaar, douches half-lauw of koud een enkele is snikheer (succes met zoeken) afwassen met koud-lauwwater gaat echt vervelen. Animatie en faciliteiten voor kids dik in orde. Reserveringen een drama, we kregen 'keuze' uit twee plaatsen en de ene bleek te klein en de andere zeer slecht bereikbaar voor caravans. Dit komt door de overhangende takken en achterstallig groen onderhoud. Zeer wrang was dan ook dat er betere plekken beschikbaar waren, maar de receptie bleek wel als versteend.
Het overgrote deel is voor sta-caravans. Het zwembad is mooi maar voor het aantal gasten veel te klein geworden. Gemiddeld blijven gasten een weekje en dat is voldoende om alles in de omgeving gezien te hebben.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fijne vakantie gehad!"vertalen
F. Haije-Ploeg
8,0

5-9-2013 We hebben een fijne week gehad op deze camping. Genoeg te doen voor kinderen, zowel klein als groter. Zwembad was erg leuk en andere speelactiviteiten ook.
Het restaurant was mindere kwaliteit eten.

"Mooie plek"vertalen
benas_1
7,0

1-9-2013 Hier 18 dagen mogen verblijven.
staan caravan cote du nacre plus 4 pers was een goed en ruim.
de ligging van de camping was goed, zeker als je voor alle invasie stranden komt.
Zwembad was heel erg leuk met verschillende baden waarvan 1 die ook door een overkapping dicht kan verwarmd was.
Luchtkussen voor de kinderen en er was ook een kinderdisco.
Winkel is duur maar er zijn grote marche's in de buurt.
Enige domper in deze vakantie was dat de Hello Kitty step van onze dochter was gestolen vanaf de kinderdisco, dus neem een slot mee.

"Leuke vakantie"vertalen
mieke
8,0

10-9-2013 Leuke vakantie gehad in la cote de nacre. Mooi vakantiepark met zeer mooie chalets en een zeer mooi park. Wij stonden op een campingplaats die zeker ruim genoeg is en ook proper. Het zwembad is echt de max, alhoewel het water wel iets warmer mag, een klein deeltje van het zwembad kan men overdekken. De animatie is ook leuk voor de kids, maar wel maar toegangkelijk voor 24 kinderen. Je staat daar met de hele hoop te wachten tot je het inschrijvingsblad in je handen kan krijgen en als je geluk hebt ben je er nog bij. De campingwinkel is zeer minimaal en zeer duur. Maar een 2tal km verderop is er een intermarche waar je alles veel goedkoper kan aankopen en veel meer keuze. Bij regenweer is er niet zoveel mogelijkheid om iets te doen op het park zelf, daar alles in de buitenlucht is. De musea rond de oorlog zijn dan zeker het bezoeken waard. Het sanitair is mooi ingericht alhoewel en wordt dikwijls gepoetst. Dat het vuil achtergelaten wordt ligt echt wel aan je voorganger. Mooi speelplein

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?