Camping Méditerranée Plage ****

8,1

204 reviews over Camping Méditerranée Plage in het Nederlands

Geweldige camping !

Sanneraaa, 17-9-2017

Voor ons de eerste keer naar een camping en zeker niet de laatste !! Heerlijke sfeer, mooie mobile houses en direct aan het strand. Geweldig !!!

Een aanrader...

Gereisd anders in september 2017

Het park en verblijf is ontzettend goed

Fan. de Bruijn, 16-9-2017

Zwembad is fantastich. Mobile home is netjes en het park ziet er erg verzogt uit. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

Martin VAN RIJN, 8-9-2017

Blijft jammer dat er bij de animatie niemand Nederlands spreekt. Onderhoud van de stacaravans en groen mag beter.
Gereisd anders in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Méditerranée Plage bij:

Nette camping pal aan zee!

Lianne, 3-9-2017

Een groot voordeel vond ik het mooie strand over de duin, mooi schoon zwembad. Vloer nieuw zwembad is wel wat te grof, geen fijn gevoel aan zolen, dus al helemaal niet bij kleine kinderen, lijkt mij. Positief: altijd wel een paar bedjes vrij!

Vriendelijk personeel over het algemeen, maar te weinig personeel bij de animatieavonden, waardoor mensen gingen lopen incl wij.

Let op als je een pizza gaat bestellen, want dat kan wel zo"n 2 uur duren en dit was geen uitzondering begreep ik, de pizza is overigens wel lekker!

Onze kids van 11 en 15 vonden vooral de schuimparty's geweldig! Verder valt er (buiten het enthousiasme om ) aan de animatie nog wat te verbeteren.

Qua ligging van het park is enerzijds aan zee heerlijk, anderzijds moet er een redelijke afstand afgelegd worden voor je op een centrale weg zit en dan moet je bijna altijd rekening houden met file richting Vias,Cap D'agde etc, maar goed het is vakantie! Wij hebben genoten van onze vakantie en raden deze camping zeker aan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Roelof BULT, 29-8-2017

sanitair is aan groot onderhoud toe en ook het groen/tuinen werden voorheen beter onderhouden.

Gerben VAN DER LEE, 29-8-2017

Alles was echt super. Ik heb geen mening kunnen geven over het restaurant. Wij hebben daar niet gegeten omdat het zo dicht bij de animatie ligt. Wij zelf vinden het fijner als het eetgedeelte wat afgezonderd ligt van de rest bijv. op de verhoging aan het einde van het terras. Dan loopt niet iedereen langs je bord.
Gereisd anders in augustus 2017

Super leuke vakantie gehad!!

Evelien, 26-8-2017

Mooie camping, heerlijk dichtbij het strand!De zwembaden waren ook een groot succes, vooral het kleinere zwembad tegenover onze hithome.

Wij hebben hier 2 weken met veel plezier gezeten!

Fam. de Wolf

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mark KRUYSEN, 25-8-2017

Nette camping, grootste probleem is de animatie welke alleen in het Frans is.

Annemarie SWEERIS, 24-8-2017

We hebben genoten van het strand en de omgeving. De camping is gezellig en de stacaravans bieden alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Het zelf schoonmaken aan het eind zorgde voor wat stress (bij mij), maar dat kan je ook laten doen als je het op tijd aanvraagt (ik dus niet). Locatie is zeker top. Animatie was wel wat gehorig tot 22 uur, na 00 u gelukkig stil.

Wim GORT, 18-8-2017

Mooie camping aan het strand. Het strand wordt wel weer kleiner vriendelijk personeel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Méditerranée Plage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Méditerranée Plage in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Méditerranée Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Méditerranée Plage scoort een 8.08 uit 10 op basis van 798 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: