Beoordelingen Camping Domaine de Massereau*****

29 augustus 2014

Domaine de Massereau*****
179 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine de Massereau*****
Route d'Aubais, F-30250, Sommières (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Massereau***** in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Massereau***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine de Massereau scoort een 8,4 uit 10, op basis van 179 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Massereau***** in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Massereau*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine de Massereau***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 193 vakantiefoto's van Camping Domaine de Massereau***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Domaine de Massereau***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Domaine de Massereau***** met andere accommodaties in Sommières (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,8
7,9
7,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Mooie, rustige camping met alle faciliteiten"vertalen
Bert
8,0

18-08-2014 De camping is prachtig gelegen tussen de bomen. We hadden een prachtige plek met schaduw en zon de hele dag. Voor de kinderen is er overdag wel animatie, maar 's avonds is er geen animatie. Geeft veel rust op de camping.
Je kunt er prima eten in het restaurant. Het personeel is heel vriendelijk en attent. De camping is echt een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige, luxe camping!"vertalen
Thijs
9,0

22-08-2014 Deze luxe camping verdient wat ons betreft absoluut 5 sterren! Mooie ruime kampeerplaatsen (circa 200m2), rustige sfeer op de camping, heerlijk zwembad, waarbij de ligweide voorzien is van vernevelaars ter verkoeling. Het restaurant is meer dan goed, waarbij je als ouders ook direct uitzicht hebt op het speelterrein. Sommières is een gezellig, sfeervol dorpje; Nimês, Montpellier en de kust zijn binnen handbereik.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Eigenlijk vrijwel de perfecte camping, maar....."vertalen
pbremmers
9,0

07-08-2014 Als je van rust houdt en toch de mogelijkheid wilt hebben om in de directe omgeving veel te bezichtigen/ondernemen dan zit je hier prima. Nimes, de zee, cevennen met bv Anduze, St jean du Gard, de Pond du Gard, Aigues Mortes, St Marie de la Mer, Uzes etc etc zijn allemaal op ca 30-60 minuten te doen. Het prachtige authentieke stadje Sommieres ligt op maar 2 km van camping. Iedere dag wel weer iets te beleven! Zwembaden zijn mooi maar wat kleiner dan het lijkt in de folder. Mega grote plekken (we hadden 220m!). Restaurant is werkelijk fantastisch. Voor 19,50 een super lekker en groot drie gangenmenu. Personeel zeer vriendelijk. Eigenlijk bijna perfect maar:
- Sanitair wordt slechts vluchtig schoongemaakt (geen 5 sterren!) .
- We misten een beetje de sfeer op de camping. Veel kliekjesvorming en iedereen wel erg op zichzelf. De voor ons vanzelfsprekende goeiemorgen etc op de camping was hier echt ver te zoeken. Heel apart en nooit eerder meegemaakt op camping.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Domaine de Massereau*****...

"Verrassende camping met verbeterpunten"vertalen
Roland
8,0

12-08-2014 Op aanraden van vrienden geboekt en positief verrast, maar met ook wat aandachts-/ verbeterpunten. De camping licht prachtig en is ruim opgezet. Tegelijkertijd voelt het heel vertrouwd en veilig - geen gecross met auto's: wie rijdt, rijdt normaal. Geen disco of animatie 's avonds, wat een heerlijke rust oplevert, hoewel de kinderen natuurlijk uitgebreid kunnen spelen.

Personeel is vriendelijk en is voortdurend bezig. Gas was op bij huisje en werd binnen 5 minuten verwisseld. Dat maakt veel goed, maar dat bij aankomst het huisje niet schoon was, is natuurlijk niet goed. Idem mbt ontbrekend bedlinnen, dat wel snel werd gebracht.

Huisje waar wij zaten (houten chalet) bood fantastisch schaduw, maar sterk aan vernieuwing toe. Vaatwasser werkte niet goed.

Zwembad is erg leuk, maar zelfs in hoogseizoen ontbrak toezicht!

Opvallend: veel terugkerende gasten, die het vooral met elkaar samen gezellig hebben. Niet vervelend ofzo, maar nooit zo meegemaakt.

met partner, Juli 2014
"Fijne camping met ruime plekken"vertalen
Eric
9,0

10-08-2014 Leuke camping. Ruim opgezet. Loopafstand van leuk dorpje voor een avondborrel of hapje eten. Restaurant op de camping echt boven verwachting. 'S avonds rustig. Geen disco of andere herrie. Qua omgeving verder erg veel te doen. Toppertje!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede camping, prijs kwaliteit verhouding is zoek"vertalen
Warner
4,0
8,0

27-07-2014 Goede camping met grote schaduwrijke plekken.
De plus en minpunten volgens ons:

Plus:
- Grote plekken met veel schaduw
- Rustige camping
- Camping ruim opgezet
- Goede Wifi

Min:
- Jong en soms ondeskundig personeel
- Te weinig personeel bij de bar (lang wachten totdat je een ijsje of biertje kunt bestellen).
- Camping is erg duur
- Geen toezicht bij het zwembad (en heel veel handdoekleggers)

Al met al wel een goede camping, maar op sommige punten niet 5 sterren waardig terwijl de prijs wel 5-sterren is.

"Een hele fijne camping"vertalen
Bantes
8,0

05-08-2014 Wij zijn in juli 2014 geweest met onze caravan. Het was onze eerste keer en het is goed bevallen. Het is fijn dat dit een kleine camping is maar toch de nodige luxe heeft. De camping is voorzien van grote kampeerplaatsen met olijfbomen. Soms wel even wat passen en meten door dat een olijfboom net even in de weg staat. Maar die grilligheid zorgt wel voor de nodige sfeer en schaduw. Huuraccommodaties en kampeerplekken staan door elkaar. Dat zie je ook niet vaak maar is eigenlijk wel leuk.
Kinderen kunnen vrij rondlopen. Ondanks hoogseizoen geen drukte. Geen wachtrijen, geen overvol zwembad en altijd een ligbed beschikbaar. Zwembad is klein en dus overzichtelijk maar met de 3 glijbanen perfect voor onze kinderen van 6 en 9. Er is helaas niet echt een goed peuterbad. Het peuterbadje dat er is, is wat klein en te diep voor de allerkleinsten. Onze zoon van 1,5 jaar heeft er niets aan gehad. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Kortom een aanrader!

met partner, Mei 2014
"Uitstekende camping met goede chalets"vertalen
mhappe_1
8,0

29-05-2014 Goed uitgerust en schoon huisje, goede ligging maar vooral bijzonder vriendelijk en zeer professioneel personeel.

met partner, Sept. 2013
"Een aanrader!"vertalen
ad beers
9,0

07-10-2013 Wij hebben hier 3 1/2 week gestaan. Enerzijds vanwege de vele uitstapjes/fietstochten welke men in een straal van 30 km kan maken, anderzijds vanwege de kwaliteit van de camping. Mooie plekken welke niet op de veel voorkomende manier geschakeld naast elkaar liggen. Sommige groot, sommige kleiner. Keurige ontvangst, schoon sanitair, maar dan ook echt schoon. Helaas is afwaswater veel te lauw.Broodservice, dag vantevoren te bestellen. Mooie zwembaden, de een verwarmd de ander ( kinderbad met glijbanen ) onverwarmd. Goed werkend wifi, maar helaas mi veel te duur. 15 euro per week is niet meer van deze tijd. Wij waren in 26 dagen 58 euro kwijt! Merkwaardig is dat, ondanks dat de camping tot 1/11 open is, het assortiment brood na 15/9 wordt teruggebracht tot baguette en croissants en na 28/9 helemaal niet meer, terwijl er toch echt nog wel tussen de 60% en 25% bezetting is. Maar desalniettemin zijn wij zeker heel positief.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fijne camping met 1 minpunt"vertalen
Anja Scheutjens
6,0

06-08-2013 Deze zomer waren we, op aandringen van onze kinderen van 12 en 10, voor de derde keer op rij een paar dagen op camping Massereau. De sfeer is er fijn, de standplaatsen ruim en de ligging bij interessante plaatsen en dichtbij zee, ideaal. De camping wordt grotendeels gerund door twintigers (schoonmaak, restaurant) en dat doet soms afbreuk aan de kwaliteit. Het sanitair laat echt te wensen over en het schoonmaken gebeurt echt met de spreekwoordelijke Franse slag. Het sanitair is echt niet 5-sterrenwaardig. Op veel camping wordt Wifi gratis aangeboden maar werkt het nauwelijks of niet. Op Massereau betaal je 15 euro voor een hele week maar dan werkt het ook prima. Daar kunnen veel campings nog van leren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?