Beoordelingen Camping Domaine de Massereau*****

31 oktober 2014

Domaine de Massereau*****
184 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine de Massereau*****
Route d'Aubais, F-30250, Sommières (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Massereau***** in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Massereau***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine de Massereau scoort een 8,4 uit 10, op basis van 184 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Massereau***** in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Massereau*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine de Massereau***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 193 vakantiefoto's van Camping Domaine de Massereau***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Domaine de Massereau***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Domaine de Massereau***** met andere accommodaties in Sommières (Gard).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,9
7,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"Geweldig!"vertalen
Marianne
9,0

14-09-2014 We zouden slechts een paar dagen blijven maar zijn uiteindelijk 10 dagen op deze camping geweest en komen zeker nog eens terug! De camping is ruim opgezet met voldoende schaduw op de plekken. Alle faciliteiten zijn goed geregeld en het restaurant is subliem. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken maar ook op de camping zelf is het lekker vertoeven. Een paar kleine verbeterpuntjes is de betaalde wifi, op een vijfsterren camping verwacht je dat deze gratis is. En de temperatuur van het kinderbadje. Er is één verwarmd zwembad op de camping, maar het kinderbadje is dit niet. Maar dat zijn kleine verbeterpuntjes, want bovenal is het een hele fijne camping.

Met jonge kinderen, 2014
"Mooie, rustige camping met alle faciliteiten"vertalen
Bert
8,0

18-08-2014 De camping is prachtig gelegen tussen de bomen. We hadden een prachtige plek met schaduw en zon de hele dag. Voor de kinderen is er overdag wel animatie, maar 's avonds is er geen animatie. Geeft veel rust op de camping.
Je kunt er prima eten in het restaurant. Het personeel is heel vriendelijk en attent. De camping is echt een aanrader!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige, luxe camping!"vertalen
Thijs
9,0

22-08-2014 Deze luxe camping verdient wat ons betreft absoluut 5 sterren! Mooie ruime kampeerplaatsen (circa 200m2), rustige sfeer op de camping, heerlijk zwembad, waarbij de ligweide voorzien is van vernevelaars ter verkoeling. Het restaurant is meer dan goed, waarbij je als ouders ook direct uitzicht hebt op het speelterrein. Sommières is een gezellig, sfeervol dorpje; Nimês, Montpellier en de kust zijn binnen handbereik.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Domaine de Massereau****...

"Tweede keer..."vertalen
judith
6,0
8,0

31-08-2014 Ditmaal voor de tweede keer op deze camping. Camping zelf nog steeds weinig aan op te merken. Jammer dat er vrijwel geen activiteiten zijn 's-avonds, volgens de camping kiest men daarom voor deze camping. Oke vertier zoeken we dan zelf wel, echter wanneer er in Sommieres de hele week feesten zijn tot 2.00-2.30 en je letterlijk ligt te trillen in je caravan van de herrie baal je enorm. Waar de camping dus echt heerlijk rustig is, hoeft de omgeving dit dus niet te zijn. Let wel dit is als het goed is 1 week per seizoen, echter wanneer je net in die week op de camping verblijft lig je de halve vakantie tot laat wakker. Jammer ook dat mensen met kleine kinderen denken dat je deze om 7 uur 's-ochtends wel even buiten kunt zetten met allerlei gegil, goed daar kan de camping weinig aan doen dat is helaas het gebrek aan fatsoen bij onze Nederlanders.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Behandeld als koning in Frankrijk"vertalen
mr
9,0

07-09-2014 Dit jaar voor de 2e keer geweest. Vorig jaar door persoonlijke omstandigheden geen succes, maar doordat het zo'n mooie camping is zijn we terug gegaan. De camping is aan de prijzige kant, maar je krijgt waar voor je geld. Wij zoeken altijd een camping waar onze dochter (10jr) aansluiting kan vinden, goed eten, een fijn restaurant, een mooi zwembad, rust maar wel animatie. Wellicht wat veel eisend, maar in Domaine de Massereau hebben we dit allemaal gevonden op de animatie na. Voor kleine kinderen is er wel animatie, maar alleen leuk tot een jaar op 10. 's-avonds is er niets, behalve goed eten en een terrasje. Voor de rest is de camping echt super!!! Nog nooit ergens zo vriendelijk behandeld. Echt door iedereen. De camping is zeerr gemoedelijk en mooi aangelegd met zeer ruime plaatsen. De zwembaden zijn fijn. Wij raken echte niet uitgepraat over het restaurant. Wat fantastisch culinair. En nog veel ook. Binnen half uur rijden is er veel in de omgeving te doen. Heb je het geld? Boeken!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Eigenlijk vrijwel de perfecte camping, maar....."vertalen
pbremmers
9,0

07-08-2014 Als je van rust houdt en toch de mogelijkheid wilt hebben om in de directe omgeving veel te bezichtigen/ondernemen dan zit je hier prima. Nimes, de zee, cevennen met bv Anduze, St jean du Gard, de Pond du Gard, Aigues Mortes, St Marie de la Mer, Uzes etc etc zijn allemaal op ca 30-60 minuten te doen. Het prachtige authentieke stadje Sommieres ligt op maar 2 km van camping. Iedere dag wel weer iets te beleven! Zwembaden zijn mooi maar wat kleiner dan het lijkt in de folder. Mega grote plekken (we hadden 220m!). Restaurant is werkelijk fantastisch. Voor 19,50 een super lekker en groot drie gangenmenu. Personeel zeer vriendelijk. Eigenlijk bijna perfect maar:
- Sanitair wordt slechts vluchtig schoongemaakt (geen 5 sterren!) .
- We misten een beetje de sfeer op de camping. Veel kliekjesvorming en iedereen wel erg op zichzelf. De voor ons vanzelfsprekende goeiemorgen etc op de camping was hier echt ver te zoeken. Heel apart en nooit eerder meegemaakt op camping.

"Verrassende camping met verbeterpunten"vertalen
Roland
8,0

12-08-2014 Op aanraden van vrienden geboekt en positief verrast, maar met ook wat aandachts-/ verbeterpunten. De camping licht prachtig en is ruim opgezet. Tegelijkertijd voelt het heel vertrouwd en veilig - geen gecross met auto's: wie rijdt, rijdt normaal. Geen disco of animatie 's avonds, wat een heerlijke rust oplevert, hoewel de kinderen natuurlijk uitgebreid kunnen spelen.

Personeel is vriendelijk en is voortdurend bezig. Gas was op bij huisje en werd binnen 5 minuten verwisseld. Dat maakt veel goed, maar dat bij aankomst het huisje niet schoon was, is natuurlijk niet goed. Idem mbt ontbrekend bedlinnen, dat wel snel werd gebracht.

Huisje waar wij zaten (houten chalet) bood fantastisch schaduw, maar sterk aan vernieuwing toe. Vaatwasser werkte niet goed.

Zwembad is erg leuk, maar zelfs in hoogseizoen ontbrak toezicht!

Opvallend: veel terugkerende gasten, die het vooral met elkaar samen gezellig hebben. Niet vervelend ofzo, maar nooit zo meegemaakt.

Met partner, Juli 2014
"Fijne camping met ruime plekken"vertalen
Eric
9,0

10-08-2014 Leuke camping. Ruim opgezet. Loopafstand van leuk dorpje voor een avondborrel of hapje eten. Restaurant op de camping echt boven verwachting. 'S avonds rustig. Geen disco of andere herrie. Qua omgeving verder erg veel te doen. Toppertje!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede camping, prijs kwaliteit verhouding is zoek"vertalen
Warner
4,0
8,0

27-07-2014 Goede camping met grote schaduwrijke plekken.
De plus en minpunten volgens ons:

Plus:
- Grote plekken met veel schaduw
- Rustige camping
- Camping ruim opgezet
- Goede Wifi

Min:
- Jong en soms ondeskundig personeel
- Te weinig personeel bij de bar (lang wachten totdat je een ijsje of biertje kunt bestellen).
- Camping is erg duur
- Geen toezicht bij het zwembad (en heel veel handdoekleggers)

Al met al wel een goede camping, maar op sommige punten niet 5 sterren waardig terwijl de prijs wel 5-sterren is.

"Verliefd!"vertalen
Jose
8,0

30-09-2014 Na 2 jaar verliefd op deze plek. Moeilijk uit te leggen, moet je ervaren. Rust, ruimte, overzichtelijk, prima sanitair, fantastisch goed restaurant, leuke maar geen hysterische animatie voor onze kids, lekker zwembad met heerlijke zonneweide, lief personeel, Sommieres met de leuke marktjes en fijne restaurantjes; zoals het een Frans dorpje betaamd, zee en strand op korte afstand.... Na een pittig jaar hier na 2 dagen volledig relaxt zijn, mooie en lieve mensen leren kennen; contact wat niet ophoudt na deze 3 weken, allemaal datzelfde gevoel over deze heerlijke plek....volgend jaar komen we allemaal weer! En we tellen de maanden af....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?