Camping Domaine de Massereau *****

Camping Domaine de Massereau
Domaine de Massereau
8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de Massereau bij:

201 reviews over Camping Domaine de Massereau in het Nederlands

Mooie verzorgde, zuidfranse sfeer

Jari, 22-9-2017

Camping rustig gelegen. Het officiële fietspad naar Nimes, de voie verte, loopt langs de camping. Mooie plaatsen voor een tent. Persoonlijk vonden wij de plaatsen midden op de camping (in de buurt van het goed verzorgde washok) het meest prettig: ver genoeg van het rumoer vóór op de camping en niet té geïsoleerd achteraan, maar we kunnen ons ook indenken, dat anderen dat anders beleven. Rondje om de camping met hond (gedeelte over voie verte) duurt ongeveer 20 min. Fietsen naar Sommières makkelijk te doen. Goede Intermarche in Sommières. Arles, Nîmes, Montpellier, Pont du Gard: allemaal goed te doen vanaf de camping. Absolute aanrader, wat ons betreft ! PS Helaas maar 1 dag kunnen genieten van de uitstekende kok; daarna beperkte kaart (ook nog best redelijk) in verband met medische ingreep van de kok. Wel jammer, dat het restaurant gereserveerd moet worden; iets flexibler zou veel meer klanten trekken
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke plek voor een zorgeloze vakantie!!

Steven, 28-8-2017

De medewerkers van de camping zijn allemaal behulpzaam en vriendelijk. Mooie mix van nationaliteiten onder de gasten. De iPad heeft gewoon buiten op tafel gelegen en de Cabane heeft gewoon open gestaan tijdens ons verblijf, ook al waren we de hele dag weg. De animatie is goed verzorg en de faciliteiten voor eten en drinken zijn ruim aanwezig. In de omgeving liggen prachtige Franse dorpjes en de zee is ook binnen 30 à 40 minuten te bereiken. Echt een aanrader verwende campeerders die iets buiten de drukte van de kust willen verblijven.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een leuke camping met een erg goed restaurant.

fam. Beckeringh, 27-8-2017

De duurdere / grotere standplaatsen voor tenten zijn erg mooi: groot en met zon / schaduw. Het zwembad heeft twee erg leuke glijbanen. Het restaurant is erg goed. In de omgeving is veel te doen.

Minder fijn is dat er eind augustus in de omgeving op meerdere dagen feesten zijn, wat tot veel geluidsoverlast zorgt tot diep in de nacht....... Dit heeft de aandacht van de manager en die is in overleg met de burgemeester om dit voor volgend jaar te voorkomen.

Peter, 24-8-2017

We hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping!

De camping ligt centraal voor allerlei uitstapjes. De omgeving is wel vrij vlak, maar dat wisten we van tevoren.

Sommieres is een mooi stadje.

Wij hadden een stacaravan die er prima uitzag op een uitzonderlijk grote plek (209) met zon/halfschaduw.

De camping zag er schoon en verzorgd uit en het personeel was vriendelijk. Als er problemen waren, kwam men meteen om het op te lossen.

Een mooi zwembad en een mooi opgezet restaurant met lekker eten.

Zaaaalige camping

Annelies Vandekerckhove, 24-8-2017

Heel leuke camping met fantastisch zwembad! Grote plaatsen met veel schaduw. Lekkere resto met schappelijke prijzen. Wij moesten wel lang wachten... afhaalpizza is lekker.

Leuke uitstappen: stoomtrein in anduze, dagje zee (grande motte), dorpje sommières, route verte

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

goed verzorgd

Peter_b, 13-8-2017

Nette, goed verzorgde camping. niet al te groot (140 plaatsen), maar met een ruim aanbod faciliteiten. Ik reageer normaal nooit op reacties van anderen, maar een 2 voor de prijs/kwaliteit?? Ik heb vooraf veel op internet rondgekeken. En wij betaalden voor een stacaravan met 3 slaapkamers een bedrag zoals we op heel veel andere plekken ook zouden betalen.En al vind je het wat duur, de prijs/kwaliteit verhouding was zeker niet zo'n dikke onvoldoende. En ja, ik neem aan dat je van te voren weet waar je heen gaat. Een kleine camping heeft over het algemeen geen uitgebreid puber animatieprogramma. Gelukkig niet. Ik vond het leuk te zien hoe een aantal oudere kinderen elkaar wist te vinden. En als dat onvoldoende is, ga dan naar een partycamping in de costa brava.

verdere plus punten:

+ mooi verzorgde plekken

+ voldoende bedjes

+ 2 lekkere zwembaden

+ schone stacaravans

+ gezellig uitstraling met veel schaduw (stacaravans zien er van buiten uit als 'huisjes' )

+ leuk dat stacaravans en overige plekken door elkaar heenlopen

+ fijne serviceploeg (ze kwamen direct toen er iets niet werkte)

+ fijne animatie van de Lenny meiden

+ veel speelgelegenheid. Inclusief leuke voetbal 'arena'.

+ verder veel te doen in de omgeving. Voor kinderen van alle leeftijden.

Aandachtspunten:

- horeca kan wat beter georganiseerd worden. Wachttijd bij bar was soms nog steeds wat lang. Pizza duurde veel langer dan aangeven. 1 persoon extra lijkt een grote winst ook voor hun eigen omzet.

- restaurant was lekker, maar echt veel te volle borden. daardoor tweede keer ook geen voorgerecht meer genomen. (een te vol bord voelt ook minder prettig)

- meiden bij de receptie waren behulpzaam, maar het maakte wel echt uit wie je hielp. Soms heel erg service gericht, maar soms ook zakelijk kortaf.

Al met al een prettige, mooie camping. Wel opletten het persoonlijke karakter (en behulpzame) op alle plekken te behouden. Al met al overwegen we hier volgend jaar weer heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping maar geen 5 sterren waard

Remco, 12-8-2017

Camping ligt goed tov diverse bezienswaardigheden. Zwembad is mooi en schoon. Net als het restaurant en de bar.

Kids Club vonden onze kinderen ook erg leuk. Er zitten hele mooie staanplaatsen bij maar ook erg slechte die het geld niet waard zijn. Feedback gegeven bij de receptie maar van begrip was geen enkele sprake. Douches waren aantal keer erg koud maar sanitair was over het algemeen schoon. In onze ogen is deze camping geen 5 sterren waard en we hebben diverse campings gezien die vergelijkbaar en een stuk goedkoper waren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prachtige camping, minder voor oudere kinderen

Rob Pranger, 31-7-2017

Hele mooie, schone en ruime camping met zeer vriendelijk, meertalig en servicegericht personeel. Zwembad is niet zo groot als op plaatje lijkt, maar prima te doen. Voor wie (veel) animatie in de avond verwacht of wil, is dit geen geschikte camping, want dat was er (gelukkig) niet. Wel prima restaurant. Veel te doen voor kleine kinderen (veel speeltuindingen, ook in de schaduw!), maar voor pubers (wij hadden twee zoons van 15 en 17 bij ons) wordt er weinig tot niets georganiseerd (maar het voetbalveld en de twee pingpongtafels maakten veel goed). Deze camping is echter zéér geschikt voor mensen met kleine kinderen. Dan zeker een aanrader. Maar ondanks weinig te doen voor onze pubers, hebben we er ons twee weken heel goed vermaakt in ons huisje (schoon en helemaal niks op aan te merken). Allerlei dingen om te doen (canoën, klimmen, stadjes, strand) op heel korte afstand van de camping.Tot slot: camping is erg 'eco'. Prima!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een camping zoals een camping hoort te zijn.

H. Palte, 6-7-2017

Door een oud collega waren wij geattendeerd op deze camping.

In een woord " geweldig"

De camping kent alleen maar zeer ruime plaatsen met zon, schaduw en de nodige privacy.

Over het personeel alleen maar lof. Ze zijn zeer vriendelijk, deskundig en niet te beroerd om een stapje harder te lopen.

Zo werden alle gasten persoonlijk gewaarschuwd dat er een flinke storm op komst was. Gelukkig viel het achteraf mee maar ook nadien kwam men vragen of alles oké was.

Het sanitair is geweldig. Wordt goed onderhouden en schoon gemaakt. Dus geen afgebroken haakjes, beschreven deuren, etc.

Ook over het restaurant niets dan lof. Een restaurant met prima salades, vlees- en visgerechten.

Het restaurant beschikt over een mooi terras met een prachtige lounche-hoek.

Ook de zwembaden, niet al te groot, worden goed onderhouden.

Naast het zwembad een mooie ligweide met ligstoelen. Volop schaduw door de talrijke bomen en op sommige plaatsen vernevelaars.

Om toch een nadeel te noemen. Als je hier bent geweest kan een andere camping alleen maar tegenvallen.

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend

Johan, 28-6-2017

Eerst en vooral opmerken dat onze vakantie redelijk vroeg in het seizoen was (begin Juni). Dan is het is sowieso nog niet zo druk en lekker rustig. De camping was amper 50% bezet en dat maakt het al meteen aangenaam.

We hadden trouwens ook geluk met het weer: 30-35gr, wat ook weer een opsteker is, maar dit staat los van de camping.

Dan nu de camping zelf: wij hadden gekozen voor een luxe sta-caravan, type Heritage 2 slaapkamers met premium pakket (schoonmaak, wifi, alle extras inbegrepen dus).

Wat ons meteen opviel waren de bijzonder ruim bemeten kavels: heel veel ruimte om de stacaravan. Veel (olijf?) bomen ook, waardoor er altijd te kiezen was tussen zon of schaduw. De stacaravan zelf was voorzien van alle comfort: airco (top want nodig!), volledige keuken met zelfs een mini vaatwasser, inpandig toilet en douche, prima bedden. Bij de kampeer uitrusting ook een uitstekende bakplaat buiten en lekkere loungebedden.

Faciliteiten op de camping: 2 zwembaden, (klein) winkeltje en redelijk luxe restaurant. Bij mijn weten geen afhaalrestaurant o.i.d, maar dat hebben we ook nog niet gemist. Het dichtbijzijnde dorpje Sommieres biedt alle winkelgemak,

Extra voordeel van Sommieres: in een straal van 50 km is hier heel veel te bezoeken: Nimes, de kust, flamgino-park, etc,etc.

Een stevige aanrader! (qua prijs/kwaliteit: idd niet goedkoop maar zeker waar voor je geld)

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Massereau in Sommières (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Massereau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Massereau scoort een 8.42 uit 10 op basis van 245 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: