8,2

50 reviews over Camping La Grande Sologne in het Nederlands

Nette camping onder goede leiding

Astrid, 11-8-2017

We hebben hier 1 nacht op doorreis gestaan. We werden bij de receptie heel goed ontvangen. In verhouding tot de kosten biedt de camping verrassend veel om te doen: speeltoestellen voor zowel kleintjes als wat grotere kids, meerdere (nieuwe?) pingpongtafels, mooi zwembad en tennisbanen (niet uitgeprobeerd), verhuur van 2pers skelters, knuffelkonijntje etc. Daarnaast was er een heel gevuld animatieprogramma met superenthousiaste animator. Toen wij er was er verrassend veel animo (in alle leeftijden) voor zowel de minidisco als de avondactiviteit. Daarnaast is het een mooie ruim opgezette parkachtige camping met mooi (vis)meer. Veel kampeerders op doorreis maar ook gasten die langer blijven, iets meer engelsen dan nederlanders. Het restaurant zou voor ons wel iets stijlvoller mogen, nu oogt deze wat groezelig vlak naast de mooie tennisbanen, maar dat is een kwestie van smaak.
Gereisd familie in augustus 2017

Heel prettige camping

Klaas Mussche, 26-7-2017

Het was voor ons een doorreiscamping, desondanks werden we zeer vriendelijk (en in het Nederlands, dat doet toch wat Marie!) ontvangen. De camping zelf is zeer goed verzorgd, goed sanitair en ademt een rustige sfeer uit. Heel prettige om hier een nacht te staan. En lekker dicht bij de snelweg. Zeker een camping om terug te komen
Gereisd met partner in juli 2017

Uitnodigende camping in een parachtige omgeving.

W. de Jong, 24-6-2017

De ontvangst op deze camping is gastvrij. Marie spreekt goed Nederlands, en toont zich een prima gastvrouw. Ze staat de kampeerders met geduld en tijd te woord. Het terrein kent schaduwplaatsen en ook een open stuk. Wifi gratis en goede bereikbaarheid. Het terrein is 10ha groot maar door de indeling, is het fijn vertoeven en ook om een wandeling te maken. Het sanitair is wel oubollig en is aan een opknapbeurt toe. (beetje behelpen).
Gereisd met partner in juni 2017

hartverwarmend welkom

Peter en Elly met hond Tootsy, 29-10-2016

Mooie doorgangscamping, maar ook fijn voor lange r verblijf. Gemeente zwembad ( pas gerenoveerd) naast de camping. Dorpje op loopafstand met voorzieningen . Aardige omgeving fijn voor de hond om te wandelen.

Beheerster Marie is een bijzonder aardige vrouw die goed Nederlands spreekt.

Eigenlijk geen minpunten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nette doorreiscamping

wich95_1, 7-9-2016

We stonden hier voor één nacht tijdens zowel de heen- als de terugreis. Begin juli was het nog erg rustig. Half augustus een stuk drukker. De plekken zijn zeer ruim en vlak. Zowel in de zon als schaduw. Broodjesservice. Gratis WiFi over de gehele camping. Sanitair redelijk. Wel heel harde douchestraal.

Omgeving schijnt aardig te zijn. Diverse supermarkten in Lamotte-Beuvron (ca 5 km).

Voor herhaling vatbaar, maar wel alleen als doorreiscamping.

Gereisd met partner in juli 2016

Iets byzonders!

Jetty Sangster, 9-8-2016

N plek waar je je welkom voelt! De eigenaresse heeft hart voor de zaak en doet alles om het iedereen naar de zin te maken! De camping is prachtig met verscholen, romantische plekjes. WiFi is uitstekend! De ligging is super! De camping is goed te bereiken vanaf de snelweg en op doorreis bent. Ook n langer verblijf is aan te raden!Prachtige natuur en historische steden in de buurt. De trein op loopafstand. Het dorpis niet groot maar biedt n supermarkt, bakkers en Café..Vlakbij!Het sanitair is wat verouderd maar schoon!De ruimte Voor tent, caravan of camper is groot. sAvonds is er n kinderprogramma. speeltoestellen maar zo geplaatst dat niemand er last van heeft. n eetgelegenheid met kleine kaart waar goed gekookt wordt! maandag komt er n Bretonse dame met heerlijkehapjes. Over je je bezittingen hoef je je geen zorgen te maken. De staf loopt s'nachts over de camping.N verblijf kunnen wij, n ouder stel van harte aanbevelen!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping voor 1 nacht

Zoever, 3-8-2016

Positief: vriendelijk en flexibele medewerkers die hun talen spreken, veel speelmogelijkheden voor de kinderen, ruime plekken, leuk meisje voor de animatie en fijn gemeentezwembad naast de camping waar je gratis kaartjes voor kunt krijgen bij de receptie. Bij de receptie kun je ook veel informatie en zelfs korting krijgen voor sommige bezienswaardigheden.

Minder positief: sanitair acceptabel voor 1 nacht (wij zijn drie nachten gebleven), maar ik had niet het idee dat het dagelijks gereinigd wordt. Babybadje mist een stop, zelf even een losse stop meenemen dus. Het water bij de afwas wordt wel goed heet, erg fijn.

Gereisd familie in juli 2016

Nooit meer

Sabs, 3-8-2016

Op de camping zelf is er kleine een snack voorzien. Wil je echter beter eten, moet je de auto nemen. Vele restaurants bleken echter gesloten, waardoor we minstens een half uur hebben rondgekeken. Uiteindelijk hebben we toch iets gevonden, bleek dat het restaurant niet echt in de meest nette buurt lag (lees: er werd gewoon open gedeald). Tijdens de nacht werden we dan ook gewekt, omdat dat schorriemorrie vrij op de camping rondliep. We hebben dat aan de receptie gemeld; de dame aan de receptie antwoordde dat de camping dit probleem al 2 jaar heeft, maar ze er niets kunnen aan verhelpen omdat de gemeente (het is nu eenmaal een gemeentecamping) geen budget heeft om een nachtwaker aan te werven... Daarnaast was het sanitair 's morgens ronduit vuil.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima doorreis camping

S. van Weelden, 30-6-2016

Wij zijn 1 nacht op deze camping geweest. We konden de caravan aangekoppeld laten omdat het zo rustig was. Er zijn niet echt plaatsen maar een veld waar je je tent of caravan neer kunt zetten. Toen wij er kwamen was er net een evenement geweest en was de hele camping leeg gelopen. Ruimte in overvloed dus. De camping is goed bereikbaar en het personeel is vriendelijk. er loopt een beekje door de camping heen met daarover een bruggetje. Even opletten met die kleine meid van 2 jaar. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Prima verblijf gehad!
Gereisd familie in juli 2015

Zeer mooie in de natuur gelegen en aan een Etang .

Jo en Bea, 25-6-2016

De beheerder spreekt Nederlands. Het zijn zeer behulpzame mensen.

je hebt een franse stekker nodig aan de stroompaal. Buiten de camping ligt het zwembad. Een speeltuintje voor kleine kinderen is er ook. De prijs per dag: 15,- euro. Bij langer verblijf krijg je korting. Voor vissers gratis vissen in het Etang. Fietsroutes te lenen bij de receptie.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Sologne in Nouan-le-Fuzelier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Sologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grande Sologne scoort een 8.16 uit 10 op basis van 54 reviews.