Beoordelingen Camping Sunêlia Le Col Vert****

Sunêlia Le Col Vert****
74 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunêlia Le Col Vert****
1548 Route de l'Etang, F-40560, Vielle-Saint-Girons

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunêlia Le Col Vert**** in Vielle-Saint-Girons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunêlia Le Col Vert**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunêlia Le Col Vert scoort een 7,3 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunêlia Le Col Vert**** in Vielle-Saint-Girons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunêlia Le Col Vert****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunêlia Le Col Vert**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Sunêlia Le Col Vert**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Sunêlia Le Col Vert**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Sunêlia Le Col Vert**** met andere accommodaties in Vielle-Saint-Girons.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,5
7,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Blijft prachtige camping"vertalen
Fam Solé
8,0

30-8-2013 Schitterende grote camping die zeker bij de gewone tent en caravan staanplaatsen eerder knus dan erg groot aandoet. Veel nationaliteiten wat erg leuk overkomt met snel contact, maar dat ligt aan jezelf. mooi sanitair die de hele dag wordt schoongemaakt, alhoewel er altijd viespeuken blijven. Het meer is ideaal, goede temperatuur, uitstekend watersport mogelijkheden met elke midag vanaf 15.30 uur wind.
Veel animatie, wel in het frans maar dan moet je maar in Nederland blijven.
Nadelen zijn: internet is veel te duur, € 6,- voor een uur of 2 is prijzig gezien de al vrij oge prijs van de camping.
De honden die langs het meer peopen en waar de baas te beroerd van is om het op te ruimen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Strand was echt gaaf"vertalen
Marian
8,0

22-8-2013 Zwembad is alleen in gericht op kleine kinderen, het meer is ook iets meer voor kleine kinderen. Het strand is echt gaaf . Vooral die hoge golven. Maar het blijft oppassen. Voor de Nederlandse kinderen is er in de maand augustus niets tedoen. Zeker niet in de leeftijd van 14 en 17 jaar. Dus onze boys hebben zich verveeld. Het sanitair word wel 3 à 4 x schoongemaakt per dag super. Ga voor je boodschappen naar leclerc in linx die is veel voordeliger dan de Carrefour in Leon. Er word echt geen Nederlands gesproken bij de receptie. Gelukkig waren wij in een tent van de TO dus daar spraken ze wel Nederlands.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke vakantie op een leuke camping"vertalen
peter
9,0

28-9-2013 Camping is erg leuk, veel vertier voor kleine en grote kinderen, mooi zwembad en schoon. Omgeving van de camping bosrijk mooie fiets/wandelroutes. Leuke kleine omliggende stadjes met dagelijks markten. Als je het niet erg vind om wat verder te rijden is er in de omgeving erg veel te doen, kanovaren, grotten, lourdes,binnenspeeltuin,dierentuin, pretparkje,klimpark, de badplaats Biarritz is zeker een aanrader, mooi aquarium daar. De zee is aan deze kant van frankrijk wel ruw dus uitstekend voor te surfen, stranden met zand, misschien iets minder om echt met kleine kinderen te zwemmen.
Camping is inderdaad wel lang, maar gelukkig hadden we een plekje in de buurt van het zwembad, anders aan te raden om fietsen mee te nemen, asl dat kan.

"Geweldige vakantie"vertalen
esther
6,0

30-7-2013 Een heel fijne camping. We zijn er voor het derde jaar op rij geweest en dat zegt eigenlijk al alles (hiervoor nooit tweemaal naar dezelfde camping).
Enige minputje is dat de animatie alleen in het Frans is.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Franse camping met veel voorzieningen."vertalen
Roelina
8,0

28-7-2013 door de camping loopt 1 lange asfalt weg waar alle voorzieningen her en der verspreid aan liggen. Wij vonden het daardoor wat rommelig en misten een gezellig centraal punt op de camping. Op internet lijkt het zwembad, en het strandje erg groot in de praktijk is het klein, daardoor wel overzichtelijk. Camping is zeer geschikt voor kinderen van 0 t/m 4 jaar er is zelfs in het zwembad een speciaal badje voor baby's met lekker warm water.
De kidsclub is gericht op franse kinderen in de maand juli
De glijbanen staan bij het meer en zijn gevuld met het bruine water van het meer. Het strand 15 minuten rijden van de camping is super, gratis je auto parkeren, niet heel erg druk en mooie golven.
Het supermarktje bij de camping heeft veel te koop voor een goede prijs.
b.v duikbril 2 euro, stokbrood 85 eurocent.
Een super leuke vakantie gehad, bij het zwembad was het niet druk vooral niet rond 14:00, alleen onze kinderen van 4 en 7 misten nederlandse vriendjes

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie, grote gezinscamping met veel voorzieningen"vertalen
Fam. Jansen
8,0

14-8-2013 Mooie camping in bosrijke omgeving, aan meer, vlak bij zee.
Er is voor iedereen genoeg te beleven. Met een (huur)fiets is het verkennen van de omgeving prima te doen. Ondanks de grootte van de camping, zijn er voldoende rustige plekjes te vinden (zowel aan meer als zwembad).

Ruime, rustige campingplekken.

Twee aandachtspunten:
- De afstand naar de receptie kan behoorlijk zijn (bij ons 1km). Een fiets of step is dan vooral voor de kinderen geen overbodige luxe.
- De animatie is alleen in het Frans. Er wordt weinig moeite gedaan om gasten erbij te betrekken / te enthousiasmeren voor de activiteit / te informeren over activiteiten.

"Matige camping"vertalen
marcel
5,0

17-7-2013 wij verbleven er met 3 kinderen van 3,7 en 10 en deze hebben zich wel vermaakt, er zijn veel speelplekken en een leuk zwembad vooral voor de peuters, glijbanen ontbreken hier, wel zij deze op een plek bij een strandje aan het meer te vinden.
onze stacaravan was behoorlijk oud, wc bril viel er af en veranda was gammel.
de camping is erg langgerekt en als je zo als wij achteraan zit moet je meer dan 1 km lopen naar het zwembad.
Het meer is ideaal voor kleine kinderen , het loopt heel langzaam af.
wel elke dag vers brood en een uitgebreide campingwinkel.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Wel mooi maar eigenlijk net niet"vertalen
willem
6,0

28-7-2013 mooi maar eigenlijk te grote (langgestrekte) camping.
Om naar voren naar receptie zwembad speelveld te gaan moesten we 1 Km lopen. zwembad eigenlijk net te klein wel altijd ligstoelen aanwezig.
receptie personeel vriendelijk en spraken alle talen.
in de omgeving weinig te zien, maar we gingen voor de golven vd atlantische oceaan en deze waren er zeker op ong 10 min rijden.
Het meer was leuk maar strandje eigenlijk net te klein wel ideaal voor kleinere kinderen want het is er lang ondiep.
Biaritz was te doen (ong. 65KM) en is een heel leuke (bad)plaats.
Van animatie hebben we weinig tot geen gebruik gemaakt.
Sanitair kunnen we niet beoordelen daar wij in een stacaravan zaten.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Grote camping, ruime plaatsen"vertalen
Wilma
7,0

11-8-2013 Wij waren in het hoogseizoen op deze camping. Hadden ruime staanplaats (ca. 120 m2). De meeste staanplaatsen zijn gescheiden door groen. De camping is erg massaal, alhoewel je dat op je eigen plek niet echt merkt. Er loopt een grote asfaltweg door het midden van de camping ( wij noemden dit de " snelweg"), hieraan liggen alle voorzieningen. Uitstekende campingsupermarkt, redelijke prijzen. Heerlijk vers stokbrood, diverse soorten. Sanitair vond ik redelijk, het was schoon, de douches waren heet en goed instelbaar. Voor de hoge prijs die in het hoogseizoen betaalt zou het wel wat luxer en moderner mogen wat mij betreft. Het meer is leuk, ondiep en lekker warm. Zwembad is klein en onze zoon van 13 kon nergens staan. Voor hele jonge kinderen is elders op de camping een peuterbad. De glijbanen zijn gelegen aan het strandje, maar door de zanderige boel daar minder aantrekkelijk. Animatie is door ons niet gebruikt.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Fantastische vakantie in luxe accomodatie"vertalen
annyenad
9,0

17-7-2013 De 6-persoons accommodatie was zeer luxe : 3 slaapkamers, 2 badkamers, 2 toiletten, Amerikaanse keuken met vaatwasser, magnetron, 4-pits kookstel, koelkast, vriezer en ook nog een flatscreen. De ligging aan het meer is ook ideaal. Voor kinderen is er vanalles te doen, alleen denken wij dat het zwembad in het hoogseizoen te klein is. Ook de afstand naar het strand is goed te doen ( evt. met gratis bus ). In de buurt leuke plaatsjes waar je regelmatig de markt kunt bezoeken. Al met al dus voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?