Camping Colline de Rabais ****

7,1

605 reviews over Camping Colline de Rabais in het Nederlands

saaai

ronny beyers, 31-7-2017

Dit is een camping in een leuke omgeving. Maar dan is alles gezegd. Wij houden van een beetje prive op de camping en dit heb je niet. Je kan een open camping hebben maar deze is te open. ook regelmatig nacht lawaai. Er is 1 sanitair waar het netjes is. De rest is zo verouderd en vuil. Wij zijn gaan eten op de camping, bediening spreek ik liever niet over. Als je dan naar het toiliet gaat dan kan in je de keuken kijken. HYGIENE ver te zoeken. Voor ons geen tweede keer. Zwembad mag wel verwarmd worden is gewoon ijskoud. We hadden onze mening daar gegeven maar dat werd niet in dank afgenomen. En de animatie is saai en veel herahling maar dat last ik hier nog.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Toch niet wat het lijkt

gert, 31-7-2017

De mooie omgeving. De rest van de camping is wel verouderd. Ze hebben dit nu 4 jaar en wij zijn eindelijk eens terug gegaan. En buiten een terras en winkeltje is er niet veel veranderd. Er zijn vaste staanders die alles positief schrijven. Dit voor hun eigen natuurlijk. Onze kids vonden het ook saai. Elke week de zelfde activiteiten. Veel kids en mensen waren er niet. De schimmel is er ook te vinden. En zelf je wc papier moeten mij nemen dat is toch wel verleden tijd. Het woord je vriendelijk moeten ze wel eens leren. Dus mijn punten zijn laag. Ook al zou ik met meer punten korting krijgen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek

Rutger, 14-7-2017

Superleuke camping. Wij waren dit jaar voor het eerst en zaten in een safari plus tent. Zeker aan te raden! Veel en leuke animatie, vriendelijke eigenaren en een goede service als er iets niet klopt. Wij komen zeker terug! Bedank voor de leuke vakantie!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

voor herhaling vatbaar

Vandewoude Luc, 8-7-2017

Leuke camping niet ver van Luxemburg en Frankrijk , alle winkels in de buurt , Auchan net over de grens en Luxemburg om te tanken...Vriendelijke uitbaters(Nederlandstalig) , goed onderhouden , sanitair word gemoderniseerd , animatie voor de kids , rust voor de oudjes , lol , wat wil je meer ?
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Simpele camping voor doorreis

Annika, 15-9-2016

De camping was voor ons een doorreiscamping waar we een paar dagen hebben gestaan. Het sanitair laat te wensen over, het douchewater wordt niet altijd warm.

In de nachten hebben wij het zeer koud gehad en dat in augustus.

De camping heeft een mooi zwembad en leuke faciliteiten voor de kleinere kinderen zoals een speelveld en trampolines.

De kampeerplekken zijn zeer ruim.

Het restaurant is best aan de prijzige kant en de medewerkers daar zijn niet allemaal vriendelijk. Het duurt ook enige tijd voordat je je eten krijgt.

In de nabije omgeving kan er met een kano een aardig stuk gevaren worden, wat echt een aanrader is.

De facilititeiten beneden aan de grens van de camping zijn zeer armoedig (in tegenstelling tot enkele jaren geleden). De boel is daar enorm verpauperd. Voor kinderen is er dus echt alleen op de camping vermaak.

In de buurt is een Lidl en Blokker, dit is op zich lopend te doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ideaal kamperen met kids

Joris, 28-8-2016

Leuke camping en heel vriendelijk personeel. Voor kinderen geweldig qua activiteiten, elke dag programma dat ze kunnen meedoen, in avond optreden mascottes en kinderdisco, steeds netjes om 20u00 afgesloten. Verder geen last van avondlawaai nochtans vlak bij speeltuin. Kids vonden vuurplaats geweldig en voor kampeerders totaal geen last. Winkeltje is handig, assortiment mag uitgebreider, versmarktje is moeilijker, maar zou nog meer richting 4 sterren gaan. Zwembad is leuk bij warm weer, kan wel koud zijn bij minder weer. Sanitair is ok, elke dag netjes gepoetst in vroegte. Aparte badkamertjes in blok midden op terrein zijn de max, zeker met kids erg makkelijk! Mss in tussenseizoen wél de tegelvoegen eens opschuren en schoonmaken. Makkelijker dan om in de zomer mooi te houden. Wc papier voorzien zou leuk zijn, dan mag de prijs nog ietske omhoog ook. Verder prijs/kwaliteit zeker top! We hebben ons goed vermaakt op een leuke familiecamping!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke kampeer vakantie

Angela Bravenboer, 21-8-2016

Wij hebben 12 geweldige kampeer dagen gehad.Eerste instantie durfden we deze camping niet aan door heel veel negatieve recensies.Maar omdat t zo goedkoop was hebben we de stap toch gewaagd. En we hebben geen seconde spijt.super ruime plekken, leuk en voldoende animatie, sanitair is goed,vriendelijk personeel en genoeg te doen in de buurt.Als je een klacht hebt dan wordt t gelijk opgelost.Mensen hebben vaak negatieve ervaringen maar melden hun probleem niet bij de eigenaresse.Terwijl het probleem dan eigenlijk snel opgelost kan zijn.Ook de speeltuin is erg leuk met oa de trampolines in de grond. Enige minpuntje is dat t zwembad niet verwarmd is.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Sorry geen 4 sterren waard

anja, 19-8-2016

Na drie nachten overlast tot zeker 01.30 uur 's nachts hebben we dat gemeld. Toen werd ons verteld door eigenaresse dat dat niet haar probleem was. Dat terwijl bij de campinginformatie staat dat het na 22.00 uur rustig moet zijn en daar streng op wordt toegezien. Verder waren het ook geen vriendelijke. Voorzieningen zijn verouderd. Sanitair(ijskoud), zwembad en accommodaties hebben opknapbeurt nodig. Vroeger zou het een leuke familie camping zijn geweest. Nu niets van te merken. Er waren ook niet veel kampeerders. Geen 4 sterren waard. De speeltuigen voor kinderen zijn niet veilig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke camping voor gezinnen met kinderen.

Fam. Heijns, 16-8-2016

Gezellige camping waar veel de doen is voor kinderen. Het animatieteam verzorgd voor jonge kinderen geregeld knutselochtenden, sport en spel in de middag (bij warm weer in het zwembad), en minidisco in de vroege avond. Tieners kunnen zich vermaken met bijvoorbeeld de spooktocht, lasergamen, of rondom het kampvuur. Voor de hele familie zijn er bij het podium soms bands, karaoke en talentenjachten. Zo is er qua animatie voor ieder wat wils.

De camping is overzichtelijk en ruim opgezet. Wij hadden een staanplaats naast de ruime speeltuin, dat was voor ons een perfecte plek. Het zwembad is relatief klein, (en koud) maar wel een gezellige boel!

Het sanitair is misschien wat verouderd, maar er word hard gewerkt om het schoon te houden. Douches zijn warm. Viezigheid is vooral te wijten aan de manier hoe campinggasten ermee om gaan. De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan open voor suggesties. Wij hebben hier voor het eerst een seizoensplaats (mei t/m september) en hebben al heel wat verbeteringen gezien. Kortom, wij hebben er een hele leuke vakantie genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

nog een lange weg...

mike, 5-8-2016

Deze camping heeft nog een lange weg te gaan. Je hebt grote plaatsen maar niks prive. De doucheruimte zijn aan vervanging toe. "proper is het niet". Het water van het zwembad zouden ze beter verwarmen met zonneenergie. Kindjes kunnen niet lang blijven ijs koud. Vriendelijkheid dat is ook een puntje waar ze aan mogen werken dringend. En voor zo'n grote kamping was er amper campeerders op de kamping. Dan de speeltuin. 2 trampolines versleten. Schommels best op eiigen risco. De speeltuin is totaal niet meer volledig veilig. De omgeving mooi. Maar dan heb je het daar wel gehad. Het word mooi voorgesteld met bewaking en alles maar daar merk je niets van. Jammer maar helaas.

Voor mij echt geen aanrader. 4 Sterren kan ik ze absoluut.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Colline de Rabais bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Colline de Rabais in Virton/Rabais , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Colline de Rabais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Colline de Rabais scoort een 7.13 uit 10 op basis van 616 reviews.