Camping Parc la Clusure ****

Zoover award

1041 reviews over Camping Parc la Clusure in het Nederlands

Gezellige en mooie camping

Egbert, 24-9-2017

Het eten in het restaurant is heel goed , verder is er veel activiteiten op de camping , als je in een tent verblijft hou er rekening mee dat het nachts erg koud kan worden , verder is het een top camping .

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam , de camping is terecht Anwb camping van het jaar .

Gereisd met partner in augustus 2017

gemiste kans

Blokker, 13-9-2017

op zich leuke camping aan rivier maar erg commercieel en slechte apparatuur als geluidsapparatuur, popcorn- en suikerspin apparaat.

overal voor bijbetalen.

zwembad echt veel te klein.

restaurant goed, pizza in snackbar te duur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch en dat telkens weer.

Wil Groenen, 10-9-2017

Parc la Clusure is echt een familie camping. Fijne sfeer, goede ontvangst. Uitstekende accommodaties. Loep zuivere sanitaire voorzieningen. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan allerhande attractie en musea. Het was in één woord Fantastisch!
Gereisd met vrienden in september 2017

Super

Fam. Nova, 8-9-2017

Mooie camping in een nog mooiere omgeving , leuke dorpjes in de buurt en op de camping genoeg te doen voor de kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig, vriendelijk, schoon, niets is te veel

Bram, 1-9-2017

Geweldige camping met ruime plaatsen. De accommodaties zijn mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Ze staan op ruime mooie plekken op allerlei plaatsen op Parc la Clusure. Het personeel is zeer hulpvaardig en niets is te veel. Tijdens de Plus- en super wandelweken is de begeleiding in handen van Frans en Wiesje. Niet is hun te veel een woord fantastisch. Het aanwezige animatie team organiseert van alles voor jong en oud. Het personeel van de receptie en het restaurant zijn vriendelijk en nemen alle tijd voor je. Het enigste nadeeltje is de trein de die langst rijd maar later in de avond komt hij niet meer langs en door de begroeiing hoor je hem bijna niet.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Viel tegen

E. Touray, 30-8-2017

Voordeel: goed animatie programma, leuk riviertje en schoon.

Nadeel: geen privacy, bij openen gordijnen kijk je recht in kamer buren, gesprekken op terras van buren letterlijk te volgen. Zwembad te klein voor grootte van camping. Veel bijbetalen: gas, electra, bbq, tennisbaan, skelter

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping voor jong en oud.

Anneke en Cees, 27-8-2017

Heel vriendelijk personeel, veel animatie en veel wandelmogelijkheden.
Gereisd met partner in juli 2017

Goede animatie voor alle leeftijden

Lotte, 25-8-2017

Wij verbleven in een staancaravan langs de doorgaande weg. Locatie hiervan was super, alleen de stacaravan is wat ouder en daarom wat aan de krappe kant kwa badkamer en slaapgedeelte, ik zou een volgende keer in een wat nieuwer model willen.

Animatie is erg goed ook voor iedere leeftijd.

Voor onze jongeren is dit denk ik ook een leuke plek kunnen veel vrienden maken.

Zwembad is niet overdekt dus het weer moet meezitten.

Eten is erg goed in het restaurant.

Leuk dat de eigenaar ook mee helpt op de camping.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super !

Natasja, 22-8-2017

Het was een super leuke en gezellige camping, groot, maar dat zag je niet echt terug.

De trein die achter langs het riviertje gaat hebben wij niet als storend ervaren, we hoorde dat ding vaak niet eens !!

Nadeel vonden wij wel het kleine zwembad.

Onze accomodatie was netjes, wat aan de kleine kant. Het relax/zit gedeelte zat erg ongemakkelijk. En als we er 12 dgn met 6 pers in hadden moeten zitten was het echt te krap, maar nu met 2 volw en 2 kids was het goed te doen.

Tip voor verhuurder....misschien iets meer bestek dan precies 6, dan hief je dit niet iedere keer schoon te maken, borden, glazen, pannen etc waren ruim voldoende. Ook zat er een mooie grote koelkast met groot vriesgedeelte in de caravan, super handig !!

Het riviertje achter de camping is echt heel erg leuk voor de kids, wat een feest om hier met je band vanaf te gaan of dammetjes te bouwen.

Ook de ardenner rangers vonden onze kids erg leuk !!!

Wij zeggen....top camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping!!

Vincent, 16-8-2017

Tops: B-adventure voor allerlei leuke actieve buitenactiviteiten, Het vernieuwde animatieteam, De horeca, De nieuwe speelgelegenheden.

Tips: Grote glijbaan toevoegen aan zwembad, Andere douchekranen in sanitairgebouw 1.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc la Clusure bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc la Clusure in Bure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc la Clusure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc la Clusure scoort een 8.64 uit 10 op basis van 1070 reviews.