Bure
8,6

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Parc la Clusure**** bij :

1031 reviews over Camping Parc la Clusure in het Nederlands

Prachtige camping!!

Vincent, 16-8-2017

Tops: B-adventure voor allerlei leuke actieve buitenactiviteiten, Het vernieuwde animatieteam, De horeca, De nieuwe speelgelegenheden.

Tips: Grote glijbaan toevoegen aan zwembad, Andere douchekranen in sanitairgebouw 1.

Veel ruimte voor verbetering

Fam. de Vries, 16-8-2017

Een mooie omgeving waar veel te doen is. Er zijn ook voldoende faciliteiten op en rond de camping. Voor kinderen is er ook voldoende vertier.

De camping is wel erg massaal en iedereen staat dicht op elkaar, daardoor nogal lawaaiïg (ook 's nachts). Personeel is over het algemeen erg jong, onervaren en slecht geïnformeerd. Niet heel gastvrij ontvangen. Er ontbrak nogal het e.e.a. aan de inventaris van de stacaravan, veel kleine gebreken en een doorgezakt matras. De prijs en sterren scheppen hoge verwachtingen, welke niet worden waargemaakt. Voor ons dus niet nog eens...

Super animatie!

Janne, 16-8-2017

Wat hebben wij hier leuke avonden gehad! Het animatieteam is fantastisch, wat een gave shows. Er is elke avond wel iets te doen bij het terras. Goede sfeer! Vooral FF dimme was leuk. In de omgeving vond ik de 'toeristische' plaatjes meevallen.

fantastische camping Parc la Clusure

olga Freriksen, 15-8-2017

Wat hebben wij genoten van onze vakantie.

Voor onze kinderen (5 en 8 jaar) hebben we gekozen voor de kabouter Plop tent. Geweldige tent, groot genoeg en de ligging is prachtig. Er loopt een beekje naast de tent waar de kinderen lekker in kunnen spelen. In een woord genoeg te doen voor jong en oud. Echt een pluspunt van deze camping is dat het sanitair altijd schoon is. Ga zo door👍

Gereisd familie in augustus 2017

schoon sanitair, goed onderhouden, leuk personeel!

Michel, 11-8-2017

Wat was goed:

De ontvangst was vriendelijk. Jonge mensen die ons zeer netjes te woord stonden. Omdat we een dag van te voren belden voor een campeerplaats en de camping vol zat, hebben we een trekkers veld toegewezen gekregen. Met stroom en in de buurt kraanwater. Een mooi gelegen camping. Zwembad was prima. Pizza/ patat op de camping lekker. Een heel mooi beekje ( L'Homme) die over de gehele lengte van de camping stroomt. Het spoorlijn loopt daar vlak langs. Wij stonden aan de kant van het zwembad en daar hoorde je de trein maar na een paar keer en dit niet echt als storend ervaren. Alle medewerkers van de camping : van de receptie/ winkel/ restaurant/ animatie/ activiteiten: allemaal bijzonder vriendelijk. Jullie krijgen een dikke 10! Veel te doen op de camping. Er ging zelfs een luchtballon van de camping af omhoog, met uitleg erbij. Mooie valkenier Vanuit de camping een familie MTB tocht gemaakt. Een aanrader! Ook ideaal is een speciaal honden uitlaat pad langs de camping. Douchen 5 min. zonder munten, ideaal. Schoon toilet/ douche / afwas en wasruimte.

Wat kan beter: Het gedeelte achterin de camping was minder verlicht. Pad door hoge hagen is 's avonds donker en kan je niet goed zien waar je loopt. Er hangt aan één boom een lamp, dat is te weinig. Douches heren waren vaak te warm, zeg maar te heet. Straal was ook te hard waardoor je kleding nat kon worden. Op sommige plekken kon de auto niet op je plek staan of half op de weg Dat is het advies vanuit de receptie. Gevolg zoeken naar een parkeer plek.

Gereisd familie in augustus 2017

Top camping voor jong en oud

hanneke, 11-8-2017

Hele leuke gezellige camping! Er wordt veel schoongemaakt en voor jong en oud is het leuk. Leuk entertainment en een heel leuk ondiep riviertje.

Super vakantie

Linda, 7-8-2017

Prachtige camping, schoon, veel te doen voor de kinderen, zeer vriendelijk personeel, winkeltje prima, lekker eten in restaurant en cafetaria. Leuk op de rivier met banden. Leuke uitstapjes in de omgeving, grotten, bouillon, space expo (ook een geweldige aanrader voor kinderen ). Wij zaten in een lodgetent, goed voor elkaar. Kortom, wij gaan volgend jaar weer!

Drukke familiecamping

Krisje, 5-8-2017

De camping is erg druk. Wij stonden achteraan en daar is het rustiger.

Sanitair is prima en ondanks de drukte redelijk schoon. Veel animatie, vooral voor kinderen veel te doen.

Zwembad is echt veel te klein. Bij mooi is het gewoon vol en kun je er niet meer bij. En dan ook nog overal zwembanden en ballen in het toch al overvolle bad. Erg jammer. In je zomervakantie wil je toch ook kunnen zwemmen! 's Avonds hangt er vieze stank van de waterzuivering achter op de camping. Directe omgeving is erg saai. Natuur is wel erg mooi.

Restaurant vonden we echt te duur voor een camping. Snackbar en pizza's prima, ook leuke mensen in de horeca.

De medewerkers zijn in het algemeen erg jong, maar supervriendelijk.

Voor gezinnen met jonge kinderen is dit een leuke camping. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2017

Geen 3e x meer !

S, 5-8-2017

Na een leuke vakantie vorig jaar,viel het dit jaar erg tegen. Veel stuk of ontbreken ervan in de stacaravan . Van de vriendelijkheid die er vorig jaar was,was er nu weinig van te merken. Veel te dure camping voor wat je ervoor krijgt. Zwembad is echt veel te klein
Gereisd familie in januari 2017

Redelijk goeie camping!

Wim, 30-7-2017

Eigenlijk is alles best OK maar op een camping houden wij ook van de verschillende nationaliteiten... deze camping -zowel animatie, bediening als gasten- bestaat uit 95% Nederlanders.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc la Clusure in Bure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc la Clusure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc la Clusure scoort een 8.64 uit 10 op basis van 1060 reviews.