Ben je op zoek naar goed beoordeelde vakantiepark voor je vakantie in Slovenie? Hieronder vind je alle accommodaties in Slovenie.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantieparken Slovenie bij :
Afstand tot centrum

5 Vakantieparken Slovenie

Reviews van vakantieparken in Slovenie

Slovenie scoort een 7,9 uit 10, op basis van 784 reviews
Denk je aan een vakantie naar Slovenie? Neem dan even de tijd om een goed beeld te krijgen van het land, want een goede voorbereiding kan teleurstellingen voorkomen. Onder de verschillende tabbladen van deze pagina vind je allerlei informatie die je nodig hebt bij het plannen van je vakantie. Van een overzicht van de populairste vakantiebestemmingen en attracties tot reviews van hotels, appartementen en vakantieparken. Je kunt het hier allemaal makkelijk vinden. Kortom je krijgt een bijna volledig beeld van wat een vakantie Slovenie allemaal te bieden heeft.Je kunt je hier uiteraard ook laten inspireren door andere vakantiegangers, door bijvoorbeeld foto’s en video’s te bekijken van reizigers die jou voorgingen. Of heb je prangende vragen over een vakantie in Slovenie, dan kun je die eenvoudig stellen op ons vraag & antwoord forum en wij zullen ons best doen om jouw vraag snel beantwoord te krijgen. Check ondertussen ook gelijk even de prijzen en aanbiedingen van onze vakantiepartners. En vergeet niet na je reis toekomstige vakantiegangers te vertellen wat je van het hotel, de bestemming of de bezienswaardigheden vond, laat jouw mening weer anderen reizigers beïnvloeden. Op Zoover vind je 113 Appartementen, 56 Campings, 263 Hotels, 16 Vakantiehuizen, 5 Vakantieparken, 8 Aparthotels, 14 Bed and Breakfasts, 4 Bungalows, 3 Chalets, 9 Hostels en 38 Pensions in Slovenie. Je kunt 77 vakantiefoto's van Slovenie bekijken op Zoover. Daarnaast kun je 3 video's van Slovenie zien op Zoover. Populaire bestemmingen voor een vakantie in Slovenie zijn Bled, Ljubljana, Portoroz en Catez ob Savi. Kijk voor meer bestemmingen in de lijst hieronder of klik op het tabblad bestemmingen. Populaire dagjes uit in Slovenie zijn Vintgarkloof, Grotten van Postojna en Predjama Castle.