Beoordelingen Jandía

23 augustus 2014

Jandía
252 beoordelingen
Beoordelingen Jandía

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Jandía. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Jandía. Ben je zelf op vakantie geweest naar Jandía? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Jandía scoort een 8,0 uit 10, op basis van 252 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 14 Appartementen, 24 Hotels, 8 Aparthotels, 1 Bungalow en 1 Villa in Jandía. Op Zoover vind je bovendien 1277 vakantiefoto's van Jandía. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Jandía. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura.
Even geduld a.u.b.

7,6
9,2
7,5
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk plaatsje, schitterende stranden."vertalen
Marcel
9,0

20-08-2014 Typisch toeristen plaatsje zoals zo je ze vaak tegen komt op de Canarische eilanden. Talrijke shops, kleding, parfum, horloges, foto apparatuur e.d. natuurlijk de Aloë Vera producten in al hun vormen. Barretjes. leuk is dat ze allemaal langs de boulevard aan het strand liggen.
Voor de kids, koop een zak pinda's en ga de eekhoorntjes voeren bij de vuurtoren!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zon, zee, strand en rust; wij gaan zeker terug!"vertalen
stefanvancleef
9,0

06-08-2014 Jandía Playa is een plek met voornamelijk all-inclusive hotels en resorts, dat vertaalt zich helaas terug in een behoorlijk beperkt aantal restaurants voor diegenen die niet all-inclusive gaan.

In Jandía Playa zelf is niet heel veel te doen, maar als je -zoals wij- houdt van grote, brede, schone en rustige stranden en een "gezellig rustige" bedrijvigheid 's avonds op de boulevard, dan is dit je bestemming!
Omgekeerd, als je houdt van rug-aan-rug op het strand, overvolle boulevards of stampende discotheken moet je hier niet zijn.

Het is een oord waar voornamelijk Duitse toeristen komen, dus kijk niet raar op als je door winkel- of restaurantpersoneel in het Duits aan wordt gesproken ;-)

Het ligt helemaal aan de zuidpunt van het eiland, de bustransfer vanaf het vliegveld duurt daarom meer dan twee uur...

Wij gaan op zomervakantie voor zon, zee, strand en rust en dat is precies wat je hier vindt! Wij gaan hier zeker weer terug!

met partner, Juli 2014
"Niet meer!"vertalen
Lisa
8,0

18-07-2014 Leuk hotel met mooi uitzicht maar ben niet tot rust gekomen.

met partner, Juni 2014
"Geweldig strand."vertalen
Linsey
10,0

21-07-2014 Wij hebben speciaal een auto gehuurd omdat we volgens de gids dáár de mooiste stranden konden vinden van Fuerteventura. En gelijk had hij. Het was een lange tocht vanaf Corralejo (130 km) en het laatste stuk was spannend rijden over bochtige wegen maar wat was het de moeite waard!!! We hadden het strand bijna voor ons zelf alleen. Super hoge golven, prachtig water en een heerlijk strand met prachtig uitzicht over de vulkanen. Ik ben verliefd geworden op deze locatie en als ik ooit terug ga naar dit eiland neem ik een hotel/appartement in het Zuiden ipv het Noorden.

met partner, Mei 2014
"Zeer mooie en natuurbewuste omgeving"vertalen
fam.van Bakel
10,0

26-05-2014 De omgeving waar vroeger een ieder door kon lopen en rotzooi laten liggen,is nu een natuurreservaat geworden. Klasse

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Mooi stranden"vertalen
Mdh1972
5,0

03-05-2014 Mooie stranden. Verder is er niet veel behalen typische toeristen winkeltjes

met partner, Apr. 2014
"Uitstekend voor een strand/surf vakantie."vertalen
Kschaart
1,0
8,0

23-04-2014 Deze plaats bestaat uit: een paar toeristenwinkeltjes, heel veel Douglas-winkels en AloeVera winkels, hotels en restaurantjes. De oude dierentuin ligt er vervallen bij.
Mooi strand met surfspot voor de vuurtoren, helaas geen surfplanken verhuur in de nabijheid, wel mogelijkheden genoeg om surflessen te volgen. Fietspad is alleen voor de plaats Jandia aangelegd, dus niet voor een "lange" fietstocht... Tussen Boulevard en strand een beschermd natuurgebied, dus soms moet je een eindje lopen voor een strandopgang. Kortom, je kunt er heerlijk van het strand en de zee genieten met hier en daar een paar blote konten. ;-)

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Schitterende stranden & "Carribische" zee."vertalen
sebastiaan
8,0

11-05-2014 Jandia is schitterend schiereiland met moor micro klimaat (zelden regen)

met een groep, Mrt. 2014
"Een rustoord"vertalen
fastfred
7,0

10-04-2014 Voor de nodige rust oke, verder betreft het hier een duitse enclave, op de Boulevard anderhalf km met winkeltjes ( voor zover niet leeg ) en eten en drinken; het strand is ruim breed maar in de eerste week van april weinig te beleven. excursies o.a.a buggy tour, helemaal super; ook veel wandelplezier ri de bergen gehad en langs het strand,

met partner, Mrt. 2014
"Mooi stand, leuke winkels"vertalen
Ron
3,0
8,0

20-03-2014 prachtig wit strand , Naakt recreatie geen probleem hier !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?