Beoordelingen Jandía

20 oktober 2014

Jandía
260 beoordelingen
Beoordelingen Jandía

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Jandía. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Jandía. Ben je zelf op vakantie geweest naar Jandía? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Jandía scoort een 8,0 uit 10, op basis van 260 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 14 Appartementen, 24 Hotels, 8 Aparthotels, 1 Bungalow en 1 Villa in Jandía. Op Zoover vind je bovendien 1309 vakantiefoto's van Jandía. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Jandía. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura.
Even geduld a.u.b.

7,6
9,2
7,5
8,5
Toon score en beoordelingen van:
Okt. 2014
"Fantastisch mooie plaats!"vertalen
Daphne
9,0

12-10-2014 Mooi strand, dichtbij het stadje. Morro Jable erg leuk om te bezichtigen, ongeveer 20-30 minuten lopen.

"Blijft een fantastisch strand"vertalen
Sieko
7,0

29-09-2014 Het mooiste strand is dan wel bij Cofete, auto huren en eiland verkennen is een aanrader

met partner, Sept. 2014
"Eg mooi en schoon eiland!"vertalen
silvia
9,0

22-09-2014 Super schoon eiland met unieke plekjes!

"Geweldige stranden"vertalen
ingrid
8,0

09-10-2014 Als je van zon en zee houd dan ben je hier goed, kunt ook heerlijk naar Morra Jable lopen over het strand (hou wel het getij in de gaten), onderweg kom je ook strandtentjes tegen waar je een heerlijke koffie kunt drinken.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk plaatsje, schitterende stranden."vertalen
Marcel
9,0

20-08-2014 Typisch toeristen plaatsje zoals zo je ze vaak tegen komt op de Canarische eilanden. Talrijke shops, kleding, parfum, horloges, foto apparatuur e.d. natuurlijk de Aloë Vera producten in al hun vormen. Barretjes. leuk is dat ze allemaal langs de boulevard aan het strand liggen.
Voor de kids, koop een zak pinda's en ga de eekhoorntjes voeren bij de vuurtoren!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zon, zee, strand en rust; wij gaan zeker terug!"vertalen
stefanvancleef
5,0
9,0

06-08-2014 Jandía Playa is een plek met voornamelijk all-inclusive hotels en resorts, dat vertaalt zich helaas terug in een behoorlijk beperkt aantal restaurants voor diegenen die niet all-inclusive gaan.

In Jandía Playa zelf is niet heel veel te doen, maar als je -zoals wij- houdt van grote, brede, schone en rustige stranden en een "gezellig rustige" bedrijvigheid 's avonds op de boulevard, dan is dit je bestemming!
Omgekeerd, als je houdt van rug-aan-rug op het strand, overvolle boulevards of stampende discotheken moet je hier niet zijn.

Het is een oord waar voornamelijk Duitse toeristen komen, dus kijk niet raar op als je door winkel- of restaurantpersoneel in het Duits aan wordt gesproken ;-)

Het ligt helemaal aan de zuidpunt van het eiland, de bustransfer vanaf het vliegveld duurt daarom meer dan twee uur...

Wij gaan op zomervakantie voor zon, zee, strand en rust en dat is precies wat je hier vindt! Wij gaan hier zeker weer terug!

met partner, Juli 2014
"Niet meer!"vertalen
Lisa
4,0
8,0

18-07-2014 Leuk hotel met mooi uitzicht maar ben niet tot rust gekomen.

met partner, Juni 2014
"Geweldig strand."vertalen
Linsey
10,0

21-07-2014 Wij hebben speciaal een auto gehuurd omdat we volgens de gids dáár de mooiste stranden konden vinden van Fuerteventura. En gelijk had hij. Het was een lange tocht vanaf Corralejo (130 km) en het laatste stuk was spannend rijden over bochtige wegen maar wat was het de moeite waard!!! We hadden het strand bijna voor ons zelf alleen. Super hoge golven, prachtig water en een heerlijk strand met prachtig uitzicht over de vulkanen. Ik ben verliefd geworden op deze locatie en als ik ooit terug ga naar dit eiland neem ik een hotel/appartement in het Zuiden ipv het Noorden.

met partner, Mei 2014
"Jandia ervaring"vertalen
Hans Hersbach
9,0

10-10-2014 Zeer geschikt voor kinderen, edoch vanaf half juni t/m half september hebben de Spaanse kinderen school vakantie en is het voor kinderen een stuk drukker.

met partner, Mei 2014
"Zeer mooie en natuurbewuste omgeving"vertalen
fam.van Bakel
10,0

26-05-2014 De omgeving waar vroeger een ieder door kon lopen en rotzooi laten liggen,is nu een natuurreservaat geworden. Klasse

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..