Accommodaties La Pineda (bij Salou)

Waardering

12° / 18°

3 maart 2015

La Pineda (bij Salou)
102 beoordelingen
Wordt La Pineda (bij Salou) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar La Pineda (bij Salou).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor La Pineda (bij Salou) bij:

26 Accommodaties Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), La Pineda (bij Salou)

Alleen accommodaties in La Pineda (bij Salou) worden getoond
Je hebt gekozen Land
Spanje
Regio
Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)
Bestemming
La Pineda (bij Salou)
Straal:
Check het aanbod van Zoover in La Pineda (bij Salou) Zoover Awards 2014
Recommended (2)
Type accommodatie
Appartementen in La Pineda (bij Salou) (14)
Campings in La Pineda (bij Salou) (1)
Hotels in La Pineda (bij Salou) (8)
Aparthotels in La Pineda (bij Salou) (1)
Chalets in La Pineda (bij Salou) (1)
Villas in La Pineda (bij Salou) (1)
Scoort goed op
3 sterren (6)
Aanbieders
Booking.com (9)
Expedia.nl (5)
Boek direct bij Zoover (4)
Hotels.com (4)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (9)

535 beoordelingen
1,6 km tot centrum
geweldig resortFantastische Vakantie waar wij al jaren komen
117 beoordelingen
1,9 km tot centrum
geweldig hotel met goede prijs/kwaliteitverhoudingOns tweede huis
8,8
Mooi hoteleenmalig
8,9
11 beoordelingen
0,9 km tot centrum
ideaal vankantie plekPrima, alles in de buurt!
8,1
1,6 km tot centrum
UitstekendGemiddeld
2 beoordelingen
0,4 km tot centrum
perfect appartement..heerlijke plek,,een schitterend appartement,
1 beoordeling
0,8 km tot centrum
Een topper . geweldig
 1 2

La Pineda (bij Salou) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 102 beoordelingen
Wordt La Pineda (bij Salou) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar La Pineda (bij Salou). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van La Pineda (bij Salou). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in La Pineda (bij Salou). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 14 Appartementen, 1 Camping, 8 Hotels, 1 Aparthotel, 1 Chalet en 1 Villa in La Pineda (bij Salou). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 66 vakantiefoto's van La Pineda (bij Salou). Lees de 102 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in La Pineda (bij Salou). Op deze pagina vind je alle accommodaties in La Pineda (bij Salou). Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada).