Accommodaties Abtenau

6 september 2015

Abtenau
8,5
59 beoordelingen
Wordt Abtenau je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Abtenau.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Abtenau bij:

37 Accommodaties Oostenrijk, Salzburg, Abtenau

Alleen accommodaties in Abtenau worden getoond
Je hebt gekozen Land
Straal:
Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (1)
Type accommodatie
Appartementen in Abtenau (12)
Campings in Abtenau (1)
Hotels in Abtenau (10)
Vakantiehuizen in Abtenau (4)
Aparthotels in Abtenau (1)
Bed and Breakfasts in Abtenau (1)
Bungalows in Abtenau (1)
Eten (9)
Kamers (11)
Inrichting (5)
Hoeveelheid ruimte (7)
Staat van het sanitair (1)
Ligging t.o.v. pistes (12)
Aantal sterren
trivago (6)
Hotels.com (2)
Expedia.nl (2)
Tjingo (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Vrij Uit (1)

1 km tot centrum
fantastisch gastvrijheerlijke plek
8,9
3,7 km tot centrum
Prima accommodatie met prachtig uitzichtTopaccomodatie op toplocatie!
11 beoordelingen
0,1 km tot centrum
super skiweek gehadMooi hotel in een prachtige omgeving.
9,6
0,3 km tot centrum
Heerlijk ontspannenTophotel waar je echt tot rust kan komen
9,4
6 beoordelingen
0,4 km tot centrum
comfortabele appartementenfantastische plek
9,6
2 beoordelingen
4,7 km tot centrum
super plekHeerlijk schoon volledig appartement!
0,9 km tot centrum
Fantastiche appartement
0,1 km tot centrum
7,7
14 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Een geweldig hotel !geweldig om weer terug te zijn!
Ideale gezinsvakantie!
4 beoordelingen
0,2 km tot centrum
prima hotelSuper hotel!
4,1 km tot centrum
Keurig hotel
9,4
2 beoordelingen
Prachtige accomodatieHeerlijk Hotel waar wij al jaren komen
5,6 km tot centrum
Mooie oude boerderij hoog boven Abtenau.
7,8
2,9 km tot centrum
AangenaamMooie plek midden in de bergen
 1 2 3

Abtenau scoort een 8,5 uit 10, op basis van 59 beoordelingen
Wordt Abtenau je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Abtenau. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Abtenau. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Abtenau. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 12 Appartementen, 1 Camping, 10 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 1 Aparthotel, 1 Bed and Breakfast, 1 Bungalow, 5 Gasthof en 2 Pensions in Abtenau. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 43 vakantiefoto's van Abtenau. Je kunt 1 video van Abtenau bekijken. Lees de 59 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Abtenau. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Abtenau. Bekijk ook andere accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Salzburg.