Accommodaties Haarlem

5° /

26 januari 2015

Haarlem
211 beoordelingen
Wordt Haarlem je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Haarlem.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Haarlem bij:

50 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Haarlem

Alleen accommodaties in Haarlem worden getoond
Je hebt gekozen Land
Straal:
Zoover Awards 2014
Recommended (3)
Type accommodatie
Appartementen in Haarlem (5)
Hotels in Haarlem (14)
Vakantiehuizen in Haarlem (15)
Bed and Breakfasts in Haarlem (11)
Hostels in Haarlem (3)

1,4 km tot centrum
Heerlijk verblijf!Goed hotel
89 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Prima HotelOm nooit te vergeten!
8,7
22 beoordelingen
0,4 km tot centrum
Gastvrij verblijf in hartje HaarlemHeerlijk !
57 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Heerlijk vertoevenGoede plek voor een weekend Haarlem.
9,8
4 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Geweldige B&bSchattig, gezellig, top!
8,1
23 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Een jaarlijks terugkerend feestje!Mooie locatie in het centrum van Haarlem
1,1 km tot centrum
B&B op eenzame hoogte in Haarlem
0,4 km tot centrum
heel gaaf Hostel met oog voor detailsIn een woord, geweldig!
1,5 km tot centrum
goede plek aan de rand van het centrum
9,3
3 beoordelingen
0,6 km tot centrum
GastvrijBot bed breakfast (Haarlem) de beste van heel NL
7 beoordelingen
Super suites!Prachtige suite in hartje Centrum
0,5 km tot centrum
Relaxte B&B
TopPerfecte ligging, aanrader!
2,8 km tot centrum
De meest knusse sauna waar ik ooit geweest ben.
 1 2 3 4

Haarlem scoort een 8,5 uit 10, op basis van 211 beoordelingen
Wordt Haarlem je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Haarlem. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Haarlem. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Haarlem. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 5 Appartementen, 14 Hotels, 15 Vakantiehuizen, 11 Bed and Breakfasts, 3 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Haarlem. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 538 vakantiefoto's van Haarlem. Je kunt 12 video's van Haarlem bekijken. Lees de 211 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Haarlem. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Haarlem. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland.