Accommodaties Haarlem

31 augustus 2015

Haarlem
8,5
230 beoordelingen
Wordt Haarlem je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Haarlem.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Haarlem bij:

50 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Haarlem

Alleen accommodaties in Haarlem worden getoond
Je hebt gekozen Land
Zoover Awards 2015
Zoover Award Silver (1)
Zoover Award Bronze (3)
Type accommodatie
Appartementen in Haarlem (5)
Hotels in Haarlem (13)
Vakantiehuizen in Haarlem (15)
Bed and Breakfasts in Haarlem (12)
Hostels in Haarlem (3)
Minimaal 1 (17)

8,7
22 beoordelingen
0,4 km tot centrum
Gastvrij verblijf in hartje HaarlemHeerlijk !
301 beoordelingen
1,4 km tot centrum
Fijne kamer en heerlijke badkamer.mooie hotelkamer bij centrum haarlem en zandvoort
9,8
4 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Geweldige B&bSchattig, gezellig, top!
7,9
90 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Netjes standaardhotel aan rand binnenstadPrima Hotel
8,1
58 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Erg fijn verblijfHeerlijk vertoeven
8,2
24 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Top!Een jaarlijks terugkerend feestje!
5 beoordelingen
0,4 km tot centrum
Uniek plekje in het centrum van HaarlemEchte aanrader
1,1 km tot centrum
B&B op eenzame hoogte in Haarlem
8,3
9 beoordelingen
Geweldig!Prachtige kamer in hartje Haarlem
2 beoordelingen
1,5 km tot centrum
goede plek aan de rand van het centrum
9,3
Relaxte B&B
2 beoordelingen
TopPerfecte ligging, aanrader!
2,8 km tot centrum
De meest knusse sauna waar ik ooit geweest ben.
 1 2 3 4

Haarlem scoort een 8,5 uit 10, op basis van 230 beoordelingen
Wordt Haarlem je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Haarlem. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Haarlem. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Haarlem. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 5 Appartementen, 13 Hotels, 15 Vakantiehuizen, 12 Bed and Breakfasts, 3 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Haarlem. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 538 vakantiefoto's van Haarlem. Je kunt 12 video's van Haarlem bekijken. Lees de 230 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Haarlem. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Haarlem. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland.