Bali

1.215

vakantie Bali

We hebben een aantal aanbieders voor Bali voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bali

Droomvakantie voor iedereen aan te raden

Curtis,
    16-4-2019

Echt een heel mooi en rustige hotel wat meer weg heeft van een klein dorp, in authentieke Balinese stijl. Kamers zijn super netjes evenals het personeel dat er rond loopt, heel professioneel, behulpzaam en altijd vrolijk!

Frank,
    15-4-2019

Super hotel, leuke en lieve mensen. Erg genoten, zou er weer heen gaan!

Gereisd met partner in april 2019

Lekkere relaxte vakantie gehad.

Vincent,
    12-4-2019

Voor de 4e keer in Prama geweest. Het is een gastvriendelijk hotel. Er is weinig veranderd in het hotel wat nodig een opknapbeurt nodig heeft. De aangewezen kamer beviel ons niet zo en we konden meteen een andere kamer krijgen. Kamer? Het was een appartement wat we kregen en dat zonder bij betalen!!. Hartstikke tof!!. We hebben een goeie vakantie gehad. Het was leuk om de mensen van de Lingo-Longa bar weer te zien ( tegenover het hotel)

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel relaxd komen zeker terug

Jan van Beest,
    7-4-2019

Kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk personeel. Beperkt ontbijtbuffet

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Winni en Paul,
    6-4-2019

De "Baliritis" begint bij ons al toe te slaan op de dag dat we van dat heerlijke eiland terug zijn. Nu zijn we al negen keer op vakantie naar Bali geweest waarvan de laatste vier keer in het prachtige resort Villa Tanjung Mas. En in 2020 wordt het de 5e keer. Waarom? Omdat dit resort de perfectie nadert. De prachtige tropische tuin met het fraaie zwembad, de mooie ruime bungalows met het fraaie terras waar ook het ontbijt wordt geserveerd, het vriendelijke personeel, het managementteam (Anneke en Albert) dat steeds en voor alles voor je klaar staat, enz. enz. OK, de ligging ten opzichte van strand en centrum is wat minder, maar met de gratis fietsen ben je er in 5 à 6 minuten. En voor de niet-fietsers staat er in no-time een taxi gereed. Kosten 30.000 Rupiah. Dertigduizend??? Inderdaad, dat is €1.80. Kortom: Villa Tanjung Mas biedt een heerlijke, ongecompliceerde en relaxte vakantie.

Gereisd met partner in januari 2019