Accommodaties Candidasa

24° / 32°

31 mei 2015

Candidasa
62 beoordelingen
Wordt Candidasa je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Candidasa.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Candidasa bij:

30 Accommodaties Indonesië, Bali, Candidasa

Alleen accommodaties in Candidasa worden getoond
Je hebt gekozen Land
Zoover Award Gold (2)
Zoover Award Bronze (1)
Type accommodatie
Hotels in Candidasa (20)
Bungalows in Candidasa (9)
Villas in Candidasa (1)
Expedia.nl (3)
NRV Holiday (1)
Traveltroef.nl (1)
Tot5procentkorting.nl (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Dimension Travel & Diving (1)
Aantal beoordelingen

3 km tot centrum
verborgen paeadijsjetop hotel
46 beoordelingen
3,1 km tot centrum
oase van rustMeet the "new" Candi Beach Cottage.
34 beoordelingen
1,9 km tot centrum
prachtig paradijsjeVerborgen paradijsje
39 beoordelingen
1,1 km tot centrum
voelt als thuis komenEen fantastisch resort
9,3
18 beoordelingen
Pareltje!Prachtig hotel, met mooi achterland
9,2
10 beoordelingen
0,8 km tot centrum
mooi groen hotelFantastisch!
0,6 km tot centrum
Heerlijk
40 beoordelingen
1,2 km tot centrum
Mooie bungalows tegen bergwandVergane glorie die ze vergeten zijn te onderhouden
7,6
15 beoordelingen
1,1 km tot centrum
heel leukWat een fantastisch hotel
8,7
4 beoordelingen
prachtig uitzicht!Ja hoor, we waren er weer!!!
4 km tot centrum
Fantastische plek !!!
15 beoordelingen
Een plek om terug te komenVoor de zoveelste keer
Heerlijk rustig
In een woord fantstisch
2,2 km tot centrum
genieten hier elke dag!
 1 2

Candidasa scoort een 7,8 uit 10, op basis van 62 beoordelingen
Wordt Candidasa je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Candidasa. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Candidasa. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Candidasa. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 20 Hotels, 9 Bungalows en 1 Villa in Candidasa. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 62 vakantiefoto's van Candidasa. Je kunt 2 video's van Candidasa bekijken. Lees de 62 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Candidasa. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Candidasa. Bekijk ook andere accommodaties in Indonesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bali.