Aparthotel Forum Beach ****

Forum Beach

268 reviews over Aparthotel Forum Beach in het Nederlands

Horror Hotel

Amy, 24-8-2016

Over de positieve kanten van dit hotel kan ik kort zijn.. die zijn er niet. Bij aankomst overgeplaatst naar Residence. Personeel+gasten voornamelijk oost-europees en alles behalve vriendelijk. Door aanhoudende stroomstoringen 3 ochtenden totaal geen gebruik kunnen maken van ontbijt (geen compensatie hiervoor) Op 1 avond na constant buiten de deur moeten eten. Door Zeer slechte kwaliteit (niet gaar, koud, restjes vd vorige dagen) kortom Geen aanrader en schandalig dat touroperators dit nog steeds aanbieden. Ondanks all in is de vakantie op deze manier 2 keer zo duur geworden.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Super verblijf!

Martine, 23-6-2015

Wij zijn begin juni met zijn 3-en(meiden) naar Rhodos gegaan en in Forum verbleven. Het personeel doet enorm zijn best en zijn niet vervelend, overigens vonden wij algemeen ook van de Grieken, niet opdringerid o.i.d. Wij hebben ook nog een dag een auto gehuurd. Rhodos stad echt een aanrader, mooie oude straatjes, winkeltjes en leuke restaurantjes. Eigenlijk zonde dat je all in zit maar ook wel fijn dat er 3 keer per dag een heel buffet voor je klaar staat met veel afwisseling in het eten.

Zwembad was heerlijk en ook direct aan het strand waar je lekker op een bedje kon doorbrengen. Kortom, topverblijf gehad in het Forum hotel en op Rhodos!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Dit hotel hadden wij niet geboekt

mizz_tessie, 23-6-2015

Wij hadden een ander hotel geboekt, maar die was nog niet open, het forum hotel heeft dezelfde eigenaar als het hotel wat wij hebben geboekt dus werden we daar gedropt zonder met ons te overleggen. Het is een groot hotel met heel veel kinderen en wij wouden een hotel zonder kinderen. Er komen veel polen en Scandinaviërs. Je staat lang in de rij voor je eten.
Gereisd met partner in juni 2015

fantastisch complex

Fam. Van Ooteghem, 8-5-2014

Wij, gezin met 2 kinderen van 6 en 9 jaar, zijn net terug van weekje in forum beach en hebben enorm genoten. Het is een gezellig complex waar iedereen ontzettend hun best doet. De kinderen waren vooral enthousiast over het animatieteam, nogmaals bedankt! Service ook goed, kamers ruim, eten goed, ligging goed en kinderen willen graag nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

afgeleefd hotel, slecht eten, goor

letty_912, 4-10-2013

We zijn verhuisd naar Forum Residence. Dit werd aangeboden omdat daar gratis wifi, bediening bij het zwembad en airconditioning was. We konden wel gebruik maken van de voorzieningen van Forum Beach. Beide hotels heel slecht. Veel dingen kapot, schimmel in de badkamer, kakkerlakken, dingen misten. Eten weinig keus, koud, onsmakelijk. Nooit gebak of iets als nagerecht, altijd meloen, ijs. Heel soms wat ander fruit verder niets.

Kleren gejat in het hotel. Pas toen we na 2 dagen gingen dreigen met politie werden de kleren weer terug 'gevonden'.

Bediening bij zwembad was goed, en personeel was over het algemeen behulpzaam en vriendelijk. 1 van de dames bij de receptie heeft veel inspanningen verricht om de kleren weer terug te krijgen.

Ik ga regelmatig naar all inclusive, nog nooit zo'n goor hotel en slechte voorzieningen meegemaakt. Ben in april nog voor 250 euro all incl. naar Mitzis Grand op Rhodos geweest. Paradijs vergeleken met deze hotels, waar ik 450 euro voor neer moest leggen.

Gereisd met vrienden in september 2013

Redelijk hotel

Regina, 4-10-2013

Wij zijn van 26 sept tot 3 okt in forum beach geweest, het is een redelijk hotel met gerenoveerde en gedateerde kamers die wel weer een mooi uitzicht hebben. Het eten en drinken is redelijk het nadeel van het drinken is dat alles in plastic word geschonken en de smaken absoluut niet te vergelijken zijn met wat we in nl. gewend zijn. Het eten is best wel gevarieerd maar ook weer niet heel uitgebreid maar daar is de prijs ook naar voor dit hotel. Verder is er een leuk winkelstraatje in de buurt van het hotel en Rhodos stad (de oude stad) is heel mooi en goed te bereiken. Het strand is vlakbij de ligbedden zijn verouderd. Nadeel vonden wij dat er veel oost Europeanen waren die s'nachts veel lawaai maakten o.a. zwemmen en schreeuwen. Al met al hebben wij ons wel vermaakt, wij zijn absoluut geen zeurders, maar willen wel even kwijt dat 4 sterren zeker te hoog gegrepen is 3 sterren zal voor dit hotel meer op zijn plaats zijn.

heerlijk appartementhotel

loes jongebreur, 30-9-2013

Wij komen er al drie jaar. Fantastische service. Heel vriendelijk management. Voor jong en oud een aanrader

Prima hotel

M.Moers, 14-9-2013

Na alle negatieve reacties, zagen wij er tegenop om naar dit hotel te gaan. Echter de eerste indruk was prima. De kamers waren goed schoon evenals de badkamer. Alleen het avondeten was eentonig maar dit komt omdat men ook in de middag een warme maaltijd kan kiezen. Daar tegenover staat dat het ontbijt zeer uitgebreid is. De zwembaden waren ook schoon echter er zijn te weinig zonnebedjes, dit geldt ook voor het strand. Men kan wel ten alle tijden drinken zoveel men wilt., dit moet men dan wel zelf halen. Het meest personeel komt inderdaad vanuit de oostblok maar zijn wel vriendelijk. Algemene indruk was prima. Wij hebben genoten van deze vakantie.
Gereisd met vrienden in september 2013

Naar wens!

Romani, 13-9-2013

Hotel Forum Beach is een prima hotel waar je behoorlijk waar krijgt voor je geld. Ik heb er samen met mijn vriend 8 dagen overnacht in een familiekamer dat eigenlijk voor 4 personen is. De kamer zag er vernieuwd uit en werd ook elke dag netjes onderhouden.

Tevens is de ligging erg prettig. Slechts een kwartier weg van het vliegveld en Rhodos city. Het personeel komt inderdaad niet uit Griekenland maar zijn erg beleefd.

Ontbijt en lunch waren goed! Verse pannenkoekjes bij het ontbijt is luxe vind ik! Naast de buffetten kon je ook bij de steenoven verse pizza'jes halen of een broodje gyros. Allemaal all inclusive!

Al met al : een prima hotel, houd er rekening mee dat het all inclusive is en dat je zelf je drank en eten bij de bar of buffetten moet halen. Goede ligging (aan het strand) en de moeite waard als je het mij vraagt!

wat een ramp

eddy , 23-8-2013

In 35 jaar reizen is dit hotel van eten wel veruit het slechtste wat we ooit hadden

Al wat koud moest zijn was warm en al wat warm moest zijn was koud.

Accomedatie oud en versleten

Dit hotel is hoogstens 2 sterren waard

FORUM BEACH NOOIT MEER

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Forum Beach in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Forum Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Forum Beach scoort een 6.98 uit 10 op basis van 361 reviews.