In september en oktober zit je heerlijk all inclusive op de Canarische Eilanden! De temperatuur stijgt er nog met gemak tot ruim boven de twintig graden. De dertig wordt er zelfs soms nog even aangetikt! We tippen 4 pareltjes van hotels!

all inclusive op tenerife

1. Hotel Botanico (Zooverscore: 8,1)

Een heerlijk verwenhotel in Santa Cruz de Tenerife is hotel Botanico. Een uitstekende plek om bij te komen als we de reviews op Zoover mogen geloven. Zo vindt Daphne: ‘Dit hotel is werkelijk prachtig. Het heeft een Aziatische ambiance en genoeg keuze qua activiteiten en restaurants. De kamers zijn modern en mooi ingericht. Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid. Als je er een week verblijft heb je nog steeds niet alles geproefd! Het buitenzwembad was schoon en de spa was prachtig. Genoeg keuze uit zwembaden en de sauna is ook goed bevallen.’

Beeld: meridianocanarias.com

2. Hotel Iberostar Bouganville Playa (Zooverscore: 8,3)

Hotel Iberostar Bouganville Playa is een waar plaatje! Zie je jezelf al liggen aan dit zwembad met uitzicht over de heerlijk blauwe zee? Nicole is in ieder geval onverdeeld enthousiast over haar verblijf! ‘Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringsbedden. Alles wordt zeer goed schoongehouden. Personeel werkt hard en is vriendelijk. Er is leuke animatie en het zwembad is erg gezellig.Wij zitten vaker in een Iberostar hotel maar dit was toch wel één van de betere! De ligging is ook gunstig: je loopt binnen tien minuten naar Playa de las Americas. Eten in het hotel was ook al zo heerlijk.Van onze kant echt geen minpuntje te bekennen en we komen hier graag nog eens terug!’

Beeld: Onthebeach.com

3. Hotel Gran Costa Adeje (Zooverscore: 8,3)

Aan de zuid-westkust van Tenerife vind je het fijne hotel Gran Costa Adeje. Dit is wat je je voorstelt bij een weekje heerlijk all inclusive op de Canarische Eilanden: weelde en luxe! Volgens Suzanne moet je hier echt zijn. ‘Een heerlijk, luxe en schoon hotel met een ontspannen sfeer. De ontvangst was super vriendelijk. We konden direct aanschuiven in het restaurant terwijl de huurauto voor ons geparkeerd werd en de bagage naar de kamers gebracht werd. Twee van de drie zwembaden zijn heerlijk verwarmd en de kinderen vermaakten zich uitstekend. Het restaurantbuffet is ongelooflijk in zijn aanbod van gerechten. Keuze zat! ’s Avonds live muziek in de lobby, waar het gezellig zitten is. Het personeel verdient een compliment want men is altijd vriendelijk en behulpzaam!’

Beeld: Classic-collection.co.uk

4. Hotel Jardines de Nivaria (Zooverscore: 9,2)

Wil je écht als een koning of koningin door het leven voor een week, dan is hotel Jardines de Nivaria een must. Lees deze review van Geert maar eens: ‘Hou je van luxe dan moet je hier naartoe! Je wordt er als een koning in de watten gelegd zonder dat dit decadent overkomt. Bij hotel Jardines de Nivaria is ook geen sprake van snobisme. Het eten is subliem – service perfect – hygiëne is vlekkeloos – Management en personeel supervriendelijk. Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden. Superdeluxe vakantie maar toch met een huiselijk warme sfeer, wat moet een mens nog meer hebben? Wij hadden veel lof vernomen over dit hotel maar onze stoutste verwachtingen werden nog overtroffen. PROFICIAT aan alle medewerkers!’

Waar zat jij ooit het lekkerst all inclusive op de Canarische Eilanden? Schrijf een review!

Toe aan een weekendje weg? Wij helpen je de donkere dagen door tijdens de Zoover Verwenweken! Maak deze week met jouw vakantie review kans op een wellness hotelarrangement in Nederland of Duitsland. Mede mogelijk gemaakt door HotelSpecials.nl!

Laura

Redacteur