8,6

WebsiteLink naar website

275 reviews over Camping Mario in het Nederlands

Prachtig!

m.de Jong, 22-8-2017

Mooie schone camping, leuk zwembad, veel keus in accomodaties.

Winkel kon wat uitgebreider.

Restaurant oke, veel restaurantjes in de buurt.

Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

Helemaal goed

Fam van't Veld, 19-8-2017

De mensen en de stacaravan waren helemaal goed. Schoon en goede bedden.Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en nooit te druk voor een klein praatje. Restaurant was netjes en het eten was afdoende als je echt niet naar een restaurant in de buurt wilde of zelf aan de kook wilde gaan. Winkeltje ook netjes en goede openingstijden. Service ook perfect, binnen een kwartier was er iemand om een eventueel probleem met de stacaravan te verhelpen. Eerder bij een andere camping verder op was dit wel anders. Badmeester was een Italiaan en dan weet je hoe dat werk met dames. Wel erg aardige jongen die ook zeker zich verantwoordelijke voelde. Zoals eerder aangegeven hier, wel graag iets meer animatie voor de oudere kinderen en ouders. Op een musical en een gratis bieravond was er niets. Op de gratis bieravond was er een leeftijdscontrole die gehandhaafd werd. Top! Komen zeker weer terug.
Gereisd familie in augustus 2017

Top vakantie

fam. Streng, 15-8-2017

Voor de tweede keer op Camping Mario geweest. Het was weer een fantastische vakantie. Wij hadden het geluk dat we weer in het zelfde straatje stonden met gezellige mensen om ons heen. Het meer was weer geweldig, heerlijk van temperatuur. Het sanitair was super schoon, alle complimenten hiervoor voor het schoonmaak team. Ook alle lof voor de avond/nacht bewaker. Altijd vrolijk en hij kent alle mensen van de camping. De omgeving is ook schitterend, weer op plaatsen geweest waar we vorig niet aan toe zijn gekomen. Goede restaurants op loop afstand van de camping. Wij hebben nog wel 1 tip voor de camping. Is het een idee om een paar keer in de week een gezellige avond te organiseren bij het meer voor de oudere jeugd. Wij komen volgend jaar graag weer terug want we zijn zeker nog niet uitgekeken.

Super vakantie!

Miranda, 11-8-2017

Goed georganiseerde camping. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Toeristisch, maar lang niet zo druk en massaal als aan het Gardameer. Plaatsen niet heel ruim. ( maar wij hebben in Italië niet anders gezien). Veel Nederlanders in juli. Vanaf augustus kwamen er meer andere nationaliteiten. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Mooi overzichtelijke topcamping

Koster Fam., 5-8-2017

Prachtige kleine camping die verdeeld is in campingplaatsen en andere deel met stacaravans. Goed en overzichtelijk voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Mooi zwembad waar bijna altijd plaats is omdat er voor de camping een prachtig meer ligt met heerlijk warm water voor de afkoeling. Klein puntje is dat de badmeester liever naar de dames kijkt dan dat hij zicht op het zwembad houdt. Alles is zeer schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Rondom de camping is er van alles te doen. Dagje Trentino, het klimbos, fietsen, wandelen, bezoek wijnhuis Lavis, etc etc.

Leuke kleinschalige camping

Marie-Louise tuerlings, 31-7-2017

Leuke camping, de ligging is werkelijk prachtig. Meer heerlijk om in af te koelen en in te dobberen op een luchtbed. Supermarkt en bakkertjes heel dichtbij. Lekker eten in een van de restaurant aan het meer, met prachtig uitzicht. Ondanks dat de camping super is, zullen wij hier niet gauw terug keren. Allemaal Nederlanders, wij persoonlijk houden van wat gemixte nationaliteiten.

Volgend jaar weer

Fam. Verkroost, 28-7-2017

Wij vonden het een erg gezellige camping. Het sanitair werd goed schoon gemaakt, 2x per dag. Het personeel was allemaal erg vriendelijk en het zwembad was erg mooi. Wij hadden een plek dicht bij het zwembad, dus dachten eerst dat zal wel druk zijn, maar dat viel heel erg mee. Het was fijn dat het zwembad om 18.30 dicht gaat. Ook was het om 22.00 echt wel stil op de camping en dat werd ook goed in de gaten gehouden.

Het zou wel leuk zijn als er voor de jongere wat meer gedaan zou worden voor animatie. Voor de jongste kinderen was er genoeg, maar voor de jongere vanaf 16 jaar niet echt. Nu hadden onze meiden een leuke groep vriendinnen, maar als je dat niet gelijk hebt dan wordt er weinig gedaan voor de jongere om ze bij elkaar te brengen( disco, kampvuur voor de jongere)

Kortom wij hebben een fijne vakantie gehad op de camping en komen zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige camping , mooi gelegen .

T bond, 21-7-2017

Goed en schoon sanitair , goed onderhouden plaatsen , supermarkten op korte fietsafstanden 8min . Maar ronduit zeer slechte wifi , op de plaatsen geen ontvangst , alleen bij de receptie.
Gereisd met partner in juni 2017

Super kindvriendelijke vakantie

Fam. VE, 15-7-2017

Camping is superverzorgd, kleinschalig en gezellig. We verbleven in de nieuwe chalets van sweet garden paradise. Deze waren tip top in orde. De animatie mag best ook afgestemd worden op iets oudere jeugd. Onze kinderen van 9 en 12 zijn vaak gaan kijken naar de animatie, maar het was iets te zeer afgestemd op nog kleinere kinderen. De omgeving is ok, maar ook niet meer dan dat, het waauw gevoel hebben we niet echt gehad. Trentino is een leuk stadje (20 minuutjes met de auto), het agro klimpark hebben we ook gedaan, was wel een leuke activiteit voor onze kids. Onze kids hebben ee 2tal keer in het meer gezwommen, waterschoenen zijn aan te raden. Gezien de camping niet al te groot was, vonden onze kinderen direct lotgenoten om samen te spelen. Zij hebben een supertijd gehad. Het winkeltje van de camping is zeer basic en duur. Enkel het brood zijn we daar gaan halen, voor de grotere boodschappen kan je terecht in Caldonazzo zelf of Levico. Veel ijsjes gegeten op de camping, hebben de laatste avond gegeten in restaurant Rivièra aan het meer (op wandelafstand van de camping), lekkere pizzas !

Kortom een leuke vakantie en een adresje om te onthouden.

Mooie, rustige camping

Lotte, 14-7-2017

Een mooie, rustige en overzichtelijke camping. Het sanitair was erg schoon, zowel de douches als de toiletten (werd 2 keer per dag schoon gemaakt). Het toiletgebouw oogde ook nog erg nieuw. Vriendelijk en behulpzaam personeel van de camping. De winkel was erg klein en het brood was jammer genoeg niet zo bijzonder. IJs en cappuccino erg lekker en goedkoop bij de bar op de camping. Zwembad was erg mooi, maar wel druk. De animatie viel voor ons (rond de 20 jaar) wel tegen. Het was meer op kleine kinderen gericht. Pluspunt was wel de rust in de avond. Het meer is erg lekker om in te zwemmen (helder, schoon en lekker qua temperatuur). Wel met waterschoenen tegen de stenen.

Wij hebben als uitstapjes onder andere geraft, gecanyoningd, geklommen en stadjes bekeken. Het canyoningen en raften is zeer aan te raden. Het kost wel wat, maar is dan ook meer dan de moeite waard. Dit kun je reserveren bij de receptie en het is een uur rijden vanaf de camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mario scoort een 8.62 uit 10 op basis van 310 reviews.