Camping Le Mas ****

7,3

139 reviews over Camping Le Mas in het Nederlands

Prima camping

anoniem, 17-8-2017

Mooie camping, super plek. Heerlijk restaurant
Gereisd familie in augustus 2017

Fleurige,maar overvolle camping met overvol strand

Anoniem, 2-8-2017

Camping met veel bloeiende struiken en veel beschutting van de bomen.

Kampeerplekken zijn echter klein en dicht op elkaar, we hebben echt moeten passen en meten om onze bescheiden vouwwagen te plaatsen, weinig privacy. Plekken met uitzicht op zee kijken door een hek met struiken met in de verte de zee, maar je zit er in ieder geval meer vrij dan op andere plekken.

Stacaravans staan ook erg op elkaar en achter elkaar, erg volgepropt allemaal.

Weinig ruimte op op straat te spelen of een een keertje te badmintonnen of zo.

Het strand is klein en wordt door diverse campings gebruikt zodat je ook daar bijna op elkaar ligt. S morgens vroeg en s avonds wel mooi.

Sanitair prima, helaas geen wc papier.

De krekels zijn de hele dag erg nadrukkelijk aanwezig. Het hoort erbij, maar hier is het wel extreem.

Winkels zijn echt wel een stuk verder, 20 minuten rijden voor een grote Auchan. Ook geen leuke stadjes op loopafstand.

Zwembad ook erg vol, wel veel ligbedden.

Een ijsje op de camping is extreem duur. Campingwinkel ook niet goedkoop.

Gereisd familie in juli 2017

Waar gaan we heen?? Dan antwoorden ze "Le Mas" !!!

Fam. Brockhoff, 20-6-2017

We zijn niet direct mensen die altijd naar dezelfde plek op vakantie gaan,... maar...al 7 (kan ook 8 jaar) wel... dus! Als we door de foto"s op Zoover bladeren dan zien we een van onze dochters, 7 jaar geleden, vrolijk dansend in het zwembad tijdens de kinderdisco. Le mas is een fantastische camping. Kleinschalig, geen massa zoals je vaak in Spanje of Italië ziet. Het Franse koppel (eigenaar) die al jaren de camping runt (ze zijn dagelijkse zelf aanwezig) doen dit met passie. Le Mas beschikt over een prima zwembad en een niet al te groot aan een baai liggend strand. Het water loopt langzaam af. Prima voor de kleintjes. Grote supermarkten op een kilometer of 15. De Duitse ketensupermarkt met een L op 10 min. rijden. Het restaurant op de camping is prima. Bij het zwembad is een bar met terras en lounge banken..

Ja er zijn "krekels" (cigales), die horen in Zuid Frankrijk! We boeken vaak al bij verblijf voor het jaar erop. Top stek! Genoeg te doem!

Gereisd familie in januari 2012

Leuke camping voor een vakantie met peuter van 2

B,V en V, 19-9-2016

Wij hadden stacaravan mediterrané nr. 128, deze stond op een prima plek. Geen plaats in de 2e slaapkamer voor het campingbedje voor mijn zoontje dus de boel moeten verbouwen en de 2 lossen bedden op elkaar gezet zodat hij daar kon slapen. 4 personen is naar mijn mening wel echt de max voor deze caravan. Met 6 personen moeten er 2 in het woongedeelte slapen. Trappetje veranda gevaarlijk voor hele kleine kinderen wij hadden ons traphekje mee genomen.Restaurant op de camping prijzig. Afhalen net zo duur als in het restaurant eten. Pizza's zijn prima. Er zit ook een zeer goede pizzeria in Sauset zelf schuin t.o. de haven. Winkeltje voor de camping heeft hele dag vers brood, croissants etc. Strand is leuk, wel klein en druk. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Zwembad prima voor hele kleintjes, voor wat oudere kinderen te weinig. Magic Land, leuk pretpark in de buurt, ook voor kleintjes vanaf 80 cm. Aquapark is duur en oud, niet doen! Met de auto in de omgeving genoeg te zien/doen.
Gereisd familie in augustus 2016

Plussen en minnen

Marieke Verhoeven, 4-10-2015

De Camping op zich is prachtig en zeer schoon maar de huisjes staan veel te dicht op elkaar, zeer weinig privacy en geen uitzicht. In September was het er gezellig bezet, rustig publiek, mooi strand. Erg leuk en mooi om over het klif te wandelen. Redelijk aardig personeel, goede winkel wel duur, mooi zwembad. De mobilhome was wel ok maar de keukeninventaris bedroevend mager qua potten, pannen, en bestek. Met de vorken kon je niets, zo bot, ongelooflijk! Wel goede ijskast en diepvries. Een week lang de Mistral, ijskoude harde wind, die precies op mijn terrasje stond.In directe omgeving niets te beleven, geen mooie dorpjes. Al met al plussen en minnen, Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd alleenreizend in september 2015

Nooit meer, dramatisch!

Danitsja, 18-9-2015

Wij vonden het verschrikkelijk! Wij waren hier in juli en augustus. Camping in the middle off nowere, strand overvol!

Het pluspunt was het sanitair, dat was schoon. Alleen werd de hele dag schoongemaakt, waardoor onze dochter van vier!! dan maar een ander gebouw op moest zoeken om te plassen. Gevolg: een natte broek. Zwembadrand gevaarlijk, peuterbad een ruwe vloer: gevolg alle kindjes kapotte voetzolen. Alles is duur! Een raketijsje voor 3 euro! is echt belachelijk.

Het ergste vonden wij het personeel. Wij moesten onze vakantie eerder afbreken, omdat ik ziek was. Daar twee keer naar de arts en ziekenhuis geweest, dus doktersverklaringen etc. Denk je dat ze iets of wat geld terug gaven uit coulance? Neen! wij stonden met onze tent, dus plek zal de dag na vertrek weer vol zijn geweest. Nette mail naar de eigenaar gestuurd, niet eens beantwoord!!

Onbeschofte vieze fransen, voor ons nooit meer!! Komende jaar weer heerlijk naar Italie en de vriendelijke mensen daar!!

Gereisd familie in juli 2015

kan beter...

kolkman, 12-8-2015

Camping la mas in la couronne bij Martigues. Is een leuke 4* camping met een paar "min" puntjes. Zwembad gaat om 19 uur dicht. Voetbalveld om 20 uur dicht. Terwijl dan de temp beter wordt.. om actief te worden. Kinderen worden weggestuurd bij de biljardtafel als het er meer dan vier zijn. Geen toiletpapier. Geen plasbakken voor de heren. Vervelend voor de dames. Geen aparte wasbakken om kleding in te wassen. Wifi erg duur en erg traag! Waar de camping niets aan kan doen, maar wel erg aanwezig zijn de krekels.. en dat gaat de hele dag en gedeelte van de avond door!! Mooi zwembad, leuke bediening in het restaurant. De zee erg dichtbij in een mooie baai. We hebben een leuke vakantie gehad. Maar komt niet voor een tweede keer in aanmerking!
Gereisd familie in juli 2015

Een fijne camping in een prachtige omgeving

tielgroenestege, 22-5-2015

Wij hebben in de meivakantie een prachtige vakantie gehad op camping Le Mas. Mooi mobile home, op een prachtige plaats op de camping. Camping is mooi gelegen, vlak bij het mooiste strandje van de hele omgeving. Wij houden van wandelen en de omgeving is daar heel geschikt voor. Wel stevige schoenen aantrekken i.v.m. rotsen en stenen. Door het mooie weer (elke dag wel 25 graden of meer) was het nu al druk op de strandjes, maar gezellige drukte. Een aanrader voor de meivakantie. Wij komen in ieder geval terug.
Gereisd met partner in mei 2015

Mooie Camping op een schitterende locatie!

van Buul, 12-5-2015

Camping Le Mas is een leuke, mooie en verzorgde camping. De plekken zijn ingedeeld op basis van de mogelijkheden van het terrein en dat geeft een leuke sfeer.

Het restaurant en café bij de camping zijn gezellig en het is er goed toeven! Naast de camping ligt een zeer aan te raden restaurant met een schitterend uitzicht.

Het zwembad is heerlijk en verwarmd!

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtige camping direct aan zandstrand!

Bart, 13-9-2014

We zijn eind augustus voor 11 dagen naar Camping Le mas geweest, Onze aankomst was wat vroeger dan we konden inchecken, maar door de vriendelijkheid van de receptie kregen we een parkeerkaartje om op het naast gelegen parking te parkeren,Zo konden we in die tussentijd naar het strand.

De camping ligt op een mooie locatie met heel veel groen, Redelijk grote camping direct aan een mooi zandstrand. Het zwembad is erg groot en verwarmd met een groot kinderbad erbij ,genoeg zwembadbedjes voor idereen. Vanaf het zwembad prachtig uitzicht over de zee!

De verschillende mobile home's staan versrpeid over de camping. Sommige dicht op elkaar maar veel al met genoeg ruimte van elkaar.

Alle mobile Home's in de schaduw staan wat heerlijk is.

Op de camlng is er een heerlijk restaurant waar je goed kan eten. Elke ochtend vers stokbrood halen bij de supermarkt die alles heeft!

Conclusie is dat deze camping een mooie en zeer leuke camping is op een top lokatie,zon,zee,strand en zwembad in 1!

Gereisd familie in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Mas**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas in Martigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Mas scoort een 7.31 uit 10 op basis van 158 reviews.