Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière ***

RCN Domaine de la Noguière
7,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière bij:

433 reviews over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in het Nederlands

Ons zien ze hier nooit meer terug!

Ron, 7-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Op basis van de reviews t/m Mei 2017 hebben wij onze keuze laten vallen en hebben we geboekt voor de periode van 1 t/m 13 September,Helaas zijn we op verschillende fronten ontzettend teleurgesteld. Enkele punten Ontvangst door Tim (park manager) inhoud van gastheerschap heeft hij nooit weet van gehad dit is ver te zoeken. Wat ons het meeste ergert is het achterstallige onderhoud. Kindvriendelijk nou zeg overal rommel grote losse stenen put deksels die 5cm boven de grond uitsteken waarna ons zoontje van 3 behoorlijk lelijk ter val is gekomen op de kiezel want asfalt kennen ze niet! Zwembad (zand,tegels los) wij hebben een stacaravan gehuurd 6p deze is verder prima op het poetsen na hier kunnen ze echt wat meer aandacht aan besteden. Deze is gesitueerd aan een speelveldje waar speeltoestellen staan hier liggen ook losse stenen etc. waar de kinderen zich aan kunnen bezeren. Ik denk zelf dat het te maken heeft met de juiste sturing van mensen en de inzet in deze.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Slecht sanitair

Marcel, 5-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het ontvangst bij de camping is prima, erg vriendelijk. Wel is de camping er nederlands, kan ook makkelijk zijn. De campingplaats die wij hadden is prima. Wel weinig verlichting op het park, er waren veel lampen stuk en erg weinig waterkraantjes. Het sanitair is rond uit slecht, smerig en de meeste douches werken niet of zijn slecht afgesteld en geven koud water. De gootstenen waren vaak verstopt, ik snap ook niet waarom iemand zijn etensresten door de gootsteen te spoelen. Dat doe je thuis ook niet. Het zwembad is prima met een erg leuke badmeester, deze jongen snapt het en legt de werkelozen badhanddoeken op de bedjes netjes aan de kant. Ook kan hij goed met de kinderen omgaan. Met de animatie hebben wij weinig te maken gehad, maar volgens mij zat dat wel goed in elkaar. Het restaurant, wat gerund wordt hoofdzakelijk studenten is redelijk maar niet top, er was vaak wat op. De snackbar, afhaal restaurant stelt niet veel voor. De omgeving is mooi en er veel te doen. Wel is het vaak file rijden als je ergens heen wil.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nog echt een camping, top!

familie v. Stuivenberg, 1-9-2017
  • Activiteiten8

Het is een prima camping voor kampeerders, grote staanplaatsen schoon sanitair.

Sanitair wordt prima schoon gehouden was ook wel nodig omdat er altijd van die mensen zijn die zich op een camping anders gedragen dan thuis (hoop ik)

erg vriendelijk personeel, kunt er gezellig zitten op het terras met een prima menukaart.

Voor de kinderen is er genoeg te doen.

Leuke vakantie gehad!

Fam Dielemans, 31-8-2017
  • Onderkomen7

Leuke omgeving met veel te doen op korte afstanden. Fijn dat boodschappen dichtbij gedaan konden worden lidl, intermache en casino op korte afstand.

Wat betreft het sanitair het zijn gewoon de mensen die het vies maken! Houd je kinderen in de gaten en pak vooral zelf ook de wc borstel.....

Prijs kwaliteitsverhouding lagen inderdaad wat uit elkaar. Restaurant is simpel maar best handig voor een snelle maaltijd. Veel Nederlanders maar ook franse gezinnen wat wij erg leuk vonden. Aanraders; boot st maxime naat st tropez, port du grimaud met een fluisterbootje varen, pennafort, meertje vlakbij de camping, snorkelen, waterglijbaanpark in de buurt, lekker wandelen vanaf de camping, je zit centraal bij rivier, meer en strand! Dat was toch wel uniek! Onze zoon was jarig in de vakantie en de animatie heeft hem met een licht googelshow helemaal verrast en echt de tijd genomen voor hem! Bedankt Bart en John!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig omgeving maken de minpunten goed

Sabine, 30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De enorm leuke omgeving waar heel veel te doen is, is echt een aanrader.

Zowel de vele leuke grootte en kleine strandjes, de prachtige natuur erg dichtbij maar ook al je dit niet erg vind op een wat langere afstand. Gezellige badplaatsen in de buurt en grote steden zoals Nice en Monaco!

Veel watersportmogelijkheden en wanneer je hiervan houdt leuke pretparken in de buurt. Dit alles plus het geweldige weer dat wij tijdens deze vakantie hebben gehad maken de minpunten van de camping goed.

Het is een relatief dure camping voor wat je krijgt. Wij hebben op campings gestaan voor de helft van de prijs met dezelfde kwaliteit. Personeel is wel erg vriendelijke en behulpzaam. De gehele sfeer op de camping is erg gemoedelijk en gezellig!!

De minpunten voor ons waren met name het ontbreken van een fatsoenlijke campingwinkel, mager animatiprogramma, slechte douches en het beloofde vismeertje is meer een algemene dumpplek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar

fam Kleijn, 29-8-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden deze camping voornamelijk uitgekozen voor de ligging. Vanuit deze camping kun je eigenlijk alle kanten op wat betreft uitstapjes. Verschillende stranden, mooie natuur, bekende kustplaatsen maar ook Marineland en Aquaparken. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar hou rekening met file rijden en moeilijk parkeren. De camping zelf vonden wij te simpel en te duur voor wat ze aanbieden. Wij hadden een mobilehome en deze was prima, wel vaak een koude douche. Het restaurant van de camping was simpel maar goed. Ook de speciale BBQ avond is echt gezellig. De kinderen worden wel bezig gehouden met o.a een spookavond en geluidenspel en knutselen, maar van een spectaculair animatieteam kun je niet spreken. Gorges du Verdon en Gorges du Pennefort zijn prachtig om te bezoeken. Verder hebben wij uitstapjes gedaan naar Cannes, St Maxime, St Agulf . Marineland, St Tropez. Eigenlijk was alles hartstikke leuk alleen vonden wij St Tropez erg tegenvallen. En er is nog veel meer te bezoeken in de omgeving, wij hadden tijd tekort en voor sommige uitstapjes was het echt te warm (39-40 graden). De receptiemedewerkers zijn aardig en behulpzaam en kunnen je goede tips geven. Het franse receptiemeisje was niet zo op de hoogte van wat er in de omgeving te doen was. Verder natuurlijk heel veel Nederlanders op de camping, wij vonden dat prima. Ook wel veel mensen die jaarlijks terug komen. Wij komen niet meer terug, omdat we de camping te duur vonden voor wat ze aanbieden. Wij zoeken toch iets met iets meer vertier en een wat groter zwembad. Maar een prima camping voor als je eropuit wilt trekken.

Een geweldige camping!

J. Michielse, 25-8-2017
  • Activiteiten9

Een hele fijne camping waar we voor de 8ste keer zijn geweest deze zomer.

Kleine overzichtelijke camping op een fijne plek, de camping afrijden naar links richting strand en drukte en rechts schitterende natuur. Een camping die gemoedelijk is en waar heus wel wat op aan te merken valt. Maar dat kan je overal wel. Het ene sanitairgebouw is idd niet alles, maar begin bij jezelf en zorg dat we samen met de kinderen het gebouw wat schoner achter laten. En hopgelijk hebben we volgend jaar wel warm water.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Veel verbeterpunten

Otter, 24-8-2017
  • Onderkomen6

Leuke camping met veel verbeterpunten. Sanitairblok werd maar 1x per dag schoongemaakt en dan de manier waarop bijvoorbeeld zat een vieze vlek bij het babybadje na 4 dagen zat ie d'r nog een klein beetje water en weg was ie. 3 speeltuintjes waarvan 1 alleen met 4 speelhuisjes nummer 2 veel gebreken nr 3 met een kapotte wip. Maar alles behalve de receptie en restaurant kan wel een opknap beurt gebruiken. Hele mooie omgeving. Dichtbij de middellandse zee.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed onderhouden camping, met veelal Nederlanders.

Reinier, 23-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Camping op rijafstand van St-Maxime, St-Agyulf en Frejus. Meestal file rijden er naartoe.

Het zwembad heeft een omhandig formaat, is vrij ondiep, is vaak vol.

Mensen staan voor openingstijd van het zwembad te wachten om stapels handdoeken op bedjes te leggen.

De stacaraven waar wij in zaten was schoon. Sommige caravens hebben mooi uitzicht, andere niet.

De camping ligt aan een drukke doorgaande weg.

Goed, maar......

Burggraaf, 20-8-2017
  • Onderkomen7

Camping is ons goed bevallen op het horecagedeelte na. Zwembad gewoon goed, wel is maar een klein gedeelte diep. Handdoekje leggen vond ik wel meevallen (als je kijkt hoeveel bedden er een handdoek ligt en tegelijk kijkt hoeveel mensen er in het zwembad zitten/liggen etc dan lijkt het mee te vallen). Je bent hier zo in de heuvels en op het strand (bij strand parkeren vaak gratis als je pas in de avond weer weggaat). De horeca, het eten is zeker wel ok, personeel ook vriendelijk (een ook allemaal in het Nederlands te woord gestaan), maar er waren regelmatig zaken niet leverbaar (terwijl die gewoon in de supermarkt/slager etc verderop te koop zijn). Ook de wijze van reserveren in restaurant en de wijze hoe de afhaalmaaltijden werden klaar gemaakt (bestelling voor bestelling en niet meerdere bestellingen tegelijk) verdient een verbetering (aandacht van rcn/verantwoordelijke)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Domaine de la Noguière scoort een 7.76 uit 10 op basis van 440 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: