Vakantiepark Domaine de Gavaudun ****

Gemoedelijk kleinschalig vakantiepark.

meervrouw, 12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het ontvangst op het domein is allerhartelijkst, Erik,Michelle en Vincent doen hun uiterste best om je een aangenaam verblijf te geven.

Wij hebben het goed naar onze zin gehad, het zwembad is heerlijk, de sportfaciliteiten zijn goed en kunnen kosteloos uitgevoerd worden.

Ons huis was aan de kleine kant maar de veranda maakte veel goed.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch. Absolute aanrader

H. Schuiteman, 3-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Schitterende kleinschalig vakantie park. Erg compleet huisje. Hele vriendelijke en betrokken eigenaars / medewerkers. Super ontvangst. Worden leuke activiteiten georganiseerd. Erg goeie prijs / kwaliteitsverhouding. 1 x per week welkomstborrel met veel informatie over het park en de omgeving. Culinaire markt in dorpje in de buurt aanrader !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een heerlijk kleinschalig parkje

lepoeter, 23-9-2014
  • Onderkomen8

Een week was te kort om helemaal in het ritme van Gavaudun te komen. Wt een ontdekking! Het is een kleinschalig park, gelegen in een bosrijk stuk. Sluit me aan bij recente beoordelingen qua inzet van de eigenaren.

Aanvullend wil ik benoemen de kindvriendelijkheid. Géén grootschalige dingen, waardoor het voor kinderen tot een jaar of 12 super is. Veilig en een goed aanbod. Het restaurant zou vaker open mogen zijn (nu 4 keer per week). Ook voor lunch misschien? (een warme late lunch is vaak fijner met kleinere kinderen)

Ga zo door!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de Gavaudun bij:

Heel erg aanbevolen. Prima voor kinderen

Erik, 10-8-2014
  • Onderkomen9

Ideale locatie. Ongeveer 2 uur van Bordeaux. The eigenaar Eric Schlosser spreekt Nederlands, Frans, en Engels en is uitermate behulpzaam. Hij organiseert aan het begin van de week een welkomst-drankje, en legt dan heel precies uit wat er te doen is in de omgeving. Hij weet erg veel van de plaatselijke geschiedenis, dus dat is ook interessant. Er is een zwembad, een tennisbaan, pingpong tafels, etc. Het is erg rustig omdat de huisjes omgeven zijn door velden en een bos dat ook behoort tot zijn gebied. Het was erg schoon, en ze checken elk huisje voor de nieuwe mensen aankomen.
Eric en Michèle, Gerant, 4-9-2014
Dank u voor uw vriendelijke en gedetailleerde beoordeling. Wij proberen eigenlijk zoveel mogelijk Nederlanders en Vlamingen aan te trekken om ons Nederlands niet te vergeten (wij zijn Belgen, Franstalig, en zijn 10 jaar geleden in Gavaudun verhuisd). De Dordogne-Lot streek is zo mooi en zo interessant, we zijn altijd blij onze passie voor de regio met onze gasten te delen.

Heel erg aanbevolen. Prima voor kinderen.

Erik, 10-8-2014
  • Onderkomen9

Ideale locatie. Ongeveer 2 uur van Bordeaux. Heel veel te doen. De eigenaar Eric Schlosser spreekt Nederlands, Frans, and Engels. Aan het begin van de week organiseert hij een welkomst drankje, en gaat hij heel precies beschrijven wat er te doen is in de omgeving. Wat wij gedaan hebben heb ik hieronder aangegeven (zie TIPS). Ze hebben een zwembad en een tennis baan. Het is heel erg rustig omdat de huisjes omgeven zijn door velden en een bos dat allemaal behoort tot zijn gebied. Hij organiseert ook zelf een hele leuke kano tocht.
Eric en Michèle, Gerant, 4-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inderdaad nu uitstekend goed sportfaciliteiten, met verlichting en verwarmt zwembad, en in juli-augustus organiseren we veel activiteiten. De kanotocht is zeker aan te raden met zwemmen, picknick en ongelooflijk uitzichten.

Mooi gelegen

VERBIEST HUGO, 19-12-2013
  • Activiteiten9

Weliswaar wat afgelegen maar ideaal om uitstappen te maken in de dordogne en de lot. Propere huisjes en vriendelijk onthaal. Meertalige directie.
Gereisd met partner in september 2013
Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Dank u voor uw beoordeling. Het was een plezier jullie hier te kunnen ontvangen. Wij zouden graag de gelegenheid nemen om een bijkomende uitleg te geven : natuurlijk lijkt het domaine volledig anders gedurende de zomervakanties, met alle kinderen rond en alle georganiseerde activiteiten, en buitenseizoen waar de ligging zeer rustig is en je zult meer tijd spenderen om onze geschiedenisrijke streek te bezoeken.

Droomplek, authentieke vakantie in de Dordogne

Ronald Krop, 24-1-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

een rustig domaine; mooie gelegen ten opzichte van veel bezienswaardigheden: domaine zelf is groots veel natuur en Puur genieten van het leven zelf.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. Het vakantiepark is nog steeds heel rustig maar met enkele nieuwe huisjes kunnen we nu nog meer activiteiten aanbeiden voor de kinderen van alle leeftijden ...

Fijne plek in prachtige omgeving

krempost, 2-1-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park, natuurlijk in de omgeving opgenomen. Kleinschalig en daarmee nog overzichtelijk, gezellig en vriendelijk. Gastheren doen hun best om er iets goeds van te maken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Eric en Michèle, Gerant, 3-9-2014
Bedankt voor uw beoordeling. Wij werken inderdaad hard om ieder jaar nog te verbeteren. Zie onze nieuwe website.

nice holiday

Hugo Demol, 7-12-2012
  • Onderkomen9

"Le Domaine du Gavaudun" is a quiet, well maintained and pleasant place. No big luxury but everything needed for a pleasant stay.

Inconveniences or problems are quickly and efficiently solved. Eric and Michèle are excellent hosts, helpful and hardworking to please their guests.

We were very lucky with the weather and had two sunny weeks.

Beautiful views from our terrace on playing birds at breakfast and at the evening twilight.

Nearly every evening, after dinner we did long beautiful walks in the vast domain, very good for digestion.

The resort is a good starting point to explore the region and the never ending and alternating nature.

We also enjoyed the delicious wines of Cahors.

The village of Gavaudun itself has a nice restaurant in the shadow of the castle, nice card, good food and friendly service.

We enjoyed our 2 weeks holiday, we felt completely at home.

We recommend this especially to hikers and active people who are interested in medieval history.

Gereisd met partner in mei 2012
Eric and Michele, Gerant, 3-9-2014
Thank you for your nice comments. This is very motivating for us. We are working hard to develop and improve every year and I am sure you will like it even more now.

Mooie plek, helaas niet schoon

De Keijzer, 1-9-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

We hebben een last minute geboekt bij Domaine de Gavaudun. Bij aankomst bleek het huisje niet schoongemaakt. Je kan bij dit park zelf schoonmaken maar dat blijkt, ons inziens geen succes. In ieder geval is er geen controle geweest alvorens wij aangekomen zijn. Een tip voor de verhuurders is het instellen van een verplichte schoonmaak zodat het in ieder geval schoon is voor nieuwe gasten.De ligging is mooi en de huisjes zijn gedateerd. Voor rustzoekers en mensen die iets zoeken in de natuur en zijn bewoners daarvan is het een mooie rustige locatie. Verder is het restaurant beperkt open en dat is jammer. Eten is lekker.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Eric, Gerant, 3-9-2014
Ik antwoord een beetje laat, maar ik wist niet dat er een manier was om op beoordelingen te reageren. Het spijt me erg als je huis niet schoon genoeg was voor uw aankomst. Alle wijzigingen en alle reiniging moet in enkele uren gebeuren met een aantal meiden en het is heel moeilijk te beheren, maar we echt proberen alles perfect voor de komst van onze gasten te doen. Vorig jaar hebben wij je huis en alle anderen volledig gerenoveerd en je zou hem niet herkennen ... Ook hebben wij nieuwe sportfaciliteiten toegevoegd en meer activiteiten in de zomer georganiseerd. Ik hoop jullie dat in de toekomst ter plaats kunnen zien. We stellen het echt op prijs onze gasten tevreden te stellen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine de Gavaudun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de Gavaudun in Gavaudun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de Gavaudun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de Gavaudun scoort een 8.92 uit 10 op basis van 19 reviews.