Camping Le Moulin de Paulhiac ****

8,5

118 reviews over Camping Le Moulin de Paulhiac in het Nederlands

Leuke camping

Marjolein, 24-8-2017

Leuke kindvriendelijke camping. Eigenaren en personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk brood neem een tourte ipv een baguette. Zwembad en rivier leuk. Nog een keer naar het lavade riviertje geweest rijd hiervoor richting daglan let onderweg op een bordje lavade staat links van de weg. Een heerlijke rivier met speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping in mooie omgeving!

Susan, 18-8-2017

10 nachten gekampeerd met zoon van 10 en dochter van 8, in ingerichte tent. Dit is heel goed bevallen. We hebben een mooie vakantie gehad op deze kindvriendelijke kleinschalige camping. Leuke afwisselende ned. animatie. Super mooi zwembad. Ook het beekje was erg in trek. Verder klein speeltuintje, badminton, volleybal, voetbal en ping pong mogelijkheden. Veel leeftijdsgenootjes. Zowel nederlanders, fransen en engelsen. Klein winkeltje waar elke ochtend vers brood te verkrijgen is. Prima sanitair prima, al vond ik de schoonmaak niet altijd even secuur. 's avonds 22.30 uur was het stil op de camping. Helaas geen wifi bij de tent. In de omgeving op een half uur rijden, verschillende activiteiten/bezienswaardigheden. Binnen 10 min. grote supermarkt. Het weer was wisselend, een paar dagen regen gehad met 17 gr., maar ook 34 gr. met volop zon. Kortom een aanrader als je een niet al te grote camping zoekt, met verschillende faciliteiten voor kinderen tot ongeveer 13 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping voor jonge gezinnen

Danny van lienden, 22-7-2017

Hele mooie en nette camping.

Personeel is altijd vriendelijk.

Sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt.

Grootte plek voor caravans of vouwwagen.

Animatie Nederlands.

S'avonds is het rustig .

Zwembad is leuk voor jong en oud.

Omgeving is veel te doen en heel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Bas, 29-1-2017

Een supercamping op een leuke locatie. Wij hadden een geweldige plek op het veldje bij het riviertje. Wij vonden dat de mooiste plekken op de camping. Er is daar alleen geen schaduw. De afwisseling zwembad en riviertje is perfect. Het riviertje is heel erg geschikt voor kleine kinderen. Waterschoenen zijn wel een aanrader. Aan het zwembad is het vaak lastig om een plekje te vinden. Als je geen ligbed hebt is er geen plek om je handdoek en spullen neer te leggen. Staat van het sanitair is prima. Het wordt goed schoongehouden. In de omgeving zijn leuke dorpjes en kastelen te vinden. In sarlat is een hele leuke avondmarkt!

fijne prettige overzichtelijke camping

Heetkamp, 13-11-2016

De Dordogne is prachtig! Vanaf de camping is het maar eventjes rijden en je kunt prachtige kastelen bezoeken, grotten, kanoën op de rivier, knusse dorpjes bezichtigen. Fijne mensen, schone omgeving, netjes.

Camping overzichtelijk. Leuk zwembad, weinig toezicht, vrijwel geen schaduw.

Animatie vooral in het Frans, niet gedaan. Vooral Engelsen, Belgen, Fransen en Nederlanders.

Super leuk riviertje achter de camping.

Stacaravan van touroperator. Vriendelijk opgevangen en geholpen.

Top vakantie gehad.

Super familiecamping.

fam Lap, 6-11-2016

We kregen een van de mooiste plekjes met een beekje achter ons. Ons verlengsnoer was te kort, dus kwam de boer die even brengen, geen probleem. Veel jonge gezinnen uit Nederland, dus onze 3 kids weinig gezien overdag. Leuk zwembad, maar ook de rivier achter op de camping is super. Veel vertier op de zaterdagavond met leuke bandjes, echt een aanrader! De omgeving is echt betoverend mooi, en een kanotocht tussen de bergen is een must.

Wij hebben hier een week gestaan en zijn nog aan het nagenieten.

Fraaie camping

Nico Vreeburg, 1-9-2016

Camping fraai met een mooi zwembad met glijbanen voor de kinderen , echter met weinig schaduw rond het zwembad en weinig toezicht.

Superleuke camping !

Vincent en Ellen, 14-8-2016

Wij hebben hier een hele fijne week gehad. Helaas konden we niet bijboeken aangezien onze plek al was verhuurd aan een gezin wat al jaren terugkomt op deze stek. Goed en slecht in 1 dus (-; Een superbuitenzwembad waar onze 4 kinderen (tm 11 jaar) zich heel goed konden vermaken. Een verwarmd bad daarbij een grote plus ! Inderdaad een zeer gemoedelijke sfeer, mooie omgeveing, zeer schoon sanitair, leuke animatie (gedoseerd dus prima), tijdig stil op de camping. Dagtripjes was over het algemeen wel een stukje rijden. Beekje naast de camping ook leuk !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

leuke camping maar vrij druk.

ceecee, 6-8-2016

De camping is mooi opgezet met veel schaduw en ruime plekken. De huuraccomodaties zijn goed gemixt met de staanplaatsen. Sanitair prima in orde en onderhouden. Zwembad heerlijk maar als je geen ligbed hebt bemachtigd kun je alleen maar blijven staan. Je kunt nergens een handdoek kwijt, jammer. Ook was de camping erg rumoerig in de ochtend, op sommige dagen begon het al om 7:30u met schoonmaak, vuilnisautos en leveranciers. Daar zit je in je vakantie niet op de wachten. Winkeltje en personeel prima. Avondprogramna was leuk, animatie in de ochtend was meer geschikt voor Frans en Engelstaligen. Veel te zien en te doen in de omgeving zoals mountainbiken en kanoën. Heerlijk weer! Voor ons was de camping net iets te druk/groot.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke en gemoedelijke camping!

Fam Visser, 6-8-2016

Slechts enkele dagen voor vertrek hebben we op deze camping een plekje gereserveerd. Het emailcontact met de camping verliep wat traag, op de camping aangekomen blijkt waarom: Het eigenaren echtpaar is de hele dag druk in de weer op de camping! Een stel wat zichtbaar geniet van het runnen van de camping!

Wat een leuke en gemoedelijke camping is dit. Een mooie mix van Fransen, Engelsen, Nederlandse en Belgische gasten. De huurtenten staan verspreid tussen de andere kampeerplekken en de stacaravans staan op een ander gedeelte. Wij hadden een prachtplek aan de rand van de camping, aan een heel klein beekje. Met vrij uitzicht over een stuk grasland met wat bomen. Hier een mooie combinatie van zon en schaduw door de vele notenbomen. 's Nachts kan het wel wat afkoelen en wat vocht optrekken, extra deken mee kan geen kwaad. Sta je aan de rivier, dan zijn daar een aantal plekken met weinig schaduw.

Na 22.30 uur is het hier ook echt stil op de camping. Veel jonge kinderen toen wij er waren, gelukkig ook nog aardig wat jeugd van 11+. Wel slechte wifi: voor 2,00 kun je een internetcode kopen. Alleen bij de bar heb je wifi, maar doordat je daar met velen tegelijk op zit, vrij vaak slecht ontvangst. Daar zouden ze nog op kunnen investeren.

Koelkastje huren is ook mogelijk.

Mooie gelegen voor vele uitstapjes in de omgeving, gelukkig een klein winkeltje bij de camping, voor een beetje supermarkt moet je toch zo'n 10 km rijden (Carrefour)

In Daglan is ook een supermarktje, maar heeft een wat beperkter assortiment.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Moulin de Paulhiac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin de Paulhiac in Daglan ( Dordogne ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin de Paulhiac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin de Paulhiac scoort een 8.46 uit 10 op basis van 128 reviews.