Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***

Sunparks Ardennen***
1051 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1051 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Ardennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 617 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Ardennen*** met andere accommodaties in Vielsalm.
Even geduld a.u.b.

6,2
6,6
5,9
5,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Viel zwaar tegen"vertalen
trozema
2,0
5,0

15-09-2014 Op de foto s lijken de huisjes veel mooier dan in werkelijkheid, ze ijn oud en gedateerd,prijs 230 euro voor een weekend staat in geen verhouding voor de kwaliteit.
Wel een hele mooie omgeving

met een groep, Sept. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Marion
6,0

15-09-2014 Vakantie Park Ardennen Vielsalm.
Exclusieve Accommodatie voldeed geheel niet aan de verwachting.
Er was geen sprake van exclusieve.
De prijs/kwaliteitsverhouding was veel te hoog.
Geen parkeerplaats bij de accommodatie, dus slepen met de bagage.

"Prima gezinsvakantie gehad!!"vertalen
Ronald
5,0

04-09-2014 Na onze boeking lazen we alle reacties en we hielden ons hart al vast waar we naar toe gingen. We zaten in een exclusive villa 552, dit viel ons enorm mee! Het rook overal schoon en fris toen we binnen kwamen, geen schimmels of andere rare zaken waar veel over te lezen is. Positief verrast door de aanwezigheid van traphekjes (Was niet vermeld) Ruim 6 persoons huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 3,5 en 1,5 jaar. Wat erg belangrijk is om te weten is dat je veel trappen moet lopen en het dus met een buggy bijna niet te doen is. Ook in het hoofdgebouw veel trappen en je mag niet gebruik maken van de invalidenlift. Het zwembad was voor de kinderen ook prima. Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

De auto mag je niet bij het huisje parkeren, wat wel erg vervelend was ivm de buggy en de trappen. Het eten in het park is ok, maar extreem duur voor datgeen wat je krijgt. €30.- voor 2 simpele pizza's is wel erg veel.

met partner, Aug. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Mirella
6,0

16-09-2014 1 matig. 2 matig onderhouden.3 het franse buurt. 4 nee niet echt wij spraken geen frans of duits. 5 vrij duur geen service. 6.zwak.7 het heeft 2 restaurants maar weinig personeel.8 1 keer in de week als je weg gaat.9. nee deze niet trap is gevaarlijk.

met partner, Aug. 2014
"Nooit meer!"vertalen
Roger
1,0

02-09-2014 De TV had een grote vlek in het scherm.
Op de muren, plafon en schilderij zaten nog plakband resten van een kinderfeestje. Wie weet hoe lang dit hier al vast geplakt zit.
Heel de badkamer zat vol met schimmel, dit zat tussen de tegelvoegen, op het bad meubel, tussen de kitranden en bij de wastafel.
De spiegel was besmeurd met sappen waar we koude rillingen van kregen en waarvan we niet eens willen weten wat het precies was.
De stof pluimen hingen boven de badkamer deur.
Overal in het huisje zaten spinnen en beestjes. Deze zijn met de schoonmaak niet weggehaald.
Schimmel in de gang.
.slaapkamer -> Achter het bed ten breedte van de gehele muur was het één grote natte boel vol met schimmel. De condens droop letterlijk naar beneden, heel de vloer was er drijf nat. Op de zijmuur waar het raam zich bevind zat een stuk behang los, ook hier zat schimmel en bij het kozijn.

met partner, 2014
"Perfect rustpunt!"vertalen
Maureen
8,0

20-08-2014 Ik en mijn vriend zijn samen naar Sunpark gegaan, in een tweepersoons huisje. Op zoover stonden veel negatieve reacties over het park, maar we besloten er toch heen te gaan. En ik ben blij dat we dat gedaan hebben. Ons huisje was schoon, veel ruimte voor twee personen en alle basisapparaten waren present. Wij hebben geen kinderen maar achter ons huisje was een grote speeltuin en ook het zwembad bood genoeg faciliteiten. De prijs is goedkoper dan bij Centerparks en dat merk je aan vooral aan de inrichting van het huisje, maar dit was voor ons geen enkel probleem. Het park ligt op een berg, en de plaza ligt onder aan de berg. Voor ons was het geen probleem om naar beneden/omhoog te lopen, maar als voor mensen die slecht ter been zijn zou ik dit park niet aanraden. Het is zonde dat dit park zoveel slechte beoordelingen heeft, want wij hebben er enorm van genoten!

Aug. 2014
"Prijs kwaliteit veel te duur!"vertalen
goutry-bruneel
2,0
1,0

23-08-2014 De select villa's veel te duur en afgeleefd,heel dringend aan vernieuwing toe! Badkamers,slapkamers en bedden zijn allesbehalve! in en rond de villa's niet proper onderhouden.Zwembad was gewoontjes maar oke, personeel was vriendelijk

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Veel verbeterpunten voor dit park"vertalen
Renske Guijt - de B...
3,0

22-08-2014 Helaas een huisje (428) geboekt waarvan de staat van onderhoud slecht was. Loszittende badkamertegels, schimmel in badkamer/keukenkastje, kapotte haard. Onveilige ramen voor de kinderen, niet op de kiep maar in zijn geheel te openen... Smerige afzuigkap in de keuken, voegen die ontbraken tussen de plavuizen in de kamer en een enorme kier onder de voordeur. Een enorme horizontale scheur in de muur v.d. woonkamer. Slecht onderhouden paden naar de huisjes toe...
Voor de rest wel een leuke vakantie gehad, maar helaas niet echt omdat we op zo'n geweldig park zaten...
Zwembadwater koud, bowlingbaan triest en de helft v.d. spelapparatuur was stuk... het buffet was uiterst triest, maar je betaald er best veel voor. Er zou van dit park echt wat leukers kunnen worden gemaakt! Het personeel doet wel zijn best om het je naar de zin te maken!
Er is trouwens wel een leuke speeltuin voor de kids, het zwembad vonden de kinderen wel erg leuk maar koud. Het bowlen is ook leuk, maar slechte baan.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"De slechtste vakantiepark van ons tot nu toe"vertalen
Gunawan
3,0

31-08-2014 Heel slecht onderhouden villa, los scheurende behangen in de woonkamer en slaapkamer, lekkage in de slaapkamer op onze bed, de kranen zijn niet veilig voor kinderen, je kan zo los trekken, de kranen zijn met plakband gerepareerd is het wel professioneel werk? niet netjes afwerken van de deur handel (schroef steek uit), niet netjes voegen .. heel grof, los en schimmel. De parkeer beleid wordt niet goed na geleefd, Deze Sunpark is de slechtste vakantie park die wij tot vandaag gehad hebben.

met een groep, Aug. 2014
"Hier gaan we niet meer naar terug"vertalen
annelies Titselaar-...
7,0

20-08-2014 de villa lag zeer hoog en was alleen bereikbaar door trappen of soppend door natte gras.Vond erg sober in de villa er waren geen ligstoelen alleen een picniktafel en twee plastic stoeltjes buiten.
Toilet zeer klein en er was ook geen raam in alleen een ventilatie met 6personen niet fris liep ook niet door
Vond de prijs niet overeenkomen wat je geboden werd. .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?