Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***

Sunparks Ardennen***
1059 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1059 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Ardennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 629 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Ardennen*** met andere accommodaties in Vielsalm.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
6,6
5,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"Niet waard om nog eens terug te gaan"vertalen
ria vandevelde
3,0
5,0

19-10-2014 Voor deze prijs mocht wel linnengoed en Internet aanwezig zijn. Wij hadden geen warm water en de thermostaat werkte niet. Het zwembad was verouderd, vele dingen werkten niet. Het baby bad was koud water en niks van waterspeelgoed aanwezig. De pashokje waren enorm vuil. Zeker geen aanrader. Wij waren helemaal niet tevreden.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Prima midweek met 3 kinderen(last minute)"vertalen
Herman Drenth
6,0

17-10-2014 Prima park mooie omgeving huisje voldeed prima 5 persoons 455 met hond, prima bedden, vaatwasser en open haard lekker na flinke wandeling. Huisje was bij binnenkomst prima schoon gemaakt. Hier en daar een spinneweb dat hoort bij zo'n huisje. In de badkamer werkte een kraan niet en in woonkamer gordijn half uit de rails, dit heeft echter geen invloed gehad op onze vakantie daarvoor was de rest echt prima in orde, vriendelijk personeel, we zaten boven in het park, dat waren idd pittige klimmetjes echter bij aangeven dat mijn vrouw last had van haar rug mocht de auto bij het huisje prima opgelost!! prijzen voor eten vonden wij duur maargoed zelf boodschappen gedaan en lekker gekookt. Dichtbij het park is een Spar waar je prima je boodschappen kunt doen. De cafetaria er naast lijkt wat oud maar daar kun je goed terecht !!!!!! wandelingen direct vanaf het park vonden wij erg mooi. De omgeving richting Stavelot is ook erg mooi. En dit voor de lastminute prijs van 270,-

Met een groep, Okt. 2014
"Gewoon goed voor de prijs"vertalen
Rick
6,0

06-10-2014 Afgelopen weekend geweest met ons jaarlijkse "kameradenweekend" allemaaal dertigers, wij hadden huisje 303. Ondanks alle mindere berichten, hadden wij niks te klagen, Het huisje was niet nieuw meer, maar alles was schoon, bedden goed, dus voor deze prijs uitstekend. Zwembad was ook gewoon netjes. Alleen de horeca kan beter, tov van de prijs, Dan kun je beter even de stad inlopen. Wel stevige klimmetjes :)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Ardennen**...

Met oudere kinderen, Okt. 2014

Met partner, Sept. 2014
"Jaren 60 park"vertalen
H en J
5,0

27-09-2014 Het gevoel bij dit park was een oud jaren 60 park waar sindsdien niets meer aan is gedaan. Op papier een mooi park, maar onderhoud is toch wel nodig om het mooi te houden. Zo was de midgetgolfbaan onder een laag blad verdwenen, deden 5 van de 8 bubbelbaden het niet meer en had onze 'villa' een zeer ouderwets en muf ruikend interieur. Zeker niet vergelijkbaar met andere vakantieparken, maar daarom ook iets goedkoper.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Mooi park"vertalen
Emily
9,0

22-09-2014 Na veel lezen op Zoover over dit park hadden we wel onze zorgen.
Gelukkig viel het allemaal mee. Wij hadden een exclusief huisje nummer 542. Alles was zeer goed schoongemaakt, rook lekker fris binnen.
Het zag er allemaal netjes uit op een paar versleten dingen na was het allemaal prima. Op de tv maar 1 echte Nederlandse zender, maar wel een bluerayspeler.
De keuken is voorzien van een Senseo en een gewoon koffiezetapparaat en een magnetron van 500 watt dus even wachten voor het warm is.
Alleen de tuin lag helemaal vol met hondenpoep, hier meteen een melding van gemaakt en ze waren er binnen No Time om het op te ruimen. Dus over het huisje wel tevreden.
Het zwembad was ook goed maar inderdaad de kleedhokjes zouden wel beter en vaker schoongemaakt mogen worden. Vergeleken met een centerparc’s is het wel kleiner en een minder luxe zwembad.
In het park center kun je gebruik maken van wifi die in het na seizoen in ieder geval goed werkt.
Ze hebben er ook een leuke binnenspeeltuin.

Met partner, Sept. 2014
"Viel zwaar tegen"vertalen
trozema
2,0
3,0
5,0

15-09-2014 Op de foto s lijken de huisjes veel mooier dan in werkelijkheid, ze ijn oud en gedateerd,prijs 230 euro voor een weekend staat in geen verhouding voor de kwaliteit.
Wel een hele mooie omgeving

Met een groep, Sept. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Marion
1,0
1,0
6,0

15-09-2014 Vakantie Park Ardennen Vielsalm.
Exclusieve Accommodatie voldeed geheel niet aan de verwachting.
Er was geen sprake van exclusieve.
De prijs/kwaliteitsverhouding was veel te hoog.
Geen parkeerplaats bij de accommodatie, dus slepen met de bagage.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima gezinsvakantie gehad!!"vertalen
Ronald
5,0

04-09-2014 Na onze boeking lazen we alle reacties en we hielden ons hart al vast waar we naar toe gingen. We zaten in een exclusive villa 552, dit viel ons enorm mee! Het rook overal schoon en fris toen we binnen kwamen, geen schimmels of andere rare zaken waar veel over te lezen is. Positief verrast door de aanwezigheid van traphekjes (Was niet vermeld) Ruim 6 persoons huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 3,5 en 1,5 jaar. Wat erg belangrijk is om te weten is dat je veel trappen moet lopen en het dus met een buggy bijna niet te doen is. Ook in het hoofdgebouw veel trappen en je mag niet gebruik maken van de invalidenlift. Het zwembad was voor de kinderen ook prima. Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

De auto mag je niet bij het huisje parkeren, wat wel erg vervelend was ivm de buggy en de trappen. Het eten in het park is ok, maar extreem duur voor datgeen wat je krijgt. €30.- voor 2 simpele pizza's is wel erg veel.

Met partner, Aug. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Mirella
6,0

16-09-2014 1 matig. 2 matig onderhouden.3 het franse buurt. 4 nee niet echt wij spraken geen frans of duits. 5 vrij duur geen service. 6.zwak.7 het heeft 2 restaurants maar weinig personeel.8 1 keer in de week als je weg gaat.9. nee deze niet trap is gevaarlijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?