Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***

Sunparks Ardennen***
997 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 997 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Ardennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 585 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Ardennen*** met andere accommodaties in Vielsalm.
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
5,6
6,4
Toon score en beoordelingen van:
"Mooie ligging, achterstalling onderhoud"vertalen
Sander
7,0

23-4-2014 Laat ik positief beginnen.
Park is mooi gelegen tegen een heuvel aan, bosrijk en bij een leuke plaats Vielsalm.
Restaurant(s) bieden voor een nette prijs redelijk eten, sfeer is ver te zoeken en bediening slecht.
Huisjes (wij hadden een 8 pers.) zijn karig uitgerust, wat gezien de prijs te verwachten is. Alleen de vochtplekken, keukentegeltjes die loskomen, slechte woonkamerbank en weinig tuinmeubilair maken dat je niet voor je plezier in het huisje zit. Bedden waren gelukkig wel redelijk.
Snel renoveren dus.

met partner, Apr. 2014
"Ideal voor een weekendje weg!"vertalen
Marloes
7,0

22-4-2014 We zijn een weekendje naar sunparks geweest. De twee persoon villa basic was schoon en degelijk. De badkamer was recent vernieuwd en erg ruim en mooi. De keuken en tegelvloer in de woonkamer zijn aan vernieuwing toe. De omgeving is prachtig, er is enorm veel te zien.
Helaas waren we elke avond te laat thuis om nog even het zwembad in te springen. Zwembad was open tot 8 uur. Het personeel is vriendelijk.

Kortom: We hebben het erg naar ons zin gehad vonden het een heel leuk park.

met een groep, 2014
"Een blamage in de Ardennen."vertalen
Frans
1,0

9-4-2014 Dit park is het slechtste park waar ik ooit geweest ben. Huisje stinkt, zodra je de deur open doet, komt er een rioolwalm op je af. Banken zitten slecht, bedden zijn veels te zacht en veroorzaakt rugklachten. Bediening in restaurant is bizar slecht, er is bijna geen keuze om iets normaal te eten. Waren van plan fietsen te huren, maar na 8 fietsen geprobeerd te hebben, was er geen één in goede staat. Staat van onderhoud van de bungalows en faciliteiten is van bedenkelijk niveau.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunparks Ardennen***...

met partner, Apr. 2014
"Heerlijke midweek gehad"vertalen
wjehermsen
7,0

13-4-2014 Wij hadden villanr 114 en gingen een midweek. We hebben het erg leuk gehad. Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel! Ook de technische dienst was goed. We hadden een kapotte waterkoker en nog dezelfde dag stond er ee gloednieuwe waterkoker in doos in onze villa.
Onze villa zag er goed uit, behalve op de badkamer wat afbladderende verf, maar dat heeft mijn vakantie niet verziekt.
Wij hebben 1x gegeten in het buffetrestaurant op het park en dit was iets minder van kwaliteit dan we verwachtten.
Jammer dat hier zoveel negatieve reacties zijn, is mijns inziens onnodig!

met een groep, Apr. 2014
"Nooit meer, zonde van je geld"vertalen
ilse86
5,0

9-4-2014 Huisjes stinken verschrikkelijk naar de openhaard, geur is met geen mogelijkheid te verdrijven. Bedden zeer slecht, vering komt er dwars door heen. Huisjes stinken ook naar riolering. In de badkamers staat ook volop schimmel. Keuken valt val ellende uit elkaar. Ook de banken zitten voor geen meter. Ook het dak kraakte met regelmaat, net of het dak ieder moment naar beneden kwam zetten.
En 1 sleutel voor een 8 persoonshuisje is erg weinig, een 2de sleutel was niet mogelijk.
We zijn zelfs eerder naar huis gegaan.
Voor ons dit park echt nooit meer!!!!

met een groep, Apr. 2014
"Wij zullen hier nooit terugkomen!!!"vertalen
Jolie
1,0

8-4-2014 Voor ons niks anders dan een slechte beoordeling! met 4 stellen in een huisje uit jaar 0! nr.523Alles onder de schimmel,koelkast kapot en vol schimmel,douch kapot,vloeren met gaten,wat er dan al in de kastjes stond was ronduit smerig met schimmel en de glazen allemaal gebroken.Geen beloofde oven,geen vaatwasser.Wij hadden luxe comfort en hebben 600 betaald.na klagen werden we ineens in ander huisje geplaatst. weer alles over verhuizen maar er kon geen excuus vanaf.
Dit huisje was ook niets!! matrassen waar de veren uitsteken! wat een ongelofelijke rotzooi!! Wij zullen hier nooit meer komen.Wij dachten na het lezen..t zal wel mee vallen.Nou nee..wij zijn echt geen zeikerds!maar dit slaat alles! Gelukkig hadden we mooi weer en waren we veel buiten, de omgeving maakt een hoop goed. voor de omgeving willen wij wel terug, maar nooit meer op dit park! er lag op tafel een kaartje met schoon gemaakt op...juist ja..28 oktober!! en wij kwamen dus 4 april. Een dikke 0 van ons!

met partner, Mrt. 2014
"Heerlijk om te wandelen"vertalen
Vaders
4,0

9-4-2014 Een park met een mooie ligging, heerlijk gewandeld in de bossen met de hond. Maar verwacht niet teveel luxe in de huisjes. Huisje heeft alleen stopcontacten voor de tv en koelkast. En wel 1 enkele stopcontact in de keuken voor de koffiezetter of waterkoker. Bedden zijn veel te zacht en de bank zit voor geen meter. Alles is verder een beetje met de Franse slag gedaan. Ook het eten. We hebben in het stadje zelf maar een restaurant genomen en heerlijk gegeten. Dus als je geen luxe nodig hebt en verder weinig verwachtingen, dan kun je daar lekker genieten van de bossen en de natuur.

met een groep, Mrt. 2014
"Sunparks word hem niet meer voor ons"vertalen
Mark
7,0

6-4-2014 Voor vertrek hadden wij behoorlijke verwachtingen van dit park. De check-in ging super snel en dat was dan ook wel het enige wat snel verliep. Service is verder zeer traag met als dieptepunt de service in het restaurant. Daar liep soms gerust 10-15 minuten geen bediening rond. Erg storend! Tevens waren en op het park veel dingen slecht onderhouden. Ook in de villa waren er een hoop punten van irritatie. Losse tegels, slecht schoongemaakt enz. Wij hadden voor 300 euro een weekend een select huisje maar hadden voor dit geld liever bij park van andere keten gezeten!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Heerlijke plek!"vertalen
Annette Schreuder
8,0

21-2-2014 Wij zijn voor de vierde keer in dit park geweest. Ook dit keer was het weer heerlijk. Mooie omgeving. Heerlijk wandelen. Lekker zwemmen. In Vielsalm zitten leuke restaurants. Spa is ook dichtbij. De natuur is top! De accommodatie was ook prima. Wij hebben nog nooit klachten gehad over onze vakanties bij Sunparks Ardennen. Onze kraan zat los in de keuken en is dezelfde dag nog gerepareerd. Personeel is vriendelijk. De vijfde keer naar Sunparks komt ook nog gauw hopen we.

met een groep, Feb. 2014
"Aangename verrassing!"vertalen
Familie dreessen
7,0

18-2-2014 Wij (opa, oma, moeder en zoontje van 3) zijn voor een midweek in het exclusieve huisje 546 geweest. Dit huisje is recent gerenoveerd en daardoor in uitstekende staat. Toen wij binnenkwamen rook het lekker en er was grondig gepoetst. Alles zag er goed uit, wat een luxe, in tegenstelling wat ik had verwacht vanwege de vele negatieve recensies!

De receptie was zeer vriendelijk, en kon prima uit de voeten met de nederlandse taal. Mijn hond kon niet mee op vakantie, en ik heb het geld voor de hond gewoon in waardebonnen teruggekregen om te besteden in het centrum. Daarnaast zijn ze behulpzaam geweest met mijn vragen over uitstapjes in de buurt. Prima service!

Het zwembad was prima, niet te klein. De badmeesters zijn erg oplettend (heel erg, soms teveel van het goede). De meesten spreken geen nederlands. Er was genoeg te doen in het zwembad voor mijn zoon. Voor oudere kinderen zal het zwembad wellicht te beperkt zijn.

Het centrum is klein, maar een prima prijs/ kwaliteit verhouding!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?