Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***

Sunparks Ardennen***
1041 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 1041 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Ardennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 592 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Ardennen*** met andere accommodaties in Vielsalm.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
6,6
5,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Perfect rustpunt!"vertalen
Maureen
8,0

20-08-2014 Ik en mijn vriend zijn samen naar Sunpark gegaan, in een tweepersoons huisje. Op zoover stonden veel negatieve reacties over het park, maar we besloten er toch heen te gaan. En ik ben blij dat we dat gedaan hebben. Ons huisje was schoon, veel ruimte voor twee personen en alle basisapparaten waren present. Wij hebben geen kinderen maar achter ons huisje was een grote speeltuin en ook het zwembad bood genoeg faciliteiten. De prijs is goedkoper dan bij Centerparks en dat merk je aan vooral aan de inrichting van het huisje, maar dit was voor ons geen enkel probleem. Het park ligt op een berg, en de plaza ligt onder aan de berg. Voor ons was het geen probleem om naar beneden/omhoog te lopen, maar als voor mensen die slecht ter been zijn zou ik dit park niet aanraden. Het is zonde dat dit park zoveel slechte beoordelingen heeft, want wij hebben er enorm van genoten!

met een groep, Aug. 2014
"Hier gaan we niet meer naar terug"vertalen
annelies Titselaar-...
7,0

20-08-2014 de villa lag zeer hoog en was alleen bereikbaar door trappen of soppend door natte gras.Vond erg sober in de villa er waren geen ligstoelen alleen een picniktafel en twee plastic stoeltjes buiten.
Toilet zeer klein en er was ook geen raam in alleen een ventilatie met 6personen niet fris liep ook niet door
Vond de prijs niet overeenkomen wat je geboden werd. .

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel slechte huisjes"vertalen
Geboers
2,0
4,0

09-08-2014 wat een slecht onderhouden huisjes! alles is kapot of er zit schimmel op. wij hadden huisje nr 260 en die is echt aan renovatie toe!
uitzicht en omgeving is prachtig. wij zijn ook heel veel van het park af geweest. personeel is zeer kortaf en chagrijnig! zwembad is ook erg aan renovatie toe!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
A vd Linden
2,0
1,0

08-08-2014 Qua ligging zeer mooie omgeving en dan heb je het wel een beetje gehad. Wij hadden huisje 543, gaten in muren en plafond, , afgebroken regenpijpen, lekkende toilet, schimmel in broodmandje, scheuren in muren, lekkende koelkast en een koelkastdeur die zo erg piepte als je hem opendeed dat de kinderen er wakker van werden, rottende plaat in keukenkastje, afgebroken badkamertegels, een naar riool ruikende toilet, kussens in de bank vol vlekken en ga zo maar door. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het zwembad en de buitensportaccommodatie. Met name de laatste was in zo´n slechte conditie dat je moest uitkijken dat je je enkels niet bezeerde.

Uiteraard hierover een klacht ingediend. Werden overigens netjes geholpen. Personeel was wat dat betreft zeer behulpzaam. Kregen uiteindelijk een geldbedrag terug.

Zoals gezegd, qua omgeving een prachtige plek maar voor ons geen Sunparks Ardennen meer.

met partner, Juli 2014
"Mooi park voor een goede prijs"vertalen
Bianca
9,0

30-07-2014 Wij hebben het op dit park erg naar onze zin gehad. Het huisje was erg schoon en netjes. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Het personeel was heel erg vriendelijk en professioneel. We hebben in het huisje geen achterstallig onderhoud of gebreken gezien. Wel mag er wat extra snoeiwerk gedaan worden aan de struiken en bomen. Verder was het jammer dat maar drie van de acht bubbelbaden in het zwembad het deden. Over het algemeen waren wij erg tevreden. Een mooi park voor deze prijs.

Juli 2014
"Dubbel gevoel"vertalen
Mevr. Hop
5,0

09-08-2014 Erg tegen gevallen.Uitzicht hadden wij niet.Wij zaten achter parkeer plaats en voor keken wij op de weg.Personeel doet zn best maar zijn met te weinig. Interieur was slecht. Slechte bedden ,kussens, bad kraan kapot .Hygiene ook slecht in aqua mundo. Vieze vloeren bij de kleed ruimtes. Lange wachtijden bij cafe,bakkerij.. Prijs vonden wij het niet waard.. 8 pers. huisje geboekt maar met 6 net genoeg ruimte. Ook voor onze hond geen honden toilet aanwezig. Mijn advies grondig renoveren daar.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige vakantie gehad."vertalen
3 personen
9,0

04-08-2014 Het huisje was schoon, ruim genoeg (4 persoons huisje), geen vieze kitranden of dergelijke. Rook heerlijk fris toen wij binnen kwamen, mooie ligging, privacy. Banken wel aan vervanging toe maar ik weet niet of dat komt door slijtage of het gebruik van bep. mensen, wc was defect, werd meteen gemaakt, alleen waren er wat veel Franse tv zenders (had liever rtl 4 en sbs6 erbij gehad). Park was netjes (buiten vuilniszakken die gasten soms op een parkeer plaats achterlieten), zwembad was prima in orde, zag allemaal netjes uit, bij de kleedhokjes werd de vloer ook constant schoon gehouden. In de supermarkt is heel veel te krijgen, duurder dan in winkels maar dat is normaal op parken, in het restaurant was het eten prima (wij hebben gegourmet) werd ook constant bijgevuld. Personeel was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Supermooie omgeving.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijne vakantieweek"vertalen
Mieke
7,0

02-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantieweek gehad. Wij mochten onze auto bij het huisje laten staan. Moesten anders iedere dag met de wandelwagen en kindje van 6 maanden trap op en trap af. Nu konden we alles in de auto laten liggen. Personeel was erg behulpzaam!
Helaas was het water in het zwembad erg koud! Onze dochter is een echte waterrad, alleen kon ze nu echter alleen maar huilen omdat ze het koud had. (blauwe beentjes tot gevolg) Alleen de jaccuzi was warm en vond ze fijn. Helaas waren er hier 5 van de 8 kapot. Jammer!! Bewust voor een sunparks gekozen voor het zwembad en jammer genoeg was dit geen succes!
Voor de rest een super vakantie gehad. Mooie plaats!

met een groep, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Els Wassink

28-07-2014 zowel huisje als aquafun zijn vergane glorie

met een groep, Juli 2014
"Omgeving mooi, vakantiepark dramatisch"vertalen
mrnl1972
3,0

25-07-2014 Niet de eerste keer dat we hier zijn geweest maar na al die jaren is er blijkbaar geen onderhoud aan de huisjes uitgevoerd. Vochtige huisjes, schimmel, kitranden zijn af, bedden af, bankstel af, keukeninrichting niet compleet en verouders/kapot enz.
Ook het park kan een onderhoudsbeurt gebruiken (bijvoorbeeld het groen rondom de marketdome), de marketdome zelf is aan een grondige opknapbeurt toe en in het zwembad missen oa. tegeltjes, werken de toegangspoorten niet goed, 5 van de 8 bubbelbaden waren defect.

Personeel deed zijn werk, een aantal vriendelijk en klant/servicegericht maar een aantal (ook managers) ook niet (bijvoorbeeld, ondanks herhaaldelijk roepen, niet geholpen worden aan de bar terwijl ze zien dat je er staat en anderen wel helpen).
Voor het zelfde geld zijn er echt veel betere parken in de Ardennen dus denk goed na.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?