Vakantiepark Sunparks Ardennen ***

1507 reviews over Vakantiepark Sunparks Ardennen in het Nederlands

vakantie met hindernissen

berkien, 22-9-2017
  • Onderkomen6

ons huisje (exclusief)wat we met voorkeur hadden geboekt was niet beschikbaar vanwege electriciteitsproblemen. dit kan ,geen probleem, we kregen een vergelijkbaar huis aan de andere kant van het park. maar......de eerste dag is de monteur 3 uur bezig geweest, omdat er kortsluiting ontstond met de buitenlamp en de verwarming in de keuken. buitenlamp ontkoppeld, verwarming via snoer aangesloten op stopcontact, oja er was een lamp kapot in de huiskamer dacht hij, maar.....ook deze was niet aangesloten. monteur heeft alles gefixt. hij schaamde zich diep, dat ook dit huis nr. 525 zo was opgeleverd. 2 dagen later spoelde het toilet niet goed door ook hiervoor een monteur geroepen. Het huis is prima ingericht met leuke meubels en servies. de bedden sliepen heerlijk. De omgeving is bijzonder mooi, grotten van Han, watervallen van Coo, Warmuseum in Bastongne. Allerlei leuke dorpjes. een infomap ontbreekt in de villa. jammer, een beetje info over het reilen en zeilen van verbouwingen, gebruiksaanwijzingen zou wonderen doen. we hebben een heerlijke week gehad, maar de verwachting van een exclusieve villa viel wel wat tegen.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Frank, 15-9-2017
  • Onderkomen9

Je leest hier verschillende recensies van pieken en dalen over dit park.

Mijn ervaring met dit Sunparcs park is goed, het wordt overgenomen door Centerparcs.

Onze bungalow was prima in orde, de apparatuur was nieuw, bedden waren meer dan goed. We hadden deze keer een exclusieve bungalow geboekt deze was gerenoveerd waardoor het opnieuw ingericht was en voorzien van nieuw apparatuur de afwerking is soms wat slordig gedaan maar niet storend.

De bungalow was bij aankomst netjes gepoetst.

Het park wordt gerenoveerd dus dan weet je dat je wat overlast kan krijgen. Medewerkers zijn vriendelijk, de receptie medewerkers spreken Nederlands, dat is dan wel handig als je in het buitenland bent en niet goed Frans spreekt.

Indien je inkopen wilt doen kun je het beste bij de Spar in het dorp gaan op nog geen 5 minuten van het park deze is een stuk goedkoper dan de parksuper.

Het overdekte parkcentrum is aan een goede opknapbeurt toe, nu heeft het geen bezieling.

Dit park ligt in de Ardennen dus is heuvelachtig en je moet je kuitspieren daarom gebruiken.

Ben je een bierliefhebber dan kun je je hart op in de parksuper wat een aantal verschillende bieren kun je hier kopen.

Jammer is dat er geen Nederlandse zenders zijn op de tv, alleen de Belgische TV1 en Sporza veel Franstalige en enkele Duitstalige zenders. WiFi is alleen in det parkcentrum en niet in de bungalow!

Wandel je graag dan adviseer ik je de wandelroute langs het bergriviertje Ninglinspo, is 45 minuten rijden van het park dit is een mooie wandeling langs een bergriviertje een echt avontuur. Vielsalm is een typisch Ardens dorp de moeite waard om er eens te gaan kijken.

Misschien een tip voor receptie, stippel zelf enkele wandelroutes uit startpunt is receptie.

Ik wens medewerkers een goede overgang naar Centerparks en we komen nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2017

Vies, vergane glorie en niet kindvriendelijk

Slootjes, 7-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

We zaten in een opgeknapt huisje maar de afwerking is nog steeds matig (deuren klemmen, losse platen, gaten in de muur) en de sauna doet het niet goed (en is niks mee gedaan na melding hiervan). Pluspunt zijn de bedden die wel comfortabel zijn en de TV in de slaapkamer.

Voor kinderen is er geen enkele vorm van animatie en in de directe omgeving is er vrij weinig te doen op wat gewone speeltuintjes na. Het park plaza is sterk verouderd en vooral erg vies (dikke lage stof overal!). Qua viesheid is het zwembad nog het ergst, de hokjes liggen vol haren en modder, de voegen zijn smerig/zwart, plastic randen zijn helemaal bruin geworden en de ronddrijvende bootjes zitten onder de schimmel. De verbouwing was ook vervelend; veel herrie vanaf 's ochtends vroeg, moet veel omrijden en lopen vanwege een afgezette weg en de bouwvakkers rijden als gekken rond met grote shovels door het park. Vooraf nog contact proberen te zoeken met klantenservice per e-mail over ons huisje, na 15 dagen er maar achteraan gebeld en toen kreeg ik pas iets te horen "het is een beetje druk in de vakantieperiode".

Al met al is dit het slechtste park waar we tot nu toe geweest zijn en doordat het weer ook tegen zat zijn we na 4 van de 8 dagen vertrokken. Personeel was het ook oneens dat het vies was en leek geen interesse te hebben in feedback. Center Parcs gaat hier heel hard aan moeten trekken om er nog wat van te maken. Wij hebben er geen vertrouwen in dat dit nog wat gaat worden en zullen hier niet nog eens heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Het team, Parkmanager, 14-9-2017

Beste Gast,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw verblijf op een heel aantal punten is tegengevallen. Wij zijn momenteel bezig het gehele park accommodaties en Aquafun volledig te vernieuwen. Wij hopen dan ook dat u volgend jaar wanneer het af is ons nog een kans wil geven om deze laatste ervaring te verbeteren.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunparks Ardennen bij:

Leuk park, mooie omgeving.

Simone, 4-9-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben niks te klagen gehad. Wij hadden een gerenoveerd 2 persoon huisje. Het was nog niet helemaal klaar. De buitenkant moest nog opgeknapt worden, er moesten nog nieuwe deuren in en nog wat kleine dingen moesten afgewerkt worden. Dit was voor ons totaal niet storend. Het huisje was schoon en ook de bedden waren goed. Het enige nadeel vond ik het terrasje buiten. Er zat geen afscheiding tussen die van de buren en die van ons.. Niet heel veel privacy dus. Maar misschien komt dit nog. Ook heeft volgens mij de boiler in het huisje niet heel veel vermogen. Ik stond vaak onder een koude douche nadat mijn vriend was geweest 🙊 Misschien is dat iets om nog naar te kijken vanuit het park. De plaza is leuk en ook het zwembad is goed te doen. Wel wat verouderd, maar daar word aan gewerkt. Het buffetrestaurant viel ons een beetje tegen.. Weinig keus..

Receptie staat je prima te woord in goed Nederlands. Omgeving is super. Watervallen van Coo en grotten van Han een aanrader. Top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super mooi gerenoveerde huisjes

Truus, 3-9-2017
  • Onderkomen8

Er wordt hard gewerkt om het park te moderniseren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Never nooit meer

Conny, 1-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De omgeving van het park is uitstekend, het park zelf is ontzettend verouderd, veel huisjes (noemen ze nog villa's ook, onbegrijpelijk) zeer sterk verouderd. Neem een goede zaklamp mee, want de verlichting werkt 's avonds/'s nachts niet op het park. Wordt wel inhaalslag gemaakt, maar door de snelheid waarmee dit moet gebeuren is de kans groot dat na afzienbare tijd de nieuwe huisjes weer gebreken gaan vertonen. Boek GEEN 4-persoons huisje meer dat nog niet gerenoveerd is: worden niet meer schoongehouden en vertonen zeer veel gebreken en de kans op muizen/ratten die 's nachts over het plafond lopen of binnen komen via openingen bij de balken in het plafond, is zeer groot!! Klagen bij de receptie helpt ook niet, ze zeggen dat het doorgegeven zal worden aan het (hoofd-)kantoor en dat we binnen 2 weken antwoord zouden krijgen, maar tot nu toe nog helemaal geen reactie ontvangen. Voor minder validen en ouders met buggy's of kinderwagens is het bijna onmogelijk om beneden bij het pizza- of buffetrestaurant te komen: er is alleen een trap. Activiteiten voor kinderen kosten veel geld.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Het team, Parkmanager, 5-9-2017

Beste Conny,

Dankuwel voor het delen van uw ervaringen. Wij betreuren het echter ten zeerste dat uw laatste verblijf op ons park niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Op dit moment zijn wij bezig het gehele park te vernieuwen, accommodaties en het zwembad. In december dit jaar zal dit af zijn en hopen wij dat wij nogmaals te kan krijgen om deze laatste ervaring te verbeteren.

zeer leuk verblijf

Jacques, 31-8-2017
  • Onderkomen9

De accommodatie voor 14 personen was zeer goed. We hadden niets te kort. Bij aankomst was alles netjes.

Plaats te over ook voor de kleine kinderen.

Trap tussen. 2 delen was niet ideaal voor kleuters.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk genieten

Tamara, 31-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het park was mooi en het personeel vriendelijk. Omgeving van het park is ook mooi. We hadden eigenlijk een huisje verwacht die relatief klein zou zijn (gezin van 8p) maar het huisje was echt ruim en boven verwachting, klein minpuntje dat je buiten weinig privacy had, maar ook geluidsoverlast had je met gesloten ramen binnen geen last van.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie bestemming.

Bianca, 30-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi ingerichte huisje,leuk zwembad.veel te doen in de omgeving
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed, leuk en rustgevend

Muis, 30-8-2017
  • Onderkomen6

Vriendelijk personeel, altijd klaar om te helpen. Rustig park met veel natuur. Sporthal is fijn om te vertoeven. Speeltuin is leuk voor de kinderen.

Minder goed: verouderd huisje, voegen van tegels in het zwembad zijn aan renovatie toe.

Maar momenteel worden heel wat huisjes gerenoveerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Het team, Parkmanager, 5-9-2017

Beste Gast,

Dankuwel voor het delen van uw recensie. Wij zijn blij dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Wij hopen u in het nieuwe jaar met trots ons volledig vernieuwde park te laten zien wanneer het af is.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunparks Ardennen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 7.12 uit 10 op basis van 1723 reviews.