Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***

Sunparks Ardennen***
1026 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Ardennen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 1026 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Ardennen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Ardennen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 592 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Sunparks Ardennen*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Ardennen*** met andere accommodaties in Vielsalm.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
6,6
5,6
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juli 2014
"Omgeving mooi, vakantiepark dramatisch"vertalen
mrnl1972
3,0

25-07-2014 Niet de eerste keer dat we hier zijn geweest maar na al die jaren is er blijkbaar geen onderhoud aan de huisjes uitgevoerd. Vochtige huisjes, schimmel, kitranden zijn af, bedden af, bankstel af, keukeninrichting niet compleet en verouders/kapot enz.
Ook het park kan een onderhoudsbeurt gebruiken (bijvoorbeeld het groen rondom de marketdome), de marketdome zelf is aan een grondige opknapbeurt toe en in het zwembad missen oa. tegeltjes, werken de toegangspoorten niet goed, 5 van de 8 bubbelbaden waren defect.

Personeel deed zijn werk, een aantal vriendelijk en klant/servicegericht maar een aantal (ook managers) ook niet (bijvoorbeeld, ondanks herhaaldelijk roepen, niet geholpen worden aan de bar terwijl ze zien dat je er staat en anderen wel helpen).
Voor het zelfde geld zijn er echt veel betere parken in de Ardennen dus denk goed na.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi park en erg vriendelijk personeel"vertalen
Sandra
6,0

21-07-2014 Wij zijn met twee gezinnen in een 8 persoons huisje geweest. Huisje was oud en een aantal dingetjes zijn wel aan vervanging toe maar het huisje rook super fris bij aankomst en was heel erg schoon. witte kitranden bij het bad beneden, dat kom je niet vaak meer tegen. Doordat we pech hadden met een can de auto's werdt gratis aangeboden dat we tot 12 uur in de bungalow mochten blijven. Top service! Voor lekker eten moet je even het park af maar er is genoeg in de omgeving te vinden!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk voor 1 keer"vertalen
de joode
5,0

15-07-2014 huisjes zeer verouderd vochtplekken schimmel slecht afgewerkt kit kieren badkamer /wc muffe geur.
vloer verouderd niet op blote voetjes lopen voor de kids.
Bank huiskamer verouderd doorgezakt zit niet lekker
tv zenders weinig alles frans

omgeving buiten om huisje park mooi, zwembad super mooi leuk voor kids en ook echt top hoe ze hun best doen om het continu schoon te houden. sportvelden zeer slecht onderhouden kun je nog weinig mee helemaal gerenoveerd worden. even hun best doen en de puntjes op de i wat betreft onderhoudt huisjes, sportvelden en centrum park. schilderwerk en onderhoud is het weer e top park met super uitzicht en rust. met geweldig vriendelijk personeel die in vele talen spreken.

met partner, Juni 2014
"Prachtig park en zeer goede accommodatie"vertalen
dinkies
10,0

24-06-2014 Wij verbleven met tweeën in een 4-persoons exclusive vakantiehuis. Deze was van alle gemakken voorzien. Helemaal op en top schoon en fris. Het park was goed onderhouden. De grasvelden vers gemaaid. Wij hebben
genoten van de vergezichten en mooie wandelingen gemaakt. Malmédy, La Roche-en-Ardenne en Bastogne zijn een bezoekje waard. Een weekje was te kort voor ons.

met vrienden, Juni 2014
"Nee, niet snel weer"vertalen
Ann
8,0

08-07-2014 Hier komen wij zeker niet snel weer, het huisje was oke om in te slapen maar daar was alles mee gezegd. Bij aankomst waren er al meerdere dingen kapot. Het bankje buiten viel haast van ellende uit elkaar, de bank binnen was niet veel beter en de koelkast stonk en was erg vies. De wc zat los en stonk en bij een van de slaapkamers had je zo ineens de deurklink in je hand. Daarnaast is de kleine slaapkamer vrij benauwd om in te slapen met warm weer vanwege de kleine ruimte. Als je het huisje binnenkomt is te ruiken dat er een open haard is. Voor alle reparaties zou er iemand om 8 uur langskomen, dat is uiteindelijk pas 11 uur geworden. Het ontbijt was wel prima, elke dag verse croissantjes en stokbrood en veel meer. Het zwembad stelde niet heel erg veel voor, maar voor kleinere kinderen wel leuk. Alsnog kiezen wij de volgende keer weer voor een ander park.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke plek, verschrikkelijk huisje"vertalen
Afra Hermus
7,0

16-06-2014 Ons huisje was comfort en niet gerenoveerd. Dan heb ik daar niets op tegen. Maar hoe durf je een huisje te verhuren waar schimmel op de badkamermeubels staat en dan bedoel ik overal (ik durfde mijn handdoeken niet neer te leggen). Kitrand die kapot is of in de wv totaal ontbreekt. Hierdoor stonk het in de badkamer naar schimmel en in de wc kropen 's nachts naaktslakken. En dan gaat mijn zoontje 's nachts op zijn blote voetjes naar de wc! Verder nog: verroest wasrekje en een wespennest achter de dakgoot.
Verder is de omgeving netjes onderhouden en zijn er leuke dingen om te doen in de omgeving. Met een ander huisje (241), was mijn beleving anders geweest.

met vrienden, Mei 2014
"Prima verblijf"vertalen
Dennis
8,0

23-05-2014 Ik heb een midweekje doorgebracht op dit park. Ik las een aantal negatieve reacties en het is mij allemaal erg meegevallen.
Het huisje was schoon, geen rare schimmels, geen vlekken, kitranden waren schoon, zelfs de magnetron en de roosters van de afzuigkap waren schoon. Ook de rest van het park en het zwembad zijn schoon en fris. personeel is behulpzaam en vriendelijk. Eten is eenvoudig maar goed.
Wat wel opviel is dat veel zaken in het park kapot zijn en niet gemaakt worden. Diverse tegeltjes die kapot zijn, enkele bubbelbaden in het zwembad, de kleedhokjes zijn beschadigd, ook in het huisje waren enkele tegels kapot. Dat is jammer, als het park dit een beetje bijhoudt, dan weet ik zeker dat ze een mooi park gaan krijgen. Overigens waren ze wel volop bezig met schilderen.
Verder is het park ontzettend heuvelachtig (wat wil je in de Ardennen) en dit zal niet altijd geschikt zijn voor mensen in rolstoel.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijk vakantiepark"vertalen
Kim
8,0

15-05-2014 Het vakantiepark in Vielsalm is prachtig ruim opgezet. Alles is aanwezig. Wij zijn wel een gezin dat ook activiteiten buiten het park zoekt. Mocht je iemand zijn die echt dagenlang alleen op het park wil vertoeven, dan zou het centrum wat tegen kunnen vallen. Maar in de directe omgeving is ook voldoende te beleven. De huisjes, ook de minder nieuwe, zijn ontzettend schoon en netjes. Ruim, fris, gezellig. Wij komen graag nog eens terug.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Ruim Parc, goede Bungalows en inrichting"vertalen
Harry Hamberg
8,0

13-05-2014 Accommodatie is 'goed' tot 'uitstekend', HELE mooie ligging van bungalows en park, ruim van opzet, omgeving is de moeite waard, personeel is behulpzaam en klantvriendelijk, van receptie tot winkel tot zwembad etc (ook in Nederlands taal), prijsverhouding was in de meivakantie 2014 goed, schoonmaak was goed, kindvriendelijke accommodatie: omdat o.a. in het subtropisch zwembad heel veel toezicht was.

met een groep, Mei 2014
"Natuur geweldig"vertalen
e middelkoop
7,0

03-06-2014 Wij verbleven met acht personen in een select ``villa´`het park zelf is schitterend midden in de natuur en prachtig uitzicht de omgeving is erg mooi.
De villa was schoon sober maar alles wat je nodig hebt inderdaad de banken zijn hard ,maar het ergste van alles vond ik de oude vieze picknicktafel buiten en twee tuinstoeltjes waar je met acht volwassenen buiten moest zitten jammer want we keken zo de natuur in.Het was heerlijk weer maar dit is echt een minpunt voor de rset prima vermaakt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?