7,8

235 reviews over Camping Officiel in het Nederlands

Super doorreiscamping

De M'tjes, 20-8-2017

Hele nette, verzorgde camping. Vlakbij de snelweg. Zwembad is fijn om even op te frissen. Hond is welkom. Prima eten op de camping. Je kunt vroeg vertrekken, er is geen slagboom bij het uitrijden. Al met al een aanrader onderweg naar of vanuit het zuiden. Wel zorgen voor contant geld, pinnen is niet mogelijk.
Gereisd familie in augustus 2017

Erg goed onderhouden camping, gastvrij ontvangst

Bianca, 16-8-2017

We hebben hier 1 nachtje overnacht op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Al jaren reden we hier voorbij, ondanks de advertentie Beste biefstuk van België.

Dit jaar toch maar eens gestopt. Het ontvangst was erg vriendelijk en de plaatsen keurig onderhouden. Weliswaar een echte overnachtingscamping om door te gaan, maar alles zag er echt keurig uit. 's Avonds natuurlijk de biefstuk gaan proeven. Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs, maar niet beter dan thuis ;-) De salade was helaas uitgedroogd, dus kregen het idee dat de borden al van te voren worden klaar gezet om vooral maar door te kunnen gaan. Hebben gewoon goed gegeten.

Het zwembad was helaas erg koud :-( , maar zag er wel erg uitnodigend uit.

Al met al zou ik hier zeker weer stoppen als het zo uit komt, want het was een positieve ervaring.

hele fijne overnachtings camping

elandenburg, 12-8-2017

Prima overnachtings camping op weg naar het Zuiden. De camping is niet groot maar wij waren er op tijd dus er was nog genoeg plek. Enthousiast personeel. Wat ons opviel was dat de camping er goed verzorgt uitzag met veel bloemen en het sanitair is helemaal top!

+ klein en overzichtelijk

+ schone douches

+ fijn zwembad

+ lekker eten in het restaurant maar wel aan de prijs

- camping loopt nogal schuin af

- echte doortrekkers camping

Persoonlijk

M. F., 5-8-2017

Dit is een 'onderweg' camping waar toch persoonlijke aandacht is voor de gasten.

Ideaal gelegen voor een overnachting richting Frankrijk en terug.

Het sanitair is perfect in orde. Het restaurant is gezellig, de kaart is niet uitgebreid maar alle gerechten zijn erg lekker. De eigenaresse werkt ook mee in de bediening en heeft voor iedereen aandacht.

Ik kom hier graag, het is echt een plek om je onderweg thuis te voelen.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

(H)eerlijke overnachtingscamping

Anne, 2-8-2017

De laatste overnachting voordat we terug naar Nederland gingen, lag dichtbij de snelweg. Campingeigenaar had het prima voor elkaar; camping lag er keurig bij, netjes georganiseerd en verzorgd, duidelijke uitlegbordjes waar nodig. Sanitair was perfect, nog nergens geweest waar het zo schoon was! Wat een heerlijke douches zonder drukknoppen 😊 Bij het zwembad een gezellige bar met terras, waar je tegen schappelijke prijs kon eten. Zeker de moeite waard om nog een nachtje te staan!
Gereisd familie in augustus 2017

Heel fijne doortrekkers camping!

Natasja, 30-7-2017

Camping arlon is een fijne, gezellige en nette camping. Vriendelijk personeel en klant is koning! Nederlands sprekend personeel. Zwembad is wat aan de koude kant, maar dat komt door het bronwater. Sanitair is schoon en netjes, erg gezellig ingericht. Het restaurant is goed.

Dit nooit meer .

Valentijn Baelden, 9-7-2017

Gezellige doorrijcamping met veel meer mogelijkheden , mits andere uitbating .

Het bedienend personeel was vriendelijk maar het barpersoneel en de eigenares waren echt arrogant .

Misschien in de woordenboek ' gastvrijheid ' eens opzoeken .

Kinderen niet welkom .

Aangenaam verblijf met minpuntje

Vos, 24-6-2017

Camping ligt aan een hele drukke weg. Richting het zuiden vrij moeilijk om met de caravan over te steken. Richting het noorden verstandig om via Martelange naar Bastogne te rijden, wat goed te doen is. Beter dan dat gevaarlijke oversteken.

Voor ons dus geen camping op de heenreis naar het zuiden.

Heel jammer dat er geen broodservice op de camping is en je dus die gevaarlijke weg moet oversteken om aan de overkant brood te halen.

Eten in restaurant was prima.

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer.

Caterine2010, 24-6-2017

Zeer onvriendelijk . Onze hond liep heel even los toen we aan het opbreken waren en meteen komt een oude man op en brommertje langs die echt heel onvriendelijk begon te roepen :De hond moet aan de lijn, Mijn man zei :ze gaat zo de auto in want we zijn aan het opbreken en ze loopt niet weg. Daar had hij niets mee te maken zij hij. Omdat hij zo op zijn strepen stond, dacht ik dat ken ik ook, Ben toen om een rekening gaan vragen, Maar daar deden ze niet aan. Dat was niet de bedoeling in Belgie. De eigenaresse had bij iemand anders een glas rode wijn over zijn overhemd gegooid , Dat was wel per ongeluk, maar toen ze om een muntje ging vragen voor de wasmachine kreeg ze dat niet want het was na 10 uur en dan was wassen te duur. Hij kreeg wel een gratis maaltijd, maar geen schoon overhemd wat helemaal onder de rode wijn zat, Wij gaan nooit meer naar deze camping toe.
Gereisd met partner in mei 2017

Aparte goed verzorgde " Nederlandse" camping

Mieke, 22-5-2017

Plaatsen waren ruim, terrein erg scheef, maar daar had eigenaar goede oplossing voor. Mooie uitlaat gelegenheid voor onze hond. Wifi gratis. Eenvoudig restaurant met prima eten. Sanitair goed verzorgd . Herenkant New York, dames kant Parijs. In de folder stond dat onze hond welkom was in restaurant mits goed opgevoed. Dat is hij, hij kruipt en kroop meteen onder tafel. Waarom eigenaresse Marja dan toch een sneer moest geven dat zij en haar klanten hem niet wilden zien begreep ik niet goed. Later gaf ze toe dat opmerking erg onvriendelijk was. Geen brood op camping , moest bij tankstation worden gehaald. Voor de prijs, een prima camping.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel in Arlon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Officiel scoort een 7.77 uit 10 op basis van 237 reviews.