Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****

Wilhelm Tell****
60 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****
Hoeverweg 87, 3660, Opglabbeek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Wilhelm Tell scoort een 5,7 uit 10, op basis van 60 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Wilhelm Tell**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Vakantiepark Wilhelm Tell**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Wilhelm Tell**** met andere accommodaties in Opglabbeek.
Even geduld a.u.b.

6,2
5,5
4,6
4,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Dat het nog bestaat!!!!"vertalen
Gertjan
3,0

10-8-2013 In eerste instantie was het de bedoeling om twee weken te verblijven op deze camping. Al mag je niet echt een camping noemen. Onze staanplaats was een groot weiland zonder beschutting, wilde je dit wel dan was er nog een achteraf veldje waar je kon staan. Daar stonden nog drie andere kampeerders. Helaas vertrokken deze al snel dus stonden we geheel alleen, en dit nog wel in het hoogseizoen. Om de camping op te komen moet je geen grote caravan hebben. Caravans van 6,5 meter of meer kunnen niet door de smalle straatjes. De rest van de camping bestond uit stacaravans.
Het enige mooie aan deze camping was het zwembad. Groot en met alle voorzieningen aanwezig. Echt een superbad. Helaas was dit zwembad ook, tegen betaling, de uitgaangsplek van alle omliggende dorpen. Op de enige zondag die wij er waren, lag het bad vol met deze "buitenstaanders". Zei betaalde hiervoor 6,50 euro per bezoeker. Ik begreep meteen waarom deze camping er nog is. Helaas een super slechte camping met een mooi bad.

met partner, Sept. 2012
"" De tijd stond 20 jaar stil"vertalen
M.P.J.Marijnissen
1,0

29-9-2012 "Wij waren hier 20 jaar geleden en tot onze verbazing is er weinig tot niets verandert behalve dan zonnepanelen vreselijk lelijk.
Overal waar je kijkt zijn zonnepanelen rond het zwembad palen met 30 panelen die ook nog meedraaien
.Maar een computer voor inteschrijven is er niet dat gaat met de hand.
Douche kost 90 cent in een emaille douchbak en in de douche hang een ele.straal kachel .
Warm water kost 50 cent alleen waar doe je het in,geen vaatwasplekken.
Jammer hoor als ze niet investeren in de CAMPING zou het veel mooier KUNNEN zijn
.Verder raden wij iedereen aan hier niet naar toe te komen, voor vaste mensen misschien prima maar voor kampeerders is het helemaal NIETS.
En dan rijst de vraag hoe komen ze aan 4 sterren.???????

Wij zijn de afgelopen drie weken heel Frankrijk door getrokken maar dit hebben we echt nergens gezien,op de kleinste camping hadden ze nog een computer
Waarom betalen voor douche als je meedoet met
camping cheque

met oudere kinderen, Juli 2012
"Ik zou het niemand aanbevelen"vertalen
Buis
4,0

28-7-2012 De receptie is regelmatig niet bezet.
Het zwembad is leuk maar met mooi weer onwijs druk door mensen uit de buurt en andere campings.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Wilhelm Tell**** bij...

met oudere kinderen, Juli 2012
"Wij kunnen niet meer zonder, komen elk jaar weer.."vertalen
J.Backhuis
7,0

23-8-2012 Op Wllem Tell is nu een animatieteam van de Eendenclub, 2 frisse jonge meiden, erg leuk, goed georganiseerd. Het echtpaar dat de camping runt is gastvrij en vriendelijk.De campingbaas ziet er streng uit maar hij heeft droge humor en is gewoon aardig.De campingbazin is lief en heeft voor iedereen een vriendelijk woord, niets is haar te veel.
mooi superdelux buitenzwembad, wat kleiner binnenzwembad,lekkere koude biertjes van de tap, heerlijke spareribs en frietjes met verse luxe sla.
De vaste gasten zijn in ieder geval gezellig(eentje organiseerde een barbeque na de door de camping georganiseerde viswedstrijd op forel) en iedereen helpt iedereen.De gratis Wifi werkt goed.Het sanitair voldoet, is niet meer modern, er zijn plannen voor nieuwbouw.Het stadje is vlakbij,supermarkten genoeg.En de hond is welkom....

met jonge kinderen, Juli 2012
"Potten in plaats van sterren"vertalen
miel
2,0

7-8-2012 2jaar geleden waren we met 3 gezinnen er en het was een topper. Maar de clown is daar niet meer.weinig animatie en gezelligheid nu nog.Bij zon of regen geen verschil,weinig activiteiten te doen.Als standplaatshouders klagen en vertrekken is er een duidelijk teken.Als personeel en uitbater niet tegen gillende kinderen kunnen als ze plezier hebben is hun functie niet gepast.ze bekijken het er maar,ze zijn niet goed bezig en dan maar klagen.mijn algemene waardering is dus erg gezakt tegenover hun prijs.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Nooit weer"vertalen
jelmer
1,0

15-8-2011 de foto,s zijn mooier dan in het echt .het zwembad is in slechte staat.elke avond is bingo voor buitenstaanders .die veel lawaai maken plus veel polen op de camping.de prijs komt niet overeen met wat geboden word

met partner, Aug. 2011
"Deze camping is geen echte aanrader."vertalen
ine
4,0

4-9-2011 Een sterk verouders park voor hele moderne prijzen.
Zwembad is mooi en dat is dan ook het enigste wat mooi is aan deze camping.
Camping beheerder bekommerd zich,zelfs na het grote noodweer wat er was, niet om zijn gasten word nergens naar gekeken of gevraagd.
Wie wel hielp was de Clown PEPEals deze niet op de camping zou zijn was het rie keer niets.
eigenaar verdiend het met de vaste plaatsen en doet de camping er voor een hel goed tarief bij.Maar kijkt vervolgens nergens naar.Mensen moesten verkassen maar werden echt niet ook maar een beetje geholpen of tegemoed gekomen door de eigenaar wel door PEPE, alle lof.
Veld stond blank tenten onder water.Weers waarschuwing was helemaal niets mee
gedaan naar de gasten toe.Douche is 0,90 afwas water 0,50 eurocent.
Ik snap niet dat mensen dit nog nemen.
Niet naar toe gaan is mijn mening.
Ine

met partner, 2011
"Deze campingis het niet waard bezocht te worden"vertalen
beugels80c
3,0

22-6-2011 Deze camping is zeer verouderd en toillet gebouwen die niet meer van deze tijd zijn, ook zijn de plaatsen zijn er slecht aan toe het is gewoon een oude wei voorzien van stroom. De camping baas is heel onvriendelijk en vraagd voor alles geld zoals douches en warm afwaswater. Ook het restaurant is van slechte kwaliteit. (opgewarmde diepvries maaltijden) Ik vraag mij af hoe de TO deze camping met een 7.5 heeft kunnen waarderen.

met jonge kinderen, Mei 2011
"Diene Pipicloon is de max!"vertalen
dimaro
10,0
10,0
8,0

4-1-2011 We konden vandaar uit overal naartoe omdat de autstrade er niet ver af is maar we zijn bijna niet van de camping weg geweest omdat die PEPE CLOON echt de max is daar!!!Hij doet iedereen lachen en Ja,toen onze jongste gevallen was was hij het die er toch voor zorgde!!!Ook een dikke opsteker voor de kantineuitbater,altijd behulpzaam.
ze kennen ons daar al en we zijn daar dit jaar weer twee keer met ons tenten.we kregen net onze vakantiekalender,joepy
het is een aanrader voor iedereen met kinderen,zeker!!!

met jonge kinderen, 2011
"Verouderd"vertalen
geertonk
7,0

22-3-2011 We stonden hier een 10 tal dagen . De vaste plaatsen staan aan een asfaltweg , de rest staan in 2 ververschillende grasvlakten . Bij een hevig onweer stonden wij bijna onder water doordat al het water onze richting uitkwam . Wij stonden lager dan de vaste plaatsen en gootjes en putjes waren verstopt door het gras. Wel is er een heel leuk zwembad en veel kinderanimatie . De frituur is genen vetten , en 1 sanitaire blok is wel heel weinig, de douches waren dan nog betalend. Wel een pracht van een streek voor fietsers en wandelaars , waardoor dit een heel geschikte uitvalsbasis is .

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?