Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****

Wilhelm Tell****
74 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****
Hoeverweg 87, 3660, Opglabbeek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Wilhelm Tell scoort een 6,9 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Wilhelm Tell**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Vakantiepark Wilhelm Tell**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Wilhelm Tell**** met andere accommodaties in Opglabbeek.
Even geduld a.u.b.

6,1
7,9
7,4
6,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Nooit meer"vertalen
P.H.Vermeulen
6,0
4,0
4,0
2,0
2,0

01-09-2014 Waar zal ik beginnen, maar gewoon met een positief schrijven of negatief
Positief. Begin bij de zwembaden voor kinderen een heerlijk paradijs omdat te spelen. Heel erg leuk zwembad voor kinderen en dar aangrenzend een leuke met goed speeltoestellen om te spellen.

Beginnen zwembad Isaac vernieuwing toe kan er mee door maaris eigenlijk te oud.

Het onderkomen is in 1 woord rond het slecht tot zeer slecht. Bedden van hout, matrassen te vies om beet te pakken en veel te dun, je ligt dan op een houten plank met scharnieren. Lekker voor je heupen en rug. Werklui die om 6 uur weg gaan met zeer veel geluid, dus overlast. Kussen zijn vellen. Dekkens ook zo vies, niet onder gelegen eigen dekbed mee. Huisje was niet
goed schoon gemaakt. Binnen 1 uur. Niet alles op de kaart was aanwezig.
Omgeving zeer netjes. Genk mooie gemeente zeer groot winkelcentrum. Al met al de onderkomens zijn aan vernieuwing toe.

"Leuke vakantie gehad"vertalen
A. Peters
9,0

09-10-2014 Wij zijn in augustus met ons gezin naar Wilhelm Tell geweest.
Alhoewel het weer niet mee zat hebben onze kinderen de tijd van hun leven gehad. Top animatieteam met leuke activiteiten. Onze kinderen wilden geen enkele activiteit missen. Een dikke duim voor de eendenclub.
Een andere pluspunt is het binnenbad, bij minder mooi weer kan je toch nog even zwemmen. Mooi buitenbad en een nieuwe grote speeltuin!
Ruime kampeerplaatsen, het is geen enkel probleem om een slaaptentje bij de caravan te plaatsen. Je hebt voldoende plaats. Vriendelijk personeel. Uitstappen hebben wij niet gedaan omdat onze kinderen niet van het terrein wilden.

"Toppie"vertalen
h. heemstra
8,0

09-09-2014 Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Wilhelm Tell.
Mooi zwembad, groot kinderbad. Super grote nieuwe speeltuin, echt een aanrader. Een leuke animatie, top gewoon.
Wij verbleven ook een chalet. Chalet was proper, de bedden zijn inderdaad geen luxe bedden maar wij hebben heerlijk geslapen.
Je moet ook niet vergeten dat je in een chaletje slaapt en niet in een hotel ! Ons heeft het in ieder geval niet gestoord en wij hebben een geweldige tijd gehad en gaan zeker nog eens terug.
In de buurt ook leuke uitstapmogelijkheden zoals blotevoetenpad, en Bokrijk. Ook kan je heerlijk gaan shoppen in het outetcentrum 15 minuutjes van het domein gelegen.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Wilhelm Tell**** bi...

"Zeker een aanrader!"vertalen
stiphout
9,0

07-10-2014 Wij hebben met ons gezin gekampeerd op Wilhelm Tell.
Super grote plaatsen, leuk zwembad, topanimatie en je kan er tal van uitstappen doen. Bokrijk en het blotevoetenpad zijn zeker een aanrader ook voor de kinderen.
Service en vriendelijkheid is goed.

"Geslaagde week !"vertalen
Hellevoet
8,0

11-09-2014 In augustus hebben wij een weekje hier doorgebracht.
Ondanks het slechte weer hebben wij toch een geweldig week gehad.
De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Super zwembad, geweldige nieuwe grote speeltuin. De animatie was ook geweldig, leuk hoe ze de kinderen komen ophalen met de muziekkar.
Zeer mooie, ruime plaats, wij stonden op het nieuwe veld. Iedere plaats had zijn eigen zuiltje met water, elektra en tv-distributie. Toiletgebouw was proper, werd verschillende malen per dag gekuist.
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor famlies met jonge kinderen. Wij keren zeker nog een keertje terug.

"Geweldige week gehad !"vertalen
Bunders
8,0

08-08-2014 Wij hebben een weekje met onze kids doorgebracht op Wilhelm Tell.
Het was gewoon SUPER ! Grote plaatsen, vriendelijke personeel.
Mooi overdekt terras zodat bij minder weer de activietien steeds door kunnen gaan. Het animatieteam was top. Jorrit en Danielle, jullie zijn geweldig.Dankzij jullie hebben onze kinderen de leukste week van de vakantie gehad. Kinderen wilden niet van het terrein af, ze wouden geen enkele activiteit missen.
Leuk buitenbad met golfslagbad en stroomversnelling.
Er is ook een mooie grote speeltuin die het hele jaar door open is , ook leuk voor in het na - of voorjaar. Wij keren zeker nog eens een keertje terug.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima week gehad, zeker een aanrader !"vertalen
Hugo B.
8,0

18-09-2014 Wij hebben dit jaar onze vakantie doorgebracht op deze kleineschalige familiecamping. Aanvankelijk zouden wij maar een weekje blijven maar zijn uiteindelijk 12 dagen gebleven.
Deze camping is echt een aanrader voor families met jonge kinderen.
Toen wij aankwamen hadden wij eventjes twijfels maar deze werden snel weggeveegd ! De kinderen hebben een "fantastische" week gehad.Super groot zwembad, nieuwe speeltuin en een fantastisch animatieteam. Campingplaatsen waren zeer ruim. Toiletgebouw gedateerd maar wel prima onderhouden. (Er werd ons verteld dat er volgende jaar een nieuw toiletgebouw komt !) Personeel behulpzaam en vriendelijk. Leuke utistapmogelijkheden zoals Bokrijk, Maasmechelen Village, Bobbejaanland, ...

""ideale kindercamping""vertalen
Brouwer
8,0

04-08-2014 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het was gewoon SUPER !!!
Deze camping is zeer geschikt voor jonge kinderen. Leuk animatieteam, de kinderen zijn heel de dag in de weer met het animatieteam.
Super leuk zwembad, je kan er lekker dobberen in het golfslagbad, zalig!. Grote plaatsen. Sanitair proper. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Gezellige sfeer op de camping. Wij gaan volgend jaar zeker terug !

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
M. Ploegmaat
8,0

13-07-2014 Wij zijn net terug van een midweekje op Wilhem Tell. Wij verbleven in een vakantieappartement. Het appartement zelf was niet zo groot maar je had er wel alle comfort. Voor 3 tot 4 personen is het goed te doen. Appartement was proper. Zwembad en speeltuin en animatie waren goed. Voor jonge kinderen is de speeltuin zeker een aanrader. Speeltuin is nieuw van
2023! Wij hebben ook op aanraden van de receptie Bokrijk bezocht en het blotevoetenpad, deze zijn zeker de moeite waard om te doen.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeker een aanrader voor families met kinderen"vertalen
peter
7,0

13-07-2014 Wij verbleven in een chalet. De chalet was proper, goed onderhouden en je had voldoende ruimte. Leuke familie camping. Ondanks het slechte weer hebben wij het enorm naar ons zin gehad. Leuk zwembad, bij heel slecht weer kan je steeds binnen zwemmen. Mooie speeltuin voor de kinderen en top animatieteam.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?