8,3

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Wilhelm Tell**** bij :

169 reviews over Vakantiepark Wilhelm Tell in het Nederlands

Voor ons nooit weer!!

Desiree, 17-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen5

Voor ons de eerste x en ook gelijk nooit weer. Sanitair gebouw is netjes maar een vol bad kost al snel 4 euro. Ook was gebruik sepkey ons niet bekend per 10 seconden 5 cent. Op onze laatste dag spoelde de wc niet door werd dus lekker vies. Animatie Doet hun best maar onze kinderen hadden er helemaal niets mee. Zwembad buiten leuk opgezet maar water steenkoud. Bij mooi weer zit de plaatselijke scoutinggroep naast het bad wat erg druk is. Ook mag je als gast niet op een stoel bij terras zitten drankje is verplicht en word dan ook meerdere keren gevraagd. Binnen zwembad klein en benauwd. Speeltuin ziet er leuk uit. Nergens op de camping kan je met pin betalen. En het grootste gemis een klein winkeltje voor een kleine boodschap. Grootste gedeelte camping zijn seizoen plaatsen dit merk je ook echt 1 grote familie. Bij onze aankomst stonden er 10 caravans. Bij ons vertrek kon een goeie reis er niet af en werd een aankomende gast gelijk geholpen. Wij komen hier nooit weer!!

Leuke familiecamping !

familie De Jong, 17-8-2017

leuke kleinschalige familiecamping.

Mooie grote plaatsen van 180m² . Je mag kosteloos slaaptentjes op je stuk plaatsen. Alle plaatsen zijn voorzien van stroom en water.

Prachtig sanitair gebouw, ligbaden zijn geweldig !

Leuke kinderanimatie, tip misschien iets meer doen voor de iets oudere kinderen +16j. Gezellige sfeer op de camping, iedereen is vrolijk :)

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen

Geweldig !

Familie Speetjens, 12-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Wij hebben 3 weken op deze camping doorgebracht en het was geweldig!

Mooie grote plaatsen, prachtig sanitair, familie badkamers zijn super !

Behulpzaam en vriendelijke personeel.

Speeltuin en zwembad zijn top.

En een dikke pluim voor de animatie. Onze kinderen vonden het TOP!

Wij hadden trouwens een mooie afsluiter "de musical"

Deze camping is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen

Wij hebben genoten !

Fam. Hulsbosch, 5-8-2017
      • Activiteiten8

Voor het 2de jaar op rij waren wij op deze camping

Wat een verandering op een jaar tijd. Alle wegen zijn verhard, kinderen kunnen leuk fietsen en skeeleren. Plaatsen zijn mooi groot allemaal voorzien van een zuiltje.

Het nieuwe sanitair is eindelijk klaar en het is in een woord FANTASTISCH! Mooi gedaan.Animatie was weer top.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Volgend jaar zie je ons zeker terug !

Wij raden deze camping aan iedereen aan, voor ons is dit een "top" camping

Geweldig, sanitair is WOW

familie Somers, 31-7-2017
      • Activiteiten9

Wij hebben een tweetal weken op dit park doorgebracht.

Mooie grote plaatsen voorzien van alle nutsvoorzieningen.

Leuke speeltuin voor de kids. Mooi zwembad, alleen een beetje jammer van het weer maar je kan steeds in het binnenbad Animatieteam is geweldig.

Sinds kort hebben ze een nieuw sanitair. Dit is in één woord "prachtig".

Heb de ligbaden een aantal keer gebruikt, heerlijk !

Deze camping is zeker een aanrader, wij gaan zeker nog eens een keertje terug.

groetjes, familie Somers .

Gereisd familie in juli 2017

Prachtig sanitair, wat een verandering !

Slangen S., 21-7-2017
      • Onderkomen8

Na drie jaar zijn wij terug naar deze camping gekomen.

Deze camping is gewoon een top camping. Wat een verandering, dit hadden wij niet verwacht !

Mooie grote plaatsen met alle nutsvoorzieningen. Overal verharde wegen. Grote speeltuin, leuk animatieteam. En de kers op de taart is het nieuwe sanitair ! Prachtig is dit ! Wij waren er toen het nieuwe sanitair werd geopend. Dit is gewoon top , dit hebben wij nog nergens gezien. Een dikke proficiat.

Iedereen op de camping spreekt vol lof over het nieuwe sanitair.

Eindelijk nog eens een camping die aan zijn gasten denkt en investeert in het comfort van de gasten.

Ons zie je zeker nog terug !

Gereisd familie in juli 2017

Wij hebben een leuk verblijf gehad!

Klinkers John, 2-7-2017
      • Activiteiten8
      • Onderkomen8

Mooie ruime plaatsen voorzien van alle nutsvoorzieningen.

Nieuw aangelegde kampeerplaatsen !

Prachtig sanitair dat half juli in gebruik wordt genomen. Wij hebben het nog niet kunnen gebruiken maar komen zeker een keertje terug want het is gewoon subliem. Proficiat, hier kan niemand meer over klagen !

Tal van uitstapmogelijkheden en fietspaden!

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen: practige speeltuin en zwembad.

Ons zie je zeker terug !

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke vakantie gehad !

Kustees, 4-6-2017
      • Activiteiten10

Wij hebben 10 dagen op deze camping doorgebracht. Mooie grote plaatsen met alle voorzieningen, vriendelijk personeel mooie speeltuin. Sanitair was nog niet af maar ziet er in ieder geval prachtig uit komen zeker terug!
      Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig verblijf gehad

Jeffrey L, 3-6-2017
      • Activiteiten9

Wij hebben met OLHH doorgebracht op de camping. Wij hadden een mooie grote plaats met alle nutsvoorzieningen begrijp niet wat in onderstaande negatieve review wordt bedoeld ! Ik heb geen hondenweide gezien dat gebruik wordt als camping :) Alle plaatsen zagen er netjes en ruim uit ! Sanitair is inderdaad een beetje verouderd maar deze zomer (juli) gaat het nieuwe sanitair open en dit is prachtig, heb even een kijkje genomen en het is gewoon Af!, dus er wordt aan gewerkt maar misschien heeft u het nieuwe sanitair niet gezien.!

Buitenbad ziet er prachtig uit, was inderdaad nog niet open maar dit staat duidelijk om hun website dus !

De beestje waar er over gesproken wordt hadden wij ook last van wij zijn naar de receptie geweest en gevraagd wat dat was het zijn moerasvliegjes dus komt niet van een of ander sceptische put. de receptie had ons aangeraden een zalf te halen bij de apotheek hier kregen wij dezelfde uitleg over deze vliegjes, je kan het vergelijken met kleine muggen volgens de apotheek zijn ze binnenkort weg (dat is ieder jaar rond deze periode zei hij)

Leuke speeltuin, top animatieteam en vriendelijk behulpzaam personeel.

Wij hebben het naar onze zin gehad en keren zeker nog eens terug want ik wil eens lekker relaxen in jullie ligbaden in de nieuwe sanitaire blok. Proficiat trouwens met jullie nieuw sanitair

Gereisd familie in juni 2017

Nooit Meer !

van de velde, 1-6-2017

Wij kregen plaatsen alsof we in een hondenweide stonden. Geen wifi , ook geen televisiekabel wat noch thans wel op hun site staat. Het sanitair is erbarmelijk , 2 douches voor de vrouwen, 2 douches voor de mannen en dit voor een hele camping ?! Het sanitair is ook totaal versleten.

Het water in het binnen zwembad was warm en het was er zeer benauwd naar mijn mening niet erg gezond om in te zwemmen. Vanaf de zon ondergaat dook er een invasie op van kleine muggen je kon gewoon niet meer buiten zitten dan. Volgens hen normaal in de Limburg. Waarschijnlijk ook omdat daar waar we water moesten nemen daar was ook ineens de sceptische put waar de caravans en mobilhomes hun toilet moeten ledigen.

Het buiten zwembad zag er leuk uit maar ging ondanks de tropische temperaturen niet open . wij waren hier het verlengde weekend van 25 mei. En ze hebben wel een hele leuke grote mooie speeltuin, dat is dan ook het enige positieve wat ik van deze camping kan vertellen.

Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Wilhelm Tell scoort een 8.32 uit 10 op basis van 170 reviews.