Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****

Wilhelm Tell****
68 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Wilhelm Tell****
Hoeverweg 87, 3660, Opglabbeek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Wilhelm Tell scoort een 6,5 uit 10, op basis van 68 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wilhelm Tell**** in Opglabbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wilhelm Tell****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Wilhelm Tell**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Vakantiepark Wilhelm Tell**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Wilhelm Tell**** met andere accommodaties in Opglabbeek.
Even geduld a.u.b.

5,6
7,2
6,9
5,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, aug 2014
"Nooit meer"vertalen
P.H.Vermeulen
2,0

01-09-2014 Waar zal ik beginnen, maar gewoon met een positief schrijven of negatief
Positief. Begin bij de zwembaden voor kinderen een heerlijk paradijs omdat te spelen. Heel erg leuk zwembad voor kinderen en dar aangrenzend een leuke met goed speeltoestellen om te spellen.

Beginnen zwembad Isaac vernieuwing toe kan er mee door maaris eigenlijk te oud.

Het onderkomen is in 1 woord rond het slecht tot zeer slecht. Bedden van hout, matrassen te vies om beet te pakken en veel te dun, je ligt dan op een houten plank met scharnieren. Lekker voor je heupen en rug. Werklui die om 6 uur weg gaan met zeer veel geluid, dus overlast. Kussen zijn vellen. Dekkens ook zo vies, niet onder gelegen eigen dekbed mee. Huisje was niet
goed schoon gemaakt. Binnen 1 uur. Niet alles op de kaart was aanwezig.
Omgeving zeer netjes. Genk mooie gemeente zeer groot winkelcentrum. Al met al de onderkomens zijn aan vernieuwing toe.

"Geweldige week gehad !"vertalen
Bunders
8,0

08-08-2014 Wij hebben een weekje met onze kids doorgebracht op Wilhelm Tell.
Het was gewoon SUPER ! Grote plaatsen, vriendelijke personeel.
Mooi overdekt terras zodat bij minder weer de activietien steeds door kunnen gaan. Het animatieteam was top. Jorrit en Danielle, jullie zijn geweldig.Dankzij jullie hebben onze kinderen de leukste week van de vakantie gehad. Kinderen wilden niet van het terrein af, ze wouden geen enkele activiteit missen.
Leuk buitenbad met golfslagbad en stroomversnelling.
Er is ook een mooie grote speeltuin die het hele jaar door open is , ook leuk voor in het na - of voorjaar. Wij keren zeker nog eens een keertje terug.

""ideale kindercamping""vertalen
Brouwer
8,0

04-08-2014 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het was gewoon SUPER !!!
Deze camping is zeer geschikt voor jonge kinderen. Leuk animatieteam, de kinderen zijn heel de dag in de weer met het animatieteam.
Super leuk zwembad, je kan er lekker dobberen in het golfslagbad, zalig!. Grote plaatsen. Sanitair proper. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Gezellige sfeer op de camping. Wij gaan volgend jaar zeker terug !

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Wilhelm Tell**** bij...

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
M. Ploegmaat
8,0

13-07-2014 Wij zijn net terug van een midweekje op Wilhem Tell. Wij verbleven in een vakantieappartement. Het appartement zelf was niet zo groot maar je had er wel alle comfort. Voor 3 tot 4 personen is het goed te doen. Appartement was proper. Zwembad en speeltuin en animatie waren goed. Voor jonge kinderen is de speeltuin zeker een aanrader. Speeltuin is nieuw van
2023! Wij hebben ook op aanraden van de receptie Bokrijk bezocht en het blotevoetenpad, deze zijn zeker de moeite waard om te doen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeker een aanrader voor families met kinderen"vertalen
peter
7,0

13-07-2014 Wij verbleven in een chalet. De chalet was proper, goed onderhouden en je had voldoende ruimte. Leuke familie camping. Ondanks het slechte weer hebben wij het enorm naar ons zin gehad. Leuk zwembad, bij heel slecht weer kan je steeds binnen zwemmen. Mooie speeltuin voor de kinderen en top animatieteam.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Wij gaan zeker nog eens terug !"vertalen
Lindemans
8,0

17-06-2014 Met Pinksteren hebben wij het weekend op Wilhelm Tell doorgebracht.
Plaatsen zijn zeer ruim en je krijgt bovendien 16 ampère stroom.
Toiletten zijn proper en goed onderhouden.
Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.
Onze kids hebben super naar hun zin gehad. Ze hebben er een animatieteam "de eendenclub" met activitetien gedurende de hele dag.
Kinderbingo en weerwolven vonden ze super leuk. Het was alleen jammer dat het buitenbad nog niet open was, dit gaat pas einde juni open, maar de kinderen hebben zich toch nog kunnen uitleven in het binnenbad. Wij keren van de zomer zeker een paar dagen terug om gebruik te kunnen maken van het buitenbad !

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Super ! Nieuwe grote speeltuin"vertalen
JP
8,0

30-05-2014 Wij hebben sinds kort een seizoensplaats op Wilhelm Tell.
De plaatsen zijn nieuw aangelegd, zij zijn groot en voorzien van alle faciliteiten. De kinderen vervelen zich geen moment. Er is een Nieuwe grote speeltuin aangelegd, super gewoon. Het buitenbad is ook top en bij slecht weer kunnen ze zelfs binnen zwemmen.
Tijdens de vakantie is er ook een Nederlands animatieteam aanwezig met activiteiten gedurende de hele dag voor alle leeftijden.
Het sanitair is proper en goed onderhouden. Het zal alvast een prachtig seizoen worden !

met jonge kinderen, Juli 2013
"Dat het nog bestaat!!!!"vertalen
Gertjan
3,0

10-08-2013 In eerste instantie was het de bedoeling om twee weken te verblijven op deze camping. Al mag je niet echt een camping noemen. Onze staanplaats was een groot weiland zonder beschutting, wilde je dit wel dan was er nog een achteraf veldje waar je kon staan. Daar stonden nog drie andere kampeerders. Helaas vertrokken deze al snel dus stonden we geheel alleen, en dit nog wel in het hoogseizoen. Om de camping op te komen moet je geen grote caravan hebben. Caravans van 6,5 meter of meer kunnen niet door de smalle straatjes. De rest van de camping bestond uit stacaravans.
Het enige mooie aan deze camping was het zwembad. Groot en met alle voorzieningen aanwezig. Echt een superbad. Helaas was dit zwembad ook, tegen betaling, de uitgaangsplek van alle omliggende dorpen. Op de enige zondag die wij er waren, lag het bad vol met deze "buitenstaanders". Zei betaalde hiervoor 6,50 euro per bezoeker. Ik begreep meteen waarom deze camping er nog is. Helaas een super slechte camping met een mooi bad.

met partner, Sept. 2012
"" De tijd stond 20 jaar stil"vertalen
M.P.J.Marijnissen
1,0

29-09-2012 "Wij waren hier 20 jaar geleden en tot onze verbazing is er weinig tot niets verandert behalve dan zonnepanelen vreselijk lelijk.
Overal waar je kijkt zijn zonnepanelen rond het zwembad palen met 30 panelen die ook nog meedraaien
.Maar een computer voor inteschrijven is er niet dat gaat met de hand.
Douche kost 90 cent in een emaille douchbak en in de douche hang een ele.straal kachel .
Warm water kost 50 cent alleen waar doe je het in,geen vaatwasplekken.
Jammer hoor als ze niet investeren in de CAMPING zou het veel mooier KUNNEN zijn
.Verder raden wij iedereen aan hier niet naar toe te komen, voor vaste mensen misschien prima maar voor kampeerders is het helemaal NIETS.
En dan rijst de vraag hoe komen ze aan 4 sterren.???????

Wij zijn de afgelopen drie weken heel Frankrijk door getrokken maar dit hebben we echt nergens gezien,op de kleinste camping hadden ze nog een computer
Waarom betalen voor douche als je meedoet met
camping cheque

met oudere kinderen, Juli 2012
"Ik zou het niemand aanbevelen"vertalen
Buis
4,0

28-07-2012 De receptie is regelmatig niet bezet.
Het zwembad is leuk maar met mooi weer onwijs druk door mensen uit de buurt en andere campings.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?