Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1524 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1524 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 602 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuk park, maar mist onderhoud!"vertalen
J
6,0

19-10-2014 Park ligt mooi tegen het bos aan. Appartement was erg ruim, leuke indeling, leuke ligging aan het meer. Schoonmaak laat echter te wensen over, evenals het onderhoud. Echt zonde!
Zwembad is erg leuk, maar ook hier zou schoonmaak en onderhoud beter kunnen.
Personeel bij receptie grotendeels ongeintereerd, klachten werden wel opgelost, medewerker van schoonmaak en onderhoud vriendelijk.
Wij vonden het een leuk park, maar slecht onderhouden, wat echt jammer is

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @KalsbeekCem Ik ga al 3 jaar naar de #Hengelhoef , en heb er nooit problemen mee gehad! Een geweldig zwembad en mooie chalet! @OmroepMAX @Oostappen --- Bron: https://twitter.com/KalsbeekCem/status/496373852013092864
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
"Prijs/kwaliteit oke"vertalen
jacko
2,0

14-10-2014 Vrijdagavond aangekomen, op het park gegeten, vreselijk. Kant en klare opwarm troep! De caravan (6 persoons comforthome) was prima, ligging minder, caravans dicht op elkaar, weinig privacy. weinig betaald via veiling dus prima. Onze drie meiden genoten van het zwembad. Voor de prijs van 1 overnachting in een middenklasse hotel een weekend weg vergeet je de nadelen van het kampachtige... Leuke locatie voor uitstapjes in de buurt maar het tatoogehalte is groot.

"Verschrikkelijk vies, onhygienisch"vertalen
anita post
2,0

17-10-2014 super vies en zeer slecht onderhouden comforthome,we wilden dag 2 va ons verblijf koken toen bleek de schimmel in de pannen te zitten,alles plakte en was stoffig bedden oud en doorgezakt alles jeukt na een nacht slapen,en o p internet staat comforthome de luxe nou voor ons was het enorm luxe maar dan van de onhygiene

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Genoten van een heerlijk weekend"vertalen
Bianca
7,0

13-10-2014 Wij hadden 2 6-8 persoons stacaravans geboekt. Na alle slechte reviews daarheen gegaan zonder enkele verwachting. Maar het viel 1000% mee. Onze huisjes waren keurig. Niet heel schoon, maar netjes. Bedden vielen echt mee, lakens die we erbij hadden besteld waren schoon en keurig. Toilet was netjes schoon. Kortom, goed! Ook toen we gingen zwemmen, gingen we totaal zonder verwachtingen. Maar het zwembad was super. Ik heb werkelijk nog nooit in zo'n gave wildwaterbaan gezeten en ook was alles netjes. Inderdaad, er zaten wel wat kranen en tegeltjes los, maar het is echt niet zo slecht als overal vermeld staat. het is gewoon heel erg leuk. Personeel was netjes. Bij een storing in het huisje was dit binnen 10 minuten opgelost. Kortom, wij hebben niets te klagen. Ook het winkeltje erbij was goed. Ze hadden veel producten voor goede prijzen. Altijd verse broodjes. Wij hebben genoten en gaan zeker volgend jaar weer terug. Niet alle negatieve reviews geloven dus!!

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Slecht met dank aan receptioniste"vertalen
Rs
1,0

13-10-2014 Halve inventaris niet aanwezig.
Chalet niet schoon veel schimmel
Klacht gemeld bij receptie.
Vrouw van de receptie zou alles regelen en zij dat zij er niks aan kon doen.
Volgende ochtend voor de derde keer gemeld hierna is er actie gekomen

In het zwembad veel schimmel gezien teveel naar mijn mening
Ook bij de receptie veel klagende mensen gezien

"Ramp vakantie!"vertalen
Rachella
7,0

09-10-2014 Bij aankomst in "luxe vossenchalet" troffen we een caravan vol met schimmel, spinnenwebben, plafond waarvan de platen naar beneden hingen, en overal stof aan! Met twee kindjes onder de twee vonden wij dit onverantwoord en hebben we bij receptie de sleutel van een ander chalet gekregen met een pakket om ongemak te verzachten (zullen ze veel van nodig hebben). Dit chalet stonk inderdaad niet naar schimmel maar zat wel onder het stof, banken onder de rotzooi, bedden vol met haren en vlekken. Kan normaal veel hebben maar daar hebben we eerst de boel liggen ontsmetten! Ondanks gaskachel tochtte de caravan als de ziekte en werd het bij de slaapkamers niet warmer dan 12 graden. Wij hadden een midweek geboekt van maandag t/m vrijdag en uiteindelijk in de nacht van dinsdag op woensdag met twee doodzieke kindjes naar huis gegaan.. Verschrikkelijk dat deze dingen zo verhuurd blijven worden! Park op zich lijkt me heel mooi, maar dit kan gewoon echt niet!! We zijn echt zwaar teleurgesteld!

"Muffe vochtige stacaravan"vertalen
Kim
3,0
6,0

05-10-2014 Leuk park maar onze caravan was vies, vochtig en zat vol met schimmel. Erg zonde. Doorgegeven aan receptie. Maar of er iets mee gedaan wordt.

"Jammer"vertalen
Brechje
2,0

06-10-2014 Weekendje gehad met gezin. Het is een leuk park, maar het achterstallige onderhoud van de stacaravans bederft het een beetje. Bij aankomst stonden er al 2 mensen te klagen bij de receptie. De stacaravan was echt vies, schimmel overal en het stonk. Vieze glazen etc.
Hebben eerst gepoetst en afgewassen.
Ik snap niet dat ze hier niet meer energie in steken. Als het schoon was, zou ik nog wel terugkomen.

met oudere kinderen, Okt. 2014
"Netjes voor elkaar"vertalen
wilma
9,0
9,0

06-10-2014 Ik las alleen maar bericht hoe slecht het was
Dacht eerst is een ander park of zo mensen moet altijd wat te zeur hebben wij met zijn 5 3 volwassen en twee kids vond het wel goed
En wat de schoonmaak in het zwembad betreft als iedereen zijn eigen troep op ruim is het ook niet zo thuis gooi je toch ook niet zo je maandverband op de grond ik vind dat gewoon niet normaal dat je dat doet en dan maar klagen dat het niet schoon is mensen met Elkaar maak er toch zelf ook niet zo bende van
En verder de bedinging was goed kaart van de slagboom deed niet kwamen gelijk een nieuwe brengen dus niks mis mee
Alleen het bed kon beter gaag zeker nog een keer

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer!"vertalen
Sylvia

17-09-2014 slecht onderhoudend park
personeel maakt ruzie waar klant bijstaat
jonge personeel.. kan werkdruk niet aan
huisjes werden dubbel geboekt mensen konden na twee uur wachten weer terug naar huis
men kon de afwas niet doen alle kranen weggehaald
meerdere male ambulance op het park
mensen vlogen uit de glijbaan ,glijbaan bleef open
zwemwater is vies geen helder water
speeltuin waterplas gesloten kinderen klommen daardoor over hekken om daar toch te spelen

Wij gaan daar nooit meer heen en zal de mensen in onze omgeving dit park nooit aanraden!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?