Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1454 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,9 uit 10, op basis van 1454 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 572 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,3
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Top vakantie!"vertalen
Bert
8,0

19-07-2014 Net weer gekomen van een superleuke vakantie. De negatieve reacties over dit vakantiepark begrijp ik niet helemaal. Wij hebben er 2 leuke weken doorgebracht. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen door het personeel bij de receptie. De accommodatie (hertenkamp) waar wij in verbleven was schoon, netjes en compleet. Het zwembad was uitdagend voor jong en oud. In de kampwinkel waren veel dingen te verkrijgen en het personeel was vriendelijk. Verder was er voor de kleineren een animatie team die spelletjes enz. organiseerden. Ook was er een mooi voetbalveld en een mooie tennisbaan. De ligging van het park is ook mooi. Er zijn mooie bossen om in te wandelen en om in te fietsen. Ook als je van mountainbiken houdt kun je je hier goed vermaken. Het vakantiepark ligt ook dichtbij Hasselt, een leuke stad om naartoe te gaan. Het was al met al een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
"Erg leuk weekeind gehad"vertalen
christa
6,0

21-07-2014 wij zijn via veiling naar dit park geweest, voor een hele leuke prijs, en hebben erg genoten het was het geld meer dan waard. In de hertenkamp comforthome verbleven wij, is niet heel luxe en ruim maar geeft een echt kampeergevoel, lekker buiten leven, en kinderen spelen gezellig met elkaar. Zwembad was echt super leuk voor de kinderen, natuur in de omgeving erg mooi om te wandelen en of fietsen. Alleen de bediening op het terras was iets minder, duurde erg lang en de service hier niet heel netjes, maar elk park heeft wel wat. Kortom super leuk gehad.

"Fantastische plek"vertalen
langsweirdt

19-07-2014 vakantiepark hengelhoef
wij hebben een prachtige midweek gehad in een comforthome hertekamp
niettegenestaande de slechte beoordelingen wij hebben daar niks van ondervonden alles was in orde en proper voor herhaling vatbaar

"Prachtige mid-week gehad!"vertalen
neeltje
10,0

18-07-2014 Na alle hororverhalen, met lood in de schoenen vertrokken! Maar wat een spookverhalen, het was er werkelijkwaar prachtig.

Hele goede service, een schone en moderne stacaravan, er was zelfs een magnetron aanwezig. Supermooi zwembad, helemaal niet oud of vies. Genoeg speeltuinen. De supermarkt is erg goedkoop en heeft een groot assortiment. Verder is er genoeg te doen, fietsen huren is ook spotgoedkoop, 7,- per dag.

Je krijgt echt waar voor je geld!

"Heerlijk gehad"vertalen
Thalia
5,0

12-07-2014 Via veiling last minute geboekt midweek echt super.
Hele mooie stacaravan zag er netjes en schoon uit.
Ligging was ook goed...veel speeltuintjes kids hebben zicht goed vemaakt ondanks dat we slecht weer hadden,indoor speeltuin bied zich uitkomst.
Eten in in restaurant daar wat minder ieder voor zich
Personeel vriendelijk

"Zeer goed"vertalen
Dillema
8,0

23-07-2014 wij zijn net weer terug van vakantie van Hengelhoef en is ons zeer goed bevallen we waren hier voor de tweede keer.
Tuurlijk zijn er een paar dingetjes maar die heeft elke camping.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kinderen hebben zich prima vermaakt en wij ook.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Nooit meer!"vertalen
patrick
4,0
2,0

01-07-2014 Wat is dit een verschrikkelijk park. De chalets/caravans staan op instorten en zitten vol met schimmel alles behalve veilig. Bij aankomst gingen er meer mensen gelijk naar huis dan dat er mensen bleven. Er is maar een woord hiervoor en dat is Schandalig! Nooit naar toe gaan

met jonge kinderen, 2014
"Hele mooie plek"vertalen
paulwolf
8,0

25-06-2014 Wij stonden op de camping plaats was wel erg klein als ze zeggen 100-120m2. Kon net mijn caravan kwijt maar een tentje er bij niet echt.
Voor de rest superplek saniteer was wat gedateerd maar ze deden er alles aan om het schoon te houden. Droogloop matten werden neer gelegd en de 24 uur later waren ze weg en dat gold ook voor trekkers.

De bedrijfsleider wil er een mooi park van maken maar wordt wel aan banden gelegd van hogere hand de parken staan niet op zich zelf.
Denk ook daarom dat het komen en gaan is van personeel.
De Belgie's medewerkers lieten ten wenzen over de Nederlanders liepen met recht hun poten onder hun lijf uit

met een groep, Juni 2014
"Prima vakantiepark voor een weekendje weg"vertalen
Emma
7,0

23-06-2014 Prima weekend gehad op vakantiepark Hengelhoef. Na eerdere recensies gelezen te hebben was ik toch bang voor wat we aan zouden treffen.
Via een veiling een prima stacaravan gehuurd(Hertenkamp Comfort) welke er goed en netjes uitzag. Zelfs een moderne uitstraling!
Rondom de stacaravans ligt hier en daar wat afval wat voornamelijk veroorzaakt wordt door gasten van het vakantiepark. Hier zou met de algemene schoonmaakt wat beter op gelet kunnen worden.
Daarnaast zeer nette toiletblokken (met toiletpapier en toiletbrilreiniger) en keurige douches( wij maakte hier gebruik van ivm grote groep).
Het zwembad is inderdaad wat ouder maar vind het zelf niet gevaarlijk. Wij hebben ons er prima vermaakt.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prima voor een weekendje"vertalen
Renee
7,0

22-06-2014 Na de horrorverhalen heb ik voor vertrek met de Hengelhoef gemaild. Met een astmatisch kind zag ik het weekendje niet echt meer zitten. Binnen 48 uur reactie. Aangekomen een nette accommodatie. Het was schoon en bijna alles was aanwezig. Er zou voor kleine kinderen iets meer aan veiligheid gedacht kunnen worden. (Hete kachel, hoge open trapjes om de accommodatie in te komen enz) maar ouders hebben ook verantwoording. Voor douchen gebruik gemaakt van de openbare douchehokken. Deze zijn ruimer en betrouwbaarder dan de eigen douche (heet/koud). Verder vriendelijk personeel. Wij hebben ons voor een weekend echt prima vermaakt, gelukkig want ook op de camping zelf hebben we hele andere verhalen gehoord.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?