Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1460 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,9 uit 10, op basis van 1460 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 572 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,3
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk, maar laten kansen liggen."vertalen
Wendy
6,0

27-07-2014 Leuk park. Hier en daar verouderd. Accomodatie Luxe Laambeek matig en niet compleet. Te weinig dekbedden, kussens, geen tv, droogrek, veel missend keukeninventaris, gat bij de voordeur onder deurmat, wiebelend toilet, te weinig terrasmeubilair, niet echt schoon. Geen waterfietsen, aantal mensen die een Ooststappentent hadden gehuurd die er echter niet stonden, konden naar huis, golfslag kapot, beetje slordig als je nog weken hoogseizoen te gaan hebt. Duurde twee dagen voordat het enigszins compleet was, sorry kan er niet echt vanaf. De meeste medewerkers doen hun best. Ik heb er best een aantal mopperende gasten gehoord.

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
met oudere kinderen, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
Fokker
1,0
3,0

27-07-2014 Huisje en park zeer slecht onderhouden,huisje niet schoon gemaakt spullen kapot.Zijn twee dagen eerder naar huis gegaan

"Geen Oostappen meer voor ons...."vertalen
Margreet Plat
5,0

29-07-2014 De inchecktijd is echt achterlijk lang! Na 3 uur in de rij te hebben gestaan in het ongewisse krijg je te horen dat veel overboekt is en dat je geen tent krijgt maar een stacaravan. Weg beeld van gezellig voor je tentje en je kinderen in een speeltuintje. Stacaravans aan doorgaande weg waar alle gasten langs moeten na hun vakantieverblijf. Inclusief de vrachtwagen voor de bevoorrading van de winkel. Kinderen kunnen hier niet veilig fietsen. Ander straatje met caravans zag er niet uit. Iets van 18 caravans in een straatje waar je net met je auto door kunt rijden en hem naast je caravan kunt zetten.Inventaris niet compleet. Lampjes stuk. Buitenlamp vol met water die de technische dienst leegt boven je schone was. Korte bedden en in de ochtend wakker worden met een stijve rug
Medewerkers of beheerders die hun overgebleven eten over de schutting gooien, muziek hard aan hebben en om 22.00 uur nog aan het verbouwen zijn. Met andere woorden voor ons geen OOSTAPPEN meer
wij zijn erg ontevreden

met oudere kinderen, Juli 2014
"IN en IN slecht"vertalen
Betty
4,0

27-07-2014 Drama begon bij de receptie.......vakantietent geboekt ........kreeg er 1 toegewezen en toen bleken er mensen in te zitten.......weer terug......bleek alles overboekt en volgens de vooral niet vriendelijke dames van de receptie mochten we wel weer naar huis gaan.......na veel stampij en uren later kregen we van een ( en hier was er maar 1 van) vriendelijke meneer een sleutel ( de allerlaatste) voor een chaletje. Deze moest nog worden schoongemaakt en er ontbrak van alles aan maar goed we konden blijven.......het enige wat ik goed vond aan deze camping is het zwembad wat fantastisch is......maar de animatie van jeugd ( 13 jaar en ouder) is prut..........het voetbalveld is een zandbak.........het tennisveld is oud.........de midgetgolfbaan valt van ellende uit elkaar en de ballen zijn stuiterballen........het personeel van alle eetgelegenheden is jeugd en niet van de vriendelijkste.........al met al een IN en IN slechte camping..........ga nooit meer naar een Oostappen groep camping.

met oudere kinderen, 2014
"Top vakantie!"vertalen
Bert
8,0

19-07-2014 Net weer gekomen van een superleuke vakantie. De negatieve reacties over dit vakantiepark begrijp ik niet helemaal. Wij hebben er 2 leuke weken doorgebracht. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen door het personeel bij de receptie. De accommodatie (hertenkamp) waar wij in verbleven was schoon, netjes en compleet. Het zwembad was uitdagend voor jong en oud. In de kampwinkel waren veel dingen te verkrijgen en het personeel was vriendelijk. Verder was er voor de kleineren een animatie team die spelletjes enz. organiseerden. Ook was er een mooi voetbalveld en een mooie tennisbaan. De ligging van het park is ook mooi. Er zijn mooie bossen om in te wandelen en om in te fietsen. Ook als je van mountainbiken houdt kun je je hier goed vermaken. Het vakantiepark ligt ook dichtbij Hasselt, een leuke stad om naartoe te gaan. Het was al met al een geweldige vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

"Super vakantie"vertalen
Juud
7,0

26-07-2014 We waren op t ergste voorbereid. Comforthome netjes alles wat je nodig hebt alleen klein. Korte smalle bedden. Verder niets te klagen. Leuk zwembad en inderdaad de vloeren niet erg croon door gebruik van buitenschoeisel. Waterplas buiten was erg fijn. Alle dagen aan t water gelegen. Lekker kliederen met water en zand. Super voor de Kids. Leuke binnenspeeltuin. Animatieteam doet goed hun best. Receptie erg vriendelijk. Alleen het horeca personeel is niet zo vriendelijk. Niets zeggen, in de regen buiten geen bestellingen opnemen. Ook tijdens een feest buiten
Iiep er geen bediening rond. Als er al iemand was dan zeiden ze dat ze geen bestelling op mochten nemen. Heel vreemd. Ze konden er zoveel geld verdienen. Supermarkt erg fijn ook de oké en Carrefour iets verderop. Al met al een toffe vakantie gehad.

"Super kortbij vakantie"vertalen
Val
8,0

22-07-2014 ik had mijn twijfels voor we vertrokken omwille van vele negatieve reactie's op deze site, maar daar blijkt niets van te kloppen. we waren daar een weekend tijdens de drukke grote vakantie en alles viel bijzonder goed mee. De hertencamp comforthome was proper bij aankomst, ok er zijn gebruikssporen en als de vorige huurder niet proper heeft afgewassen dan kan er een vuil glas tussen zitten maar is zeker geen negatieve reactie waard. je vind er alles wat je nodig hebt. het binnen zwembad is super. Vuil? Ja als de badbezoeker hun schoeisel aanhouden tot aan de douche dan ligt er idd aarde en zand maar mocht de bezoeker doen wat er van hun gevraagd wordt en hun schoenen uitdoen dan is het hier even proper als in andere subtropische zwembaden. wij hadden een leuk weekend, wij doen dit nog eens

"Erg leuk weekeind gehad"vertalen
christa
6,0

21-07-2014 wij zijn via veiling naar dit park geweest, voor een hele leuke prijs, en hebben erg genoten het was het geld meer dan waard. In de hertenkamp comforthome verbleven wij, is niet heel luxe en ruim maar geeft een echt kampeergevoel, lekker buiten leven, en kinderen spelen gezellig met elkaar. Zwembad was echt super leuk voor de kinderen, natuur in de omgeving erg mooi om te wandelen en of fietsen. Alleen de bediening op het terras was iets minder, duurde erg lang en de service hier niet heel netjes, maar elk park heeft wel wat. Kortom super leuk gehad.

"Fantastische plek"vertalen
langsweirdt

19-07-2014 vakantiepark hengelhoef
wij hebben een prachtige midweek gehad in een comforthome hertekamp
niettegenestaande de slechte beoordelingen wij hebben daar niks van ondervonden alles was in orde en proper voor herhaling vatbaar

"Prachtige mid-week gehad!"vertalen
neeltje
10,0

18-07-2014 Na alle hororverhalen, met lood in de schoenen vertrokken! Maar wat een spookverhalen, het was er werkelijkwaar prachtig.

Hele goede service, een schone en moderne stacaravan, er was zelfs een magnetron aanwezig. Supermooi zwembad, helemaal niet oud of vies. Genoeg speeltuinen. De supermarkt is erg goedkoop en heeft een groot assortiment. Verder is er genoeg te doen, fietsen huren is ook spotgoedkoop, 7,- per dag.

Je krijgt echt waar voor je geld!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?