Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1398 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,9 uit 10, op basis van 1398 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 560 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,2
5,2
5,4
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Geweldig weekend beleefd"vertalen
fam Wetterhahn-ferm...

21-4-2014 Mooi kind vriendelijk park

"Twitter beoordelingen"
27-7-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Het is een goed voor een mini vakantie ."vertalen
YvonneVliegen
4,0

22-4-2014 Wij zijn net terug van een paar daagjes op de camping in Hengelhoef.. Ik had geboekt op de stacaravan Hertenkamp. De schoonmaak was redelijk. Er hangen op de slaapkamers geen gordijnen. Ook waren geen haakjes voor jassen op te hangen of handdoeken. Het zwembad is zeer slecht voor kinderen tot 4 jaar. Super gladde vloeren, kleedhokjes erg smerig , peuterbadjes levens gevaarlijk met die harde keien erom heen., te weinig toezicht rondom het zwembad , 1 badmeester.
De campingwinkel is supergoed. Ook de receptie en het restaurant is in orde. De binnenspeeltuin kan een opknap beurd krijgen .Veel netten kapot en scheuren in de speeltoestellen. Buiten speeltuintjes zijn over het algemeen goed ..Het parK moet gewoon geheel gerenoveerd worden. Wel typisch dat Ze in het parkregelment zetten dat er geen journalisten of opnames mogen gemaakt worden van het park. Als het park in orde is dan moet dit toch geen probleem zijn!!!!!!!!!! Ik kom hier niet terug.

"Zeer goed verblijf gehad!"vertalen
Stephanie
9,0

24-4-2014 Toen ik de beoordelingen las op deze site verwachtte ik mij an het ergste en zag er zelfs tegenop om te vertrekken.... Toen we er waren viel mij op dat sommige zaken hier toch wel fel overdreven waren ( via deze beoordelingen)! het zwembad was netjes en héél kindvriendelijk ( wij hebben 2 kindjes, een van 6 en 1 van 2 die zich kostelijk amuseerden op de vele verschillende glijbanen en andere waterspeeltuigen!) Ook de luxe laambeek caravan was netjes, goed uitgerust, zeer mooi terras! Alles wat je kan verwachten van een sta caravan, niet meer, niet minder! Het terrein had tal van buiten speelpleinen en waren goed onderhouden en netjes, het indoor speelterrein was ook heel proper en een waar paradijs als het al eens een dagje minder weer was. Ik zou er zeker terug gaan ! Prijs kwaliteit een aanrader!

"Prachtige midweek gehad"vertalen
Geertjerietje
8,0

18-4-2014 Ondanks de negatieve reacties toch een midweek geboekt via actie. Zeker prijs/kwaliteit echt in orde. De comforthome was echt proper toen we aankwamen. Als alle gasten zelf proper waren zou er geen vuil zijn maar je moet eens rondkijken hoe sommigen te werk gaan. De medewerkers deden hun best om de kleedkamers in het zwembad proper te houden maar als iedereen alles op de grond gooit is er geen beginnen aan. Zelf heb ik me enorm geërgerd aan de gasten maar niet aan de medewerkers van het park. Het is ook goed gelegen om Plopsa indoor in Hasselt te bezoeken en Bokrijk. Wij hebben een mooie vakantie gehad en gaan zeker nog terug naar hengelhoef...

met partner, Apr. 2014
"Zeker nooit meer...."vertalen
L. Duim
2,0
3,0
1,0
1,0
8,0

14-4-2014 Het huisje was ontzettend vies, schimmel in de gordijnen, bloed in de lakens en de afwas onafgewassen in de kastjes. Er was niet stof gezogen en het rook er vies (om maar eens iets te noemen van de waslijst...). Na het indienen van de klacht, net als rijen andere vakantiegangers, kwam er een extra schoonmaakster, die overigens haar best deed, maar niet alles kon verhelpen. Dus na het uitzoeken van een slaapkamer met gordijnen (die met de schimmel) , de gordijnen miste in de andere slaapkamer en keuken, bleek snachts dat de verwarming van het huisje gewoon uit gaat, waardoor het binnen net zo warm of koud is als buiten... (Als ik in een tent had willen slapen, had ik dat wel gewoon gedaan.... )
De accomodatie was zeker zo klein dat er nog geen 4 volwassenen inpassen, laat staan de beloofde 8 man. En ook al stonden de huisjes los van elkaar als de buurman een keer hoestte, was dit ook bij ons duidelijk hoorbaar.

Al met al was dit dus absoluut niet voor herhaling vatbaar...

met partner, Mrt. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
resmix
7,0

30-3-2014 onze accommodatie was netjes, ruim en comfortabel. Het park is omgeven door groen. Ook het zandstrand is een plus.

"Leuk weekend"vertalen
ac lockro
8,0

31-3-2014 prima park. wel wat ouder ideaal park voor jongere kinderen tot 12 ... vossechalet via veiling geboekt. bedden goed,keuken redelijk, sanitair matig.
zwembad echt leuk.. niet vies..en indoor speeltuin was ook leuk en schoon..
overal op park speeltuintjes buiten ook..
aanrader BOKRIJK openlucht museum en heel grote nieuwe speeltuin ernaast, uiteraard plopsa land vlakbij ook.
superleuk weekend gehad dus...

"Super leuk park!"vertalen
albertienbrouwer
10,0

24-3-2014 Erg leuk park! wij hebben via veiling geboekt. we zaten in een vossenchalet die zijn basic ingericht maar verder prima! goede bedden. vooral het zwembad is super! en zeker niet vies zoals iedereen hier meld. ook de binnenspeeltuin is leuk,netjes en schoon! wij hebben een leuk weekend gehad!

"Wordt herhaald"vertalen
Ramon
8,0

22-3-2014 Ideaal met kleinere kinderen, dichtbij en niet afhankelijk van het weer.

"Verwacht niet te veel"vertalen
bart
7,0

24-3-2014 Dit park is duidelijk toe aan een volledige renovatie. Waarschijnlijk is daar geen geld voor, aangezien ook de simpelste dingen aan vervanging toe zijn. Maar ik moet toegeven dat de €79 voor drie nachten via veiling het nog wel waard zijn. De omgeving is mooi en het zwembad kan er mee door. Alleen de accomodatie is niet schoon en niet veilig. Ik was als de dood dat er wat zou gebeuren met die kachel en geiser 's nachts.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?