Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1554 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1554 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 621 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, nov 2014
"Blij weer thuis te zijn!"vertalen
Denise
4,0
2,0

22-11-2014 Via veiling konden we heel goedkoop gaan. Ik las dan ook de slechte recensies en dacht ach voor dat geld kan het toch nooit tegenvallen. Maar ik had het fout. Onze stacaravan zonder onder de schimmel vieze vlekken en zelfs bloed op de wc waar zo mooi een plakaat ophing dat hij schoongemaakt was. Verder vielen we van de ene teleurstelling in de andere voorzieningen die stuk voor stuk kapot waren een speelparadijs dat volgekalkt staat en wietblaadjes. Appeltaart uit die vriezer die ze zo opgewarmd hadden dat de ene kant nog bevroren was terwijl de andere kant aangebrand was. Ik ben echt geen zeur en snel tevreden maar wij zijn naar nog geen 24 uur terug gekeerd naar huis. Bij de receptie leek men er niet van op te kijken dat we gingen werd er begrip vol geknikt toen ik zei dat dit echt niks voor ons was en niet gevraagd waarom we alweer zo snel vertrokken. Ik heb karakters te weinig om alles te beschrijven wat we meegemaakt hebben en ik ga gratis nog niet terug !

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @KalsbeekCem Ik ga al 3 jaar naar de #Hengelhoef , en heb er nooit problemen mee gehad! Een geweldig zwembad en mooie chalet! @OmroepMAX @Oostappen --- Bron: https://twitter.com/KalsbeekCem/status/496373852013092864
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
"Niet doen"vertalen
Niels
5,0

17-11-2014 ik zou dit niet snel zeggen maar ga hier niet naar toe.
Wij reizen veel en zijn echt niet moeilijk maar zo een slecht en vies park heb ik nog nooit mee gemaakt. Alles is vies overal schimmel alles is op en versleten ook in het zwembad. Alles is ook heel beperkt open zwemmen is amper mogelijk. Ga je een weekend en kom je aan na een lange reis iets eten is niet mogelijk. Zondag eind van de middag gaat alles dicht dus uit eten of gezellig een drankje of een frietje gaat dan ook niet lukken.
Maandag ochtend naar huis zonder ontbijt supermarkt is dicht dus geen broodjes. Alles in het huisje was vies niet alleen bij ons maar bij iedereen dit is een struktureel probleem wat al jaren speelt Google maar.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Schimmel en een koud zwembad!"vertalen
Selina
3,0

10-11-2014 Ik sluit me aan bij de vorige recensie! Ons huisje zat ook vol met schimmel, gemeld bij de receptie, meteen iemand gestuurd die het kwam schoonmaken, wel goede service maar het huisje was nog steeds smerig!
Zwembad inderdaad koud! De verwarming was uitgevallen waar je pas achter komt als je het water instapt!

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Nooit meer!"vertalen
marissaklok
4,0
5,0

10-11-2014 De badkamer was werkelijk zo vies daar lusten de honden geen brood van, achter en rondom de wc pot, bij de wasbak en in de douche waren er schimmelplekken. De slaapkamers ook, niet schoon zelfs bij aankomst hadden we een slak aangetroffen in de slaapkamer. Het matras lag echt niet fijn want je voelde de vering erdoorheen komen.

"Verschrikkelijk"vertalen
Ana
2,0

10-11-2014 Bij aankomst stonden er door dieren aangevreten vuilniszakken op het terras. Stacaravan vol schimmel, alles in de keuken plakte, handafdruk op de spiegel, spinnewebben, de bank volledig afgeleefd en smoezelig, toilet met pislucht, etensresten op het terras en na verschillende keren te vragen of het opgeruimd kon worden, troffen we als dank een grote groene fluim aan. het zwembad was te koud (water en luchttemperatuur), werkelijk niets tropisch aan.

"Verschrikkelijk! Nooit meer!"vertalen
fouzia
1,0

10-11-2014 Teleurstelling op teleurstelling. Teveel op om te noemen! Onvriendelijk personeel, zwembad alle dagen ijskoud omdat de kachel kapot was!! Vies beschimmeld huisjes met spinnen, slakken en nog een beestje. Een keer en nooit meer!!

"Van teleurstelling op teleurstelling....."vertalen
M
5,0

09-11-2014 Park hengelhoef was vast Ooit een mooi park,nu via veiling geboekt.daarna reacties gelezen en met nul verwachtingen heen gereden. Bij aankomst nette receptie,maar onze zogenaamde Comfort stacaravan type laambeek was echt om te huilen,je opent de deur en hoewel alles er vrij netjes uitzag kwam ons een smerige weeïge lucht van schimmel tegemoet. We waren laat aangekomen en de stacaravan vd buren was Nog erger ! Dus hebben ruim 2 uur met z'n tweetjes staan soppen.volgende dag gemeld,kreeg excuses en een tijdschriften pakket .tja....schoonmakers konden nog gestuurd worden maar goed Zoveel schimmel lukt toch niet om erg te halen ..laat maar.zwembad Koud!!! Werd ons pas op dag tweede terloops verteld bij receptie dat dr pompen van de verwarming stuk waren ! Weer excuses maar geen briefje bij t zwembad.ondertussen waren er allemaal mensen met kleine kinderen aan het zwemmen in ijskoud water.letterlijk alles was goor,of stuk .Niet boeken is mijn advies.nooit meer dit park Bahh

Okt. 2014
"Kinderparadijs, maar niet alle puntjes op i!"vertalen
Mandy C.
7,0

03-11-2014 Vakantiepark Hengelhoef is prima geschikt voor een (klein) gezin met kinderen tot ongeveer 10 jaar oud. De accommodatie Hertenkamp (6-8 pers.) stond bij ons in een gezellig laantje (D026 verbleven wij). Na een klacht over de koelkast die het niet deed bij aankomst, stond er binnen een kwartier een andere (wel goede) koelkast, nette service dus! Koken in de stacaravan kan, maar was dan wel eerst de pannen goed af.. en zat een witachtige aanslag in de pannen. Ook was de centrale bank bij aankomst doorgescheurd/ gezakt, waardoor je niet op die bank kon zitten.
Verder was het weer prima, ook is er genoeg te doen voor kinderen. Basketbal veld, voetbalveld, tennisbaan, skatebaan, minigolf baan, indoor speeltuin, verspreid over het park een aantal wat kleinere speeltuintjes en niet te vergeten een groot zwembad!
De prijs kwaliteit verhouding is prima, 2 patatjes, 2 kroketten en 1 frikandel kostte ongeveer €6.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuke plaats"vertalen
dany_heinderson
10,0
10,0
7,0

30-10-2014 het was nogal vuil in de slaapplaats, maar zwembad zeer dik in orde!!!
het park wordt beetje per beetje in orde gemaakt, iedereen zeer vriendelijk alleen jammer dat er in de horeca te weinig personeel was in herfstvakantie .
ik kom al vijf jaar elk jaar, jammer genoeg dit jaar zeer kort,maar komen steeds met plezier terug!!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prijs kwaliteit ok"vertalen
Dave Beerts
7,0

27-10-2014 We zijn met onze camper een weekendje met de kinderen geweest.
Plek genoeg met mooie staanplaats voorzien van alle confort.
Was mooi weer en hebben ons niet verveeld.
Ook het sanitair was zeer proper, niets op aan te merken.
Misschien een beetje lang wachten op bediening op het terras maar was ook druk door het mooie weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?