Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1539 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1539 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 610 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
"Prijs kwaliteit ok"vertalen
Dave Beerts
7,0

27-10-2014 We zijn met onze camper een weekendje met de kinderen geweest.
Plek genoeg met mooie staanplaats voorzien van alle confort.
Was mooi weer en hebben ons niet verveeld.
Ook het sanitair was zeer proper, niets op aan te merken.
Misschien een beetje lang wachten op bediening op het terras maar was ook druk door het mooie weer.

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @KalsbeekCem Ik ga al 3 jaar naar de #Hengelhoef , en heb er nooit problemen mee gehad! Een geweldig zwembad en mooie chalet! @OmroepMAX @Oostappen --- Bron: https://twitter.com/KalsbeekCem/status/496373852013092864
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Niets voor mensen met smetvrees"vertalen
ricardorooimans
9,0
3,0

29-10-2014 Wie gesteld is op zijn hygiëne heeft in park Hengelhoef niets te zoeken. In de glorietijd was dit ongetwijfeld een mooi park, maar het is een beetje vergane glorie. Zowel de (krappe) stacaravans als het zwembad als het park als geheel heeft te maken met achterstallig onderhoud. Het park ligt wel mooi in de bossen en heeft een leuke vijver (waarin je niet mag zwemmen?). In de zomer met mooi weer als je veel buiten bent is het denk ik een stuk leuker als in de regenachtige herfst.

Wat echt triest is in dit park is de horeca. Het eten is dan nog wel lekker, maar de bediening is waardeloos. Als ze al je bestelling op komen nemen, duurt het lang voor je iets krijgt. Je kan ook in de rij gaan staan bij de bar, maar daar moet je helemaal lang wachten.
Het zwembad is wel aardig, vooral een leuke wildwaterbaan, maar ook hier weer behoorlijk wat achterstallig onderhoud.

Met partner, Okt. 2014
"Mooi park"vertalen
Annie Beers
8,0

26-10-2014 Een mooi park. De caravan zag er erg schoon uit en de omgeving is erg mooi. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. De slechte beoordrlinfen snap ik niet zo of wij hebben gewoon geluk gehad. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Alleen bij de receptie mogen ze wel wat nettere dames neer zetten dat zou al een stuk schelen bij binnenkomst. Deze dames zijn niet erg klantvriendelijk. Maar wij hebben een heel goed weekend gehad. Ook in de omgeving veel te doen.

Met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer"vertalen
Natascha
4,0

23-10-2014 Ontzettend vieze accomodaties. Sta caravans zitten vol met schimmel en sommige zijn helemaal uitgerookt. Zwembad ook echt slecht onderhouden en vies. Park heeft een mooie ligging maar erg jammer dat het ontzettend slecht word onderhouden!! Raad echt niemand aan om naar dit vakantiepark te gaan.

Met jonge kinderen, 2014
"Herfstvakantie"vertalen
anne
4,0

22-10-2014 Bij aankomst kregen we te horen dat het huisje nog niet schoon was, dit was 15.15 uur. Het zou geen twee uur meer duren, uiteindelijk kregen we de sleutel om 17.45 uur!!! En dit wachten duurde met drie kids te lang! Uiteindelijk gingen we eten om kwart voor zeven in het restaurant, want koken hadden we geen zin meer in! Daar hebben we spijt van gekregen want we hebben 1,5 uur zitten wachten op ons eten! Abnormaal met drie kinderen! Ook onze inventaris lijst hebben we vrijdags ingediend waarvan de helft mistte, mevrouw we maken het in orde, nou ik ben nu thuis en heb nog niets van de inventaris gezien! Het zwembad is verder prima op wat onderhoudt op bepaalde punten. Gisteren regende het pijpenstelen, en kwam het water naar binnen stromen! Dus wat dat betreft mag het park best een onderhoudsbeurtje hebben. Ook wat betreft de bedden in de stacaravan, de mensen zijn geen 1.80 meter meer! Minstens 2.00 meter. Belabberd geslapen, blij dat ik weer in mijn eigen bed lig vanavond!

"Nooit meer!"vertalen
Nathasja
3,0

29-10-2014 Stacaravan was mooi maar niet schoon! Remsporen in wcpot, haren en vlekken op de wc bril, vieze douchecabine, niet geleegd prullenbakje, lekkende afvoer gootsteen daardoor een stinkend keukenkastje, schimmel op gordijnen, kussens, 2 beschimmelde matrassen en lattenbodem (bijna helemaal groen), hondenharen en kruimels op matrassen en bankkussens, vieze pannen, incomplete materialen, uren gewacht op schoonmaak en vervanging van matrassen. Na 4x klagen kregen we een tegoedbon om op het park te eten, dit stelden wij zeer op prijs. En dan het zwembad, heel gaaf! Leuke glijbanen en peuterbad. Wel een zeer slechte hygiëne. Schimmel in de buis en trap van glijbaan,tussendoor niet schoongemaakt in het zwembad, gevolg zeer vieze vloeren met haren en modder. Het restaurant was slecht georganiseerd, personeel deed z'n best maar was niet goed. Gedeelte keuken kapot dus zeer beperkte keuze, drankjes vergeten te brengen
Park op zich is heel leuk, maar achterstallig onderhoud en slecht gemanaged.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Wat een tegenvaller"vertalen
Brigitte
3,0

25-10-2014 Na 5 jaar weer een keer terug gegaan aangezien onze ervaringen toen goed waren. Wat is dit park achteruit gegaan. Wij zaten in een Vossenchalet. Slecht onderhouden, inventaris ontbrak grotendeels. Bij het aanvullen en technische dienst die ingeschakeld was, kon geen woord gewisseld worden aangezien zij alleen Pools spraken. Zwembad was van 11:00 - 18:00 uur open, maar om 17:00 uur werd iedereen stelselmatig het zwembad uit gedreven door de attracties 1 voor 1 te sluiten waardoor we om 17:45 buiten stonden. Park wordt ook slecht onderhouden. Kortom, absoluut geen aanrader om hier naartoe te gaan.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Geen Oostappen park meer voor ons!"vertalen
m
4,0

24-10-2014 Schimmel in een steelpannetje, schimmel aan de vitrage. Gordijnen hingen er niet, gemeld, werd vrij snel opgelost. Kleine krappe bedden. Douche met een ministraaltje. Beschimmeld matras. Banken roken muf. Gladde vlonder voor de deur. Dot honden haren op het opstapje naar de caravan toe. Zwembad niet super schoon, maar wel groot, genoeg te beleven. Harde muziek tijdens het eten, niet prettig. Laatste avond was er een defect in de keuken waardoor je niet alles kon bestellen. Moet dat niet direct opgelost worden????? Bij aankomst stonden de receptie medewerkers onderling over een gast te praten en te lachen. En noemde een naam. Vind ik niet kunnen waar anderen bij staan! Geboekt via veiling, maar goed ook want wij zouden hier nooit het volle pond voor betalen! Kortom absoluut geen vakantie van park van andere keten die wij gewend zijn! Vandaar: nooit meer een Oostappen vakantie voor ons!!!

"Nooit meer Hengelhoef!"vertalen
Linda
1,0

24-10-2014 Ik zal er niet veel woorden aan vuil maken maar dit was voor alle geld te duur!!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuk park, maar mist onderhoud!"vertalen
J
6,0

19-10-2014 Park ligt mooi tegen het bos aan. Appartement was erg ruim, leuke indeling, leuke ligging aan het meer. Schoonmaak laat echter te wensen over, evenals het onderhoud. Echt zonde!
Zwembad is erg leuk, maar ook hier zou schoonmaak en onderhoud beter kunnen.
Personeel bij receptie grotendeels ongeintereerd, klachten werden wel opgelost, medewerker van schoonmaak en onderhoud vriendelijk.
Wij vonden het een leuk park, maar slecht onderhouden, wat echt jammer is

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?