Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1515 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1515 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 598 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
"Nooit meer!"vertalen
Sylvia

17-09-2014 slecht onderhoudend park
personeel maakt ruzie waar klant bijstaat
jonge personeel.. kan werkdruk niet aan
huisjes werden dubbel geboekt mensen konden na twee uur wachten weer terug naar huis
men kon de afwas niet doen alle kranen weggehaald
meerdere male ambulance op het park
mensen vlogen uit de glijbaan ,glijbaan bleef open
zwemwater is vies geen helder water
speeltuin waterplas gesloten kinderen klommen daardoor over hekken om daar toch te spelen

Wij gaan daar nooit meer heen en zal de mensen in onze omgeving dit park nooit aanraden!

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @KalsbeekCem Ik ga al 3 jaar naar de #Hengelhoef , en heb er nooit problemen mee gehad! Een geweldig zwembad en mooie chalet! @OmroepMAX @Oostappen --- Bron: https://twitter.com/KalsbeekCem/status/496373852013092864
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Was leuk maar niet voor herhaling.."vertalen
samantha
5,0

12-09-2014 We gingen al met een naar gevoel er naar toe na het lezen van de recenties... Gelukkig was het schoner dan verwacht heb zelf de vloer nog eens gedaan want doe was niet echt schoon en ons meisje van 2 speelt graag op de grond sommige kussens waren ook echt smerig... gelukkig hadden we er alle 1 die wel schoon waren.De bank was kapot/doorgezakt gemeld maar er is nooit iemand gekomen. Zwembad was leuk en ook niet zo smerig als verwacht! .Echter de openingstijden 1 uur tot 5 uur is wel wat minder onze kleine slaap dan dus was steeds haasten om toch even te zwemmen snap niet dat ze dat niet om 10 uur open gooien. Heel veel buiten gebruik of niet open wildwaterbaan was gesloten jammer want dat is toch het leukst zonnebank deed het ook niet!! Ook savonds niks te doen dus het was of een wandeling of al in je huisje er zijn heel veel verbeterpunten maar hebben zeker geen slecht weekje gehad.. maar gaan de volgende keer toch voor park van andere keten.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Geslaagd weekend weg"vertalen
Fam. Leentjens
8,0

07-09-2014 Een geslaagd weekend gehad op Hengelhoef. We hadden een nette stacaravan op een fijne plek. Er was genoeg te doen en hebben ons goed vermaakt met ons dochter van 1,5 in de indoorspeeltuin en het zwembad.

met partner, Sept. 2014
"Een heel fijne vakantie"vertalen
marina
8,0

08-09-2014 de comforthome 6-8 personen was modern ingericht veel beter dan er word over gesproken ze zijn goed bezig met vernieuwing

"Oud en versleten"vertalen
Iwan_romy
5,0

03-09-2014 Zowel de voorzieningen als het park zelf en de accommodaties zijn erg verouderd en een beetje viezig.

"Goed voor een weekend"vertalen
sanderennatasja_1
7,0

26-08-2014 Wij hadden geboekt via veiling en hebben een goed weekend gehad in de stacaravan. Deze is wel gedateerd, maar echte mankementen hebben we niet gevonden. De kachel deed het eerst niet, maar dit werd goed opgelost. Het zwembad was ook leuk en inderdaad er de vloer is vies doordat er zand naar binnen wordt gelopen, maar met slippers heb je hier geen last van. Als we het volle pond hadden moeten betalen, was het inderdaad duur geweest voor wat je krijgt. Maar nu dus een prima deal.

"Goed meegevallen"vertalen
Jacqueline
9,0

31-08-2014 Bij aankomst was de caravan niet gekuist. Smerig, de afwas stond nog op de wasbak, lakens niet afgetrokken van het bed, douche liep nog, water in de badkamer...echt smerig !!! hoe kunnen "de mensen " in zo ne staat de caravan achterlaten. Ik zou niet graag bij hen thuis gaan eten !!!! Na klacht bij de receptie hebben we onmiddelijk een andere caravan gekregen. Netjes, zoals het moet zijn. We hebben een mooie week meegemaakt. Mooi zwemparadijs en mooi omgeving.

"Prima weekend gehad!"vertalen
Emilie
8,0

24-08-2014 Na het lezen van alle negatieve reacties wil ik graag wat positiefs brengen. Wij zijn met Pasen een weekend geweest, prima stacaravan/ chalet. Gelegen tegenover een speeltuin, leuk voor kinderen.
Mooi zwembad, klimtoestel binnen leuk, bos mooi, animatie leuk, restaurant lekker, al met al prima. Zeker voor de prijs! Ik vond alleen het zwembad (kleedruimtes en omgeving) erg vies en zo verschrikkelijk heet daar.

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer wat een vieze ouwe bende"vertalen
berrie
3,0
1,0

21-08-2014 echt nooit naar toe gaan wij zijn maar 1hele dag geweest naar alle verhalen gelezen toch gegaan zelf bij omroep max gezien op tv maar wilde het toch zelf zien maar het is echt gruwlijk vies er wordt niks aan dit park gesaan de vrouw van de schoon maak dienst was wel het ergste herkebaar aan haar scheve tanden en haar roze vest ik zij u heeft wel veel klachten ze keek zo ze zij klachten nee meneer die hebben wij hier nog nooit gehad.maar goed ga hier niet heen zelfl niet als je het gratis krijgt.

"Kwaliteit elk jaar slechter..."vertalen
Auke Bergsma
6,0

27-08-2014 Voor die prijzen kun je niet veel verwachten maar een beetje service....

Wij hebben hier een weekje gekampeerd (stacaravan zou ik hier niet aan durven, soort concentratiekamp met neergegooide rijen muffe stacaravans met veel familie flodder figuren).

De positieve punten:
* betaalbaar park met binnenzwembad en wat binnenfaciliteiten/entertainment
* leuke omgeving (bosrijk speeltuin en openluchtmuseum is leuk!)

De negatieve punten:
* kampeerplaatsen hebben slechte ondergrond ( plassen van 30cm diepte naast caravans!) veel zand/modder ipv gras
* toiletgebouw bij winkeltje is niet meer in gebruik. Andere gebouwen redelijk schoongemaakt maar slecht onderhouden.
* in winkeltje worden stokbroden die op de grond vallen gewoon weer in het schap gegooid. De kassiere drinkt een pakje chocomel terwijl ze mij helpt.
* kidsclub heeft geen prio. Hoekje in restaurant met wat papier en potloden Wat is er gebeurd met de grote ridderzaal voor de kids?
* Eiland in meertje gesloten?waterfietsen weg?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?