Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1393 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1393 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 560 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Prachtige midweek gehad"vertalen
Geertjerietje
8,0

18-4-2014 Ondanks de negatieve reacties toch een midweek geboekt via actie. Zeker prijs/kwaliteit echt in orde. De comforthome was echt proper toen we aankwamen. Als alle gasten zelf proper waren zou er geen vuil zijn maar je moet eens rondkijken hoe sommigen te werk gaan. De medewerkers deden hun best om de kleedkamers in het zwembad proper te houden maar als iedereen alles op de grond gooit is er geen beginnen aan. Zelf heb ik me enorm geërgerd aan de gasten maar niet aan de medewerkers van het park. Het is ook goed gelegen om Plopsa indoor in Hasselt te bezoeken en Bokrijk. Wij hebben een mooie vakantie gehad en gaan zeker nog terug naar hengelhoef...

"Twitter beoordelingen"
27-7-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
met partner, Apr. 2014
"Zeker nooit meer...."vertalen
L. Duim
2,0
1,0
1,0
5,0
8,0

14-4-2014 Het huisje was ontzettend vies, schimmel in de gordijnen, bloed in de lakens en de afwas onafgewassen in de kastjes. Er was niet stof gezogen en het rook er vies (om maar eens iets te noemen van de waslijst...). Na het indienen van de klacht, net als rijen andere vakantiegangers, kwam er een extra schoonmaakster, die overigens haar best deed, maar niet alles kon verhelpen. Dus na het uitzoeken van een slaapkamer met gordijnen (die met de schimmel) , de gordijnen miste in de andere slaapkamer en keuken, bleek snachts dat de verwarming van het huisje gewoon uit gaat, waardoor het binnen net zo warm of koud is als buiten... (Als ik in een tent had willen slapen, had ik dat wel gewoon gedaan.... )
De accomodatie was zeker zo klein dat er nog geen 4 volwassenen inpassen, laat staan de beloofde 8 man. En ook al stonden de huisjes los van elkaar als de buurman een keer hoestte, was dit ook bij ons duidelijk hoorbaar.

Al met al was dit dus absoluut niet voor herhaling vatbaar...

met partner, Mrt. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
resmix
7,0

30-3-2014 onze accommodatie was netjes, ruim en comfortabel. Het park is omgeven door groen. Ook het zandstrand is een plus.

"Leuk weekend"vertalen
ac lockro
8,0

31-3-2014 prima park. wel wat ouder ideaal park voor jongere kinderen tot 12 ... vossechalet via veiling geboekt. bedden goed,keuken redelijk, sanitair matig.
zwembad echt leuk.. niet vies..en indoor speeltuin was ook leuk en schoon..
overal op park speeltuintjes buiten ook..
aanrader BOKRIJK openlucht museum en heel grote nieuwe speeltuin ernaast, uiteraard plopsa land vlakbij ook.
superleuk weekend gehad dus...

"Super leuk park!"vertalen
albertienbrouwer
10,0

24-3-2014 Erg leuk park! wij hebben via veiling geboekt. we zaten in een vossenchalet die zijn basic ingericht maar verder prima! goede bedden. vooral het zwembad is super! en zeker niet vies zoals iedereen hier meld. ook de binnenspeeltuin is leuk,netjes en schoon! wij hebben een leuk weekend gehad!

"Wordt herhaald"vertalen
Ramon
8,0

22-3-2014 Ideaal met kleinere kinderen, dichtbij en niet afhankelijk van het weer.

"Verwacht niet te veel"vertalen
bart
5,0
7,0

24-3-2014 Dit park is duidelijk toe aan een volledige renovatie. Waarschijnlijk is daar geen geld voor, aangezien ook de simpelste dingen aan vervanging toe zijn. Maar ik moet toegeven dat de €79 voor drie nachten via veiling het nog wel waard zijn. De omgeving is mooi en het zwembad kan er mee door. Alleen de accomodatie is niet schoon en niet veilig. Ik was als de dood dat er wat zou gebeuren met die kachel en geiser 's nachts.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Zware teleurstelling in mooi gebied"vertalen
Nicola
2,0
3,0

24-3-2014 Verblijf luxe comforthome. Tja, ik weet zeker dat veel mensen hier anders over denken. Vies, oud, verrot, versleten. Alles kapot, schimmel op de muren, stank en zeer gehorig. Voor een paar studenten is dit al te vies, laat staan voor een gezin. Openingstijden zwembad en speeltuin zijn triest, zwembad is bij aankomst niet open, als het dan open is zijn de meeste attracties defect of gesloten. Ook in het zwembad en in de speeltuin is alles vies. Wij zijn de volgende morgen gelijk vertrokken.

"Prima park!"vertalen
Jacqueline Kemmeren
9,0

18-3-2014 Goede prijs/kwaliteit verhouding. Geweldig zwembad, attente medewerkers en keurige Luxe Laambaak Comforthomes.

"Schitterende vakantie"vertalen
ruben

14-3-2014 hengelhoef
Na de negatieve reacties toch de stap gewaagd, en wij vinden dat negatieve reacties niet terecht zijn.
Alles aanwezig om met je kind(eren) een leuke vakantie te hebben. Personeel vriendelijk en zeer goed sanitair.(vernieuwd)
Restaurant, zwembad, speelpleinen, ook binnenspeelplein, speelhal, strand,...
Wij gaan terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?