Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1503 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1503 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 582 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Kwaliteit elk jaar slechter..."vertalen
Auke Bergsma
6,0

27-08-2014 Voor die prijzen kun je niet veel verwachten maar een beetje service....

Wij hebben hier een weekje gekampeerd (stacaravan zou ik hier niet aan durven, soort concentratiekamp met neergegooide rijen muffe stacaravans met veel familie flodder figuren).

De positieve punten:
* betaalbaar park met binnenzwembad en wat binnenfaciliteiten/entertainment
* leuke omgeving (bosrijk speeltuin en openluchtmuseum is leuk!)

De negatieve punten:
* kampeerplaatsen hebben slechte ondergrond ( plassen van 30cm diepte naast caravans!) veel zand/modder ipv gras
* toiletgebouw bij winkeltje is niet meer in gebruik. Andere gebouwen redelijk schoongemaakt maar slecht onderhouden.
* in winkeltje worden stokbroden die op de grond vallen gewoon weer in het schap gegooid. De kassiere drinkt een pakje chocomel terwijl ze mij helpt.
* kidsclub heeft geen prio. Hoekje in restaurant met wat papier en potloden Wat is er gebeurd met de grote ridderzaal voor de kids?
* Eiland in meertje gesloten?waterfietsen weg?

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
"Goed voor een weekend"vertalen
sanderennatasja_1
7,0

26-08-2014 Wij hadden geboekt via veiling en hebben een goed weekend gehad in de stacaravan. Deze is wel gedateerd, maar echte mankementen hebben we niet gevonden. De kachel deed het eerst niet, maar dit werd goed opgelost. Het zwembad was ook leuk en inderdaad er de vloer is vies doordat er zand naar binnen wordt gelopen, maar met slippers heb je hier geen last van. Als we het volle pond hadden moeten betalen, was het inderdaad duur geweest voor wat je krijgt. Maar nu dus een prima deal.

met jonge kinderen, 2014
"Prima weekend gehad!"vertalen
Emilie
8,0

24-08-2014 Na het lezen van alle negatieve reacties wil ik graag wat positiefs brengen. Wij zijn met Pasen een weekend geweest, prima stacaravan/ chalet. Gelegen tegenover een speeltuin, leuk voor kinderen.
Mooi zwembad, klimtoestel binnen leuk, bos mooi, animatie leuk, restaurant lekker, al met al prima. Zeker voor de prijs! Ik vond alleen het zwembad (kleedruimtes en omgeving) erg vies en zo verschrikkelijk heet daar.

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer wat een vieze ouwe bende"vertalen
berrie
1,0

21-08-2014 echt nooit naar toe gaan wij zijn maar 1hele dag geweest naar alle verhalen gelezen toch gegaan zelf bij omroep max gezien op tv maar wilde het toch zelf zien maar het is echt gruwlijk vies er wordt niks aan dit park gesaan de vrouw van de schoon maak dienst was wel het ergste herkebaar aan haar scheve tanden en haar roze vest ik zij u heeft wel veel klachten ze keek zo ze zij klachten nee meneer die hebben wij hier nog nooit gehad.maar goed ga hier niet heen zelfl niet als je het gratis krijgt.

"Voor ons niet weer!!!"vertalen
C. Kervel
3,0

19-08-2014 Stacaravan slecht,je vindt gewoon een gebruikt scheermesje in een kastje,gordijnen moet je onderuit de kast halen en kun je niet fatsoenlijk ophangen,als je uit eten gaat kun je zelf een kinderstoel meenemen want er zijn er maar 3 of 4 in het restaurant zelf en dan vertellen ze je ook nog dat ze niks kunnen betekenen!Bij het klimmen/klauteren is er geen toezicht,wel groepen hangjongeren die de kleintjes omver rennen of zitten te vervelen met grote gevolgen van dien!En als je vraagt om toezicht komen ze niet eens.Als je wilt eten in het restaurant kun je gerust een uur wachten op je eten!Heel jammer dit zo te hebben ervaren.Gelukkig hebben we ons ondanks dit prima vermaakt met onze 3 kinderen en het andere gezin, maar 4 jaar geleden hadden we gezegd hier naar terug te gaan, hebben we nu ook gedaan, maar het zal absoluut geen 3e keer worden!!!!

"Prima te doen"vertalen
H. Scholing
6,0

23-08-2014 In de meeste beoordelingen hebben wij ons niet kunnen vinden. Welliswaar een oud park maar we hadden een degelijke caravan. Geen schimmel of gammel. Mankement aan de caravan werd snel opgelost. Zwembad in orde en veel op het park te doen. Omgeving was mooi om te wandelen. Veel viezigheid werd veroorzaakt door de bezoekers van Hengelhof.. Vuilnis niet naar de milieustraat brengen binvoorbeeld of met vieze slippers het zwembad in dat valt het personeel niet aan te rekenen en komt bij andere parken helaas ook voor. Personeel was gemiddeld vriendelijk dus ook goed. Inchecken ging vlot minder dan 10 minuten moeten wachten. Wel is de informatievoorziening niet juist zoals vooraf gecommuniceerd. Al met al prima midweek gehad daar.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Caravans erg slecht"vertalen
C. Stekelenburg
3,0

22-08-2014 Een midweekse geboekt via veiling. Al via deze site de verhalen gelezen en ging met een dubbel gevoel erheen. Oke het park is wel aardig, de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad
( jammer genoeg was het golfslagbad kapot). Maar het huisje ,meer een caravan zonder wielen is een verschrikking. Overal schimmel, het is er erg vochtig, alles ruikt muffig. Niet gek want het is daar natuurlijk erg vochtig en totaal geen isolatie in de caravan dus schimmel is snel gebeurd. Geen magnetron want deze waren in bestelling. Kachel die je met veel pijn en moeite aan kreeg, en eindelijk als je hem aan had ging hij na een paar uur weer uit. Resultaat een grote natte, schimmelige, muffige caravan, BA en nog eens BA.

Aug. 2014
"Noooooooit meer!!!!"vertalen
Peggy
3,0

22-08-2014 Wat een park, hadden van za-za geboekt maar zijn dinsdag in de namiddag weg gegaan. Vieze sanitair, met schimmel, en pampers nog liggend in de hoek van de douche. Wordt 1x schoongemaakt ofzo en dat in het hoogseizoen. Zwembad slecht onderhouden, in wc de grote boodschap op de grond. Golfslagbad, zonnebanken en kruidenbaden kapot. Restaurant personeel stik onvriendelijk, alstublieft kennen ze niet, bord op tafel gooien en wegwezen. Pannenkoeken waar het vet uitdrijft... Speelapparatuur kapot in de benauwde playroom.
In het winkeltje is het personeel ook maar chagerijnig, daar kan ook geen alstublieft af, of een glimlach. Echt dit park noooooit meer! Verschrikkelijk!

met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer in een tent"vertalen
h_vos13
7,0

25-08-2014 Nooit meer in een tent. De bedden waren wel goed maar de rest was waardeloos.
Geen gordijnen voor de raam en als je die gaat vragen krijg je lakens om voor het raam te hangen. Inventaris klopt ook niet.
Koekenpan kreeg ik gelijk mee bij de receptie maar messen werden bezorgt. nou die moeten nog komen. Bij mijn zoon zat een zeil gespannen over de tent voor lekkage. en het vuil die de vorige kampeerders heeft achter gelaten heeft er heel de week gelegen ook na melding. Het beddengoed van de huurders die wegwaren lag ongeveer 4 dagen voor de deur van de tenten. Het zwembad was erg druk en de kleedhokjes erg vuil. De animatie was het enige wat leuk was. De shows waren een aanrader.

met een groep, Aug. 2014
"Oostappen hengelhoef"vertalen
Jacqueline
10,0

18-08-2014 wat een top park, 3e keer op de hengelhoef geweest en 3 x top gehad ondanks slecht weer. super vriendelijk personeel en bediening. vooral het beveiligingspersoneel super oplettend en vriendelijk , en als je dan met een leuk groepje bent , heb je het helemaal geweldig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?