Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1562 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1562 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 672 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,1
5,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Dec. 2014
"Mooi vakantiepark mooi zwembad"vertalen
edwin
9,0

14-12-2014 Ben het niet eens met de superslechte beoordelingen het zwembad en de binnenspeeltuin zagen er mooi uit en niet achterstallig onderhouden ook konden we er goed eten. De huisjes zijn geen 5 sterren hotels maar wel gewoon goed wat je van een vakantiehuis kan verwachten. Kortom het park kan ik zeker aanraden vooral voor de kinderen!

Met partner, Dec. 2014
"Prachtig vakantiepark"vertalen
Masseurs
8,0

09-12-2014 Ondanks de vele slechte reacties hier zijn wij zéér tevreden over ons verblijf afgelopen weekend op vakantiepark Hengelhoef. Prachtige omgeving, prima service, vriendelijke medewerkers en een perfecte accomodatie. Wij gaan hier zeker binnenkort nog eens genieten !!!!

Met oudere kinderen, 2014
"Ranzig"vertalen
Hans
1,0

01-12-2014 Droomchalet geboekt via veiling.
Huurders betalen extra voor eindschoonmaak, doch we troffen het niet schoon aan.
De geadverteerde kleuren-TV: een kleine oude beeldbuis tv die op de grond staat.
Een tweepersoons bed in een kleine ruimte waar je alleen vanaf het voeteneind in kon kruipen.
Ongemakkelijke bank in L-vorm met daarvoor geplaatste eettafel met twee keukenstoelen
De novilon onder de gaskachel was verbrand.
Schimmel van vocht in de natte ruimtes.
Schimmel van condens op de ramen van slaapkamerruimtes. Vieze handafdrukken op (kast)deuren.
Stof op de lampen, dooie vliegen in de lamp, stof en afval onder de bedden enz enz enz.
Kortom een flop na twee nachten de sleutel ingeleverd en naar huis gegaan.

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Afschuwelijk!"vertalen
Myra Sarfaty
4,0

01-12-2014 Via veiling een 6-persoonschalet geboekt. Wat een drama. Moest bovenop de veilingprijs van 56 euro nog eens 77,50 betalen (verplicht) voor lakenpakketten. We kwamen maar met 4 personen dus we vroegen restitutie van teveel betaalde lakenpakketten en toeristenbelasting. Moesten hiervoor wijzigingskosten van 16,50 betalen. Kregen toen nog wel 9,40 terug. Het Vossenchalet was vies en smerig. Beschimmeld, behang los van de muren, doorgezakte banken en bedden. Spinnenwebben aan de muur. Vuile vaat in de kastjes en inventaris niet compleet. Eetgelegenheid op de aankomst dag al om 6 uur gesloten. Parkverlichting veelal stuk, dus erg donker in ons hoekje van het park. Op zondag gaan zwemmen, zwembad wel erg leuk, maar golfslagbad helaas kapot. Smerige kleedruimtes.
Kortom, wij gaan hier absoluut niet meer terug, nog niet gratis. Gelukkig hebben we het met elkaar supergezellig en leuk gehad, maar dat hadden we in een beter verzorgd huisje ook wel. Geen aanrader!

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Bij betaling volle pond het geld niet waard"vertalen
Zaagman
7,0

24-11-2014 Wat norse en vluchtige ontvangst bij receptie. Bij zien buitenzijde accommodaties sloeg schrik ons om het hart. Bij binnentreden viel het mee. Schoon, netjes ogend. Afwerking laat ten wensen over. Geen kitranden in de keuken en lekkende kraan. Dat is volgend seizoen gegarandeerd schimmel en nu erg hoge luchtvochtigheid. Bedden prima, keukeninventaris prima, badkamer netjes.
Zwembad (te) koud voor kleinste kids, maar verder erg leuk bad. Kleedkamers hebben erg veel achterstallig onderhoud. Golfslagfunctie bad was helaas defect.
Horeca, winkel en zwembad beperkt open door naseizoen, maar verder redelijk in orde. Erg weinig licht op het park in de donkere uren. Leuke indoorspeelhal voor de kleinsten (2-8 jr). en pooltafels voor de (o)pa's.
Bij vertrek receptie gesloten en sleutel afgegeven bij schoonmaakster, niet echt professioneel.
Prijs-kwaliteitverhouding goed door boeking via veiling. Bij betaling volle pond zou ik niet tevreden zijn geweest.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Blij weer thuis te zijn!"vertalen
Denise
2,0

22-11-2014 Via veiling konden we heel goedkoop gaan. Ik las dan ook de slechte recensies en dacht ach voor dat geld kan het toch nooit tegenvallen. Maar ik had het fout. Onze stacaravan zonder onder de schimmel vieze vlekken en zelfs bloed op de wc waar zo mooi een plakaat ophing dat hij schoongemaakt was. Verder vielen we van de ene teleurstelling in de andere voorzieningen die stuk voor stuk kapot waren een speelparadijs dat volgekalkt staat en wietblaadjes. Appeltaart uit die vriezer die ze zo opgewarmd hadden dat de ene kant nog bevroren was terwijl de andere kant aangebrand was. Ik ben echt geen zeur en snel tevreden maar wij zijn naar nog geen 24 uur terug gekeerd naar huis. Bij de receptie leek men er niet van op te kijken dat we gingen werd er begrip vol geknikt toen ik zei dat dit echt niks voor ons was en niet gevraagd waarom we alweer zo snel vertrokken. Ik heb karakters te weinig om alles te beschrijven wat we meegemaakt hebben en ik ga gratis nog niet terug !

"Niet doen"vertalen
Niels
5,0

17-11-2014 ik zou dit niet snel zeggen maar ga hier niet naar toe.
Wij reizen veel en zijn echt niet moeilijk maar zo een slecht en vies park heb ik nog nooit mee gemaakt. Alles is vies overal schimmel alles is op en versleten ook in het zwembad. Alles is ook heel beperkt open zwemmen is amper mogelijk. Ga je een weekend en kom je aan na een lange reis iets eten is niet mogelijk. Zondag eind van de middag gaat alles dicht dus uit eten of gezellig een drankje of een frietje gaat dan ook niet lukken.
Maandag ochtend naar huis zonder ontbijt supermarkt is dicht dus geen broodjes. Alles in het huisje was vies niet alleen bij ons maar bij iedereen dit is een struktureel probleem wat al jaren speelt Google maar.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Schimmel en een koud zwembad!"vertalen
Selina
3,0

10-11-2014 Ik sluit me aan bij de vorige recensie! Ons huisje zat ook vol met schimmel, gemeld bij de receptie, meteen iemand gestuurd die het kwam schoonmaken, wel goede service maar het huisje was nog steeds smerig!
Zwembad inderdaad koud! De verwarming was uitgevallen waar je pas achter komt als je het water instapt!

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Nooit meer!"vertalen
marissaklok
5,0

10-11-2014 De badkamer was werkelijk zo vies daar lusten de honden geen brood van, achter en rondom de wc pot, bij de wasbak en in de douche waren er schimmelplekken. De slaapkamers ook, niet schoon zelfs bij aankomst hadden we een slak aangetroffen in de slaapkamer. Het matras lag echt niet fijn want je voelde de vering erdoorheen komen.

"Verschrikkelijk"vertalen
Ana
2,0

10-11-2014 Bij aankomst stonden er door dieren aangevreten vuilniszakken op het terras. Stacaravan vol schimmel, alles in de keuken plakte, handafdruk op de spiegel, spinnewebben, de bank volledig afgeleefd en smoezelig, toilet met pislucht, etensresten op het terras en na verschillende keren te vragen of het opgeruimd kon worden, troffen we als dank een grote groene fluim aan. het zwembad was te koud (water en luchttemperatuur), werkelijk niets tropisch aan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?