Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**

Hengelhoef**
1529 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hengelhoef**
Tulpenstraat 141, B-3530, Houthalen/Helchteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hengelhoef scoort een 5,8 uit 10, op basis van 1529 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengelhoef** in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengelhoef**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hengelhoef** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 605 vakantiefoto's van Vakantiepark Hengelhoef** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Hengelhoef** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg (België). Vergelijk Vakantiepark Hengelhoef** met andere accommodaties in Houthalen/Helchteren.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
5,2
5,4
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, okt 2014
"Wat een tegenvaller"vertalen
Brigitte
5,0

25-10-2014 Na 5 jaar weer een keer terug gegaan aangezien onze ervaringen toen goed waren. Wat is dit park achteruit gegaan. Wij zaten in een Vossenchalet. Slecht onderhouden, inventaris ontbrak grotendeels. Bij het aanvullen en technische dienst die ingeschakeld was, kon geen woord gewisseld worden aangezien zij alleen Pools spraken. Zwembad was van 11:00 - 18:00 uur open, maar om 17:00 uur werd iedereen stelselmatig het zwembad uit gedreven door de attracties 1 voor 1 te sluiten waardoor we om 17:45 buiten stonden. Park wordt ook slecht onderhouden. Kortom, absoluut geen aanrader om hier naartoe te gaan.

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @KalsbeekCem Ik ga al 3 jaar naar de #Hengelhoef , en heb er nooit problemen mee gehad! Een geweldig zwembad en mooie chalet! @OmroepMAX @Oostappen --- Bron: https://twitter.com/KalsbeekCem/status/496373852013092864
27-07-2013 @julianAkkerman Was leuk op vakantie bij camping hengelhoef http://t.co/68mzMuwOZu --- Bron: https://twitter.com/julianAkkerman/status/360883224467099648
Met jonge kinderen, okt 2014
"Nooit meer Hengelhoef!"vertalen
Linda
1,0

24-10-2014 Ik zal er niet veel woorden aan vuil maken maar dit was voor alle geld te duur!!

Met jonge kinderen, okt 2014
"Geen Oostappen park meer voor ons!"vertalen
m
4,0

24-10-2014 Schimmel in een steelpannetje, schimmel aan de vitrage. Gordijnen hingen er niet, gemeld, werd vrij snel opgelost. Kleine krappe bedden. Douche met een ministraaltje. Beschimmeld matras. Banken roken muf. Gladde vlonder voor de deur. Dot honden haren op het opstapje naar de caravan toe. Zwembad niet super schoon, maar wel groot, genoeg te beleven. Harde muziek tijdens het eten, niet prettig. Laatste avond was er een defect in de keuken waardoor je niet alles kon bestellen. Moet dat niet direct opgelost worden????? Bij aankomst stonden de receptie medewerkers onderling over een gast te praten en te lachen. En noemde een naam. Vind ik niet kunnen waar anderen bij staan! Geboekt via veiling, maar goed ook want wij zouden hier nooit het volle pond voor betalen! Kortom absoluut geen vakantie van park van andere keten die wij gewend zijn! Vandaar: nooit meer een Oostappen vakantie voor ons!!!

Met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer"vertalen
Natascha
4,0

23-10-2014 Ontzettend vieze accomodaties. Sta caravans zitten vol met schimmel en sommige zijn helemaal uitgerookt. Zwembad ook echt slecht onderhouden en vies. Park heeft een mooie ligging maar erg jammer dat het ontzettend slecht word onderhouden!! Raad echt niemand aan om naar dit vakantiepark te gaan.

Met jonge kinderen, 2014
"Herfstvakantie"vertalen
anne
4,0

22-10-2014 Bij aankomst kregen we te horen dat het huisje nog niet schoon was, dit was 15.15 uur. Het zou geen twee uur meer duren, uiteindelijk kregen we de sleutel om 17.45 uur!!! En dit wachten duurde met drie kids te lang! Uiteindelijk gingen we eten om kwart voor zeven in het restaurant, want koken hadden we geen zin meer in! Daar hebben we spijt van gekregen want we hebben 1,5 uur zitten wachten op ons eten! Abnormaal met drie kinderen! Ook onze inventaris lijst hebben we vrijdags ingediend waarvan de helft mistte, mevrouw we maken het in orde, nou ik ben nu thuis en heb nog niets van de inventaris gezien! Het zwembad is verder prima op wat onderhoudt op bepaalde punten. Gisteren regende het pijpenstelen, en kwam het water naar binnen stromen! Dus wat dat betreft mag het park best een onderhoudsbeurtje hebben. Ook wat betreft de bedden in de stacaravan, de mensen zijn geen 1.80 meter meer! Minstens 2.00 meter. Belabberd geslapen, blij dat ik weer in mijn eigen bed lig vanavond!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuk park, maar mist onderhoud!"vertalen
J
6,0

19-10-2014 Park ligt mooi tegen het bos aan. Appartement was erg ruim, leuke indeling, leuke ligging aan het meer. Schoonmaak laat echter te wensen over, evenals het onderhoud. Echt zonde!
Zwembad is erg leuk, maar ook hier zou schoonmaak en onderhoud beter kunnen.
Personeel bij receptie grotendeels ongeintereerd, klachten werden wel opgelost, medewerker van schoonmaak en onderhoud vriendelijk.
Wij vonden het een leuk park, maar slecht onderhouden, wat echt jammer is

"Vies, niet compleet, onveilig"vertalen
JP Scheepens
6,0

23-10-2014 Vorig weekend geweest,vrijdagavond begonnen met poetsen,het was goor.
Op pad geweest om kapotte lampen te vervangen.Koffiezet apparaat zonder kan. Brandblusser gecontroleerd in maart 2013,hing er leeg in her appartement. Een advies voor iedereen,geen Hengelhoef.

"Dit nooit meer"vertalen
geen naam
1,0

21-10-2014 wij zijn net terug in 1 woord verschrikkelijk!!,caravan was vies,zeer vochtig veel schimmel,,inventaris miste,plaza zeer slechte bediening,savonds alles zelf halen,snackbar gaat om 20,00 uur al dicht,de helft snacks hebben ze niet,cocktails konden ze niet maken,apparaat kapot,wisselautomaat kapot,biljart kapot,livemuziek op zaterdag?het bleef doodstil,3 dagen geklaagd bij de receptie,ze doen niets voor je,zwembad vloer heel vies,op de camping allemaal bevriende marokkanen die de muziek loeihard aanhebben,word niks van gezegd want ons kent ons daar,alles word beheert door 17/18 jarigen op de plaza,ze hadden geen Nederlandse euro's als wisselgeld werd er gezegd achter de bar???ga er nooit heen betaal gewoon iets meer op een goed park want dit is voor het hele gezin geen vakantie,1 grote ergenis,Alberto Stegeman is toen geweest met red mijn vakantie,ze hebben er niets van geleerd!!

"Prijs/kwaliteit oke"vertalen
jacko
2,0

14-10-2014 Vrijdagavond aangekomen, op het park gegeten, vreselijk. Kant en klare opwarm troep! De caravan (6 persoons comforthome) was prima, ligging minder, caravans dicht op elkaar, weinig privacy. weinig betaald via veiling dus prima. Onze drie meiden genoten van het zwembad. Voor de prijs van 1 overnachting in een middenklasse hotel een weekend weg vergeet je de nadelen van het kampachtige... Leuke locatie voor uitstapjes in de buurt maar het tatoogehalte is groot.

"Verschrikkelijk vies, onhygienisch"vertalen
anita post
2,0

17-10-2014 super vies en zeer slecht onderhouden comforthome,we wilden dag 2 va ons verblijf koken toen bleek de schimmel in de pannen te zitten,alles plakte en was stoffig bedden oud en doorgezakt alles jeukt na een nacht slapen,en o p internet staat comforthome de luxe nou voor ons was het enorm luxe maar dan van de onhygiene

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?