Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure ****

7,9

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,2

510 reviews over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in het Nederlands

Moet nog veel verbeteren!

Martin Eissens, 16-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Pizza restaurant lijkt aanwezig maar is al 3 jaar niet open! Strandhoreca dicht! Fietsenverhuur met veel slecht onderhouden fietsen. Restaurant op het park dicht( receptie meldde dat het geopend was) Dus verplicht eten in een snack gelegenheid. Wel de mogelijkheden chinees of pizza te bestellen in de middag. Deze worden dan bezorgd.

Iedere ochtend vers afgebakken broodjes verkrijgbaar in de winkel.

Animatie voor kinderen buitengewoon low budget .

Jammer dat deze schitterende locatie zo weinig te bieden heeft.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Pischedda, 18-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

We zijn net terug van een weekend op dit park. Wij hadden een extra luxe bungalow gehuurd. Bij aankomst viel het ons toch een beetje tegen. Maar ja het komt goed.ventilator van de douche was stuk dit gemeld maar er is niemand gekomen om het te maken.verder hadden wij een bungalow aan de rand van het park.midden in de nacht werdt er aan onze auto geromeld.je begrijpt dat we niet echt meer konden genieten.

Omgeving is wel mooi maar niet echt geschikt om te fietsen. Verder is er niet veel te doen in de omgeving. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad dus daat kan ik niets over zeggen.on huisje was wel netjes.

Kortom voor ons volgende keer een ander park

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima maar zeer rustig

MHerm, 18-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Wij hadden een 6 persoonshuisje geboekt, huisjes zijn zeer gedateerd, zo mis ik een laminaat vloer bijvoorbeeld (we hadden luxe geboekt) huisjes zijn aan vernieuwing toe. In de huisjes zijn geen informatie mappen aanwezig, zo mis je veel informatie over de omgeving en huisje, zo kwamen wij er pas later achter hoe de open haard werkte.

Het park is mooi maar er is weinig te beleven. Je komt echt tot rust!

Animatie is al gesloten in september, snackbar is oke maar niet super.

Supermarkt is voor broodjes prima, maar verder weinig producten (en duur).

Voor een supermarkt in de buurt +/- 15 minuten rijden.

Tip: veel boodschappen van thuis meenemen!

In de omgeving: zeer weinig te beleven vooral voor wat jongere mensen, restaurantjes zijn allemaal gesloten door de weeks? We moesten veel in de auto, er is weinig op korte afstand te beleven. Charleroi heeft zondagochtend een markt, dit is een echte aanrader. Dinant is ook wel een leuk stadje om te bezoeken.

Pluspunt: NL - zenders op tv in huisje

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig park op fantastische locatie

Jan, 8-9-2017
  • Onderkomen9

Park heeft prachtig strand met vee activiteiten zoals surfen, kanoën, suppen, etc. Daarnaasst klimpark, bikepark en golfbaan heel dichtbij. Daarnaast mooie huisjes.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wederom fantastisch genoten!

Familie van disseldorp, 5-9-2017
  • Onderkomen9

Het huisje dat bij boekten was voor 6 personen en heerlijk ruim en schoon. De ontvangst is gelijk al heel vriendelijk, je voelt je echt thuis. Het huisje lag prachtig met uitzicht op het meer, in de winkel kan je alles vers krijgen, prima horeca op het park ook, het zwembad vonden wij en de kids super! Ook de omgeving biedt veel; fietsen, golfen, surfen, paardrijden en mooie stadjes om te bezoeken. Heerlijke plek waar je het hele jaar kan genieten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie, lekker weg en kids happy

Esther, 30-8-2017
  • Onderkomen9

We hadden wat matig weer (regen), maar er is genoeg leuks te beleven voor de 3 kids. Ik vind het fijn dat we maar een 3 uur rijden van thuis zijn en toch het gevoel hebben dat we lekker ver weg zijn geweest. Ruime opzet tussen de bungalows, veel groen en prachtig uitzicht op het mooie meer. Dit was mijn tweede vakantie hier.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel mooi park als je goed weer heb anders drama

Boomaars, 25-8-2017
  • Onderkomen8

Heel mooi park en huizen vooral voor mensen die van rust houden!het zwembad is elke dag om half 8 al dicht en de rest is allemaal voor 10 uur al dicht! Wij hebben heel de week regen gehad in de buurt is niks te beleven alles is 2 uur of verder rijden wij in iedergeval nooit meer!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

M.M, 24-8-2017
  • Onderkomen9

Erg mooi park, huisje was bijzonder schoon en groot dat zie je niet vaak in vakantieparken. Wel is het interieur toe aan vervanging maar sommigen waren al vernieuwd dus Landal is ermee bezig. Prachtig zwembad vooral met mooi weer kan je heerlijk buiten liggen mooie ligbedden. Meer is prachtig veel te doen en met mooi weer erg gezellig. Er is in de omgeving niet veel te doen of je moet een uur rijden. Animatie moet vaak extra voor betaald worden jammer voor zo'n duur park. Wij hebben het goed gehad en komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super mooie week gehad

Jessica, 22-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Verblijf van 11 t/m 18 augustus 2017. We hebben een prachtige week gehad, mooi, ruim en schoon huisje, nr 2. Van alle gemakken voorzien, zelfs een wasmachine en droger, echt heel praktisch. Tip boek een huisje aan het meer, dan was het nog mooier geweest. In de omgeving is veel te doen, wij zijn naar de grotten van neptunes, de stuwdam, de scheepslift strépy Thieu, kasteel van Chimay, brasserie en bierbrouwerij des fagnes geweest. Allemaal erg leuk. Op het park zelf is een eenvoudige supermarkt, de verse broodjes zijn er super, verder heel basic. Grotere supermarkten zitten in de buurt. Het restaurant op het park was erg goed, ook bij de brasserie Fagnes hebben wij gegeten, dit was echt heel erg goed! Het zwembad op het park is erg leuk, alleen de hygiene bij de kleedhokjes laat echt te wensen over, niet fris.... De pizzeria op het park is geen aanrader. Op het park spreekt het meeste personeel Nederlands, dit vonden wij een groot pluspunt.

mooi pak

fam. H, 20-8-2017
  • Onderkomen8

We vonden het een mooi, ruim park. De huisjes zagen er heel goed uit en waren ruim. Er was voldoende privacy bij het huisje. De supermarkt was zeker niet uitgebreid maar in de buurt wel verschillende supermarkten waar je terecht kon. De broodjes waren sochtends altijd lekker vers en er was voldoende keus. Zwembad was heel netjes en leuk voor onze kinderen van 8 en 9 jaar. De glijbaan was een groot succes. Het meer ook erg mooi en heerlijk om in te zwemmen.

Wat wij wat vonden tegenvallen was de omgeving, er zijn weinig toeristische stadjes met terrasjes etc, daarvoor moet je hier niet zijn.

We hebben een bezoek gebracht aan de citadel en de grotten van Dinant waren de moeite waar!!!! Ook de tocht op de railbikes vonden wij erg leuk

Wij hadden mooi weer, dus dat was fijn, bij slecht weer minder te doen! Wij vonden een weekje voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure scoort een 7.89 uit 10 op basis van 515 reviews.