7,9

500 reviews over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in het Nederlands

Mooi park

Wendy, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Het was een leuk park verschillende kleine speeltuintjes verdeeld over het park. Personeel was behulpzaam en erg vriendelijk. Het huisje 6 persoon vlak bij het meer zag er goed uit we moesten we een paar keer de monteur laten komen. De tuinmeubels zitten prima. Het zwembad moet je extra voor betalen! Boodschappen in België zijn erg duur onze tip neem zoveel mogelijk zelf mee. Je moet ongeveer een kwartiertje rijden voor de lidl. Het winkeltje op het park is prima voor verse broodjes te halen verder is het assortiment erg klein. Het animatieteam organiseert veel leuke dingen voor de kinderen. Ongeveer een uurtje rijden is er een hele mooie dierentuin! Als je gewoon even lekker uit eten wilt ongeveer een kwartiertje rijden zit een leuk restaurantje la renaissance het personeel vriendelijk en spreekt Nederlands. Als het mooi weer is zou je naar relais de falemprise kinderen kunnen er zwemmen in het meer en spelen in de speeltuin ze spreken er geen Nederlands of Engels.

Supermooi park

Familie P., 7-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

5 jaar geleden al eens hier heen geweest en nu weer terug.

Huisje (basic 4pers) was heel mooi en alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Ruime inventaris en een afwasmachine. Er zijn huisjes die wat dichter bij elkaar liggen, kies voor een voorkeursligging daar heb je echt plezier van! Op het hele park heb je gratis Wifi van KPN dus 's avonds lekker een filmpje op Netflix ;)

Personeel op het park waren heel vriendelijk, spraken allemaal Nederlands. Animatie was leuk, wat wel opviel was dat er voor heel veel bijbetaald moet worden. Er werd iedere week een colorrun georganiseerd wat een groot succes was!

Het zwemstrandje is netjes en het water heel erg helder. Kano huren voor 15 euro per uur is een aanrader! Binnenspeeltuin was groot en heel netjes, al met al een toppark voor kinderen!

Het zwembad is leuk maar erg druk, het is het gemeentelijke zwembad en er komen dus ook veeeeel mensen van buiten het park. Ook onhandig dat het zwembad al om 19:30 dicht gaat.

Tips in de omgeving:

- Vlindertuin

- Krokodil Rouge

- Grot van Neptunes (daar kun je ook een gratis natuurwandeling halen met allemaal opdrachten, heel leuk voor kinderen)

Winkelen in de nabijgelegen winkel is wel duurder, maar op 30 minuten ligt een hypermarchè waar we grote boodschappen hebben gehaald, stuk goedkoper!

Mooi groen park..

Monique, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi park, genoeg te doen in de omgeving, maar je moet er wel voor rijden. De animatie is gericht op kinderen tot ongeveer 12 jaar. Ruime schone bungalows. Wij hadden bungalow nr. 85 met een mooi uitzicht over het meer.
Gereisd familie in juli 2017

Heel mooi gelegen aan stuwmeer

A.H. (Bert), 22-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi park met fijne bungalows heel mooi gelegen aan het stuwmeer.Zwembad is niet van vakantiepark is wel mooi,je mag echter geen spullen in een tas meenemen,aan de receptie kunnen korting kaarten gekocht worden.

In de omgeving is genoeg te doen

Gereisd met partner in juni 2015

Super mooi en rustig park

Niek, 10-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hadden huisje 206, heerlijk rustig aan de rand van het park. Wij ( 2 volwassenen ) kwamen hier voor de rust en die hebben we gevonden. Mooie wandelingen kunnen maken zonder ook maar iemand tegen te komen . Ben je op zoek naar leuke terrasjes e.d.dan moet hier niet zijn, die zijn er simpelweg niet, ook niet in de omgeving. Oja iedereen heeft het over Dinant dat het zo'n mooie plaats is......toen wij er waren begin Juli was het een grote bouwput, wij waren er in minder dan 30 min al uitgekeken.
Gereisd met partner in juli 2017

heel mooi park

Vera, 2-7-2017
  • Onderkomen9

Het park is prachtig. Mooie diversiteit van huisjes. Ons huisje 4B lag aan de bosrand en was zeer goed ingericht en schoongemaakt. Tuinmeubilair was ook prima. We stapten 's morgens uit bed en liepen zo het terras op om heerlijk in het zonnetje te ontbijten. Dames bij de receptie zijn supervriendelijk en spreken nederlands. Supermarktje is helaas zeer beperkt qua levensmiddelen. Een aanrader is om veel levensmiddelen zelf mee te nemen, aangezien de Carrefour, 7 km rijden vanaf park, best wel prijzig is. Er is een snackbar, Iwago. Patatje was best goed, maar broodje hamburger vonden wij niet lekker. Helaas wordt er buiten bij de snackbar slecht opgeruimd. Aan de achterkant, waar je buiten kan zitten, lag bij de heg allerlei afval. Misschien is dit in de maanden juli/augustus wel opgeruimd, maar nu.....! Stuwmeren zijn mooi om te fietsen of wandelen. Bezoek aan "onthaalcentrum" crocodilerouge is leuk, hier ook aanmelden voor bezoek stuwdam. Chimay en de abdij, bekend van bier, zijn leuk.
Gereisd met partner in juni 2017

Supermooi park. Zeer mooie huisjes.

sara, 2-7-2017
  • Onderkomen9

Alles op het park is tiptop in orde. Mooi meer met aangelegd strand. Schoon en fris huisje met veel ruimte.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super mooi park

Shari, 28-6-2017
  • Onderkomen9

Dit park is echt super ideaal om even tot rust te komen aan een groot meer, Huisjes zijn tof ingericht

Zeker aan te raden

Gereisd familie in oktober 2016

Fijne accomodatie

Mir, 9-6-2017
  • Onderkomen9

Mooi aangelegd park met binnenbad en meer, allerlei activiteiten op en rondom het meer. Fijn verblijf gehad bij Landal Village l'Eau d'Heure.
Gereisd familie in juli 2016

fantastisch

Michel Philippi, 6-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Bijzonder mooie en compleet ingerichte huisjes. Wij zaten in een vrijstaande 4-persoons, met sauna. Bleek goed schoongemaakt bij aankomst. Omgeving bijzonder mooi. We hadden de fietsen meegenomen en daar plezier van gehad. 37 km gereden om de meren. Werkelijk fantastisch! Ook daar nog 17 km hardgelopen (over de stuwdam terug). Rustige omgeving; paar kleine dorpjes in de omgeving. Voor wat grotere steden en vertier zul je toch wel zo'n 30 a 40 km verder moeten gaan.

Voor de boodschappen kun je terecht in een hele kleine 'kamp-winkel'. Op zo'n 5 km verder is een 'echte' supermarkt (Carrefour), alleen die bleek rete-duur te zijn! Gold ook voor een andere (Champion - waarschijnlijk zelfde eigenaar). Goeie tip; zoveel mogelijk eigen eten en drinken meenemen!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure in Froid-Chapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Village l'Eau d'Heure scoort een 7.92 uit 10 op basis van 505 reviews.