Camping Simplonblick ***

Camping Simplonblick
Simplonblick
6,9

92 reviews over Camping Simplonblick in het Nederlands

Aanfluiting maar de prijs is er ook naar

Nance, 19-8-2017

Ligging: in industriedal vanwege aanleg grote weg. Echter ervaar je hier op de camping niets van

Stacaravan: niet echt schoon en inventaris niet compleet, kapot en bij elkaar geraapt servies

Restaurant: eenvoudig, duur maar wel lekker

Personeel: verre van hartelijk

Speelvoorzieningen: speeltuin waar alles kapot aan is of professorisch gemaakt! 3 kapotte trampolines bij elkaar!

Zwembad: klein maar voldoende

Prijs/kwaliteit: redelijk. Is goedkope camping in zo'n duur land, dit was onze bewuste keuze daar het leven er duur is qua uitstapjes

Omgeving: mooiste natuur ooit in onze vakanties! Smaken verschillen maar het grillige van Zwitserland vonden wij geweldig!

Sfeer: is er op de camping 0! Maar door leuke andere gasten zelf sfeer gecreeerd door samen te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Camping simpel, prima uitgangspunt voor uitstapjes

Joyce, 6-8-2017

De camping zelf is erg eenvoudig. Bij het boeken had ik dit al gezien. Aangezien wij een week in Zwitserland verbleven en al veel op het programma hadden staan aan uitstapjes, leek ons dat niet zo'n probleem. De stacaravan via touroperator stelde echt niets voor. Ik heb nog nooit in zo'n oud ding vakantie gevierd. Een wasrek viel van ellende uit elkaar en de inventaris is echt in elke caravan een verrassing. Een aantal kookpitten werkten ook niet naar behoren en de eerste avond viel ook de douchekop naar beneden. Het interieur kan ook wel eens vervangen worden. (Er zijn trouwens wel nieuwere types MET airco, kwamen wij later achter) Op de camping zelf is een speeltuin aanwezig waar ook alles van ellende uit elkaar viel, maar de kinderen vonden het prachtig. Het zwembad is simpel en ijskoud. Het restaurant niet geprobeerd want voor de prijzen die ze daar rekenen mag je toch minstens een michelinsterrenrestaurant verwachten. Ondanks deze minpunten hebben wij een fantastische week gehad omdat de camping qua ligging perfect is. Locaties als Visp, Fiescheralp, Riederalp, Leukerbad, Saas-Fee en het Labyrinthe Aventure zijn prima aan te rijden. Als wij er niet zoveel op uit zouden trekken had ik zeker een camping met groot zwemparadijs uitgezocht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving maar camping wat armoedig

Jansen, 2-8-2017

In de omgeving rondom de camping is het echt prachtig. Vanaf de camping of een klein stukje met de auto kan je geweldig wandelen Prima voor een paar dagen en daarna bv door naar italie. Reken alleen niet op een mooie camping. Onze vacansoleil caravan had nogal wat achterstallig onderhoud. Scheuren in het gordijn, lampen die niet werken en de badkamerdeur die niet op slot kon. Melden had niet zoveel zin want daar werd toch niets meegedaan. Het bleek dat wij de pech hadden een oude caravan te treffen want er schenen ook nieuwere te zijn. Kan je echter niet kiezen. Moet je mazzel hebben. Zwembad heel klein en heel koud. Restaurant niet geprobeerd omdat de prijzen erg hoog waren. Het schoonmaakprotocol bij verlaten van de caravan ging nergens over. 5 verschilende soorten flesjes krijg je mee en er ligt een lijst wat je schoon moet maken. Zelfs de ramen! Als de caravan zo armoedig is, wie doet dat?! Al met al prima voor 1x.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne en rustige camping

Piet v.d. Schoot, 29-9-2016

Komen al vele jaren op deze camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Goede sanitaire voorzieningen.Centrale ligging in Wallis wat voor ons als senioren een mooie gelegenheid is om uitstapjes en autotochten te maken in de vele zijdalen/ Met een goede autokaart b.v. 1 op 100.000 kom je eigelijk overal tot in het kleinste en hoogste dorpje. Mits je het ook durft.De levensstandaard in Zwitserland is duur, maar de campingprijzen van deze camping in vergelijking laag. In het voor- en naseizoen bij een langer verblijf dan 7 dagen betaal je 7=6 en 14=12 nachten inclusief gratis wifi/internet wat uitstekend functioneerd op de hele camping. Samenvattend is de prijs prestatieverhouding gemiddeld niet duurder dan in overige west Europese landen. Komen graag weer een keer terug.
Gereisd met partner in september 2016

Gezellig

Moniek, 18-9-2016

Centraal gelegen camping, van alle gemakken voorzien. De eigenaren en het personeel doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Het terrein wordt goed bijgehouden en er wordt aandacht besteed aan details. De sanitairgebouwen zijn schoon en comfortabel en er is een mooi zwembad. Voor kinderen is er vermaak in de vorm van spelletjes in de middag. Zwitserse tradities en feestdagen worden in ere gehouden, wat zich vertaalt in optredens van volksmuzikanten, traditionele klederdracht van de eigenaren en een lampionnenoptocht op 1 augustus, de nationale feestdag. De camping is de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes, aangezien hij aan een grote weg ligt en slechts 10 minuten van het treinstation.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

barbara, 14-8-2015

Zwitserland heeft ons hart gestolen maar de camping zeker niet. De ontvangst was erg onvriendelijk (later bleek dat de dame in kwestie van de touroperator 6 dagen per week maakte van 8.00 tot 21.00 sávonds). De animatie was op 1 lampionnen optocht voor de kinderen ver te zoeken. Van de 10 dagen dat we er zaten zijn we 3x wakker gemaakt om 8.15 door de grasmaaier, 1 ochtend door de kantenmaaier. En dit op je vakantie waar je rust wil. Verder is de uitrusting van de caravan oud, kapotte stoelkussens en geen schone caravan bij aankomst.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Volgend jaar weer

Irma, 6-6-2015

Mooie camping, Vriendelijke en behulpzame eigenaars en personeel. Omdat de tenten nog niet opgezet waren kregen we voor de zelfde prijs een mobilehome. Kleine defecten werden direct verholpen (Geen warm water en een kapotte parasol) Mooie camping en vriendelijk personeel. Wij komen volgend jaar graag weer terug.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Prettige camping

Coby en Peter, 22-10-2014

Nette camping, je wordt goed geholpen, dichtbij drukke weg maar je hebt er geen last van. Juist handig om snel overal naar toe te gaan. Mooi uitzicht en kabelbaan in het dorp waardoor je de bergen direct achter de camping kan bezichtigen met z'n mooie dorpjes en uitzichten. Dan ontdek je dat de berg tegenover de camping ook in augustus nog met sneeuw bedekt is, wat je van beneden niet kan zien! In het restaurant kun je lekker eten en gemoedelijk zitten. Kinderen welkom, tekeningen voor kinderen etc.
Gereisd met partner in augustus 2014

Perfecte - Locatie

J bakker, 24-9-2014

Wij kamperen al meer dan 20 jaar op deze rustige camping Sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden De campingleiding is zeer vriendelijk en in het restaurant is het goed eten De camping ligt op een goeie locatie voor allerlei uitstapjes in Wallis Supermarkten in de directe nabijheid Dus voor ons alleen maar positieve ervaringen.
Gereisd met partner in juli 2014

Supernette mobilhome op rustige camping

anoniem, 31-8-2014

Pluspunten: supernette, nieuwe en schone mobilhome met uitgebreide inventaris. Alle ramen voorzien van horren, wat nodig is ivm de vele muggen. Diverse trampolines leuk voor kinderen. Ligging aan de voet van de berg, super uitzicht. Geen geluidsoverlast van trein of weg. Aardige eigenaars. Minpunten: de camping is rustig en er zijn heel veel vaste plaatsen waar veelal niemand thuis is. De camping maakt een verlaten indruk. Het zwembad is echt niet van deze tijd en het water is heel koud.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Simplonblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simplonblick in Raron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simplonblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Simplonblick scoort een 6.91 uit 10 op basis van 115 reviews.