Camping Praha Klanovice ****

7,7

81 reviews over Camping Praha Klanovice in het Nederlands

Geweldige camping!

Caroline, 7-10-2017

Ligt lekker dicht bij Praag! Groot zwembad, redelijk restaurant en mooie ruime plekken. Minpunt van Tsjechie is dat ze bijna geen echt toerisme kennen, maar dit heeft dus niks met de camping te maken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Uitstekende camping!

Gert, 30-8-2017

Prima stacaravan. Goede zwembaden (lekker fris). Winkeltje, snackbar, ligging, restaurant: allemaal goed.

Zou hier met mijn gezin zo weer heengaan. Voor oudere kinderen wellicht wat saai, maar mijn kinderen zijn jong dus dat gaat voor mij niet op :-).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping om Praag te bezoeken

Fam van Oss, 22-8-2017

Mooie camping, kleinschalig maar alles is aanwezig wat je verwacht op een camping. Alles is zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel . In het restaurant kun je heerlijk en betaalbaar eten. Om de stad Praag te bezoeken , kun je ov tickets kopen op de camping en binnen een half uurtje sta je midden in het oude centrum. S avonds heerlijk afkoelen in het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping

Danielle Verhoeven, 18-8-2017

Wij hebben deze camping uitgekozen omdat we met onze kinderen een keer Praag wilde bezoeken. Dat is vanaf deze camping prima te doen. De bus stopt voor de camping en die brengt je naar het treinstation. Alles bij elkaar ben je met een half uur in Praag. Camping verder is prima. Een lekker zwembad (wel erg koud) en genoeg ruimte omheen om te liggen of te zitten. Er is een restaurant en een snackbar op de camping en een klein winkeltje waar je o.a. iedere ochtend broodjes kunt halen. Wij zaten in een sta caravan en die was prima en schoon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Praktisch voor een paar dagen Praag

L.Rietveld, 17-9-2016

Handige plek om goedkoop met het OV naar Praag te gaan. Zwembad was echt erg koud en erg druk bij mooi weer. Voor oudere kinderen weinig te doen. Jammer dat het beachvolleybalveld en voetbalkooi niet gratis waren. Tv kijken alleen in restaurant mogelijk. 's Avonds is alleen het restaurant open tot 22:00 uur. Stacaravans zagen er prima uit. Bij de receptie sprak men Nederlands.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Team Camping Praha Klanovice, Owner, 20-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Voetbal en volleybal wordt betaald service. 4 (fotball) en 8 (volleybal) Euro voor 1 uur is een redelijke prijs.

U kunt onze tv-Bus voor gratis te gebruiken tijdens de hele dag. Thre zijn 2 grote tv-schermen en vele internationale programms.

Restaurant is open tot 22.00 uur, want om 22.00 begint de nacht stilte.

Temperatuur zwembaden waren 22 graden. We zijn niet in Italië, dus we kunnen niet bieden u 26 graden.

Goede ligging! Leuke camping

Hilde Lebrun, 6-9-2016

Niet al te grote camping op rustige plaats in buitenwijk van Praag. 2 grote zwembaden maar wel heel koud water. Bibberen om in het water te gaan. Leuk bij erg warm weer maar bij 22 graden veel te koud. Zwembad is in het weekend en wij warm weer overbevolkt doordat deze ook bereikbaar is voor mensen buiten de camping.

Bushalte aan de camping. Brengt je naar het station en rechtstreeks naar het oude centrum van Praag voor heel weinig geld.

Bungalows zijn zeer proper. Vooral de douche vond ik zeer net. Airco aanwezig en wifi bij betaling.

Lidl en andere supermarkt in de buurt.

Leuke plaats om op een goedkope manier om Praag te ontdekken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor omwonenden. Het is spijtig dat u de drukte als vervelend ervaren heeft. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie zeer. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Team Camping Praha Klanovice

leuke camping, jammer van het zwembad

Nick, 4-9-2016

Leuke kleine camping. Alleen heel erg jammer dat het zwembad vrijelijk toegankelijk is voor iedereen. Het was tijdens warme dagen geheel gevuld met Tsjechen. En deze vonden het niet grappig als je er bij kwam.

De camping is zeker wel ideaal als uitvalsbasis naar Praag. Zeer gemakkelijk met openbaar vervoer te doen, en dit is lekker goedkoop dus alle reden om de auto te laten staan.

Voor kinderen niet veel te doen, en wat er te doen is kost gelijk geld. Het is een commerciële camping vergeleken met de omgeving.

Wij verbleven in een stacaravan op de camping, bedden waren een beetje hard maar we hebben al met al een prettige vakantie hier gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Het zwembad moeten wij openstellen voor de omwonenden. Het is spijtig dat u dit als storend heeft ervaren. Voor kinderen bieden wij in het hoogseizoen (tot medio augustus) een gratis animatieprogramma aan en dan is er genoeg te doen.

Het is fijn om te horen dat u uw verblijf als prettig heeft ervaren. We stellen uw mening op prijs en nemen de minpunten mee voor in de toekomst. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Team Camping Praha Klanovice

ligging perfect voor stedentrip maar kleine plaats

marian, 12-8-2016

bij mooi weer is grasweide en zwembad overvol met plaatselijke bevolking, sanitair is zeer netjes en wordt goed schoongehouden. gratis warm water. de plekken voor eigen tent/caravan zijn klein, je eigen auto past er niet of nauwlijks op. met grindpaden voor je plek altijd lawaai. officieel is er nachtrust maar er gaat geen hek of slagboom dicht dus geen avondrust. voor een paar dagen een prima camping omdat je met 30 minuten met bus voor de deur in centrum praag bent voor slechts € 2,50 maar langer geen aanrader helaas. Achter de camping mooi groot bos met gemarkeerde paden ideeal als je even wilt trimmen of een wandeling wilt maken

zwembad is ijskoud

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. Omdat wij een kleine stadscamping zijn, kunnen de plaatsen niet zo ruim zijn als op een grote camping in de natuur. Het hek blijft dag en nacht open omdat wij altijd toegankelijk willen zijn voor gasten met een late aankomst. Het is spijtig dat u dit als hinderlijk heeft ervaren. Wij stellen uw mening op prijs en nemen het zeker mee in de toekomst. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op onze camping.

Prima camping!

Fam. van Steensel, 9-8-2016

Kleine, goed verzorgde camping met prima, schoon sanitair. Alles op de camping is goed doordacht en praktisch. Enorm behulpzaam en klantvriendelijk personeel dat meerdere talen spreekt (geen Nederlands).

We hebben hier twee weken doorgebracht (met drie volwassenen) en het is zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons de beste camping tot nu toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Volgend jaar weer

Joke, 7-8-2016

Kleine goedverzorgde camping. Leuk restaurant. Vriendelijke ontvangst. Functioneel zwembad. Water aan de frisse kant. Heerlijk om af te koelen met warm weer. Ligging vlak bij Praag. We zijn maar 5 nachten geweest. Gaan volgend jaar weer maar dan voor een langere periode. Nog een hoop te zien in de omgeving. We vinden Praag een prachtige stad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Camping Praha Klanovice, Owner, 7-9-2016

Bedankt voor jullie verblijf op Camping Praha Klanovice. We stellen uw mening op prijs en waarderen de positieve recensie. We kijken ernaar uit jullie volgend jaar weer op onze camping te mogen ontvangen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Praha Klanovice bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Praha Klanovice in Klanovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Praha Klanovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Praha Klanovice scoort een 7.71 uit 10 op basis van 84 reviews.