Camping El Delfin Verde ****

Camping El Delfin Verde ****
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping El Delfin Verde**** bij :

849 reviews over Camping El Delfin Verde in het Nederlands

Was weer prima, voor de 4e keer hier

JustMy2cents, 22-8-2017

Denk nu eens gewoon na vóórdat je op vakantie gaat! Er wordt hier geklaagd over dingen die je gewoon op voorhand kunt weten, dat is gewoon dom. Zo'n beetje als boven een kroeg gaan wonen en dan gaan klagen over geluidsoverlast...

Er is dit jaar weer enorm veel verbeterd en opgeknapt, er wordt duidelijk hard gewerkt om de camping 'up-to-date' te houden. Dat niet alles in één keer kan mag duidelijk zijn. Wij hebben persoonlijk nog nooit overlast ervaren (op camping gedeelte in kant-en-klare tent) maar ja; dat kan wel gebeuren met zo'n 6.000 gasten in het hoogseizoen. Toch heeft dit ook vaak met je eigen instelling te maken, je kunt je ook overal druk om maken.

Schoonmakers verdienen een dikke pluim, bij het horecapersoneel mag wel wat versterking bij (mensen werken echt hard maar kunnen het gewoon niet bijhouden). Liefst ook een paar mensen die weten wat ze doen: als ik aan al 10 minuten aan de bar sta, oogkontakt heb met het personeel en datzelfde personeel tóch iemand direct helpt die nét aan komt lopen... daar kan ik dus wel pissig over worden! Al met al komt het tekort aan personeel de kwaliteit (ook van het eten) zeker niet ten goede.

Supermarkt is top (personeel: een glimlach kost niets!), bakkerij geweldig! Bewaking (dit heb ik vaker gelezen) zou niet met tienermeisjes moeten flirten! Doe gewoon je werk... En een paar man extra is niet overbodig.

Kortom: er is echt nog wel wat werk aan de winkel, maar over het algemeen hebben wij gewoon weer een goede, gezellige vakantie gehad. En daar gaat het toch om...

Super camping

Fam. Zonneveld, 21-8-2017

Zeer uitgebreide camping van alle gemakken voorzien.

We hebben hier een geweldige tijd gehad.

Er word gedacht aan jong en oud. We vonden het er zeer verzorgd allemaal uitzien. Het personeel is erg vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar.

verbaasd

angel, 21-8-2017

net terug van een super vakantie, 3 weken op een plus plaats met de caravan,voor ons de eerste keer op el delfin verde en ben met stomheid geslagen over de reviews die ik hier allemaal lees, wij staan al ruim 10 jaar op spaanse campings en hadden nu meteen een gevoel van thuis komen, wij hebben dan ook totaal niks meegekregen van alle ellendige dingen die ik hier lees.

je weet natuurlijk dat je naar een levendige en grote camping gaat, dat is een keuze die ons aansprak, en er was dan ook echt een gezellige sfeer en wij hebben dan ook geen enkele reden tot klagen, veel leuke mensen leren kennen en heerlijk genoten op het strand.

als je van te voren je huiswerk doet en een camping kiest die bij je past denk ik dat je veel ellende voorkomt, wij gaan zeker terug! en een dikke 10 voor de animatie!

jammer

esther, 20-8-2017

3e keer geweest. 2018 gaan we ergens anders naar toe. juli 2015: fantastisch! aug.2016: camping overbooked, kennissen 2 nachten op overnachtingsveldje gestaan. Vorig jr merkten we al dat de herrie vd jeugd midden in de nacht ons op brak. Kids die dronken in wasbak liggen, poep overal. Nu ipv piratenbar de basement. Ik hoopte op betere nachtrust. Mr iedere nacht wakker v jeugd schreeuwend op strand. Voorheen bewaking bij strand of op fiets. Nu nooit gezien! Zwembad vies door drap v alle zonnecreme. containers vol met glas/plastic en dieren bij de glamping vernield. boxjes met hard volume. Grote kids die zooi mk in kleine kinderdouches, brand gestoken in de wcrollen, wasbakken worden gesloopt. Jammer: kan hele fijne camping zijn. rekening houden met elkaar is ver te zoeken. De organisatie mbt staanpl is niet goed. Eind juli weer vechten vr plekje: overbooked. Shows, animatie, eten + overige voorz. top! Respect vr schoonmaaksters! uitrusten op vak. lukt hier niet.
Gereisd anders in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Betty Weijenberg, 20-8-2017

Net terug van (ons 3e jaar) El Delfin Verde. Wederom hebben we ons goed vermaakt. Wij zaten in het glamping gedeelte en wij hoorden in de avond zeker de muziek van de animatie maar ons heeft het niet gestoord. Ook hebben wij geen last gehad van de jongeren. Wij vinden dat ook de " ouderen" onder ons zich soms wel eens beter mogen gedragen...als zij de gehele tijd al tegen elkaar lopen schreeuwen mogen wij niet van de jongeren verwachten dat zij ander gedrag vertonen. De camping is erg mooi en wordt steeds verbeterd, het animatieteam is uitmuntend. Wel hopen wij dat de camping eindelijk eens wat aan het grote zwembad gaan vernieuwen en dat de camping nog een beetje redelijk betaalbaar blijft voor de " normale" man. Zowel de eetgelegenheden als de supermarkt zijn kwaliteit/prijs uitstekend. Als de volwassenen onder ons nu eens het goede voorbeeld geven, zoals bijvoorbeeld niet op de dieren beelden klimmen en klauteren blijft de boel ook een beetje heel. Ons 3 "pubers" van 13, 16 en 18 hebben zich uitstekend vermaakt ook in de avond bij de animatie shows maar zijn geen enkele avond met drank op thuis gekomen! Rond half 12/12 uur bij de glamping even napraten en naar bed. Wat ons betreft tot volgend jaar!

Fantastisch!

Maria, 19-8-2017

In 1 woord " geweldige " camping. Wij staan op het moment van schrijven al 2 weken aan de hoofdweg en kunnen ons dan ook niet vinden in het negatieve verhaal van sommige "azijnpissers"!

Natuurlijk kunnen sommige punten verbeterd worden maar is over al niet iets te vinden????. Wat mij betreft mogen de "azijnpissers " weg blijven van deze "geweldige " camping! Ik kom zekers terug!!!°

Rob, 19-8-2017

Een geweldige camping. Waar jong en oud samen komen. Vriendelijk geholpen bij aankomst. Kinderen naar hun zin gehad. Kortom geweldig, ik snap ook niet de problemen die sommige mensen kunnen hebben, ik denk dat ze zelf niet jong zijn geweest.
Gereisd familie in juli 2017

heerlijke vakantie gehad!

Marieke, 18-8-2017

Wij zaten in een bungalow type Barcelona met onze kinderen van 9 en 12 jaar. De bungalows zijn prachtig en van alle luxe voorzien. Het zwembad is heerlijk, geen chloorwater en goed toezicht door meerdere vriendelijke badmeesters. Luchtbedden en dat soort zaken zijn niet toegestaan, evenals een snorkel. Duikbril en flippers mocht dan weer wel. Wat mij betreft zouden er wel wat meer ligbedden mogen komen. Dit geldt overigens ook voor het strand (met parasols). Er is veel keus aan eetgelegenheden en wij hebben geen enkele keer slecht gegeten, vooral Asian Taste is een aanrader. De broodjes bij het zwembad zijn ook heerlijk! Het avondprogramma was niet echt aan ons besteedt ivm het volume. Vooral de kinderdisco bonkt je tegemoet. Als je wat prikkelgevoelig bent, is het niet te doen maar wij zochten gewoon tijdig ons terras op of gingen naar een dorpje in de buurt. Ik kan niet oordelen over het campinggedeelte, maar bij de huisjes hebben we geen last gehad van rumoer verder.

Wij hebben genoten en voor ons is het echt wel voor herhaling vatbaar.

Eenmalig

Wietze, 18-8-2017

Prima camping, alleen wij hadden de pech op het verkeerde straatje te staan. Geen stilte na 00.00 uur. Wel een bedreiging. De beveiliging hele nacht voor de tent gehad (bedankt mannen). Volgende dag vertrokken. Restitutie gekregen van niet gebruikte dagen. Geen ontspannen vakantie, maar el delphin heeft er wel alles aangedaan om het goed op te lossen.
Gereisd familie in juli 2017

WAARSCHUWING !! DEEL 2

Rob, 18-8-2017

Ik reageer hiermee nog even op Angelos, blijkbaar de manager van de camping, die ik nooit te spreken heb gekregen ondanks verschillende verzoeken. Deze persoon maakt mij nu weer voor leugenaar uit, hij heeft mijn review duidelijk niet goed gelezen en ook niet de klachten door zijn personeel vastgelegd(waaraan ik nu hevig twijfel). Na het zoveelste bezoek, heb ik uiteindelijk een financiële compensatie geëist. Op mijn klachten is maar 1 keer gereageerd, door inderdaad 1 avond een extra wacht neer te zetten, die met de jeugd zat mee te roken en met zijn portofoon nog meer lawaai maakte als de aanwezige jeugd. Die maatregel had dus niet veel geholpen. Daar ook melding van gemaakt, waarop ik het antwoord kreeg dat de bewaker een reprimande had gehad. Daarna geen bewaking meer gezien. Op mijn eis van een financiële compensatie ( voor 3 plekken), daar hebben we tenslotte voor betaald maar ook steeds overlast op gehad., kreeg ik de volgende ochtend een telefoontje dat men mij wel een etentje wilde schenken. Hierop heb ik geantwoord dat ik dat als excuus verwachte bovenop mijn financiële compensatie. Deze bagger plekken durven verhuren voor de volle prijs vond ik beneden alle peil. Toen werd gevraagd waar ik aan dacht en heb geantwoord aan 50% van de 3 plekken. De volgende dag kwam(er moest immers eerst overlegd worden) een medewerker van de customer service met het besluit, ik kreeg 20 % van één plek. Heb toen weer medegedeeld dat ik hevig teleurgesteld was, maar moe als ik was geworden van de hele gang van zaken op je vakantie, stemde ik toe MITS ik ook een etentje als excuus erbij zou krijgen voor mijn hele familie. In bijzijn van 4andere campinggasten werd mij dat beloofd. Sterker nog de man riep nog bij het weggaan waar ik dan wilde eten. De volgende ochtend kon ik de voucher ophalen. Maar helaas belofte van deze mensen worden dus niet nagekomen, en wordt er gewoon staal hard beweerd dat dit nooit gezegd is. Dat Angelos nog reageert op mijn eerdere waarschuwing geeft aan dat dit totaal niet goed is gegaan voor zijn gevoel. Wat betreft de sterke drank kan je wel zeggen dat de supermarkt wel de regels hanteert, ik heb 's avonds geen één keer om een ID zien vragen en de bewakers bij de poort lieten de campinggasten gewoon het terrein af gaan met de drank. Stonden trouwens het merendeel van de tijd te flirten met de tienermeisjes, die hun dus lachend in de maling namen. Bij terugkomst werd er wel gecontroleerd op ID en nog eventuele lege of halfvolle drankflessen afgepakt. Had men ook in het begin kunnen doen dus. Angelo mag dit proces als nieuwe eigenaar nog wel eens goed onder de loep nemen. Helaas nogmaals mijn vakantie is volledig geruïneerd, dus mijn WAARSCHUWING blijft van kracht.
    Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Delfin Verde scoort een 7.24 uit 10 op basis van 928 reviews.