Camping El Delfin Verde ****

El Delfin Verde
7,3

867 reviews over Camping El Delfin Verde in het Nederlands

Hier moet je geweest zijn.

Ilse van de Kerkhof, 7-10-2017

El delfin was echt super gezellig, mooie grote familie camping, er is animatie van jong tot oud. Ook zijn er gezellige restaurantjes op de camping, strand is heerlijk, zwembad is ook heerlijk, mist alleen een glijbaan, maar verder helemaal top. In de omgeving is genoeg te beleven, te zien en te doen, echt een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Hele leuke vakantie gehad

Fam. Leemans, 27-9-2017

Hier 2 weken verbleven in een stacaravan van touroperator. Prima stacaravan. Lekker dicht bij het strand. Camping was in deze tijd gezellig druk. Nieuwe deel met Safari tenten erg gaaf. Daar zijn ook wat kleinere zwembaden voor de jongere kindjes. Onze jongens gingen liever daar zwemmen. Personeel vriendelijk. Mooie plaatsjes in de buurt. Wel auto nodig. Pals en peratallada echte aanraders. Diverse supermarkten vlakbij de camping. Lidl zit net voor l estartit. Wij hebben genoten hier.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie

Haarman, 13-9-2017

Mooi, goed gelegen camping, animatie top geregeld en dicht bij strand. Wij zijn in een Bungalow Montgri verbleven, niet schoongemaakt, lagen nog spullen van vorige huurders , inventaris incompleet en apparatuur verouderd/vies en kapot . Bedden waren niet prettig. Er wordt naar ons idee wel meer aandacht besteed aan de nieuwere accomodaties. Personeel heel verschillend, van zeer vriendelijk tot onbeschoft bij bijv. de melding van de incomplete inventaris bij aankomst. Sommigen scheuren wel erg hard met de karretjes. Al met al een fijne vakantie gehad, maken zeker overweging om terug te keren, maar dan wellicht in een andere type bungalow / accomodatie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super mooie camping geworden

Jack, 7-9-2017

Voor de mooiste plekken en bungalows en sta caravans bij El Delvin Verde zelf boeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer via touroperator! Wat een ramp!

Fam Schram, 5-9-2017

Wij zaten in een sta caravan van touroperator (type Esprit)voor 6 personen. Bij aankomst bleek er veel keukengerei te kort te zijn. We hadden bijv. slechts 3 messen. Ook was de plastic wc bril kapot. De keren dat wij bij het huisje van touroperator wilden klagen was er nooit iemand. Op goed geluk kon je de medewerkers aanspreken als ze in het golfkarretje voorbij kwamen. De tekorten zijn wel zsm aangevuld en de bril met hetzelfde inferieure type wc bril gemaakt. 2 dagen later was ie weer stuk :-(. Het ergste is dat de douche vreselijk vies was. Een dikke zwarte schimmel laag in de rand van de deur. Er werd niet goed gereageerd door touroperator. Of wij foto's wilden mailen. Dat deden wij, maar zij wilden alleen telefonisch reageren. Tja dat snappen wij, anders staat eea zwart op wit en kunnen ze niks ontkennen. De medewerkers op de camping krijgen te weinig tijd om alles goed schoon te maken. Resultaat: een schimmelige caravan. De camping is verder leuk voor gezinnen die van drukte houden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Weer een mooie vakantie gehad

Erwin, 4-9-2017

We zijn nu voor 2e jaar geweest. Camping is aan het vernieuwen. Wordt dr mooier op, vooral de nieuwe bungalows en de bar. Terras en bar bij zwembad is vernieuwd en ziet er geweldig uit. Gaan volgend jaar zeker weer.

Heb gehoord dat zwembad voor volgend jaar zomer vernieuwd wordt.

Wij zaten in huisjes Campitel. Deze zijn de oudste op de camping, dat was helaas wel te merken. Heb er met de receptie over gesproken en deze worden ook dit najaar vernieuwd. Dus gaat er nog mooier worden.

Het is een grote camping waar 7 tot 8 duizend man op aanwezig is. Merk je eigenlijk niet eens. Geen drukte bij de bakker, supermarkt is echt alles te krijgen en genoeg kassa's. Voor alle leeftijden genoeg te doen.

Weet niet hoe anderen erbij komen dat sommige mensen voor overlast zorgen. Totaal niets van gemerkt. Er zijn allerlei verschillende soorten mensen, maar dat heb je in elk willekeurig dorp van 8 duizend inwoners ook. Maar er is geen sprake van overlast door wie dan ook. Is ook maar wat je verwachtingen zijn. Een beetje lawaai op een camping is ook wel normaal. Maar dat is wat anders dan het gelijk tot overlast te bestempelen. Mensen leven op een camping veel buiten, en dan hoor je elkaar wat eerder.

Ben na de vakantie ook gebeld door de camping om te vragen hoe we het gevonden hadden en of er nog opmerkingen waren. Vind ik heel keurig.

Al met al een prachtige grote camping met alles wat je nodig hebt. Met veel tevreden bezoekers (heb veel mensen gesproken die hier al 10+ jaren komen).

Totale anarchie

Fam. Arendse, 3-9-2017

Het valt op dat de beoordelingen nogal uiteenlopen. Mensen die een goed cijfer geven vinden dat klagers zich niet goed voorbereid hebben. Dat hebben wij dus wel. Wij wisten vooruit dat dit een grote camping is en dat er altijd een zekere overlast is. Maar is het normaal dat auto's worden ondergespoten met poederblussers? Dat eigendommen beschadigd worden door stomdronken jongeren. Op het stacaravan gedeelte is een gesloten toiletgebouw waar een grote groep jongeren vrijwel iedere avond zuipen, schreeuwen, met stoelen en flessen gooien, etc. Daaronder kinderen van een jaar of 14. Allemaal normaal? Wij zijn op vele grote campings geweest. Overal werd er orde gehouden. Op El Delfin Verde dus niet. Het in grote getallen aanwezige aso-publiek regeert. Voor ons nooit meer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping, maar teveel tokkies

Tokkies verpesten het voor iedereen, 3-9-2017

Camping is echt leuk en ze proberen er echt wat van te maken. Jammer dat alleen de aso's op de camping alles bepalen, herrie maken, dronken rondlopen met jonge kinderen, vroeg stoeltjes op t strand zetten vlakbij zee en vervolgens pas 12 uur aankomen, rookverbod bij zwembad negeren, hun afval niet opruimen bij zwembad/strand etc.

Als de camping hier wat aan doet is t een topcamping, maar ons zie je hier niet meer terug. Wij gaan weer naar de andere grote camping in de buurt waar wel de orde wordt gehandhaafd en waar wel naar het personeel wordt geluisterd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie

Mi, 3-9-2017

Super camping

Alles aanwezig recht aan zee mensen die klagen moeten een rustige camping uit zoeken

Heb totaal geen last gehad van de jeugd

Volgend jaar gaan we voor de 3e keer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

TOP VAKANTIE

Denise, 2-9-2017

Net terug van 3 weken El Delfin Verde en het was echt geweldig! Schitterende camping, super faciliteiten en geweldige animatie! Wij komen zeker weer terug
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Delfin Verde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Delfin Verde scoort een 7.33 uit 10 op basis van 954 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: