Camping Las Dunas ****

Las Dunas

527 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

Fantastische camping

Janne, 17-10-2017

Het is een hele grote maar goede camping het is vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar hygiene is goed en wij hadden en wifi router op de plaats en we hadden dus hele goede wifi super leuk zwembad en met in de winkel producten van de jumbo.

Echt een super camping echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super!!

Annelies, 15-9-2017

Dit jaar voor de 1e keer naar Las Dunas geweest. Geweldig!! Alle pluspunten zijn al genoemd maar wat ons betreft mag er wel wat extra aandacht zijn voor die grote plas water die achter zone F ligt. Pfff regelmatig stankoverlast en veel muggen. Vlonders op het strand zou mooi zijn! Wij hebben 3 weken op Las Dunas gestaan en komen volgend jaar zeker terug!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastische camping

James, 11-9-2017

Super mooie camping en wel één van de beste aan de costa. Komen er al 12 jaar, alleen hoop ik wel dat ze blijven vernieuwen ivm de andere campings. Misschien bij de stacaravan's een kleine zwembad net als bij de buren. Vlonders om naar de zee te lopen en de beachbar vernieuwen?!?

Het was weer Top!

Monique, 10-9-2017

Ruime plaatsen , keurig sanitair , aan zee , mooi zwembad , complete supermarkt , wasserette , restaurant , enz . Gewoon een complete camping , groot ruim maar niet te , 1700 plaatsen en toch rustig , goede bewaking , wij zijn dit jaar voor de 8e keer geweest in 9 jaar , zone L , en volgend jaar weer !!! Moet toegeven wat men schrijft ivm pinbetaling , is niet meer van deze tijd , maar die verhalen van mensen die 20 min lopen naar zee of zwembad , winkel , weet niet hoe ze lopen , maar wij zitten ver weg in zone L en lopen mss 5/6 min , dan denk ik wat maakt het uit , je bent met vakantie , relax , en dan de reacties ivm vieze toiletten , douches , de schoonmakers lopen de hele dag te poetsen , maar als je kleine kinderen zelf naar toilet laat gaan , krijg je dit , en je lege shampoo fles , scheermesje , inlegkruisje , enz laat liggen in de douche vindt ik gewoon maling hebben aan de dames die de hele dag schoonmaken ,weinig respect toon je dan !!!! Ampuriabrava , Rosas , aanrader !
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie campingcamping is erg mooi en schoon

Coby koenen, 5-9-2017

Het fietsen en steppen erg lastig en gevaarlijk,de plekken verschillen ook van grote wij hadden een kleinere plek als onze over buren en je betaald het zelfde erg jammer,maar kommen zeker in 2018 weer.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Las dunas is super.

Hostens, 3-9-2017

Het is een grote verzorgde camping dus de afstanden zijn inderdaad soms groot maar dit weet je als je kiest voor een grote camping. Wij zaten in een ponente bungalow die mooi ruim nieuw en kraaknet was. Het animatieteam is super, de animatoren dansen s avonds tot 23 u 30 met de kindjes tijdens de show. De zee is traag aflopend dus ideaal voor de kindjes. Aan het zwembad gelden inderdaad regels maar hebben ons hieraan niet gestoord. Het zwembad is heel netjes en mooi. Duikbrillen zijn wel toegelaten snorkels niet. Je kan zeker ook wel lekker eten op de camping. De supermarkt is ruim en je kan er alles vinden. In de buurt liggen dorpjes die zeker de moeite. Wij gaan er zeker nog terug want is leuke verzorgde camping
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Blijft goed wel verbeter punten

Chantal, 31-8-2017

Voor de 3e maal bezocht blijft goede camping echter wel wat verbeter punten. Staanplekken in basic minder onderhouden als voorheen erg jammer, zwembad overvol badmeesters blijven erg streng. Strand mooi loopt goed af maar het blijft een ellendd om met buggy op het strand te komen,vlonders naar de zee toe zou echt een uitkomst zijn, animatie kan beter !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Manon, 31-8-2017

We wisten toen we boekten dat we naar een grote camping gingen, maar dan verwacht je ook wel betere faciliteiten. De caravan die we hebben geboekt via touroperator lag op een behoorlijke loopafstand van het zwembad en het strand. Bij het zwembad was het erg druk en de badmeesters waren echt verschrikkelijk dominant aanwezig. Toezicht is prima, maar voor stoeien in het water kreeg je al een waarschuwing. Het restaurant kan wel wat gezelligheid gebruiken en wat bloembakken hier en daar zouden de boel ook wat opleuken. Wel was de animatie goed en het strandfeest was ook erg leuk. De plaatsjes in de omgeving zijn ook zeker de moeite waard, daarnaast zijn de baaitjes bij l'Escala ook echt een aanrader. Al met al een hele leuke vakantie gehad, maar de camping zelf was voor ons eenmalig!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor ons niet nog een keer

Stefanie, 29-8-2017

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op Las dunas.

Een erg grote camping maar dat wisten we van te voren.

Wij miste sfeer op de camping er was geen leuk restaurantje waar je 's avonds lekker buiten kon eten.

Bij het zwembad zijn ze veel te streng en belachelijk dat je niks mag eten en drinken.... je moest echt het hekje uit om op een betonnen bankje te gaan zitten om je colatje te drinken....

Geen parasols bij het zwembad dus erg heet vooral voor kleine kinderen.

De badmeesters fluiten om alles, geen bommetje, geen duikbril op in het zwembad.

Het zwembad was altijd erg vol een mierennest van mensen.

Handdoekje leggen werd ook gedaan heel vervelend......

In de omgeving waren wel wat leuke plaatjes zoals ' L Escala en Rosas.

Disco op het strand was wel erg leuk!

En de Minigolf baan vonden onze kids ook erg leuk, is ook mooi aangelegd. We hebben al met al nog wel een leuke vakantie gehad maar we komen niet meer terug ...

heel erg leuk

Willeke, 29-8-2017

De camping is goed verzorgd, doordat er meerdere drink/eetgelegenheid verdeeld over de camping waren hoefde je niet helemaal naar voren om een drankje of kroketje te halen. Het personeel was overal vriendelijke, de dames van de wasserette zijn echt zeer behulpzaam en vriendelijk. Zo ook de medewerkers van de receptie en het internetwinkeltje. Het geduld van de medewerkers van de kidsclub is in een woord fantastisch. Je durft je kind alleen naar het zwembad te laten gaan doordat de badmeesters zeer alert reageren, je weet in het hoogseizoen is het druk en dus wordt er strenger opgetreden. wij hebben er geen hinder van ondervonden. Wat ik minder vond, is dat men er zelf bij de toiletten er een zooitje van maakten. De dames van de schoonmaakploeg deden wat ze konden om bijna 24 uur per dag de troep van de mensen op te ruimen. met name de HAREN van de dames die op de douche put achterbleven. Blijkbaar doet men dit thuis ook. Wij komen zeker terug en hebben een heerlijke vakantie gehad met ons gezin.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Dunas scoort een 8.01 uit 10 op basis van 575 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: