Camping Las Dunas ****

Camping Las Dunas ****

512 reviews over Camping Las Dunas in het Nederlands

Plek ik leuk, zwembad was een domper

Sassen, 17-8-2017

Leuke spot aan de Costa. Zwembad an sich is keurig maar het personeel neemt hun taak qua regelgeving uitermate autoritair, allerminst vriendelijk jegens iedereen. Sancties zijn buiten proportioneel.

Geen welkom en warm gevoel qua gastvrijheid die wij altijd hebben gehad in Spanje.

Blijven twijfelen

Ligthart, 16-8-2017

Het is een uitmuntende camping met mooi sanitair ,zwembad ,plaza ,supermarkt, wasseroj en vriendelijke receptie,plaatsen van te voren te boeken en dit jaar echt een superplek met veel schaduw op kruipafstand van strand,

Het enige nadeel van deze camping zijn de bezoekers, heel veel ordinair volk wat de hele dag lil kleine op heeft staan op de draagbare box, in het splinternieuwe wc gebouw al weer een wc gesloopt en best veel lawaai weer tot laat.

Langs de weg een bord met een Ot en Sien achtig plaatje maar het is eerder Barbie en Micheal achtig. Nu vijf keer geweest in zes jaar en de plaatsen en het strand op kruipafstand gaven nog iedere keer de doorslag maar de twijfel blijft.

Gereisd familie in juli 2017

Niets voor iemand die het Spaanse gevoel zoekt

Wieland, 15-8-2017

Dit is echt massa productie en 80% Nederlanders. Even gezellig een dorpje inlopen kan niet 5 km naar links of naar rechts.

Natuurlijk prima voor de kids tm 12 jaar twee keer per dag animatie. Tussen 12 en 16 mag je hopen dat ze een leeftijdgenoot treffen. De plaatjes op de site mbt staanplaatsen zijn zeer beperkt en voor de rest zijn het voetbalvelden met staanplaatsen zonder schaduw! Dus de schaduwdoeken vinden gretig aftrek in de winkel. De winkel ligt overigens vol met Jumbo producten uiteraard 3x zo duur als hier. Dus ga je enkel voor de zon en strand met harde wind en het idee dat je op Duinrell zit dan is dit prima.

Misten de sfeer

Inge, 14-8-2017

Camping las dunas ligt in een mooie omgeving met leuke baaitjes en stadjes te bezoeken. Strand is heerlijk.

Camping zeer groot met hutje mutje gevoel. Sanitair prima onderhouden, erg schoon en altijd wc papier geen wachtrijen. Zwembad heerlijk maar hoewel we streng niet erg vinden, was het wel irritant dat je bv elke keer als je t zwembad in wilde onder de douche gestuurd werd en de kinderen enkel als een potloodje in t water mogen springen. Eten en drinken mag niet in t zwembad. Ernaast zit de kantine zoals ik m noem. Jammer dat er op de camping nergens een bankje of iets dergelijks te vinden is waar je even op elkaar kunt wachten of iets kunt eten.

S avonds shows met kantine goed vol, onder felle lampen en met bediening.

Prima verzorgde camping maar vooral de sfeer ontbrak en t idee dat men gastvrijis en het je goed naar de zin wilt maken

Goed verzorgde camping

Jeroen, 13-8-2017

Op de camping hadden wij de plaats L2933. Een ruime plaats met voldoende plek voor caravan, voortent, luifel en auto. De plaats is tevens voorzien van een eigen wateraansluiting en afvoer. Enige minpunt is weinig schaduw vanwege de erg jonge beplanting. Vanaf deze plek is het wel een stukje lopen naar het zwembad, de campingwinkel en de receptie.

Op het terrein zijn er een aantal grote, goed verzorgde toiletgebouwen. Voldoende douches en nooit hoeven wachten. Het afwaswater was in sommige gevallen niet voldoende warm, maar dit ligt waarschijnlijk aan onjuiste afstelling van de kranen. Boven de wasbakken waren afdruiprekken aanwezig; erg handig!

Bij het zwembad lopen veel badmeesters (ca. 10) rond. Zij worden door menigeen als streng ervaren omdat er bijvoorbeeld geen luchtbedden mogen, er niet geduwd en getrokken mag worden, etc. Echter, door het strikt hanteren van de regels is het voor iedereen altijd duidelijk een geen ruimte voor discussie.

De camping is voorzien van een wasservice; dus geen gedoe met schone was die naast of op een machine wordt 'gedumpt'.

Twee minpunten op de camping zijn: het is niet mogelijk om met credit card en/of PIN te betalen en er is op de camping soms een enorme prutlucht te ruiken; afhankelijk van de windrichting.

Gereisd familie in juli 2017

Wij hebben een goede vakantie gehad

E, 13-8-2017

De camping is vrij groot, maar ik denk dat je nooit verder dan 10 minuten moet lopen naar het zwembad / winkel / strand. Wij hadden een huurtent en deze was prima, we hebben niet echt iets gemist. Wel vonden wij dat deze op het minst mooie gedeelte van de camping stonden (slecht onderhouden groen tussen de plaatsen)

De supermarkt is erg compleet, zelfs artikelen van JUMBO, en niet overdreven duur.De take-away zowel bij het strand als bij het zwembad is ok, niet zo heel veel keus vonden wij. Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder zijn ze de hele dag aan het poetsen in de toiletgebouwen en buiten wordt regelmatig geveegd. De toiletten en douches zijn goed onderhouden en schoon, tenminste als de gasten zelf na hun toilet/douche bezoek de boel een beetje netjes achter laten.

De badmeesters zijn ons 100% meegevallen na wat we hier hadden gelezen! Als ze fluiten is het terecht en voor banden, luchtbedjes en gooien met ballen is het gewoon te druk in het zwembad, dus ik snap wel dat het niet mag ( maar ik snap ook dat het jammer is voor vooral de kids ) Wel is het idd jammer dat er bedjes "gereserveerd" worden. Wij hadden iedere dag wel een paar bedjes tot onze beschikking, maar die moet je dan wel her en der bij elkaar sprokkelen.

Het strand is ook erg mooi en de zee wordt niet snel dieper.

Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig, maar met geluidsoverlast in de nacht

jan, 12-8-2017

Hele mooie ligging, geweldig strand en mooie camping met veel voorzieningen. Veel te doen en beleven op de camping en in de omgeving. Zeer levendige camping tot een uur of 0.00. Wat wij echt storend hebben gevonden is dat wij nagenoeg elke nacht tussen 04.00 en 06.00 wakker zijn geworden door jeugd wat uit de direct naastgelegen discotheek Fata Morgana (toegang 16+) kwam. Deze overlast heb je waarschijnlijk vooral in zone B want dat ligt vlakbij en naast de openbare ingang naar het strand waar veel jongelui na sluitingstijd van de disco langsloopt op om het strand door te feesten. Wij hebben een vouwwagen dus geen demping van geluid, waarschijnlijk in caravan wat minder last van.

Het afhaaleten is van matige kwaliteit. De supermarkt is zeer uitgebreid en niet duur. Gezien de prijs voor zone B (comfort plus) icm onze ervaren overlast vrij dure camping. Zwembad zeer fraai, maar heel erg vol in hoogseizoen. Wel strak toezicht door 10 ' bay-watchers' in het zwembad.

Gereisd familie in augustus 2017

Super gelegen, (te) grote familie camping

Timmers, 9-8-2017

Dik pluspunt is het prachtige strand, waar je van uit de camping zo op kan lopen. Heerlijke zee, en op het strand zelf en vlakbij kan je wat drinken, eten, of ijsje halen.

Het zwembad en de glijbanen lijken op de website veel groter dan in het echt. Toen wij er waren was het zo ontzettend druk en vol dat ook wij slechts eenmaal een bedje hebben kunnen bemachtigen. Als je niet mee doet met handdoekje leggen in de ochtend grijp je dus mis. Badmeesters zijn streng maar moet ook eigenlijk wel als het zo druk is.

Bijna iedereen crost er rond op (elektrische) steps, fietsjes of hooverboards. Wat af en toe wel tot gevaarlijke situaties leidt vanwege alle voetgangers en auto's die af en aan rijden. Eten op de camping is prima, niet geweldig maar ruime porties en pizza's worden vers gebakken. Gezellig uit eten kan je beter doen in de omliggende dorpjes of even met de auto naar Rosés. Kortom wij hebben er, eenmalig, met onze vouwwagen een prima vakantie gehad. Maar volgend jaar niet weer.

Gereisd familie in augustus 2017

Wat een schitterende, schone, verzorgde camping!

Marielle, 7-8-2017

Dit is echt een schitterende, goed onderhouden, verzorgde en schone camping.

De camping is groot, maar daar heb je weinig last van. Wij verbleven echt op ons eigen stukje. De camping ligt aan een schitterend zandstrand. Binnen 30 seconden stonden we op het strand en het zwembad lag op 200 meter. echt ideaal. Schitterende staanplaatsen, met mooi gras, wat na elke gast weer goed onderhouden wordt. gesproeid, gemaaid, etc.

Het sanitair is op elk moment van de dag schoon en de schoonmaaksters zijn ook altijd bezig. bij de supermarkt is echt alles te verkrijgen tegen normale prijzen. na 23 uur savonds kan je nog maar door 1 in-/uitgang naar en van het strand. dit zorgt ervoor dat er geen ongewilde gasten het terrein op komen.

Het zwembad is schitterend. uiteraard niet voldoende ligbedden, zoals bij allerlei accomodaties in de vakantielanden. Het is toch te warm om daar te liggen en dus zaten we meestal in de bubbelbaden. er wordt veel georganiseerd voor kinderen. toernooien, e.d.

1e en laatste keer

Fw, 7-8-2017

Pluspunt: aan het strand!

Minpunten: Erg massaal, zwembad altijd overvol, ongezellig, animatie verschrikkelijk, personeel bij de supermarkt staat meer te gapen dan dt ze gewoon gedag zeggen. Druk met stepjes en fietsjes die overal doorheen crossen. Wij hadden de bungalows Ponent Centro. Als je houdt van animatie op je terras dan is het een aanrader. Van 20.00 Tot 23.30 animatie, half uur rust, dan komen de gasten voor de disco fata, die 100 meter verder ligt. Overlast daarvan is niet zo heel erg, maar het gedreun in de nacht merk je wel. Tot 10 uur hoor je de krekels, daarna begint het geschreeuw en de fluitjes in het zwembad.

Inrichting bungalow is erg mooi, echter 6 vorken/messen/lepels, inniemini snijplankje en broodmandje, ijsblokjesmaker stelt niets voor een de tv die zo mooi afgebeeld staat moet je huren. Eten hebben we niet eens geprobeerd, muv de afhaalpizza wat volgens de kinderen soort plat brood was. Voor de tieners 10-16 is er weinig te beleven qua animatie. Kortom: strand was heerlijk, de Spaanse zon ook, meiden bij de receptie waren heel vriendelijk maar met gieren banden naar huis

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Las Dunas**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Dunas in Sant Pere Pescador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Las Dunas scoort een 8.02 uit 10 op basis van 560 reviews.