Camping Sanguli ****

372 reviews over Camping Sanguli in het Nederlands

Nooit Meer!

Jordy, 18-9-2017

- Zwembadwater ijs koud

- op de waterglijbanen lijkt het wel een trainings kamp, je moet in rijen staan en de kinderen mogen verder niet bewegen tot ze aan de buurt zijn, 1 schijnbeweging en je mag niet niet op de glijbanen die dag

- s'avond na 00.00u mag je niet meer buiten zitten , althans dat mag dan nog net wel maar je mag niet praten of bewegen want anders worden de buren wakker!?!?

- bij het zwembad is het streng verboden om je parasol te verplaatsen, als de kleine kinderen onder de parasol slapen, belet dat ze niet om in de kokende zon de parasol te verzetten zodat je kinderen in hun middag slaap vol in de zon door moeten zetten.

- bij aankomst mag je pas 16.00 je huisje in, na een lange rit met veel files is dit ook drama. Rond hangen met twee kleine na een rit van 16uur is 1 drama.

- kort samengevat wij gaan nooit meer terug

Nooit meer!

Eline, 18-9-2017

Aan de uitstraling van het park is niks mis alleen met het beleid wel. De medewerkers van het park zijn allesbehalve vriendelijk! Ze werken hier met een avondklok, je mag na 12 uur geen geluid meer te maken. Dus met andere woorden om 12 uur moet je in bed liggen anders wordt je van het park afgegooid. Dus voor ons komt er zeker geen tweede keer meer.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Von oven, 18-9-2017

Wat begon als een super vakantie.. goede eerste indruk mooi park.. veel zwembaden..(die wel echt mega koud zijn..!! Dat zelfs de kindjes er niet in willen!) werd later in de vakantie steeds minder positief.. er is weinig animatie.. kinderdisco stelt niet veel voor.. en daarnaast is het niet toegestaan naar 00.00 uur op het resort (Afrika gedeelte) buiten op je veranda te zitten en gezellig na te praten.. ondanks dat je zelf ook kindjes hebt slapen en dus rust doet mag je niet meer praten.. erg jammer want daarvoor gaan wij op vakantie om lekker buiten te leven! Wij gaan hier nooit meer naar toe! De receptie gaf trouwens ook aan dat er veel mensen van het resort worden verwijderd per jaar!

Nooit naar toe gaan!

Raquel, 18-9-2017

Mooi resort.. veel glijbanen.. goede huisjes.. maar serieus echt een strafkamp.. we hebben 2 huisjes met 4 jongen kindjes.. na 00.00 uur wil je als ouder toch even lekker buiten zitten een kaartspelletje doen ofzo?? Nou dat kan echt niet!! Je mag niet praten en lopen op de vlonders het moet muisstil zijn.. hier ga je niet voor op vakantie.. !!! Nooit meer dat wij hier terug komen!

Nooit meer

Mario, 12-9-2017

Camping Sanguli is een prachtige camping. We zijn hier eerder geweest in de meivakantie. toen was het een veel gemoedelijkere sfeer dan in het zomer seizoen.

In de zomervakantie hebben we gemerkt dat niemand rekening met elkaar houdt. Het lijkt of er niemand te voet over de camping kan lopen. Je wordt aan alle kanten voorbij gereden door elektrische voertuigen, van skelters, scootmobielen, stepjes etc etc. Daarnaast is er géén plek waar je rustig kan vertoeven. De muziek staat overal keihard aan. Bij de kampeerplekken, in de doucheruimte, echt overal. De één zet zijn muziek nog harder dan de andere. Controle door de camping is hier niet op.

De camping is veel te groot geworden waardoor er geen controle meer over is. Behalve in de zwembaden. Daar is wel goede controle.

Kortom niet een camping om tot rust te komen. De score is positief puur voor de faciliteiten van de camping. niet voor het verblijf

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping, maar wat een blaffende honden

Badmen, 8-9-2017

De camping is echt mooi aangelegd. Prachtige zwembaden. Alles eigenlijk goed, maar ik word gek van al die blaffende honden. Binnen een straal van 50 meter rondom ons plekje zijn er 10 honden.

Er staat een spaans gezin dat de hond 's avonds onder de luifel alleen laat en zelf weggaat. Die hond jankt tot ze weer terug zijn. Ze zijn er door de camping op aangesproken maar gaan daar gewoon mee door.

Die honden zijn voor mij een reden om hier niet meer terug te komen

Gereisd met partner in september 2017

super mooie camping met vriendelijk personeel.

mt, 4-9-2017

zonnebrand en handdoeken niet vergeten!geweldigen mooie zwembaden.voor jong en oud.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schitterend camping Vlak aan het strand

Ria, 3-9-2017

In het voor en naseinsoen zijn de prijzen goed

Maar kom je hier in het hoogseizoen betaal je de hoofd prijs

Moet er wel bij vermelden er is inzettend veel te doen 4 zwembaden 1 honden zwembad

Leuk animatieteam in het hoogseizoen

Zeker voor de kinderen word er heel veel gedaan.

Gereisd met partner in september 2017

Voor de laatste keer op sanguli

Sas, 25-8-2017

Na vele jaren besloten niet meer terug te gaan naar sanguli. Het africa park is werkelijk prachtig en groot maar daardoor klapt sanguli qua gasten nog meer uit zn voegen. Ik heb me groen en geel geërgerd aan de jongelui die op scootmobiels rond racen over de camping, schandalig dat dat word toegestaan!!

Sangulli trekt een bepaald slag volk aan waar je mee om kunt gaan of juist niet. Ik heb nooit moeite gehad met de tattoos, nep tieten en een hoop bling bling wat er rond loopt maar de sfeer dit jaar was alles behalve gemoedelijk met zelfs 2 vechtpartijen om t af te maken. Altijd prima naar mn zin gehad maar wat mij betreft heeft sanguli qua sfeer zn beste tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grote, drukke camping met veel faciliteiten.

Simone, 24-8-2017

De camping is groot maar er zijn wel meerdere zwembaden waardoor het minder massaal lijkt. Je moet in de ochtend vroeg naar het zwembad om je handdoek neer te leggen Anders heb je geen plek. Je mag alleen niks in het zwembad. Geen balletje, luchtbed. Ze zijn erg streng. Veel Nederlanders dus voor de kids makkelijk vrienden maken. Vriendelijke mensen bij receptie. Fietsen kun je beter buiten de camping huren. Als je van de camping afgaat aan de strandkant dan 500 meter naar rechts. Prima service. Bij het sportgedeelte veel activiteiten. We hebben een goede vakantie gehad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sanguli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sanguli in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sanguli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sanguli scoort een 7.8 uit 10 op basis van 396 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: