Beoordelingen Camping Cypsela*****

205 beoordelingen
Beoordelingen Camping Cypsela*****
Calle Rodors 7, E-17256, Platja de Pals / Playa de Pals
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cypsela***** in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cypsela***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Cypsela scoort een 8,0 uit 10, op basis van 205 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cypsela***** in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cypsela*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Cypsela***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Camping Cypsela***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping Cypsela***** met andere accommodaties in Platja de Pals / Playa de Pals.
Even geduld a.u.b.

7,2
8,3
7,7
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Normaal nooit een 2e keer naar camping...nu wel!"vertalen
Monique Moonen
8,0

22-08-2014 Super mooie en veilige camping! 24/7 wordt deze camping bewaakt. Zwembad is ook erg schoon...ook het water! Leuke glijbanen! Sanitair wordt heel vaak schoongemaakt, zelf 's nachts! Sanitair oogt wat ouder, maar is heel schoon. De was wordt voor je gedaan en kun je gewoon gaan ophalen tussen een bepaald tijdstip. Badmeesters in het zwembad letten goed op. Veel schaduw aan zwembad door grote parasols met zandgedeelte. Campingwinkel groot genoeg en goedkoop. Buiten de camping ook winkels die t.o.v. Ned heel goedkoop zijn. Leuke omgeving. Strandbus ook super. Wij gaan niet snel voor een 2e keer naar een camping, maar deze denk ik wel! Staanplaatsen zijn wel heel verschillend!!! Huisjes en chalets ook heel verschillend.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping, prachting, voor herhaling vatbaar!!"vertalen
J_Savelkouls
9,0

15-08-2014 Het is een grote camping, zwembad zit er mooi uit, sanitair werd veel schoongemaakt, tuinmannen waren actief. De kids hebben zich goed vermaakt in het zwembad en op het sportveld. De campingwinkel was compleet tegen goede prijzen. Leuke uitstapjes naar Estartit, vele baaien bezocht, 'kippenschuur; Pals en natuurlijk Barcelon. Met de auto naar Barcelone geweest, deze geparkeerd bij Camp Nou en de rest met de metro. Mountainbike kan je ook goed gebruiken in deze omgeving. Gaat super goed. Voor de eerste keer in Spanje geweest, na vele jaren Frankrijk en 2 jaar Italie (Gardameer), maar het is zeker voor een herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Zoals vanouds"vertalen
monique
9,0

11-08-2014 Vroeger altijd met mijn ouders naar deze camping geweest, nu met mijn gezin bezocht. Het is en blijft een top camping die nog steeds dezelfde luxe kwaliteit heeft . Schoon santitair: dit wordt dag en nacht gepoetst, goede en warme douches, warm water om mee af te wassen. We hadden een plus plaats, deze lage onder de dennenbomen en was groot genoeg voor een caravan met voortent en luifel en met daarvoor nog een tentje. Zwembad lekker van temperatuur en voldoende badmeesters, in het hoogseizoen zijn de meeste bedjes bezet maar er is voldoende plek op het gras om te gaan liggen. Iedere avond was er iets te doen op de camping maar ook in de omgeving is meer dan genoeg te zien en te doen. Al met al blijft deze camping een aanrader!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super onderhouden levendige camping!"vertalen
fam-vos
10,0

24-07-2014 Wij zaten 2 weken in Juli in een Colors Mobile Home direct bij de camping geboekt. Nieuwe accommodatie met airco en tv (bvn)in zeer mooi aangelegde tuintjes. Leuke camping met een goede mix tussen camping plekken en stacaravas/ huisjes. Het is een levendige camping met veel te doen. Wij waren met jonge kinderen die zich prima hebben vermaakt maar er waren ook veel oudere kinderen 14-22 jaar schat ik en die leken zich ook prima te vermaken. Veel sportmogelijkheden (gratis) en tegen heel redelijke prijs midgetgolf 3,- en bowling 5,- pp. Op de camping zitten veel Engelsen(gezinnen), Belgen, Spanjeaarden en Nederlanders. Wij hebben geen overlast ondervonden. Er is ook erg veel bewaking zowel overdag als 's nachts komt niemand die er niets te zoeken heeft het terrein op.
De omgeving is prachtig en er is veel te doen/ bekijken. Mooie baaitjes (aiguablava/ Sa Riera, mooie dorpjes Begur/ Pals, strand en kasteeltjes Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

"Zeer goede camping"vertalen
Petra
9,0

15-07-2014 We zijn in 8 jaar tijd 4 of 5 keer hier geweest. Altijd een grote caravan maar in (2014) in een mediterrani. Is het huisje dichtbij het zwembad helaas is dit ons erg tegen gevallen. De ruimte is erg klein en verkeert in oude staat. Vloeren kraken heeft 1 klein bankje voor 5 personen ? TV ->
1 Nederlands talige zender de BVN.
Advies kies een caravan is ruimer, betere inrichting,buiten terras is overdekt (waterdichte luifel). Het park zelf is goed, schoon, personeel vriendelijk, veel vermaak mogelijkheden voor alle kinderen in alle leeftijd categorieën, groot zwembad (personeel is iets te streng) Stoeien mag niet. Kortom personeel is alert. De camping winkel is erg groot en goed kwa prijs. De bakkerij ernaast heeft dagelijks vers brood.

"Zeer verzorgde camping,vriendelijk,Super!!!"vertalen
roland_huygens
8,0

21-07-2014 Mooie omgeving met leuke dorpjes,geen massa toerisme en vriendelijke ontvangst,rustige camping met mooi zwembad en springplank,niet te streng,superleuk voor de kids!!!
Wij komen zeker terug!!!

met een groep, 2013
"Perfecte camping en ligging voor kinderen"vertalen
Melle
9,0

18-09-2013 Goeie ligging vlakbij veel leuke plaatsen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
bianca
6,0
8,0

18-09-2013 Voor het eerst op deze camping geweest eind augustus.
hele grote camping,schoon goed sanitair.
jammer dat de camping half september al dicht gaat want nu was het heel leeg op de camping.
wel alles lekker dicht in de buurt om leuke uitstapjes te maken.
wij hebben een leuke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een relaxte en gezellige camping"vertalen
ilovesintmaarten
9,0

17-09-2013 Het is een schone en een mooi gelegen camping tussen de hoge bomen en groene planten. De omgeving is rustig en ontzettend kindvriendelijk. Wij hebben een mobile home gehuurd en dit was een mooie en ruime caravan met alle benodigdheden die je nodig hebt.
Er zijn meerdere eetgelegenheden op deze camping, maar deze hebben wij niet bezocht. Wij hebben in Pals en omgeving heerlijk en voor weinig gegeten. De supermarkt op de camping is goed en betaalbaar en als je meer nodig had waren er genoeg supermarkten in de nabije omgeving. Heerlijk waren de verse broodjes en stokbroden die de gehele dag gebakken werden.
De animatie was oke, maar wij hebben gekozen om elders ons vertier te zoeken, maar dit is persoonlijk. De animatie en optredens in de avonden die we gezien hebben waren over het algemeen gezellig en leuk.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie, goed verzorgde, camping!"vertalen
Karen
6,0
7,0

23-07-2013 Net terug van twee heerlijke weken op deze camping. Wij verbleven in een nieuwe stacaravan direct naast de speeltuin, ideaal met kleine kinderen (3 en 5). Camping is groot, maar dat heb je niet echt in de gaten. Behalve dat het zwembad steeds voller werd. Mooi zwembad, fijn peuterbad van 60 cm diep. Nieuwe waterglijbaan, ook geschikt voor jongere kinderen. Goed gesorteerde campingwinkel, niet duur. Leuke minidisco om de dag, begint echter pas om 21.00 uur. Mascotte Cypsy erg populair bij onze kinderen. Vaak entertainment in de avond, eindigt rond middernacht. Bewaking op terrein goed zichtbaar. Speeltuin met groot springkussen, diverse schommels etc. Handdoeken en linnengoed goed verzorgd en voldoende. Ontvangst bij receptie prima, verblijf bij aankomst moeten betalen (geen borg). In omgeving prachtige kleine baaitjes en leuke plaatsen om te bezoeken. Veel kiezelstrandjes. Veel schaduwrijke plaatsen op camping. Nadeel, veel mieren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?