Beoordelingen Camping Cypsela*****

202 beoordelingen
Beoordelingen Camping Cypsela*****
Calle Rodors 7, E-17256, Platja de Pals / Playa de Pals
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cypsela***** in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cypsela***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Cypsela scoort een 7,9 uit 10, op basis van 202 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cypsela***** in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cypsela*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Cypsela***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Camping Cypsela***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping Cypsela***** met andere accommodaties in Platja de Pals / Playa de Pals.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,2
8,8
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Super onderhouden levendige camping!"vertalen
fam-vos
10,0

24-07-2014 Wij zaten 2 weken in Juli in een Colors Mobile Home direct bij de camping geboekt. Nieuwe accommodatie met airco en tv (bvn)in zeer mooi aangelegde tuintjes. Leuke camping met een goede mix tussen camping plekken en stacaravas/ huisjes. Het is een levendige camping met veel te doen. Wij waren met jonge kinderen die zich prima hebben vermaakt maar er waren ook veel oudere kinderen 14-22 jaar schat ik en die leken zich ook prima te vermaken. Veel sportmogelijkheden (gratis) en tegen heel redelijke prijs midgetgolf 3,- en bowling 5,- pp. Op de camping zitten veel Engelsen(gezinnen), Belgen, Spanjeaarden en Nederlanders. Wij hebben geen overlast ondervonden. Er is ook erg veel bewaking zowel overdag als 's nachts komt niemand die er niets te zoeken heeft het terrein op.
De omgeving is prachtig en er is veel te doen/ bekijken. Mooie baaitjes (aiguablava/ Sa Riera, mooie dorpjes Begur/ Pals, strand en kasteeltjes Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer goede camping"vertalen
Petra
9,0

15-07-2014 We zijn in 8 jaar tijd 4 of 5 keer hier geweest. Altijd een grote caravan maar in (2014) in een mediterrani. Is het huisje dichtbij het zwembad helaas is dit ons erg tegen gevallen. De ruimte is erg klein en verkeert in oude staat. Vloeren kraken heeft 1 klein bankje voor 5 personen ? TV ->
1 Nederlands talige zender de BVN.
Advies kies een caravan is ruimer, betere inrichting,buiten terras is overdekt (waterdichte luifel). Het park zelf is goed, schoon, personeel vriendelijk, veel vermaak mogelijkheden voor alle kinderen in alle leeftijd categorieën, groot zwembad (personeel is iets te streng) Stoeien mag niet. Kortom personeel is alert. De camping winkel is erg groot en goed kwa prijs. De bakkerij ernaast heeft dagelijks vers brood.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer verzorgde camping,vriendelijk,Super!!!"vertalen
roland_huygens
8,0

21-07-2014 Mooie omgeving met leuke dorpjes,geen massa toerisme en vriendelijke ontvangst,rustige camping met mooi zwembad en springplank,niet te streng,superleuk voor de kids!!!
Wij komen zeker terug!!!

met een groep, 2013
"Perfecte camping en ligging voor kinderen"vertalen
Melle
9,0

18-09-2013 Goeie ligging vlakbij veel leuke plaatsen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
bianca
6,0
8,0

18-09-2013 Voor het eerst op deze camping geweest eind augustus.
hele grote camping,schoon goed sanitair.
jammer dat de camping half september al dicht gaat want nu was het heel leeg op de camping.
wel alles lekker dicht in de buurt om leuke uitstapjes te maken.
wij hebben een leuke vakantie gehad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Een relaxte en gezellige camping"vertalen
ilovesintmaarten
9,0

17-09-2013 Het is een schone en een mooi gelegen camping tussen de hoge bomen en groene planten. De omgeving is rustig en ontzettend kindvriendelijk. Wij hebben een mobile home gehuurd en dit was een mooie en ruime caravan met alle benodigdheden die je nodig hebt.
Er zijn meerdere eetgelegenheden op deze camping, maar deze hebben wij niet bezocht. Wij hebben in Pals en omgeving heerlijk en voor weinig gegeten. De supermarkt op de camping is goed en betaalbaar en als je meer nodig had waren er genoeg supermarkten in de nabije omgeving. Heerlijk waren de verse broodjes en stokbroden die de gehele dag gebakken werden.
De animatie was oke, maar wij hebben gekozen om elders ons vertier te zoeken, maar dit is persoonlijk. De animatie en optredens in de avonden die we gezien hebben waren over het algemeen gezellig en leuk.

"Mooie, goed verzorgde, camping!"vertalen
Karen
6,0
7,0

23-07-2013 Net terug van twee heerlijke weken op deze camping. Wij verbleven in een nieuwe stacaravan direct naast de speeltuin, ideaal met kleine kinderen (3 en 5). Camping is groot, maar dat heb je niet echt in de gaten. Behalve dat het zwembad steeds voller werd. Mooi zwembad, fijn peuterbad van 60 cm diep. Nieuwe waterglijbaan, ook geschikt voor jongere kinderen. Goed gesorteerde campingwinkel, niet duur. Leuke minidisco om de dag, begint echter pas om 21.00 uur. Mascotte Cypsy erg populair bij onze kinderen. Vaak entertainment in de avond, eindigt rond middernacht. Bewaking op terrein goed zichtbaar. Speeltuin met groot springkussen, diverse schommels etc. Handdoeken en linnengoed goed verzorgd en voldoende. Ontvangst bij receptie prima, verblijf bij aankomst moeten betalen (geen borg). In omgeving prachtige kleine baaitjes en leuke plaatsen om te bezoeken. Veel kiezelstrandjes. Veel schaduwrijke plaatsen op camping. Nadeel, veel mieren.

"Fantastisch!"vertalen
Danielle Hop
10,0

09-09-2013 Wij komen elkaar jaar weer terug!
Sanitair is top, beveiliging altijd aanwezig, mooie ruime schaduwplaatsen.

"Prima camping!"vertalen
Alain
9,0

06-08-2013 Mooi gelegen, vlakbij het strand en leuke 'tripjes' vanaf de camping te ondernemen. Een klimbos om de hoek, gezellige marktjes, dagje Barcelona of snorkelen in zee. Staanplaatsen zijn ruim en bieden voldoende schaduw. Camping is groot, maar dit merk je niet als je er staat. Sanitairgebouwen zijn ruim bemeten en meer dan voldoende voor het aantal campinggasten. Sanitair wordt perfect en continu schoongemaakt. Dit in tegenstelling tot eerdere ervaringen op deze site. Sanitair is hier en daar wel aan vervanging toe. Supermarkt op camping is uitgebreid en voor de prijs hoef je niet elders te gaan winkelen. De Spar vlakbij is duurder.
Zwembad is mooi, groot en voorzien van voldoende ligbedden. Ook in een drukkere week is er vaak wel een bedje te vinden. Personeel op de camping is aardig en behulpzaam.

met partner, Juli 2013
"Mooie camping in bos"vertalen
gerrie
8,0

06-08-2013 mooi verzorgde camping vlak bij Pals. Je kunt met de bus vanaf de camping naar zee (gratis). Animatie is `s avonds erg goed. De ene keer voor de kids de andere keer voor de ouders. Sanitair is goed. Ligt in een bos, dus erge overlast van hars op je auto of caravan. Voor je dat er af hebt !! Nadeel is dat je vooraf alles moet betalen en niks terugkrijgt als je eerder wilt vertrekken, ook niet als er een noodgeval is.'Zwembad is prachtig. Winkel is ruim voldoende en het brood wordt er de hele dag vers gebakken. Wij stonden in vak D en daar staat op de nogal kleine plekken altijd wel een boom in de weg. Verder prima camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?