Camping Playa Montroig *****

Playa Montroig
8,2

264 reviews over Camping Playa Montroig in het Nederlands

Prachtige en zeer schone camping

Suzanne, 5-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! We hadden een premium deluxe plek, en dit was zijn geld zeker waard! Gelegen aan zee, rustig & je hoort de treinrails(die over de camping loopt) nauwlijks.

Je ben snel bij de bakker(die heerlijke broodjes verkoopt, en zeer netjes) winkels, zwembad etc.

Zwembad word elke avond goed gereinigd, we zijn er dagelijks geweest en het zwembad zag er altijd schoon uit.

Sanitair in 1 woord: wauw!! Super netjes (schoonmaaksters zijn de hele dag in de weer) en het is allemaal erg mooi & schoon.

Er word veel georganiseerd op de camping voor jong & oud en veel sportactiviteiten.

Strand: Het zandstrand is niet heel groot (zoals ik steeds comentaar lees) maar is echt groot genoeg! En ook schoon, heerlijk vertoeven daar!

Zelfs het blad op je staplek word voor je weg gehaald, de camping is echt wen 5sterrencamping

Tip: neem een autohoes mee, word erg vies van stof en zand daar. & bij Friends (op het strand) kun je heerlijk eten!! :-)

Gereisd met partner in augustus 2017

Super onvriendelijke receptie

Jolanda, 3-9-2017

Bij aankomst op de camping moesten wij 330 euro bijbetalen wij hadden zonder wij het wisten korting gekregen.

Mijn dochter was 2 weken eerder aangekomen met de auto en vouwwagen, en vloog 5 dagen na onze aankomst naar huis en wij bleven nog 2 weken en namen dan alles terug mee naar huis.

De bijbetaling was omdat mijn dochter als hoofd boeker was en die naar huis ging.

Een beetje apart omdat de zelfde naam auto en vouwwagen daar bleven.

Maar het ergste was nog de agressie waarmee we te woord werden gestaan.

Totaal geen begrip klantvriendelijkheid of wat ook.

Toen we door een overlijdens geval eerder weg moesten was er ook totaal geen compassie,

Er kon alleen een terug betaling komen als de hoofd boeker haar pas zou overleggen, beetje apart dat waren wij nu toch daar hadden wij €330 voor betaald toch

Het is een mooie camping maar totaal ongastvrij.

Nog een negatieve ervaring is de treinrails dwars over de camping.

De trein komt daar ieder half uur overheen ook 's nachts

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek om vaker terug te gaan.

familie de groot, 25-8-2017

Wij verblijven momenteel op playa montroig ☺️..

Het is een heerlijke camping aan het strand.

* mooi sanitair

* prachtig zwembad met 8 glijbanen. Van 10 tot 20 zijn er badmeesters aanwezig. Idd ze zijn streng maar naar ons idee moet dat wel met zoveel kinderen en volwassenen in het water.

Zwembad wordt iedere avond schoongemaakt voor de volgende dag..

* lekker aan de zee

* als je van animatie houdt is er vol op te doen

* friends restaurantje net buiten de camping heerlijk eten. Van Nederlandse eigenaren . Die wel van een beetje gezelligheid houden

* heerlijk bakkertje die de hele dag open is voor taartjes broodjes etc

* Camping wordt goed onderhouden

Het enige nadeel kan zijn als je in een caravan van een touroperator zit dat je een redelijk stuk moet wandelen .

Wij komen volgend jaar terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het was weer super!

Robert, 11-8-2017

Het is belangrijk onderscheid the maken tussen reviews van tour operators en de camping zelf. De stacaravans zijn van de touroperators en gesitueerd achter de tennis banen. Wij hebben daar twee jaar geleden een stacaravan gehuurd en de afstand tot het strand en de winkels in combinatie met de hoge prijs heeft ons doen besluiten gewoon weer te gaan kamperen. De camping heeft sanitair van zeer hoog niveau wat goed schoon gemaakt wordt. Ja de gratis WiFi valt is het hoo seizoen weleens uit maar dat lijkt mij niet het belangrijkste van de vakantie. Zwembad is prima met glijbanen en bar met beperkt assortiment (-). Strandbar leuk om te zitten ook s avonds maar ook hier beperkt het assortiment tot drinken en ijs. Beide restaurant waren dit jaar wat kwaliteit betreft onder de maat. Animatie top en ook Nederlands! Vindt je het daar fantastisch blijf dan vooral daar wij gaan volgend jaar weer naar Playa montroig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping, maar bungalow slecht en te duur

Jetjuh70, 2-8-2017

Het is een prachtige een fijne camping met voor ieder wat wils. De bungalows zijn echter te duur voor wat je krijgt. We hebben dit jaar voor de derde keer een bungalow gehuurd. Wij zijn echter absoluut niet tevreden over de inrichting en het meubilair. Beide voorgaande jaren hebben we dezelfde klachten geuit, maar daar is blijkbaar niks mee gedaan. Het meubilair is oncomfortabel en zelfs versleten. De stof van het bankje binnen is door de ingetrokken zonnebrand en zweet en weet ik wat al niet meer zo vies dat wij er liever niet op wilden zitten. Als je er dan wel op durft te gaan zitten zak je zo ver weg dat je iemand nodig hebt om je er uit te hijsen. Zit je er samen op dan zak je helemaal scheef naar elkaar toe. Het overige meubilair is zo oncomfortabel dat je na een uur al niet meer weet hoe je moet gaan zitten. Er liggen niet eens kussens op de stoeltjes. De ligbedden buiten zijn niet goed verstelbaar waardoor je niet goed genoeg rechtop kunt zitten om b.v. een boek te lezen. Je moet je hoofd noodgedwongen omhoog houden waardoor je een stijve nek en zere schouders krijgt. Als je dan vervolgens denkt: ik ga maar naar bed dan krijgen mijn pijnlijke spieren en gewrichten verlichting kom je helemaal bedrogen uit. De bedden zijn zo ontzettend hard dat je meerdere keren per nacht wakker wordt met een slapende arm of pijnlijke nek, schouders en rug. Ook kraakt het bed zo verschrikkelijk als je je omdraait waardoor je ook regelmatig wakker wordt. Verder is er veel te weinig verlichting, zou een haakje of stang voor je kleding in de slaapkamer en voor je handdoek en theedoek in de keuken erg fijn zijn en mag er ook wel wat meer servies en bestek aanwezig zijn. Voor de hoge prijs die je moet betalen mag je toch echt wel beter verwachten vinden wij. 4 jaar geleden en 3 jaar geleden hebben we deze enquete ook ingevuld met dezelfde klachten, maar daar is dus niks mee gedaan. Ook de wifi is heel slecht, zowel de betaalde als de gratis variant. Dit vinden wij wel van ondergeschikt belang, maar als je het aanbied moet je wel zorgen dat het werkt vinden wij. We hebben nu helaas besloten dat wij om deze redenen helaas niet meer naar Playa Montroig toe willen komen. En dat terwijl wij verder over de camping zeer tevreden zijn.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet meer wat het geweest is...

Mariël, 2-8-2017

Het was erg druk na 24:00. We hebben hierover een klacht ingediend bij de receptie. Er zou meer bewaakt gaan worden. Dit is helaas niet gebeurd. Aangezien wij slapen in een tent, die erg gehorig is dus, hechten wij veel waarde aan de rust op de Camping na 24:00.

Tot onze grote verbazing, werd er dan ook besloten midden in de nacht (24:00-03:00) de palmbomen te behandelen. Dit zorgde voor dermate veel lawaai, dat we niet konden slapen. Hierover zijn we bij de receptie geweest, en daar viel niet over te praten. De manager begreep wel dat wij niet konden slapen, maar wilde en kon er verder niets aan veranderen.

Het restaurant in het midden van de camping (familie restaurant), nam meerdere malen een verkeerde bestelling op. Ook was het eten echt ondermaats. De meeste producten kwamen uit de magnetron.

Al met al.., erg jammer! We komen hier al 5 jaar.. maar de kwaliteit van de camping is niet meer wat het was...

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek!

Stephanie, 9-7-2017

We hebben we geweldige vakantie gehad!

Voor de Kids was er veel tedoen geen moment van verveling ...

Super vakantie egt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping

Schuur, 30-6-2017

Prachtige keurig verzorgde camping,mooie toilet gebouwen En mooie bloemen en planten en heel veel palmbomen.Wij hebben erg genoten met kinderen en kleinkinderen van deze mooie camping.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische camping

Odette, 18-6-2017

Wij hebben ontzettend genoten van deze mooie, schone en gezellige camping. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ivm met stacaravan hebben wij geen gebruik hoeven maken van het sanitair op de camping, maar dat zou zeker geen straf zijn. Wat een luxe! Zo lekker dicht bij de zee met een mooi strand, dus eigenlijk alles bij de hand! Een heerlijk eettentje 'Friends', dicht bij de camping aan het strand, van Nederlandse eigenaren. Kortom..... Wij komen graag terug en kijken terug op een top vakantie!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

fantastische camping

Daan, 10-5-2017

Fantastische camping om te kamperen ! superschoon sanitair. Campingwinkel absoluut niet duur. Prachtige omgeving en veel te doen. De negatieve recensies zijn vooral de mobilhomes en niet de camping zelf. Dit jaar voor het 1 last gehad van vrachtwagens over het strand ivm nieuwe aanleg strand . Hier kon de camping niks aan doen dit is vanuit de gemeente Tarragona
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Playa Montroig bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa Montroig in Mont-Roig del Camp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa Montroig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Playa Montroig scoort een 8.15 uit 10 op basis van 318 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: