Camping Bella Terra ***

Bella Terra
7,7

WebsiteLink naar website

225 reviews over Camping Bella Terra in het Nederlands

Helaas gaat de camping hard achteruit.

Arjan, 6-10-2017

Pluspunten:

Erg schoon sanitair, direct gelegen aan het stand en aan de boulevard en iedere dag entertainment voor de kinderen.

Minpunten:

Zwembad met glijbaan was niet open (dit kregen we ook niet te horen bij aankomst maar moesten er zelf achterkomen). Soms erg lawaaiig i.v.m. entertainment eigen camping en de ernaast gelegen camping. We konden niet aangeven bij onze reservering welke plaats we wilden, terwijl andere vaste gasten dit wel konden.

Hoop geld betaald voor deze camping en geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Geklaagd bij receptie, maar daar werd ik er op gewezen dat op facebook vermeld staat dat het zwembad niet open was dus dat het mijn eigen schuld is en dat ik dan maar had moeten cancellen. Deze reactie vind ik erg vreemd en onbeschoft. Eten in het campingrestaurant is een chaos. Wij zijn hier een aantal keren geweest maar de camping gaat hard achteruit. Voor ons komend jaar een andere camping.

Geen waar voor je geld

S, 1-10-2017

Pluspunten:

Erg schoon sanitair, lekkere verse broodjes, fantastische gelegen direct aan het stand en op aan de boulevard.

Minpunten:

Zwembad met glijbaan was niet open (dit kregen wij bij aankomst achter) en hiervoor hadden we speciaal de camping uitgekozen. Soms erg lawaaiig i.v.m. entertainment eigen camping en de ernaast gelegen camping. Wij hadden een plaats met bomen aan de zijkant op onze plaats, dus het was puzzelen om de caravan etc.op de plaats te krijgen. We konden niet aangeven bij onze reservering welke plaats we wilden, terwijl andere vaste gasten dit wel konden.

Hoop geld betaald voor deze camping en geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Geklaagd bij receptie, maar geen reductie op de prijs.

Zelfs review gestuurd naar camping, geen reactie op gekregen. Dus voor ons eens en nooit weer!

prima camping

peggy, 6-9-2017

de camping ligt in het centrum je kan overal aan en bij, als je de straat oversteekt ben je direct op het strand, ook het zwembad is een pluspunt en is juist heel vernieuwd geweest, iedere zomer in juli is er het spectaculeer vuurwerk tussen verschillende landen en dat is een hele week aan een stuk heel mooi, ook is er iedere avond op de camping iets te doen zoals een filmavond of dansavond met disjockey, ook een flamingoavond. in het restaurant kan je eten voor weinig geld en in de supermarkt op de camping vind je alles wat je nodig hebt. ook heb je de nabijgelegen steden tossa de mar, lloret de mar, en barcelona een eindje verderop. ook is het sanitair iedere dag wel twee maal gepoetst, het is een prima camping met veel vermaak voor elk wat wils!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Terra bij:

Schitterende camping met superschoon sanitair

H Brink, 3-9-2017

Camping bestaat uit twee delen, wij stonden aan de strandkant, daar is ook de winkel gevestigd. Mooie ligging direct aan zee met een heel schoon zandstrand (met douches) en rustige plek aan het einde van de boulevard. Blanes op loopafstand. Sanitair superschoon, voldoende douches die erg ruim zijn en zijn voorzien van aparte wastafel spiegel en stroom. Camping heel netjes aangelegd en onderhouden. Prachtig zwembad, mooie winkel en bar. Elke avond wat te doen met muziek en sport. Kampeerplaatsen verschillen van grootte, van heel ruim tot matig en klein. Veel schaduw van bomen op het terrein. Zwembad is nieuw en werd geopend tijdens ons verblijf, heel mooi aangelegd met veel ligbedden, diep (1,45) en ondiep kindergedeelte met glijbanen en bubbelbad. Kortom: topcamping in alle opzichten. Wij waren hier met 3 kinderen van 21 / 19 en 15 die zich ook prima hebben vermaakt. Echt een aanrader, wel een grote plek selecteren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

groot druk nooit meer

fam davies, 22-8-2017

grote hutje mutje camping waar alles druk is. het restaurant is vreselijk het personeel ongemotiveerd en zeer onvriendelijk. tot zuchten toe bij een bestelling van een mojito. als je buiten zit en het begint te regenen komt er geen personeel naar buiten. het dichte zwembad waar wij wel voor betaald en geboekt hebbem daar is geen compensatie voor je mag wel kostenloos annuleren. leuk als je daar staat na een lange rit. daar had best vooraf contact over kunnen zijn. de schoonmaak van de toiletten is daarintegen echt geweldig alles spik en span. maar jeetje dat restaurant is echt een mega afknapper. het zwembad is erg druk en de zee is vaak zo ruig dat je er met kids tot 7 jaar vaak niet echt in kan daardoor is het nog drukker. blanes centrum is 2,5 kilometer lopen en dat is nog best een eind lopen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ligging en faciliteiten perfect, maar erg rumoerig

Rik W., 15-8-2017

Positief: mooie camping, direct aan het strand, zwembad met prettige watertemperatuur, fijne bakker/winkeltje, schoon sanitair, genoeg animatie, vriendelijke receptie en bewaking. Kinderen (8, 7, 5) hebben een toptijd gehad.

Nadelen: Plekken erg krap. Wij stonden aan de zwembadkant, dichtbij het restaurant/pooltafel/toiletgebouw en de doorgaande route. Dat gaf heel veel geluidsoverlast. Tot 12u vanaf de pooltafel. Daarna vertrekkende restaurantmedewerkers (brommer), groepjes jongeren die bij de pooltafel rondhingen en groepen mensen (jongeren, maar ook volwassen Spanjaarden) die luid pratend/zingend - via het toiletgebouw - naar hun plek gingen. Met jonge kinderen, die weer vroeg wakker zijn, maar gelukkig ‘s nachts goed doorsliepen, verre van ideaal voor onze (nacht)rust. Diverse keren bij de bewaking aangegeven, die dan wel direct actie ondernemen. Maar dit zou veel pro-actiever kunnen. Na een tweede keer klagen bij de receptie werd dit wel iets beter. Voor volgend jaar gaan we op zoek naar iets rustigers.

Wat ook vreemd is: sommige gasten kunnen op plaatsnummer boeken. De mooiere/rustigere plekken zijn dus al vergeven. Wij konden dat niet en hadden geen keus. Dat steekt. Wanneer je wel of niet op plaats kan boeken is ons onbekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping maar niet bijzonder

Fam. K met oudere kinderen, 13-8-2017

Sanitair wordt goed schoongehouden, camping winkel de hele dag open.!

Wat ik niet goed vond, druk van het water douches zijn slecht je moet met je rug tegen de kraan aan staan om water op te vangen, afwas water koud, wasmachines kapot en werden niet gerepareerd.

Animatie was s'avonds goed en gezellig. Grote groepen Rotterdammers en uit omstreken die al 10.15,20 jaar op deze camping komen,en gingen jou even vertellen wat je wel en niet moet doen.Verschrikkelijk.

Restaurant , niet vriendelijk en lang wachten voordat je af kon rekenen zelf maar opgestaan en naar de bar gelopen.

Beveiligers niet vriendelijk, auto's zijn na 11.00 uur nog over de camping maar je mag niet fietsten logica ?

Goede plek aan het strand, strand was te klein om daar te verblijven dus zijn wij iedere dag naar het algemene strand gegaan waar ook douches waren

Al met al een leuke vakantie maar niet bijzonder, 2 jaar geweest en zijn er nu klaar mee...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet fijn

Erik, 12-8-2017

Het ene mooie zwembad was tijdens ons bezoek gesloten, daar is vanuit camping niet over gecommuniceerd. Camping is geen top camping en blanes er wel heel erg ver Nederlandst. Daar moet je van houden. Wij hadden 2 weken geboekt maar zijn naar 5 dagen vertrokken. het sanitair werd netjes bijgehouden, animatie is meer gericht op kinderen jonger dan 10 jaar. De zee heeft een smal en stijl strand en het water wordt snel diep. Het winkeltje op de camping is klein maar heeft de meeste dingen maar is wel aan prijs. Voor is deze camping nooit meer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Teleurgesteld

A. De Schepper, 12-8-2017

Sanitair op deze camping is prima dankzij de vriendelijke poetsdames. Wij hadden een plek vlakbij het strand wat wel heel leuk was.

Anderzijds hadden we deze camping met het nieuwe zwembad speciaal voor onze 3 kinderen gekozen... echter is dit nog steeds gesloten en twijfelachtig of het ooit nog zal opengaan. We werden hier op voorhand niet van op de hoogte gesteld, een kleine compensatie was hier wel op zijn plaats geweest maar nooit gekregen. Hun uitleg was dat er nog een zwembad was, alleen zat je daar dan wel als mieren op elkaar. Het strand was al niet veel beter.

De bediening in het restaurant kon veel beter, vriendelijker en sneller. Als het begint te regenen krijgen ze stress en hebben we gezien dat er mensen gewoon naar huis worden geblaft.

Droogtrommel en 1 van de 4 wasmachines gedurende het hele verblijf stuk.

Plaats voor avondanimatie veel te klein voor de grote van de camping, hierdoor was er zelden plaats.

Kortom, wij voelden ons gedeeltelijk bedrogen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima locatie en super voorzieningen

Peter, 11-8-2017

Lekker dicht bij het strand, wat overigens wel smal en druk is. De zee is heerlijk! Over de boulevard lopen naar Blanes is heel leuk en goed te doen. De faciliteiten zoals de winkel en het sanitair, zijn geweldig. De camping is niet goedkoop, 60 euro per nacht, en als je vraagt of ze iets voor je willen printen kost dat 50 cent per pagina. Een balletje trappen is er niet bij want daar is geen ruimte voor. Er is sowieso geen gras te vinden en elke vierkante meter wordt benut. Het is er mega druk tot laat in de avond maar erg gezellig. De Hollandse avond liep uit de hand met veel te harde muziek. De andere avonden viel het mee, maar zorg ervoor dat je niet te dicht bij de receptie aan de strandkant komt te staan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Terra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Terra in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Terra scoort een 7.69 uit 10 op basis van 245 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: