Camping Bella Terra ***

Camping Bella Terra ***
7,8

WebsiteLink naar website

219 reviews over Camping Bella Terra in het Nederlands

Ligging en faciliteiten perfect, maar erg rumoerig

Rik W., 15-8-2017

Positief: mooie camping, direct aan het strand, zwembad met prettige watertemperatuur, fijne bakker/winkeltje, schoon sanitair, genoeg animatie, vriendelijke receptie en bewaking. Kinderen (8, 7, 5) hebben een toptijd gehad.

Nadelen: Plekken erg krap. Wij stonden aan de zwembadkant, dichtbij het restaurant/pooltafel/toiletgebouw en de doorgaande route. Dat gaf heel veel geluidsoverlast. Tot 12u vanaf de pooltafel. Daarna vertrekkende restaurantmedewerkers (brommer), groepjes jongeren die bij de pooltafel rondhingen en groepen mensen (jongeren, maar ook volwassen Spanjaarden) die luid pratend/zingend - via het toiletgebouw - naar hun plek gingen. Met jonge kinderen, die weer vroeg wakker zijn, maar gelukkig ‘s nachts goed doorsliepen, verre van ideaal voor onze (nacht)rust. Diverse keren bij de bewaking aangegeven, die dan wel direct actie ondernemen. Maar dit zou veel pro-actiever kunnen. Na een tweede keer klagen bij de receptie werd dit wel iets beter. Voor volgend jaar gaan we op zoek naar iets rustigers.

Wat ook vreemd is: sommige gasten kunnen op plaatsnummer boeken. De mooiere/rustigere plekken zijn dus al vergeven. Wij konden dat niet en hadden geen keus. Dat steekt. Wanneer je wel of niet op plaats kan boeken is ons onbekend.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping maar niet bijzonder

Fam. K met oudere kinderen, 13-8-2017

Sanitair wordt goed schoongehouden, camping winkel de hele dag open.!

Wat ik niet goed vond, druk van het water douches zijn slecht je moet met je rug tegen de kraan aan staan om water op te vangen, afwas water koud, wasmachines kapot en werden niet gerepareerd.

Animatie was s'avonds goed en gezellig. Grote groepen Rotterdammers en uit omstreken die al 10.15,20 jaar op deze camping komen,en gingen jou even vertellen wat je wel en niet moet doen.Verschrikkelijk.

Restaurant , niet vriendelijk en lang wachten voordat je af kon rekenen zelf maar opgestaan en naar de bar gelopen.

Beveiligers niet vriendelijk, auto's zijn na 11.00 uur nog over de camping maar je mag niet fietsten logica ?

Goede plek aan het strand, strand was te klein om daar te verblijven dus zijn wij iedere dag naar het algemene strand gegaan waar ook douches waren

Al met al een leuke vakantie maar niet bijzonder, 2 jaar geweest en zijn er nu klaar mee...

Niet fijn

Erik, 12-8-2017

Het ene mooie zwembad was tijdens ons bezoek gesloten, daar is vanuit camping niet over gecommuniceerd. Camping is geen top camping en blanes er wel heel erg ver Nederlandst. Daar moet je van houden. Wij hadden 2 weken geboekt maar zijn naar 5 dagen vertrokken. het sanitair werd netjes bijgehouden, animatie is meer gericht op kinderen jonger dan 10 jaar. De zee heeft een smal en stijl strand en het water wordt snel diep. Het winkeltje op de camping is klein maar heeft de meeste dingen maar is wel aan prijs. Voor is deze camping nooit meer.
Gereisd familie in augustus 2017

Teleurgesteld

A. De Schepper, 12-8-2017

Sanitair op deze camping is prima dankzij de vriendelijke poetsdames. Wij hadden een plek vlakbij het strand wat wel heel leuk was.

Anderzijds hadden we deze camping met het nieuwe zwembad speciaal voor onze 3 kinderen gekozen... echter is dit nog steeds gesloten en twijfelachtig of het ooit nog zal opengaan. We werden hier op voorhand niet van op de hoogte gesteld, een kleine compensatie was hier wel op zijn plaats geweest maar nooit gekregen. Hun uitleg was dat er nog een zwembad was, alleen zat je daar dan wel als mieren op elkaar. Het strand was al niet veel beter.

De bediening in het restaurant kon veel beter, vriendelijker en sneller. Als het begint te regenen krijgen ze stress en hebben we gezien dat er mensen gewoon naar huis worden geblaft.

Droogtrommel en 1 van de 4 wasmachines gedurende het hele verblijf stuk.

Plaats voor avondanimatie veel te klein voor de grote van de camping, hierdoor was er zelden plaats.

Kortom, wij voelden ons gedeeltelijk bedrogen.

Gereisd familie in juli 2017

Prima locatie en super voorzieningen

Peter, 11-8-2017

Lekker dicht bij het strand, wat overigens wel smal en druk is. De zee is heerlijk! Over de boulevard lopen naar Blanes is heel leuk en goed te doen. De faciliteiten zoals de winkel en het sanitair, zijn geweldig. De camping is niet goedkoop, 60 euro per nacht, en als je vraagt of ze iets voor je willen printen kost dat 50 cent per pagina. Een balletje trappen is er niet bij want daar is geen ruimte voor. Er is sowieso geen gras te vinden en elke vierkante meter wordt benut. Het is er mega druk tot laat in de avond maar erg gezellig. De Hollandse avond liep uit de hand met veel te harde muziek. De andere avonden viel het mee, maar zorg ervoor dat je niet te dicht bij de receptie aan de strandkant komt te staan.
Gereisd familie in juli 2017

Erg teleurgesteld in bella terra

Noordeloos, 10-8-2017

Wij hadden een plek aan de strandzijde bij het sanitairgebouw. Tot midden in de nacht wordt er gedoucht en lawaai gemaakt. Sanitair wordt wel heel goed schoon gemaakt.

Het nieuwe zwembad is nog steeds gesloten en gaat ook niet open dit jaar. Hier hebben we voor betaald en er komt niets vanuit de camping om dit recht te zetten. Heel gemeen om vakantiegangers zo op het verkeerde been te zetten door net te doen alsof het zwembad elk moment open kan gaan terwijl ze heel goed weten dat dit niet het geval is. Er hoeft alleen maar een muurtje gebouwd te worden als de vergunning rond is zeggen ze steeds. Alleen die vergunning gaat er dus niet komen...

Camping heeft een stukje strand, maar dat hebben wel meer campings 😉.

Gereisd familie in juli 2017

Goede camping aan de zee

Fam Capelle, 7-8-2017

We stonden op het strandgedeelte direct naast het toiletgebouw. Daar heb je 's nachts wel enigszins overlast van want het is een open ruimte en douchen is ook 's nachts toegestaan. Tot 12 uur 's nachts muziek van aanliggende campings gehoord. 's Nachts voor Spaanse begrippen rustige camping. Comfortplaats was groot genoeg voor vouwwagen, extra tentje en auto. Toiletgebouw wordt ieder moment van de dag schoon gemaakt, dus vrijwel geen vies sanitair. Bij een volle camping wel wachttijden bij de douches. Speeltuin ligt naast het toiletgebouw dus rennende kids in- en rondom toiletgebouw. Ideaal dat we zo kort aan het strand zaten maar in de loop van onze vakantieweken was het strand bijna weggespoeld. Als het strand in 2018 niet wordt opgehoogd dan zal er niet voldoende plaats zijn voor iedereen. De boulevard begint bij de camping. Tot het centrum van Blanes is het wel minimaal 2 kilometer lopen, maar onderweg is er genoeg te zien. We hebben menige camping in Spanje bezocht, tot dus ver vinden we deze het beste qua ligging en entourage.

Nooit meer...

Angelique, 6-8-2017

Wij hadden een comfortplaats maar erg ruim zijn ze niet. Geen mooie plaats aan de zwembadkant. Sanitair gedateerd, maar wordt wel de hele dag gepoetst. Plaatsen en sanitair aan de strandkant veel beter.

We vroegen om te ruilen maar dat kon niet terwijl er gedurende onze hele vakantie veel plekken vrij waren. Het mooie nieuwe zwembad (een reden om deze camping te boeken) was gesloten. De reden daarvan maakt me niet uit, ik heb er wel voor betaald!

Ik heb verder nog nooit een camping meegemaakt waar zoveel flauwe regels zijn. Mijn zoontje mocht nergens voetballen of met een bal tegen een muurtje gooien. Terwijl hij niemand tot last was. Zijn bal is zelfs in beslag genomen en kon hij de volgende dag pas weer ophalen. Blijkt dat een balletje trappen, spelletje tennis etc. alleen op het sportveld mag. Maar daar kun je alleen op als je het gereserveerd hebt. Spontaan iets gaan ondernemen kan dus niet. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Herrie maken als dronken stappers kotsend en lallend in de nacht thuis komen, is echter geen probleem. Bediening in restaurant niet vriendelijk. Ik ga er nooit meer heen.

Toffe camping waar we al 15 jaar komen

C Strybos, 30-7-2017

Deze camping wordt prima onderhouden en zorgt voor de nodige innovatie en verbeteringen.

1 erg vervelend minpunt is dat we reeds 2 jaar betalen voor een extra comfortabel en tof zwembad. Vorig jaar hebben we hier 3 dagen van kunnen genieten en toen moest het sluiten door de buurcamping. Dit jaar hebben we het zelfs nooit open geweten. Met de vraag om een kleine compensatie kregen we de wind van voren. De Nederlandse dame op de receptie vertelde ons dat de uitbater weigerde een compensatie toe te kennen. Zij waren de dupe en niet wij!

Achter aan de speelvelden en toiletblok was het 's avonds steeds heel rumoerig door een groep Spaanse kinderen. Hier hebben we de nachtwakers meerdere malen van verwittigd. Deze ondernamen echter niets tot dat we naar de manager zijn gestapt. Het was zo ver dat de kinderen zelfs op de auto's zaten.

Daags nadien was het probleem plots opgelost!

Enid Baldé-de Graaf, 3-7-2017

Zeer ruime camping aan de boulevard/strand. Mooie ruime plekken. Vriendelijk personeel. altijd schoon en opgeruimd. Heerlijk gezellig druk, maar toch ook weer rustig. Mooi, zeer kind vriendelijk zwembad.
Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bella Terra*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Terra in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Terra scoort een 7.81 uit 10 op basis van 239 reviews.