Vakantiehuis Quinta dos Moinhos ****

Quinta dos Moinhos
8,9

Zoover award

221 reviews over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos in het Nederlands

hier wil je gewoon naar terug!!

arie en mieke, 24-9-2017

Wat hebben wij hier genoten. Een schitterende locatie, zeer comfortabel huis, prachtig uitzicht en omgeving, geweldige gastvrouw en -heer, 2 ontzettend leuke honden, heerlijk zwembad en kostelijk eten voorgeschoteld krijgen. Je voelt je als God in Portugal.

Eric en José doen alles om je verblijf tot een blijvende herinnering te maken. José met overheerlijke maaltijden, Eric door een vorstelijk ontbijt te maken en een flink aantal gamba's voor te zetten en een bijzondere humor.

Al met al voor ons reden om terug te keren! Bedankt Eric en José voor de heerlijke week.

Gereisd met vrienden in september 2017

Idyllische quinta bij geweldige eigenaren!

Theo & Anneke du Pree, 19-9-2017

Na in 2012 kennisgemaakt te hebben met Quinta dos Moinhos en hun gastvrije eigenaren Erik en José, hebben we sindsdien geen jaar meer overgeslagen. Elk jaar proberen we 1 of 2 weken terug te keren naar dit paradijs op aarde.

Wij verbleven in verschillende bungalows, waarbij rust, ruimte en uitzicht de boventoon voerden. Een super plek om tot rust te komen, te wandelen, te fietsen en te zwemmen. Daarnaast biedt de omgeving van Vila Nune veel culturele mogelijkheden w.o. Guimarães en Braga.

Erik en José zorgen voor een zorgeloos verblijf. 's Morgens liggen de warme broodjes voor het ontbijt al op je te wachten. Op de quinta biedt José de mogelijkheid om kennis te maken met de Portugese keuken. Wij hebben heerlijk genoten van o.a. haar bacaljauw.

Dit alles en niet te vergeten hun geweldige honden Face en Peperoni is voor ons de reden om zeker weer terug te komen en Quinta dos Moinhos opnieuw in ons reisprogramma op te nemen.

Gereisd met partner in september 2017

Een mooi terrein met goed ingerichte onderkomens

Fam. Lensen/Mandemaker, 18-9-2017

Vriendelijke eigenaren en een voortreffelijke keuken.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige plek

Frank, Julienne, Sofie en Karlijn, 3-9-2017

Zaten in Casa de Oliviera en was een heerlijk huis op een prachtige plek. Veel privacy en vooral een erg mooi zwembad op de quinta.

Aantal avonden genoten van de kookkunsten van Eric en José; vooral de gamba-avond mag je niet missen!

Aanrader om hier te verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom een fantastische vakantie!

Marian, 28-8-2017

Wij hebben enkel lof voor Quinta dos Moinhos. Ook in 2016 hebben we hier onze vakantie doorgebracht. Dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar niet hoefden na te denken over onze vakantiebestemming, we gingen wederom naar José en Erik. De prachtige locatie, het lekkere eten, de informatie die ze je geven, de rust, de vrijheid en indien je wenst het contact met anderen vakantiegangers hebben wij als uitermate prettig ervaren. Wij gaan volgend jaar weer!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke tijd gehad op een fantastische plek!!

Familie Barneveld, 25-8-2017

We hebben genoten van de mooie omgeving, zwembad, en de fantastische kookkunsten van José. Een heerlijke plek om te verblijven en wij vonden het zelfs zo leuk dat we volgend jaar nog 'n keertje terugkomen!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Karin en Rob, 26-7-2017

Heerlijk wandelgebied, rustgevend, warm ontvangst enz.enz.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek !

Rein, 5-5-2017

Met partner en vrienden hier ruim een week verbleven. Bij aankomst een warm ontvangst. Wat een geweldige plek om tot rust te komen, te wandelen, gewoon te genieten. Heel bijzonder. Een aanrader.
Gereisd met vrienden in april 2017

Rustgevend paradijs!

Gerben, 5-9-2016

Weer lekker met z'n vijfen bij Jose en Eric te gast geweest. Prima uitvalsbasis om er op uit te trekken in de omgeving. Er is genoeg te zien en te ontdekken. Ook onze kinderen vermaken zich uitstekend en vinden het hier fantastisch. Lekker spelen en zwemmen met de andere kinderen op de Quinta. Het avondeten van Jose en Eric is heerlijk met mooie smaakvolle portugese gerechten. Even rond de middag zeggen dat je wilt mee eten en s'avonds lekker aanschuiven met een heerlijk wijntje erbij.

De natuur en de rust die de omgeving hier uitstraalt vinden wij heel bijzonder. Een fantastische plek om je vakantie te vieren. We gaan volgend jaar weer terug om nog meer van het mooie noorden van Portugal te genieten. Jose en Eric wederom bedankt voor weer een bijzonder mooie vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Klein paradijs op aarde

Sally, 3-9-2016

Super dagen gehad op deze rustige camping. Wat een genot op hier de laatste dagen Portugal te zijn geweest. 's Morgens worden de broodjes bij de camper gebracht en overdag kan je genieten van het heerlijke zwembad met een geweldig uitzicht of aan het meertje onderaan de camping. 's Avonds kan je genieten van de kook kunsten van José en Erik. Bedankt José en Erik voor de gastvrijheid.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta dos Moinhos in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta dos Moinhos scoort een 8.94 uit 10 op basis van 223 reviews.