8,6

Uitstekend

123 reviews over Camping Natterer See in het Nederlands

Mooie camping, maar voor ons niet weer...

Femke de Vries, 15-8-2017

Voor ons was deze camping een doorreis camping, 1 nacht hier gestaan. Niet gereserveerd. Camping zelf was vol, wij konden nog op een veld achter de camping staan. Wij waren blij dat we terrecht konden, maar dit was niet het mooiste gedeelte van de camping... Dit veld was ook bijna vol, maar je hebt het gevoel buiten de camping te zitten. Op dit veld ook geen sanitaire voorzieningen. Dit zit dan weer op de camping zelf, dit is echter een prachtig nieuw en modern gebouw. Nog nooit zo iets luxe gezien op een camping!!! (En wij hebben al heel wat campings gezien in ons leven) Het meer is leuk aangekleed met opblaas attracties, vooral leuk voor oudere kinderen. Met kleintjes wat minder, aangezien je er als volwassene niet eens kunt staan. De glijbaan is wel erg leuk gedaan! Wij zouden hier niet weer terugkeren, omdat het gevoel op deze camping ons niet aansprak!
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch!

Angela, 11-8-2017

Een fantastische vakantie met de caravan! Oorspronkelijk 10 dagen geboekt, maar hebben bijgeboekt omdat het zo geweldig was. Aangekomen met slecht weer en vervolgens 2 weken 30-35 graden gehad. Je wordt persoonlijk begeleidt naar je staanplaats. Gastvriendelijke receptionisten die begrip hebben voor slecht Duits/ Engels sprekende mensen (of soms zelfs een NL sprekende receptioniste). Het nieuwe sanitairgebouw is fantastisch! Nooit een wachttijd om te douchen, super hygiënisch en een heerlijke douch. Het meer is erg leuk om te zwemmen. De luchtkussens maken het extra plezierig. Het restaurant is eigenlijk te klein voor de grootte van de camping, lange wachttijd, maar zeker gastvrij en vriendelijk! Het personeel rent de benen onder hun lijf vandaan en doet er alles aan om jouw vakantie top te maken. Boven onze caravan hing een groot wespennest, ook hier werd direct werk van gemaakt om het weg te halen. De omgeving is fantastisch! Dichtbij Innsbruck en veel leuke uitstapjes voor jong en oud waarbij de receptie je helpt met advies + folders. Een gastvrije camping en erg leuk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Bakker, 9-8-2017

Prima camping met veel Nederlanders en Duitsers. Het meer is via de camping te bereiken en biedt veel vertier voor kinderen door verschillende waterspeeltoestellen. De plekken zijn niet groot maar voldoende voor een vierpersoonstent en auto. Er waren altijd voldoende broodjes te koop in de campingwinkel (wel wat prijzig). Het sanitair was top, ondanks het hoogseizoen! We hoefde nooit te wachten, het was schoon en de douches zijn zeer ruim (in ieder geval in het 'oude' gebouw). Wat wij miste was wat meer reuring 's avonds. Er was soms wel muziek maar daar hield het wel mee op. Wij hebben wel ervaren dat er veel mensen maar 1 nacht op de camping verblijven. Voor gezinnen met jonge kinderen raadt ik deze camping zeer zeker aan!
Gereisd met partner in juli 2017

Never nooit weer

Mij zie je niet terug, 6-8-2017

Hutjemutje camping, maar weinig mooie plekken. Bij regen is het een blubberzooi. De kant en klare tent is oke maar de plek om te janken. De zwemvijver is vies en vol met glibberige dieren. Een groep jeugd bepaalt alles op het water.

De receptie is eeuwig wachten en de medewerkers snauwen je nog net niet af. Omgeving is mooi. Jammer dat je daar weinig van ziet door de dooie bomen van de camping heen. Sanitair is vies en versmeerd. Het mooie sanitair is er maar omdat is maar 1 plek en altijd vol. De andere gebouwen zijn vies, poep op de grond en aan de toiletten. En oh ja,er is een wespenplaag. Alles qua eten en drinken moet binnen of eerlijk delen met de wespen. Nooit weer!

Mooie camping

Renate, 5-8-2017

Mooie camping voor doorreis naar Italië. Het meer met het nieuwe speelkussen met klimwand en blobzak zijn erg leuk. Wel vrij prijzige camping voor het aanbod wat ze hebben. 1 sanitair gebouw helemaal nieuw. Ons gebouw was wat verouderd en niet super schoon. Wij zijn er 3 dagen geweest. Komt er wel echt tot rust. Geen zwembad. Vergeet geen dazenspray. Die zijn er erg veel!
Gereisd familie in juli 2017

Ligt prachtig, wel erg volgepropt

Anne, 4-8-2017

Camping ligt heel mooi tussen de bergen. Echter volledig volgepropt en dat doet echt af aan de charme. De plek waar onze tent stond was heel klein en dan moest er ook nog een auto naast. Met mooi weer buiten eten, betekende opgepropt tussen tent en auto zitten. Tent lag direct aan het pad. Dus voordat je je tent uitstapt even links en rechts kijken of er geen auto aankomst. Wij hadden een tent gehuurd via een touroperator. Niet voor herhaling vatbaar. Verhouding prijs- kwaliteit slecht.

Camping is verder prima. Mooi zwemmeer, leuke speeltuintjes en een prima restaurant. Sanitair deels heel luxe en deels basis.

In de omgeving veel leuks te doen. Met de bus (gratis vanaf de camping) naar Innsbruck. Leuke stad! En een hoogtepunt was de route door Stubaital met de Grawa waterval. Leuke wandelroute langs de rivier, houten speeltuin voor de kinderen en een leuk restaurant onderaan de waterval.

Voor de omgeving zouden wij nog eens terugkomen, voor de camping niet direct. WoW-effect ontbreekt.

Leuk

Howard, 31-7-2017

Leuke camping maar wij vinden het erg vies. Wij zijn maar 1 nacht geweest dus het kan mogelijk zijn dat wij net pech hadden.

., 29-7-2017

Het natuurresort is een ruime fantastische plek om je vakantie door te brengen!
        Gereisd anders in juli 2017

Geweldig , gaan volgend jaar zeker weer.

veremulen, 24-5-2017

Super schoon en fijn sanitair ,alles netjes op camping , rustige nachten en heel vriendelijk behulpzaam personeel spreken zelfs Nederlands , wat geen must is.

Restaurant is zeer goed lekker eten , en goede nette bediening.

We zijn per toeval aan deze camping gekomen maar gaan zeker terug.

Gratis bus naar Inssbruck wat een service ,daar dus ook gebruik van gemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Je kijkt je ogen uit

Geert, 16-9-2016

Zeer mooie design/duurzame camping met fantastisch sanitair. Op korte afstand van Innsbruck, met (gratis)bus in ongeveer 15 minuten vanaf de camping te bereiken. In de omgeving mooi wandelen en mountainbiken. WIFI niet gratis en aan de prijs. Zeker voor een paar dagen aan te raden ook als bv doortrek camping.
        Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Natterer See***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natterer See in Natters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natterer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natterer See scoort een 8.59 uit 10 op basis van 207 reviews.