8,7

Uitstekend

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille bij :

185 reviews over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in het Nederlands

Mooie bungalow met rondom een duin sfeertje

Herman, 12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Strand is iets verder dan we dachten . Echter in Juni was strand relaxt (niet overdreven druk)

W van zeil, 12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk park met geweldige accommodatie. Huisjes zijn heel modern, vrijstaand en hebben een lekker terras en tuin. Park is zeer fraai aangelegd met vele speeltuinen voor de kinderen. Lekker restaurant en winkeltje dat net alles heeft wat je nodig hebt. Het strand is makkelijk aan te lopen en adembenemend mooi. Zou zo weer boeken.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig park,mooie huizen,geweldig personeel

L van leenen, 5-8-2017

Mooie omgeving,mooie huizen,heerlijk rustig

Voor oudere kinderen te rustig

Carel Schrier,

Bedankt voor jullie verblijf en mooie review!

We vinden het erg leuk om te vernemen dat alles goed is bevallen. Wel zullen wij de feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat gekeken kan worden wat een mogelijke oplossing is.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Super

Jan, 20-7-2017
  • Onderkomen10

Prachtig park en uitstekend verzorgde bungalow met vloerverwarming. Heerlijk gewandeld in de omgeving, de Kwade Hoek. Absoluut een aanrader.

Ook in het najaar en de winter is Ouddorp en omgeving zeer aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in november 2016
Carel Schrier,

Wat leuk dat jullie verblijf zo goed is verlopen! We zijn blij te lezen dat er eigenlijk geen minpuntjes te vinden zijn! Wat is jullie persoonlijke highlight in de omgeving van Ouddorp?

Graag tot ziens.

Groetjes van Richard

Fam.Schaap, 30-6-2017
  • Onderkomen9

Gezellige sfeer, mooie omgeving, comfortabele huisjes, vriendelijk personeel.
Carel Schrier,

Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn over Strandpark Duynhille, familie Schaap. De medewerkers op ons park doen er immers alles aan om onze gasten een fijn verblijf te bieden.

We hopen jullie nog eens te mogen begroeten.

Groetjes Mandy

Heerlijk rustig park, niet veel faciliteiten

Jolanda, 30-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Rustig park, ruim opgezet. Niet veel faciliteiten maar er is veel in de omgeving te doen. En het strand op 10 min. Lopen.
Carel Schrier,

Strandpark Duynhille ligt in het prachtige Ouddorp. Met zijn levendige dorpskern, boordevol gezellige boetiekjes, smaakvolle restaurants en zonovergoten terrassen is Ouddorp een authentieke badplaats waar het vakantiegevoel hoogtij viert. Maar ook de rust en de ruimte zijn er niet ver te zoeken. Geniet van een heerlijke vakantie in een van de splinternieuwe duinvilla’s en ervaar zelf wat deze mooie plek allemaal te bieden heeft.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken.

Groetjes Mandy

Geweldig park

Anja, 23-6-2017
  • Onderkomen9

Mooie huizen, schoon en van alle gemakken voorzien
Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt van de gehuurde accommodatie, Anja! Heb je ook genoten van de ligging van het park? Het park ligt op minder dan 1 kilometer afstand van het strand!

Graag tot ziens op Strandpark Duynhille!

Geweldige week gehad.

A vd Berg, 12-6-2017
  • Onderkomen9

Prima omgeving. Is wel een pittige wandeling naar zee. Geen 7 min. Zoals beschreven maar zeker 15 min.

Het huisje is super compleet en de indeling geweldig.

Het park is heerlijk rustig en zeker voor kleine kinderen is de speeltuin perfect.

Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over de gehuurde accommodatie en de ligging van het park! Waar heb je het meeste van genoten? :-)

Graag tot ziens!

Groot, netjes huis.

Idwine Van Dinteren, 10-6-2017
  • Onderkomen8

Huis was zeer netjes en schoon met veel ruimte.

Kindvriendelijk.

Incheck zou eerder mogen en uitcheck later.

Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de gehuurde accommodatie, Idwine! Wij zullen je feedback doorgeven, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Heerlijk weekeinde

Kris, 10-6-2017
  • Onderkomen9

Mijn verjaardag gevierd in dit fijne vakantiepark.

Jammer dat we er maar 2 nachtjes waren want heerlijke plek en helaas daarvan ook nog 1 hele dag regen.

Maar het huisje wat we gehuurd hadden was prima om een dagje door te brengen. Zeer netjes en ruim. Strak en modern met echter wat uit toon vallende inrichting. Leuke tuin erbij met voldoende privacy. Ligt wel aan de ligging denk ik.

Voor onze dochter ondanks niet ontzettend veel vermaak toch meer dan genoeg te doen. En nog met Koos Konijn op de foto geweest wat toch wel een van de hoogtepunten was.

Het strand is prima te lopen en heerlijke strandtent vlakbij. ( Paal 10 )

Fijn weekeinde en misschien gaan we nog wel terug

Gereisd familie in mei 2017
Carel Schrier,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Kristy! Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf op Strandpark Duynhille.

Heb je zelf ook een selfie gemaakt met Koos Konijn? :-)

Graag tot ziens op Strandpark Duynhille!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille scoort een 8.71 uit 10 op basis van 187 reviews.