Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille

Roompot Strandpark Duynhille
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Strandpark Duynhille bij:

192 reviews over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in het Nederlands

Prachtige locatie nabij het strand

Kimberley van der Linden, 20-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Accomodaties zijn erg mooi, er zijn accomodaties met een terras aan de voorzijde anderen aan de achterzijde. Prachtig park nabij het strand. Er is geen overkapping aan de accomodatie waardoor je met lichte regenval en een goede temperatuur niet makkelijk buiten gaat zitten.
Gereisd met partner in september 2017

Goede tip!

We zullen dit doorgeven, zodat hier in de toekomst eventueel ook rekening mee gehouden kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Rustig, goed gelegen park met prima accomodaties.

Ben van Montfrans, 4-9-2017
  • Onderkomen9

Luxe van alle comfort voorziene bungalows, kort bij het strand en diverse leuke plaatsen zoals Brielle

Zierikzee, Renesse, Burg Haamstede en natuurlijk Ouddorp. Prima om te fietsen, wandelen en luieren

Op het strand.

Gereisd met partner in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor jullie mooie review.

Leuk dat jullie zo veel plaatsen in de omgeving hebben bezocht. Welke was het hoogtepunt?

Graag tot de volgende keer!

Fijn park vlak bij zee.

J.T.Bakker, 4-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Netjes en schoon park met vriendelijk personeel. Beperkte minimarkt en horecagelegenheid is klein. Personeel is behulpzaam en gemotiveerd om je vraag te beantwoorden.

Bungalow is schoon en zeer ruim. Voor de verandering eens een zeer goede internetverbinding en zeer goede TV. Park is een prima uitval basis voor provincie Zeeland. Strand is op 10 minuten lopen, dus vlakbij.

Ik zou dit park aanbevelen bij anderen door met name de prachtige ligging en de fijne bungalows.

Als je de hond meeneemt moet je eigenlijk wel buiten het park, naar het strand met de hond kan alleen voor 09:00 en na 19:00 uur in het hoogseizoen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Fijn dat het park en de omgeving zo goed zijn bevallen!

De supermarkt is wat compacter dan een standaard supermarkt, maar we proberen alle producten zo goed mogelijk voorradig te hebben;)

Groetjes van Richard

Een fantastische vakantie op een prachtig park.

J. Compagner, 2-9-2017
  • Onderkomen10

Alleen maar positief over dit park, het appartement en het zeer leuke en vriendelijke personeel.

Daar doen we het voor:)

Top vakantie !!

Familie Coppelmans, Beerzerveld, 1-9-2017
  • Onderkomen10

Super comfortabele vakantiewoning met leuke bezienswaardigheden en activiteiten in de nabije omgeving !!! Echt een aanrader !!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen!

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken.

Goed verblijf

Familie uit West-Vlaanderen, 29-8-2017
  • Onderkomen6

Huisjes zijn zeer compact maar praktisch ingericht. Keuze meubilair wat minder; bleke stoffen zetels en eetstoelen volledig in vlekken; niet zo aangenaam. Huisjes bieden voldoende privacy; zeer behulpzaam personeel; zeer dicht bij zee en strand
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor jullie review! Fijn dat het zo goed is bevallen.

Wij zullen de feedback ook doorgeven, zodat dit eventueel nog leuker kan worden gemaakt;)

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Bensch jan, 23-8-2017
  • Onderkomen10

Dit is al de tweede maal dat ik een vakantie bOek Bij Roompot . Super tevreden . Zeer relax en anti stress . Alles bij de hand . Super vriendelijk personeel en altijd klaar om te helpen . Het is zeker niet de laatste keer dat ik jij Roompot boek .

Dhr. Jan Bensch

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat geweldig dat je verblijf op Strandpark Duynhille zo goed bevallen is, Jan! Wij zien in ons systeem dat je inderdaad al wel eens eerder bij ons bent geweest, maar dan op Noordzee Résidence Cadzand-Bad.

Weet je al welk park je de volgende keer gaat boeken of ga je nogmaals naar Strandpark Duynhille of Noordzee Résidence Cadzand-Bad? :-)

Groetjes Denise

Mooie bungalow met rondom een duin sfeertje

Herman, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Strand is iets verder dan we dachten . Echter in Juni was strand relaxt (niet overdreven druk)
Gereisd met partner in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

De afstand tot het strand vanaf het park is 0,7 kilometer. Op onze website kan je ook een kaartje terug vinden. Wat fijn dat je wel genoten hebt van het strand!

Graag tot ziens op Strandpark Duynhille!

W van zeil, 12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk park met geweldige accommodatie. Huisjes zijn heel modern, vrijstaand en hebben een lekker terras en tuin. Park is zeer fraai aangelegd met vele speeltuinen voor de kinderen. Lekker restaurant en winkeltje dat net alles heeft wat je nodig hebt. Het strand is makkelijk aan te lopen en adembenemend mooi. Zou zo weer boeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat super dat je je verblijf op Strandpark Duynhille met een 10 hebt beoordeeld! Wij zijn ook blij om te lezen dat je zo weer zou boeken.

Wij hopen je dan ook snel weer te mogen begroeten op Strandpark Duynhille!

Geweldig park,mooie huizen,geweldig personeel

L van leenen, 5-8-2017
  • Activiteiten9

Mooie omgeving,mooie huizen,heerlijk rustig

Voor oudere kinderen te rustig

Gereisd met partner in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-8-2017

Bedankt voor jullie verblijf en mooie review!

We vinden het erg leuk om te vernemen dat alles goed is bevallen. Wel zullen wij de feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat gekeken kan worden wat een mogelijke oplossing is.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille scoort een 8.7 uit 10 op basis van 194 reviews.