Vakantiepark Center Parcs Port Zelande ****

2546 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

Super weekend

Lief, 17-10-2017
  • Onderkomen7

Fijn weekend gehad in Center Parcs Port Zelande.

Vip huisje voldeed aan de verwachtingen.

Heerlijk gewandeld naar het strand en prima uitweg voor een dagje

Neeltje Jans of een bezoek aan een dorpje in Zeeland.

Park ligt aan een mooie jachthaven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Peter van Es, 16-10-2017
  • Onderkomen8

Prima verblijf, leuke ambiance. Niks waar je mis op grijpt in het huisje. Minder vond ik de kosten voor het gebruik van Internet. Anno 2017 met 25 eurries voor een weekend/midweek behoorlijk aan de prijs!!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Net park met veel activiteiten.

Corinne, 14-10-2017
  • Onderkomen8

Bingo 's avonds was erg leuk. Park ziet er netjes uit en de huisjes zijn mooi en schoon.

Baby zwemmen was leuk maar het water was wat koud.

Slechte algemene klantenservice

Stephanie, 13-10-2017
  • Onderkomen7

In het algemeen een fijn verblijf gehad! Hadden wel volgende opmerkingen:

- Je voelde duidelijk dat we niet in het high season verbleven. Bijv in de Adventure Factory vragen om bitterballetjes om dat als antwoord te krijgen dit niet mogelijk was aangezien er maar 1 iemand aan het werk was en dus de keuken gesloten was

- Op de laatste dag was er een meeting georganiseerd in de Adventure Factory waar wij dus, als ook betalende gast, werden geweigerd en niet binnen mochten. Wij vinden het not done voor een familiepark dat je gewoon wordt geweigerd in een publieke ruimte vanwege een meeting. Verder kwamen wij ook aan op het moment dat de meeting gedaan was dus ik zie geen reden waarom wij er niet zouden binnen mogen.

Wat ons nog het meeste tegen de borst stuit is dat wij op 2 oktober deze feedback al hebben verschaft via customercontactcenter.benl@groupepvcp.com en daar op heden nog geen antwoord op hebben gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Echt genoten van de zee

Anoniem, 11-10-2017
  • Onderkomen8

ligging van het park is echt perfect. bowling is leuk maar wel kort voor een uurtje want je kan dan niet je spelletje afmaken. Eten bij Evergreenz is goed

Super

Mieke, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Zalig om er te verblijven,huisje met alles erop en eraan,heel goed zwembad,leuke restaurants,een heel toffe ervaring.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi parc

miek, 7-10-2017
  • Onderkomen7

Huisje, gerenoveerd 6 ps premium. zag er netjes uit. voldoende keukenmateriaal. kleine toiletten. hele harde matrassen. Heb het 2 nachten geprobeerd en toen maar op de bank gaan slapen.

Parc, heel vriendelijk personeel. Lange wachttijd bij de grand plaza. Evergreenz qua gezelligheid niet aan te raden,qua eten wel.

Zwembad, klein maar voldoende speelplezier.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Ontspannende vakantie in een mooie omgeving!

Danny, 5-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi ingericht, proper huisje. Leuk zwembad en vriendelijke medewerkers.

Om 's avonds met de honden te wandelen in het park was het wel tamelijk donker, dus extra verlichting zou welkom zijn.

Aquamundo was dik OK, wordt heel goed hygiënisch gehouden door voldoende dweilen. Leuke wildwaterbaan en glijbaan met luchtband.

We hebben vooral veel gewandeld in de omgeving en aan het strand dus een oordeel over de andere accomodaties van het park kan ik niet echt geven.

Ik zag in ieder geval dat de mensen met kinderen voldoende bezigheden hadden ;-)

Nog één minpuntje, de parking en het park kunnen bij hevige regen zeer grote plassen hebben.

Verder zeker aan te raden!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genoten

Familie Janssen, 3-10-2017
  • Onderkomen7

Ligging ia prima. Leuke midget golfbaan binnen. Eten bij The Grill en Evergreenz goed.
Gereisd met partner in september 2017

Heel erg fijn met mooi weer

Anoniem, 3-10-2017
  • Onderkomen9

Cottage is goed wel jammer dat de toilet en slaapkamer beneden aan de kleine kant zijn. En hier en daar nog wat spinnenwebben. Restaurant lang moeten wachten op bestelling en dan ook nog niet het goede gehad. Ook nog een foute rekening met te veel op de bon. Zwembad i prima wel weinig grote kleedhokjes.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Port Zelande bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande scoort een 8.11 uit 10 op basis van 2612 reviews.