Camping De Lange Pacht **

9,1

27 reviews over Camping De Lange Pacht in het Nederlands

Zeer goed verzorgde camping

M. Verhoeven, 13-8-2017

Een camping met ruime plaatsen, erg rustig. Het sanitair is heel schoon en goed onderhouden. Net zoals de rest van het terrein. Er is gelukkig geen animatie op deze camping. Op Walcheren is genoeg te doen en in de buurt zijn voldoende winkels. We hebben slechts 3 nachten op de camping gestaan maar kunnen deze camping zeker aanraden aan iedereen die een rustige, mooie camping zoekt.
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastische plek! Je komt hier thuis

Fam van Gijssel, 19-6-2017

De lange pacht is een prachtige camping aan de rand van vlissingen. met landerijen om je heen en veel rust en ruimte. Je fietst zo door de duinen naar de boulevard en je kunt vanuit deze plek mooie uitstapjes maken naar o.a. Middelburg, Veere en Domburg. De camping is zeer schoon!! het sanitair is modern, groot en heel schoon.

Verder zijn de eigenaren van de camping zeer gastvrij en vriendelijk. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk en vriendelijk. Tijdens de afwas komen er van mede campinggenoten allerlei leuke tips voorbij om in de omgeving te doen.

Wij hadden onze hond bij ons en ook voor haar was het een zeer prettige plek. Door de ruime plaatsen en de variatie in zon en schaduwplekken kon zij steeds een goed plekje opzoeken. verder konden we vanuit de camping haar ook makkelijk uitlaten in het parkje nabij of langs de landerijen. De eigenaresse van de camping heeft zelf dieren dus ook voor de hond was ze erg lief!!! Kortom wij hebben enorm genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig, fantastisch, het lijkt wel thuis komen

Fam. Verbeek, 20-5-2017

Dit is een rustige camping waar voor de kinderen ruimte is om kind te zijn.

Sanitair is brandschoon en mensen zijn vriendelijk en gelijk.

Ook fijn de kampeer plaatsen zijn in principe autovrij.

Eigenaren doen alles om jouw vakantie tot een succes te maken.

Ook is de omgang laagdrempelig en zeer vriendelijk.

Ligging is perfect, 5 min. fietsen en je vindt alle winkels die je nodig hebt.

Of 15 min. fietsen en je hebt het strand, een boulevard, de stad of een bos tot je beschikking.

Mooie grote plaatsen, ruim genoeg voor caravan en tent voor de kinderen.

Kortom een geweldige en fantastische camping op Walcheren dicht bij Vlissingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een fantastische plek

Michael Vijverberg, 9-4-2017

De Lange Pacht is een heerlijke camping, zeer goed onderhouden, prachtig en goed verzorgd sanitair. Zeer ruime plaatsen. Fijne gastvrouw.
Gereisd met partner in april 2017

Wat een heerlijke camping!

Michael Vijverberg, 13-10-2016

Deze camping is meer dan een doorsnee boerencamping. Veel ruimte, zeer goed onderhouden campingplaatsen en uitstekend sanitair.
Gereisd met partner in september 2016

Zeer mooie en perfect onderhouden camping

Fam Swinkels Bakel, 11-9-2016

Bij aankomst vriendelijk ontvangst door eigenaresse (conny)

Mooie grote staanplaats voor caravan met voortent

En een perfect onderhouden sanitairgebouw

Dit is een camping waar nog vele een voorbeeld aan kunnen nemen

Bedankt voor de fijne vakantie en Gastvrijheid

Gereisd met partner in juli 2016

Nette camping een aanrader👍

Fam Verwijmeren, 15-8-2016

Een mooie goed verzorgde camping met mooi en schoon sanitair, grote kampeerplaatsen met water en stroom.

Voor de jonge kampeerders is er een leuk speeltuintje.

Op 800 meter zijn er 2 supermarkten een bakker, groenteboer, drogisterij en slijterij.

Het strand is op 2 km, en op de fiets ben je zo in Vlissingen of Middelburg.

Kortom, een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige,gastvrije camping

Frans Offermans, 2-8-2016

Mooie, zeer goed onderhouden camping met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Sanitair was top. We zijn met 2 pubers in de mei vakantie geweest. Super week gehad. Goede wifi.(volgens de pubers). Wij zoeken als gezin buiten de camping vertier en komen 's avonds tot rust. Deze zomer hebben we 2 weken geboekt. Verheug me al!
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Carel-Peter & Mariëlle Kortlandt, 25-7-2016

Wat een fantastisch ruime plaatsen, uitstekend sanitair (zelden zo schoon en goed onderhouden gezien) en geweldig vriendelijke ontvangst. Ook tijdens de rest van ons verblijf altijd tijd voor een zeer vriendelijk gesprek en informatie over de omgeving. Het feit dat er geen winkel is, wordt goed gemaakt door een klein winkelcentrum zeer dicht bij de camping. Voor ons een ideale camping waar wij zeker terug zullen komen. Wij zouden dan wel graag de kwaliteit van de WiFi verbeterd willen zien. Dat kan beter.
Gereisd met partner in juli 2016

Als niet vaste gasten, geweldige plaats!!

P. van den Hoven, 21-7-2016

Vriendelijk ontvangst op deze mooie locatie. Zeer ruime plaatsen en geweldige sanitaire voorzieningen. Goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Centrum en boulevard Vlissingen op 10 minuten fietsafstand. Winkelcentrum voor dagelijkse boodschappen op loopafstand. Ontvangst WIFI signaal zou verbeterd kunnen worden.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lange Pacht in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lange Pacht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Lange Pacht scoort een 9.08 uit 10 op basis van 27 reviews.