9,1

WebsiteLink naar website

580 reviews over Camping Strandcamping Groede in het Nederlands

een echte aanrader !!!

Verheeke Christiaan, 17-8-2017

Het was een super verblijf. Wij hebben niets aan te merken. Het personeel deed hun uiterste best zodat alles naar wens verliep.

Met de kinderen en kleinkinderen was het een zeer leuke animatie en het strand op wandelafstand is zeer aangenaam. We hebben een super tijd beleefd. We komen zeker terug !

Gereisd familie in augustus 2017

goede camping

T.v.Bladel, 17-8-2017

vriendelijk personeel,sanitair goed verzorgd

er wordt wel hard gereden op het campingterrein

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige camping

Steffan, 17-8-2017

Mooie camping en omgeving. Voor de kids voldoende te doen en de animatie is top.

Loopafstand van het strand!

Gereisd familie in juli 2017

fantastische camping. Kom volgend jaar zeker terug

Ros, 17-8-2017

Mooie camping. Ruime plekken. Loopafstand naar strand. Mooie omgeving om te fietsen. Leuke plaatsjes in omgeving en korte afstand naar belgie.

Meestal beter weer in zeeland dan in rest van nederland.

Dubio

De fam vervaten, 16-8-2017

Camping meerdere jaren bezocht

Maar sfeer is weg ..heel veel Duitse gasten met ook heel veel honden bij zich ( sommige wel 3 honden per plek)

Toilet gebouwen werden alleen s middags grondig gereinigd waardoor niet altijd even fris.

Camping animatie is voor kleine kinderen wel leuk , voor pubers is er op camping niets meer.

Strand aan overkant vd weg dit blijft ideaal

Personeel winkel erg vriendelijk de receptie daarin tegen niet!

Wij gaan zeer ws hier niet meer terug .

Heel sfeervolle, gezellige, camping

Rob Ontrop, 13-8-2017

Vanaf dag één voel je je op je gemak met ruim opgezette caravanplaatsen en veel kampeerders zijn er al jaren wat alleen maar meer gezelligheid met zich meebrengt.
Gereisd met partner in juni 2017

Super camping

Rita, 12-8-2017

Voor het zoveelste jaar op de camping en altijd een super tijd. Vriendelijke mensen en erg belangrijk schoon sanitair.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Berrie Hendriksen, 12-8-2017

Geweldige camping, strand op loopafstand goed sanitair aantal velden met cai aansluiting helaas niet allemaal.

Wij komen hier zeker terug, waarschijnlijk volgend jaar al.

Gereisd met partner in augustus 2017

voor ons nooit meer

Annemieke, 12-8-2017

Het is een mooie camping, maar wat een drama die schelpenveldjes alles loop je stuk we hadden nieuw worteldoek wel het goede van de campingwinkel, we hadden er dekzeil (nieuw) op liggen en een bolon vloer, worteldoek en dekzeil weg moeten gooien bolonkleed was erg vies geworden door dat het water van onderuit in onze tent kwam, wij hadden een veldje door hun aan gewezen gekregen omdat wij met twee caravans kwamen en er bijna geen plek meer was, alleen hadden ze ons wel erbij mogen vermelden dat er een drukke straat hierlangs was en een pad naar het strand waar s nachts veel jongeren liepen te schreeuwen, dan hadden wij dit veld niet genomen, veel te weinig toiletten en douches, regelmatig moesten wij wachten totdat wij naar de toilet konden, werden bij ons in ieder geval weinig schoongemaakt, receptie medewerkers niet erg vriendelijk, personeel winkel daartegen supervriendelijk, recreatieteam kinderen wisten niet goed wat ze moesten doen lazen continu van briefje, erg jammer dit.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige camping en omgeving!

Mirjam, 10-8-2017

We hebben en fantastische vakantie gehad o strandwandeling groede! Mooie nette camping en prachtige omgeving!
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Groede in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strandcamping Groede scoort een 9.09 uit 10 op basis van 778 reviews.