9,6

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kogerstaete Texel (De Koog)*** bij :

422 reviews over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) in het Nederlands

Topvakantie met zalig hotel

Guido Jacobs, 11-8-2017

Texel is heel mooi. Ik heb genoten op alle gebied. Ik heb genoten van de Texelse lucht, het na momentje, de zalige bedden. Een heerlijk en gezond ontbijt.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Uitstekend Hotel, en uitstekende locatie.

Frans Loderus, 11-8-2017

Alles perfect!!!! Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt, met brood uit eigen keuken.

Alles zeer schoon!

Geen airco op de kamer! Zeker bij warmer weer zou het 'n uitkomst zijn!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Succes is een ladder

Maria D'hoker, 8-8-2017

Succes is een ladder die je niet beklimt met de handen in de zakken. Maar handen uit de mouwen steken, dit kunnen ze hier voortreffelijk. We waren zeer content van het ontbijt. We konden de verse zelfgebakken broodlucht al ruiken vannop de gang. Het brood is van zeer goede kwaliteit. voor mijn oude billen waren de warme kussentjes buiten erg comfortabel.
Gereisd familie in augustus 2017

9de jaar op rij Kogerstaete

Tim Caudron, 5-8-2017

Voor het negende jaar op Texel.

Waar kan je beter vertoeven dan in Kogerstaete??!!

Heerlijke gastvrijheid.

Prachtige stranden op loopafstand, fijne fietsroutes en mijn favoriete restaurant de Taveerne. Bo kuist de kamers zeer secure. Raymond en Dirk zijn druk in de weer om het perfecte ontbijtje te serveren. Een zeer goed 4sterrenhotel dat we als Bougondische Belgen weten te appreciëren.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Topverblijf en dit voor de 2 de keer

Luc, 5-8-2017

Zijn hier voor de 2de keer geweest. Het is heel fijn geweest en een zeer geweldig ontbijt. Wat hebben wij het zelfgebakken brood gemist. Het kan niet beter! Wij komen best wel veel in hotels, maar nog nooit zelfgebakken brood aangeboden gekregen. Fijn tweepersoonsbed.

Ditmaal voor de welnesskamer gegaan. Komen beslist in deze kamer nog wel eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Alsof je in een warm bad stapt.

Hetty, 5-8-2017

Alles klopt, de kamers, het gevarieerde ontbijt en in de eerste plaats de persoonlijke aandacht.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Zeer gastvrij. Schoon en luxe hotel.

Mirjam, 26-7-2017

Je wordt heel gastvrij ontvangen, mooie kamers. Heerlijk ontbijt.

Wij zijn nu 4 keer geweest en gaan er zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek!

Dennis, 25-7-2017

Heerlijk genoten met mijn vriendin. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in april 2017

Grandioos!

Cees Freeke, 25-7-2017

Attente gastvrouw die zich niet opdringt. Met liefde voor haar vak. Ontbijt: compleet. Waterkoker en koelkast voor eigen spullen. Goed bed! Normaal? - wij maakte het elders het anders mee! Alleen een prachtig hotel is geen vakantie als je een paar kilometer naar het strand moet lopen, enz. Strand is 'om de hoek'. Over de onvermijdelijke pont: de pont gaat bij wat wind kaarsrecht over. Enorm stabiel; geen 'open' gevaarlijke railing (oude pont Kruiningen-Perkpolder). Van tevoren bestellen: niet in de rij staan en apparatuur herkent het kenteken! Het hotel heeft e-bikes te huur. Waar eten? Bistro 110 (Dorpstraat 110, natuurlijk) is een goede prijs-kwaliteitverhouding; we kwamen er voor terug.
Gereisd met partner in juli 2017

In het kort een Heerlijk hotel, top ligging.....

Henry, 9-7-2017

Mooie gezellige kamers, super schoon en goed onderhouden. Ontbijt is top en de eigenaar en eigenarresse hebben hart voor de zaak en maken het iedereen naar het zin.... Kortom, ik kan een heel verhaal neerzetten, maar zou zeggen gewoon boeken en ervaar de gastvrijheid en de super ligging van dit mooie familie hotel. Top!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kogerstaete Texel (De Koog) scoort een 9.56 uit 10 op basis van 440 reviews.