9,4

Uitstekend

36 reviews over BedAndBreakfast De Moerbei in het Nederlands

Puur relaxen

Fernanda & Kirsten Laurens-Reho, 5-8-2017

Mocht iemand naar Texel willen en een heerlijke, mooie, nette, luxe en niet te dure BnB zoeken, zoek niet verder.

De Moerbei is echt genieten!

Midden in De Cocksdorp, vlakbij zee, op loopafstand. Heerlijke restaurantjes in de buurt, gezellige strandtenten, prachtige wandelroutes.

Met de hond kun je op Texel ook prima wezen en bij De Moerbei is hij/zij ook heel welkom. Ook mindervalide mensen kunnen een prachtige kamer boeken hier. Heel toegankelijk.

Bij De Moerbij krijg je het beste ontbijt die je je maar wensen kunt, heel veel keuze en gezond met veel fruit, heerlijk!

En niet onbelangrijk, ontzettend vriendelijke gastvrije mensen Esther & Norbert

- Punten? Ik kan ze echt niet verzinnen, sorry!

Gereisd met partner in augustus 2017

een super B&B.

Marga van Ulden, 25-7-2017

Een heerlijke kamer met goede badkamer en goed bed.Erg belangrijk vinden wij.Mooi uitzicht op de tuin, aardige mensen.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie.

Harm Varkevisser, 25-7-2017

De moerbei zit op een goede locatie. In het hart van de Kocksdorp.
Gereisd met partner in juli 2016

Toffe plek om midweek door te brengen

Pals, 25-7-2017

Fijne B&B ook voor mindervaliden
Gereisd anders in april 2017

De Moerbei echt een aanrader !

carolien kleuskens, 11-5-2017

Alles was voortreffelijk ,vooral de gastvrijheid je voelde je daar meteen heel welkom en op je gemak De kamers waren van alle gemakken voorzien en alles nieuw. De moerbei ligt in het centrum ,ook het ontbijt was met heel veel liefde voorbereid en dat was te zien en te proeven ook. Heerlijk !!!!!!
Gereisd familie in april 2017

dit was zeker NIET de laatste keer

Paul en Wil Hesp, 23-4-2017

Bij aankomst gastvrij ontvangen door Ester en Norbert, compleet ontbijt,alles netjes, goed geslapen op de fantastiche bedden.

Het matras was zo goed dat mijn vrouw bij vertrek aan Norbert heeft gevraagd op wat voor merk matras ze heeft geslapen, zij wil het zelfde matras kopen

Gereisd met partner in april 2017

Mooie lokatie en supervriendelijke hosting

Iris raaff, 29-3-2017

De moerbei is een mooi pand met een hele goede ligging in de cocksdorp. Uiteraard vinden wij dit het mooiste stukje Texel . Alles is op loop en fietsafstand. Het wad. De slufter, het strand, het leuke dorp en uiteraard goede , gezellige en lekkere restaurantjes. De b n b heeft mooie kamers met een eigen badkamer en een hele frisse uitstraling. Het ontbijt is goed verzorgd en vers. Wij hebben enorm genoten en zouden het iedereen aanbevelen. Daarnaast is het voor ons uiteraard voor herhaling vatbaar .
Gereisd met partner in februari 2017

Aanrader!!

Sabine, 24-3-2017

We hebben een weekend weg geboekt . We zijn zeer welkom ontvangen door Esther en Norbert . We hadden onze kinderen mee. Die hebben ook heerlijk kunnen spelen met zoon Lucas. Niks was een probleem. Prachtige kamers echt een aanrader om heen te gaan en weer terug te komen!
Gereisd familie in januari 2017

Super!

Corine, 19-3-2017

Een hartelijk ontvangst, een erg mooie B&B, en een luxe kamer van alle gemakken voorzien.En een heerlijk ontbijt . Kortom genieten!

We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Geweldige ervaring

Rob, 16-3-2017

Wat hebben wij genoten!

Fantastische plek midden in het centrum van de Cocksdorp! Je komt binnen in het karakteristiek pand! Wat je meteen opvalt zijn de mooie tegels op de vloer! De centrale hal is hierdoor echt een blikvanger. Je wordt heel gastvrij ontvangen in de huiselijke sfeer van de eigenaars! Als we wilde mochten we morgenochtend bij hun aan de keukentafel eten of op onze kamer ! De keukendeur staat open en je ziet hun een zoontje zoet spelen met een de huiskat! Vervolgens ga je de trap op en alles is nieuw netjes en schoon! De kamer zijn ruim en de bedden zijn echt heerlijk mooie ruime kamer en de badkamer is ook geweldig! Alles is aanwezig! TV dvd speler en zelfs een eigen koffie apparaat! Toen we de volgende ochtend goed uitgerust wakker werden stond er een mandje voor de deur met ons ontbijt er in! We werden verrast met een heerlijk ontbijt! Verse croissant verse jus en allerlei soorten beleg. een echte aanrader

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Moerbei in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Moerbei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Moerbei scoort een 9.41 uit 10 op basis van 36 reviews.