Matig

78 reviews over Camping Terpstra in het Nederlands

Geen aantader

Jari, 17-8-2017

De bewakers doen niet normaal en schelden je helemaal uit voor niks, de tenten zijn wel goed te doen.

De matrassen liggen alleen niet fijn en je word elke ochtend vroeg wakker van de meeuwen.

Verder vind ik het raar dat de muziek om half 10 uit moet op een jongeren camping .

Dit nooit meer

Nick, 11-8-2017

Het is een camping met vieze wc's en douches. Je wordt elke nacht om 05:00 uur wakker door dat meeuwengekrijs. De beveiliging/werknemers doen stoer en denken dat ze heel wat zijn. Voor de rest kun je er wel zelf een leuk feestje van maken, maar je moet s''avonds het muziek al uitdoen om 22:00 uur.!

NIET DOEN

Deborah, 11-8-2017

Goeiemorgen. Er wordt Asociaal gedrag van de campingbeheerders

Uitgezonderd de schoffelaar.

In de wc's ligt overal poep op de brillen en wordt niet schoongemaakt

Ook wordt je gecontroleerd op drank bij de tent en kan je niet drinken met je vrienden.

Bij je eerste waarschuwing kun je meteen op de boot naar huis

GEEN AANRADER!

#058

Ge-wel-dig

Enk, 16-7-2017

Alles was goed geregeld, op de geur die op de camping hing na. Bewakers aardig als je je hield aan de regels. Eigenaar erg direct, maar wat verwacht je anders wat er gebeurd op zo'n jongeren camping. Een echte aanrader voor jongeren die houden van zuipen en niet alleen luxe gewend zijn.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima plek, op goede ligging!

Marion, 19-6-2017

De ligging van Camping Terpstra is perfect. op.Loop afstand overal van.

Degelijke organisatie.

Leuke kantine waar je heel goed kunt eten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prima weekje

Marnick, 3-4-2017

je kan wel zeuren maar als je je gedraagt doen de beveiligers ook niks. je kan er prima bier drinken.

Super vakantie!

Michelle, 12-12-2016

Mensen overdrijven vreselijk, het is een jongeren camping, wat verwacht je? Ik was samen met 1 vriendin, super leuke straat. hadden een 3-5 persoonstent en eigen luchtbed mee. Miste 2 borden en bestek maar ging niets van de borg af. Niet echt met de bewaking in aanraking gekomen maar dat gebeurt ook sneller bij jongen dan mij meisjes.

Muziek wel om 10 uit, maar konden af en toe tot 11/12 wel doorgaan.

Douches waren schoon en de wc was te gebruiken (wel gehoord dat de jongens wc iets slechter er aan toe was) Ligt bij de stad, en bij de supermarkt in de buurt. Het strand en de haven waren wel wat verder weg.

Kortom, je kan het hier heel gezellig hebben als je je gewoon gedraagt!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

nooit meer

ilse, 7-9-2016

De mensen die daar werken kunnen niet op een normale manier communiceren, ze beginnen meteen te schreeuwen ook al zeg jij iets heel normaals op een hele normale manier. Wij hadden een luxe tent daar zitten pannen bestek enz. in maar je krijgt als je daar aan komt geen lijst met wat er allemaal in hoort te zitten, je kunt dus niet controleren of er niet iets ontbreekt. Aan het einde van onze vakantie werd onze borg gecontroleerd maar wat toen bleek was dat we een pannetje miste die wij nog nooit hadden gezien maar wij hadden natuurlijk geen bewijs.

Terschelling zelf was super leuk en je kunt er super leuk uitgaan maar niet op camping Terpstra.

nooit meer

Eens maar nooit weer, 25-8-2016

Camping Terpstra eens maar nooit weer. Borg kwijt omdat we het niet verdiend hadden. Wilden ons niet meer zien met onze ratten kop. Eigenaar moet zich schamen. Echt jeugd bedenk je nog eens voor je hier naar toe gaat
Gereisd met vrienden in augustus 2016

leuk om meegemaakt te hebben

Bart v.g, 10-8-2016

Ik ben samen met een groep van 7 jongens hier naar deze camping geweest, we hadden een luxe tent gehuurd. deze was erg goed! we hadden een klein keukentje, koelkast, kluis en matrassen met bedden! de bedden lagen erg goed! de bedden van de normale tenten waren bagger! de luxe tent was super! camping Terpstra ligt op best een stuk lopen van het strand. (er rijdt een bus voor 2 euro retour) de bewaking is streng en soms een beetje flauw. het sanitair was wel erg vies! de douches waren redelijk schoon

jumbo supermarkt op loopafstand in het dorpje Formerum, er is ook een coop maar die is duurder dan de jumbo. tip huur een luxe tent, deze is veel fijner dan de normale, aangezien onze andere vrienden z'n tent gehuurd hadden en met rugpijn elke avond in onze tent kwamen liggen. het resto op de camping was lekker. het is zeker leuk om een keer naar toe te gaan maar niet voor een 2de keer.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terpstra in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terpstra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terpstra scoort een 5.95 uit 10 op basis van 78 reviews.