Vakantiepark Villapark De Weerribben ****

Zoover award

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,9

178 reviews over Vakantiepark Villapark De Weerribben in het Nederlands

mooi accommodatie met een super ligging

Familie Luik, 6-10-2017
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met mooie accomodaties.Voor bepaalde groepen zou het fijn zijn dat er een aparte douche zou zijn.Nu moet je douchen in bad wat gevaarlijke situaties kan geven.
Gereisd met partner in september 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 8-10-2017
Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Luik! Dat kan inderdaad voor vervelende situaties zorgen. Er zijn ook woningen die een aparte douche hebben. Voor de volgende keer kunt u ons gerust even bellen of per mail informeren hier over! Dan kunnen wij u adviseren welke woning dan het meest geschikt is.

Prima verblijf totdat..

G. Zegers, 6-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Fijn park om te verblijven. Fijn huis en prima broodservice. Helaas werd ons verblijf onderbroken door het hartinfarct van mijn moeder en moest de reis onderbroken worden door opname in het ziekenhuis. Derhalve eerder uitgecheckt. Jammer dat het park ons voor de niet genoten dagen een voorstel deed om de dagen op een ander moment nog eens kosteloos in een weekeind in te halen.Het park heeft haar medeleven betuigd, maar de afwikkeling van de vakantie erg zakelijk. Gelukkig gaat het goed met mijn moeder.Dat is voor nu het belangrijkste.
Gereisd met vrienden in september 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 8-10-2017

Wij willen jullie bedanken voor het achterlaten van deze review! Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met uw moeder, gezondheid is in dit geval inderdaad het belangrijkste!

Betreft de afwikkeling die u als erg zakelijk hebt ervaren, kunnen wij inderdaad voorstellen dat dit zo kan over komen in zo'n persoonlijke en nare situatie.

Maar helaas kunnen wij niet instaan voor alle nare gebeurtenissen en de gevolgen hier van voor onze gasten. Dit is ook een reden waarom wij gasten ook adviseren om een reis- en of annuleringsverzekering af te sluiten. Want ook al ga en wil je er niet van uit gaan dat er iets gebeurt, het kan altijd onverwachts gebeuren.

We hopen dat jullie moeder weer goed herstelt en veel beterschap gewenst namens het gehele team van Villapark de Weerribben

Fantastische lokatie en omgeving,

Bep Buijs, 30-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Als je van de natuur, van fietsen en wandelen houdt kom je tijd te kort, ook heel leuk was het spel : Prison Break: wat je ook vanuit hier kan doen.

Wil hier vast nog een keer heen!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 3-10-2017

Wat worden wij blij van deze beoordeling Bep! Dat is een goed teken dat jullie tijd te kort hebben gehad, zeker een reden om dit park nogmaals te komen bezoeken!

Fijn dat jullie ontsnapt zijn en veel plezier hebben beleefd aan Prison Break. We geven het door aan onze collega's van de escape room!

Bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

Fantastisch!!

Margriet Beene, 15-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi huisje en echt schoon!! Mooie tuin met vissteiger. Veel vissen gevangen!! Lekker gegeten bij restaurant!! Mooie omgeving om te fietsen. Kortom super vakantie gehad!! Wij komen zeker terug!!
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Villapark de Weerribben, Team, 19-9-2017

Hallo Mevrouw Beene,

Allereerst hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige review. Wat zijn wij blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw vakantie op ons park! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Fijn huisje op mooi rustig park

Yvette, 11-9-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben door het slechte weer niet van alle faciliteiten kunnen genieten, maar het Parkinson zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2017
Villapark de Weerribben, Team, 12-9-2017

Hallo Yvette,

Wat jammer dat het weer niet mee zat tijdens jullie verblijf. Dit maak het natuurlijk wordt om van alle faciliteiten gebruik te maken. Desondanks erg fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Wij hopen jullie nogmaals een keertje te mogen verwelkomen & dan mét mooi weer!

Genoten

Jolanda Bleijenberg, 8-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ruime woning met ruime tuin. Twee badkamers. Veel kastruimte voor boodschappen maar ook voor kleding. Diverse steden/dorpen in de omgeving waar je lekker kunt shoppen. Onze hond mocht ook mee, er is voldoende bos in de omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 9-9-2017
Jolanda namens het gehele team van Villapark de Weerribben willen wij jullie (nogmaals) bedanken voor jullie verblijf! Fijn dat jullie zo hebben genoten van het park en de omgeving! Ook bedankt voor het sturen van de mooie foto's, we gaan ze zeker gebruiken! Graag tot ziens

Rustige ligging

Michel, 30-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Zeer mooi park, huisjes waren mooi, redelijk goed onderhouden, veel privacy.

Personeel zeer vriendelijk. Min puntjes, was het te kleine zwembad, niet goed onderhouden en activiteiten voor kinderen waren eerder beperkt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 1-9-2017
Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring! Ook nemen wij deze minpuntjes mee ter verbetering. We hopen jullie nogmaals een keer te mogen verwelkomen!

Super mooie vis vakantie!

Visscher, 29-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi huisje (nr.40), schoon,netjes,mooie inrichting en van alle gemakken voorzien!

Mooie grote tuin en veel vis gevangen. In 1 week tijd 10 karpers, brasems en heel veel voorntjes.

Park ziet er prachtig uit,goed onderhouden.

Zwembad is leuk om even heen te gaan.

Restaurant ziet er prachtig uit, en lekker gegeten aan het water.

Al met al een super mooie vakantie.

Zoon van 8 jaar heeft het ook super leuk gehad! Heeft heel veel gevist.

We hebben niet aan activiteiten meegedaan omdat we liever wilde vissen en wilde genieten van ons huis en de omgeving.

Maar er is genoeg te doen.

Wij gaan zeker weer heen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 1-9-2017
Wat fijn om te lezen dat jullie met het gehele gezin hebben genoten van een verblijf op Villapark de Weerribben! We hopen jullie in de toekomst weer een keer te mogen verwelkomen.

Heerlijke vakantie op een prachtig park!

Ina, 26-8-2017
  • Onderkomen10

Prachtige bungalows op een zeer goed onderhouden en rustig park!

Restaurant op het park was top!

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 29-8-2017
Bedankt voor deze fijne woorden Ina! Wat goed om te lezen dat jullie zo hebben genoten van de bungalows, het park en restaurant! Graag tot ziens!

Leuk.

Jos bruyninckx, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Mooie omgeving, degelijk huis in een rustig en mooi park.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Team Villapark de Weerribben, Team, 29-8-2017
Hartelijk bedankt voor deze goede waardering Jos! We hopen jullie nogmaals te kunnen verwelkomen op het park!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villapark De Weerribben bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Weerribben in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Weerribben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Weerribben scoort een 8.66 uit 10 op basis van 178 reviews.