8,7

Uitstekend

Zoover award

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villapark De Weerribben**** bij :

166 reviews over Vakantiepark Villapark De Weerribben in het Nederlands

Prachtige omgeving

Familie Bannink, 15-8-2017
  • Onderkomen5

Het villapark ligt in een prachtige omgeving. In het verleden hier al meerdere malen geweest. Maar helaas viel het deze keer tegen. De matrassen waren erg slecht, je voelde alle veren. Bij binnenkomst kon je ruiken dat er een hond was geweest. Ook onder de kussens in de bank allemaal hondeharen.
Gereisd met partner in augustus 2017
Janneke van Hoorn,

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Bannink! Ondertussen hebben wij per e-mail ook al contact gehad over uw ervaring, de feedback en minpunten. Zoals we in die correspondentie aan hebben gegeven gaan wij er mee aan de slag.

Wel fijn dat u overweegt om weer een keer te komen! We hopen dat u onlangs de minpunten, toch heeft kunnen genieten van een fijn verblijf!

Hartelijke groet,

Team Villapark de Weerribben

Helaas nooit weer

Isabel Altena, 28-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Afgelopen dagen op het park doorgebracht.

4 volwassenen 2 kids leeftijd 4 en 8 jaar.

We hadden hoge verwachtingen gezien de ervaringen van anderen. Geen gezellig welkom door berend bever. Geen dansen met berend om 18 uur terwijldat wel op de agenda stond. Speeltuin niet veel mogelijkheden. Zwembad zeer klein zonder extra's. Geen dagelijkse activiteiten terwijl dat wel op de agenda staat. We moesten echt vragen om dingen en dan werd het met moeite geregeld. Huisje geboekt aan de visvijver zodat we lekker samen kunnen zijn terwijl de rest vist. Niet mogelijk want bij ons huisje stond het riet 2 meter hoog en was er geen steigertje. Dus niet mogelijk om te vissen. 2e ochtend dat we er waren bleel de bestelling van de broodjes niet goed via de app binnen te zijn gekomen. En waren er niet voldoende verschillende broodjes waar we dan nog uit konden kiezen. Al met al heel jammer. We zijn donderdag eind van de middag al vertrokken ipv vrijdag ochtend.

Wij komen niet weer naar dit park.

Janneke van Hoorn,

Goedemiddag Isabel, hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring tijdens jullie verblijf op Villapark de Weerribben. Helaas dat dit voor jullie zwaar is tegengevallen en het niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Als de klachten tijdens het verblijf aan ons waren gemeld, hadden wij het graag voor u opgelost, zodat u nog van een prettig verblijf had kunnen genieten. Over Berend de Bever heeft u gelijk en hebben wij ondertussen besproken met diegene die hier verantwoordelijk voor is om dit in de toekomst te voorkomen. Helaas heeft u hier niets meer aan.

We hopen dat wij u met de tegemoetkoming het leed kunnen verzachten en dat u in de toekomst wel kunt genieten van een fijn verblijf op een van onze parken!

Hartelijk bedankt voor uw review en verblijf. Graag tot een volgende keer!

Genoten van een mooie, schone, ruime villa.

Ria, 24-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De villa is geweldig! Het park is mooi, veel groen, viswater. Vriendelijk personeel en bezoekers.

Het enigste wat niet goed was, was de wifi.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Janneke van Hoorn,

Wat super om te lezen dat jullie zo hebben genoten Ria! Jammer dat het Wifi signaal niet optimaal was, had je dit ook aangegeven bij onze medewerkers? Dan hadden we je graag geholpen om dit op te lossen!

Graag tot een volgende keer!

Een mooi huisje met een grote tuin

Peter, 21-7-2017
  • Onderkomen8

Voldoende privacy. Bedden zijn wel hard.
Janneke van Hoorn,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review Peter! Zou je ons door kunnen geven welke woning jullie zaten? Dan kunnen we de feedback toepassen.

Prima verblijf

I. Que, 17-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Accommodatie was ok, zwembad te klein en ook niet zo hygiënisch. Weinig te doen voor de kinderen. Als je van vissen houdt dan is de villapark Weerribben the place to be.
Janneke van Hoorn,

Wij willen u bedanken voor het achterlaten van jullie ervaring op Villapark de Weerribben. Elke dag wordt het zwembad schoongemaakt en waardes worden gemeten en strikt bijgehouden. Wij zouden dan ook graag willen weten wat u niet zo hygiënisch vond, zodat wij hier eventueel actie op kunnen ondernemen.

Voor de kinderen is een volledig animatieprogramma opgezet en het gehele jaar door zijn er activiteiten te doen zoals: tennissen, aquabubbelen, zwemmen, klimmen in het klimbos en meer. Kom de volgende keer gerust bij onze receptie- of restaurantmedewerkers langs om informatie in te winnen.

We hopen dat jullie terug kunnen kijken op een fijne vakantie!

Weer genoten

Twinlife, 1-7-2017
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer nu hier, de eerste keer met een familie weekend een aantal jaren geleden en nu dan met het gezin.

Huisjes en de ruimte erom heen zijn natuurlijk helemaal top, waar vind je nog zoveel ruimte op een vakantiepark.

Jammer genoeg waren er wel een paar mankementen in het huisje maar dit bij vertrek doorgegeven zodat er wat aan gedaan kan worden, het stoorde ons het deze 2 dagen niet.

Restaurant verschilde echt per dag, Vrijdag even op terras gezeten waar wij snel en heel vriendelijk werden geholpen en Zondag ging niet alles van harte.

Zaterdag van de afhaal gebruik gemaakt, en smaken verschillen in dit opzicht persoonlijk vond ik het niet lekker maar de kinderen wel weer.

Verder zijn er nog heel veel goede dingen te vertellen over het park maar dan heb ik niet genoeg ruimte in de review....

Zeer zeker een aanrader om een weekend of een week te zitten, wij komen zeker weer terug.

Gereisd familie in juni 2017
Janneke van Hoorn,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review! Een beter compliment dan terugkerende gasten kunnen wij eigenlijk niet krijgen.

Ook fijn dat jullie de mankementen hebben doorgegeven zodat wij dit kunnen aanpassen en verbeteren. Geef het gerust de volgende keer ook eerder aan, zodat mochten jullie tijdens het verblijf last van hebben, wij het kunnen oplossen.

Nogmaals bedankt voor jullie verblijf en deze review! Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst voor de derde keer verwelkomen!

Mooi plek

F.ter Borg, 12-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hebben het goed en gezellig gehad,accomodatie 8,ligt in een rustige buurt,mooi om te wandelen en te fietsen,personeel erg vriendelijk en hulpzaam,prijs in het restaurant was redelijk,kwaliteit kan beter,bij elk gerecht krijg je dezelfde bijgerechten, restaurant mag iets gezelliger aangekleed worden,heel erg kindvriendelijk.
Gereisd anders in juni 2017
Janneke van Hoorn,
Wat enorm fijn om te lezen dat jullie het verblijf als prettig hebben ervaren familie ter Borg! Hopelijk zien we jullie nogmaals terug!

Ligging park goed, huisje minder

Fam. Pronk, 12-6-2017
  • Onderkomen6

Wij waren met de familie in een 8 pers. huisje. 7 volwassenen en 1 baby. Van buiten zien de huisje er top uit! Het huisje stond vol met meubels zodat je weinig bewegingsvrijheid had. De eettafel moest je verplaatsen om met elkaar aan tafel te kunnen. Het was niet schoon, niet netjes afgewerkt (geschilderd), deur van de koelkast sloot niet goed en deze was te klein voor 8 personen. Het douchegordjjn kwam naar beneden. Dit was zeker niet een van de mooiere huisjes. De omgeving is ontzettend leuk! Een dagje Giethoorn maakte veel goed.

Of we terug gaan? Alleen voor de omgeving.

Gereisd familie in mei 2017
Janneke van Hoorn,

Familie Pronk, hartelijk bedankt dat jullie tijd hebben genomen om jullie ervaring te delen in vorm van een review op Zoover. Vervelend dat jullie het verblijf niet als uitstekend hebben ervaren. Op jullie naam kan ik helaas geen reservering vinden en hierdoor ook niet het betreffende huisje er bij pakken, voor de feedback.

De woningen zijn in particuliere eigendom, dus elke woning is niet gelijk aan elkaar qua inrichting en interieur. Maar betreft de hygiëne en onderhoud moet het natuurlijk wel in orde zijn! Bedankt voor het geven van deze feedback en we hopen dat jullie terug kunnen terug kijken op een fijne tijd

Fantastiche tuin en mooie villa lekker rustig !

Jan Clemenkowff, 31-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie groene tuin met mooie uitkijk en een prachtige villa met 4 slaapkamers ( huisje 14 )en heerlijk rustig en heerlijk gefietst.
Gereisd familie in mei 2017
Janneke van Hoorn,
Familie Clemenkowff, fijn dat jullie zo hebben genoten van het park, het huisje en omgeving! Graag tot een volgende keer

Mooie plek om van hier fietstochten te maken

H te Brake, 30-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De woningen liggen op een grote kavel .mooie ruime woningen.
Gereisd met vrienden in mei 2017
Janneke van Hoorn,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Weerribben in Paasloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Weerribben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Weerribben scoort een 8.66 uit 10 op basis van 166 reviews.