9,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)**** bij :

261 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

zeer fijne plek

Custers M., 16-8-2017

Bij 'De Koe in de kost' voelden we ons meteen thuis! Boer Frans en Truus zijn bijzonder gastvrij en spontaan. Groot en klein werden betrokken bij het boerderijgebeuren, naar eigen believen. We hebben ook ontzettend genoten van het fietsen in de prachtige natuur in de wijde omgeving.
    Gereisd familie in augustus 2017

Wederom onvergetelijk

Bas Rieter, 13-8-2017

Voor het vierde jaar zijn we samen met onze kids (4 en 7) twee weken bij boer Frans, boerin Truus en boer Lenn geweest. Bij hun op de boerderij is het voor iedereen uitrusten en ontspannen op z'n eigen manier. Of je nu wilt meedoen aan de werkzaamheden op de boerderij of gewoon een dagje op de strandstoelen wilt luieren met uitzicht op de koeien? Het kan er allemaal.

De gastvrijheid van Frans en Truus, en zoon Lenn, is altijd groots en als het aan hun ligt kan bijna alles (tot aan het helpen bij de bevalling van een kalf aan toe). De bijzondere Grondulow accommodaties zijn erg mooie en schoon, super goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Rondom de boerderij is zoveel te beleven, dat een dagje weg van het erf voor de kinderen meer een straf is dan een beloning.

Ook deze twee weken hebben de kinderen zich er voor het vierde jaar zo enorm vermaakt dat ze aan het einde enkel nog kunnen melden dat we maar moeten verhuizen en hier moeten gaan wonen. De boeking voor volgende jaar ligt al weer vast, want een vijfde keer zal en moet er komen.

Gereisd familie in augustus 2017

Ook voor de derde keer weer een belevenis!

Sandra Verel, 13-8-2017

Voor de derde keer op rij brachten wij onze zomervakantie door bij Koe in de Kost. De kinderen blijven zich daar optimaal vermaken en daardoor wij ook. De huisjes even fris als altijd, niets op aan te merken. De zomervakantie voor 2018 is alweer geboekt!

Zo geweldig dit jaar voor de 5de keer

Gavin, 12-8-2017

Het is geweldig dit jaar voor de 5de keer geweest maar tijden de vakantie geboekt voor volgend jaar, voor de jongen kids is er genoeg te spelen lezen skelteren huisjes zijn super comfortabel

En kids mogen altijd met de boer mee op pad om de koeien te halen of te gaan maaien of schudden op het land ook bij het koeirn melken mag je mee helpen super vakantie

Gereisd anders in juli 2017

Een geweldige vakantie

Familie de Bruin, 12-8-2017

Koe in de Kost is ern geweldige plek om op vakantie te gaan. Altijd iets te doen op boerengebied zowel bij mooi als slecht weer. Je mag heel veel doen of meehelpen. Zeer gastvrij en de grondulows zijn hele mooie luxe bungalows net een prachtig uitzicht op de koeien. We gaan volgend jaar voor de 6e keer terug, waarschijnlijk zegt dat genoeg.
      Gereisd familie in juli 2017

Een walhalla voor kinderen (en hun ouders)

Elisabeth Visser-Minnee, 30-7-2017

Een plek waar onze dochter (2,5) zich zo thuis voelt dat wij als ouders een ontspannen vakantie hebben. Dat was ons doel voor deze vakantie. Dat doel is meer dan bereikt!

Het huisje is naast zeer schoon ook nog eens erg compleet, er is zelfs een staafmixer en mixer zodat we op een regenachtige dag koekjes konden bakken .

Wij komen zeker nog eens terug!

Loes Alferink,
      Lieve Elisabeth, wat een super leuke reactie! Een walhalla voor kinderen (en ouders) vinden we een zeer groot compliment! We willen jullie bedankten voor alle gezelligheid en natuurlijk jullie komst. We hopen jullie nog eens terug te zien op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Erg leuke vakantie gehad

S hoijtink, 18-7-2017

Mooie bungalows. Gezellige sfeer. Voor Kinderen vanalles te spelen en mogen overal bij helpen
      Loes Alferink,
      Lieve Stephanie, bedankt voor de kort, maar krachtige reactie! Precies de combinatie die we willen geven...een fijn verblijf en vooral een plek waar kinderen zich kunnen uitleven. Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Unieke plek die je niet mag missen!

Alice Vos , 18-7-2017

Wat een aardige mensen! Je komt in een warm bad terecht. Rustgevende locatie, waar iedereen in zijn waarde wordt gelaten. De gemoedelijkheid straalt je tegemoet. Echt heel fijn!
      Gereisd met vrienden in juli 2017
      Loes Alferink,
      Lieve Alice, wat een groot compliment geef je ons met jouw woorden. Een plek waar iedereen in zijn waarde wordt gelaten is wat we hopen te bieden. Maar als dat ook zo wordt ervaren, doet dat ons heel goed! Dank je wel dus voor deze reactie en de goede tip over waar je (betaalbaar) kunt eten! Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Superleuk om met (klein)kinderen naar toe te gaan.

Nel Vos, 16-7-2017

Laarzen en oude kleding meenemen. Er is zoveel te doen en te beleven dat onze kleindochter tijd tekort kwam. De kinderen worden overal bij betrokken; dat is echt zo leuk. Tot en met de laatste nacht van ons verblijf. (Toen werd er een kalfje geboren en daar mochten we bij zijn en onze kleindochter mocht helpen bij de bevalling). Helemaal geweldig! De mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij. De persoonlijke ontvangst... Elke avond mocht kleindochterlief helpen met melken. De zoon des huizes liet trouwens alle kinderen helpen of ze nu 2 jaar waren of 11 jaar. Geen probleem. Voor elk kind was er tijd en gelegenheid om wat te doen. Wij hebben er als opa en oma - samen met onze kleindochter van 11 jaar - een super midweek gehad. Chapeau voor de mensen van Koe in de Kost.
      Loes Alferink,
      Lieve Nel, wat een mooie reactie! Fijn te lezen dat jullie hebben genoten en jullie kleindochter zich heeft kunnen uitleven op de boerderij! Wij vonden het super dat jullie er waren en hopen dat jullie nog lang blijven nagenieten. Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Het boerenleven op zijn best!

Gijs van den Berg , 12-7-2017

We hebben met 7 personen en een hond gebruik gemaakt van de 8 persoons grondulow. Het huis was groot genoeg en dankzij het mooie weer hebben we veel buiten kunnen zitten.Het is ons prima bevallen. Onze hond heeft het hele weekend los kunnen lopen en heeft heerlijk gespeeld met de drie honden van de boerderij.

Het uitzicht op de koeien in de weide is echt super leuk. Overal dieren om je heen. Boer Frans en zijn vrouw Boerin Truus geven je het gevoel echt heel erg welkom te zijn. Het melken van de koeien is ook een unieke ervaring. Ook het kleine plaatsje Heeten is leuk om te bekijken en om even op het terras te gaan zitten naast de kerk. We hebben een heel leuk weekend gehad en met volle teugen genoten.

We gaan zeker nog een keer terug naar Koe in de Kost

Loes Alferink,
      Hoi Gijs, wat een leuke review... en helemaal leuk te lezen dat niet alleen jullie maar ook de hond het naar zijn zin heeft gehad op de boerderij! Fijn dat jullie hebben genoten en graag tot ziens! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) scoort een 9.69 uit 10 op basis van 261 reviews.