Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) ****

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
9,7

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) bij:

267 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Fantastisch en uniek

Astrid , 18-10-2017

Waar vind je een plek waar de kinderen de hele dag kunnen spelen met alle dieren. Konijnen knuffelen, kittens aaien , paardrijden, met de honden stoeien, skelteren, eieren zoeken, melk halen. Niks is te gek en alles mag. Dit alles onder het bezielende oog van 2 schatten van mensen: boer Frans en boerin Truus
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Koe in de Kost, Eigenaar, 18-10-2017
Lieve Astrid, tjonge wat een leuk berichtje! Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben van de boerderij en van ons! En dat is geheel wederzijds :-). Bedankt voor jullie komst en hopelijk nog eens tot ziens op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch !

Fam. uit België, 9-10-2017

Mooie geschenk van de kinderen en kleinkinderen voor hun Moeke !

We hebben ons super geamuseerd op een geweldige boerderij. Echte ontspanning voor groot en klein, voor binnen en buiten, bij regen en zon er is altijd wat te beleven. Leuke ontvangst door lieve mensen die altijd paraat zijn als je iets nodig hebt. Een aanrader voor iedereen ! Niets moet en alles kan wat wil een mens nog meer om te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Koe in de Kost, Eigenaar, 16-10-2017
Lieve familie, wat een fijn bericht! Het doet ons goed om te lezen dat jullie hebben genoten... ook bij slecht weer! Zo zie je maar weer dat de natuur ons altijd wat te bieden heeft. Bedankt voor jullie komst en we hopen jullie nog eens terug te zien! Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Tweede jaar op rij: Top!

Marijke DB, 27-9-2017

Na vorig jaar een prachtige vakantie te hebben gehad, boekten we opnieuw een weekje naar de boerderij!

Het was wederom een geweldige ervaring. We mochten deelnemen aan het leven bij de boer; maïs binnenhalen van op het veld, koeien halen en melken, eten geven aan de diertjes, eitjes rapen... ook was er de start van de pony week in Heeten, we zagen enkele knappe prestaties van de paarden en pony's op de wedstrijden. Bij boer Frans, boer Lenn en boerin Truus is er altijd wat te beleven. Ze zijn ook zo gastvrij en je bent van harte welkom met al je vragen... Ook de kinderen hebben enorm genoten. Trampoline, strohuisje, skelters... Volgend jaar komen we terug!

Bedankt voor deze ervaring koe in de kost, alle rust daar geeft ons een zen gevoel. Die houden we vast!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Koe in de Kost, Eigenaar, 16-10-2017
Lieve Marijke, wat was het fijn met jullie op de boerderij! En we hopen dat jullie het ZEN gevoel nog lang vast hebben kunnen houden. Het is voor ons zo leuk om te lezen dat ook bij een tweede bezoek, jullie opnieuw genieten van ons boerenleven. Dat maakt ons heel blij! We hopen dat we jullie nog eens terug zien op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans, boer Lenn en boerin Truus

Zou het echt zo leuk zijn? Ja!

Machteld, 13-9-2017

Na alle mooie recensies gelezen te hebben, hebben we een weekje Koe in de kost geboekt. Maar we hadden wel een beetje een instelling van "we zullen wel zien of het echt zo leuk is". En het was een hele fijne vakantie, zelfs met 3 dagen echt slecht weer. De huisjes zijn veel ruimer dan we dachten. Ondanks dat de grondulows naast elkaar staan, heb je de ervaring dat je helemaal vrij zit. Onze dochter van 3,5 heeft zich uitstekend vermaakt met de koeien, kippen, poesjes, honden, trampoline, skelters en de speelkamer met 100 spelletjes en boekjes. We hadden ook fietsen gehuurd bij Jan Stam (Alba-fietsen). Wat een uitstekende fietsen en breng-/haalservice. De fietsroutes zijn prachtig. Helemaal die met het trekpontje over de rivier. Een belevenis! Veel restaurantjes in de buurt en een supermarkt, bakker en slager in het centrum.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2017
    Koe in de Kost, Eigenaar, 14-9-2017
    Hoi Machteld, juist dit soort reacties zijn voor ons heel waardevol! Het is voor ons realiteitscheck...Klopt het echt? Dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons doet ons dus super! Dus dank jullie wel dat jullie er waren en dat je zelfs prachtige foto's hebben gedeeld! Prachtig om de kids aan het (boeren)werk te zien. We hopen jullie nog eens terug te zien. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Puur genieten!

Maaike, 5-9-2017

Ons 40jarig huwelijk hebben we met kinderen en 7 kleinzoontjes gevierd bij boer Frans en boerin Truus.

Met hun aandacht en gastvrijheid, de comfortabele Grondulows, het spelen en leven op de de boerderij en dat alles in een prachtige omgeving was het voor jong en oud puur genieten.

Het voeren en melken van de koeien het rijden op de skelters, het spelen in het hooi, de moestuin, de pony's, met de boer op de shovel en nog veel meer......."Koe in de Kost" je bent voor ons een topper!!

Koe in de Kost, Eigenaar, 8-9-2017
    Lieve Maaik en familie! Wat een prachtige reactie en dank je wel voor jullie komst! Wij vonden het heerlijk met jullie zeven toppers van kleinzonen en natuurlijk ook met alle volwassenen! Fijn te lezen dat het jullie ook goed is bevallen en jong en oud heeft genoten. Hopelijk nog eens tot ziens op de boerderij! Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Rust, ruimte en reuring

Hagreis, 25-8-2017

eindeloos genieten van het boerenbestaan
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-9-2017
    Lieve familie Hagreis, wat een kort maar krachtige reactie! Fijn te lezen dat jullie eindeloos hebben genoten van jullie boerderijvakantie! Lieve groet, boer Frans en boerin Truus

zeer fijne plek

Custers M., 16-8-2017

Bij 'De Koe in de kost' voelden we ons meteen thuis! Boer Frans en Truus zijn bijzonder gastvrij en spontaan. Groot en klein werden betrokken bij het boerderijgebeuren, naar eigen believen. We hebben ook ontzettend genoten van het fietsen in de prachtige natuur in de wijde omgeving.
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-9-2017
    Wat een prachtige review! We vinden het heel bijzonder om te lezen dat jullie je gelijk 'thuis' voelden! Bedankt voor jullie komst naar de boerderij en we hopen jullie nog eens terug te zien! Lieve groet, boer Frans en boerin Truus

Wederom onvergetelijk

Bas Rieter, 13-8-2017

Voor het vierde jaar zijn we samen met onze kids (4 en 7) twee weken bij boer Frans, boerin Truus en boer Lenn geweest. Bij hun op de boerderij is het voor iedereen uitrusten en ontspannen op z'n eigen manier. Of je nu wilt meedoen aan de werkzaamheden op de boerderij of gewoon een dagje op de strandstoelen wilt luieren met uitzicht op de koeien? Het kan er allemaal.

De gastvrijheid van Frans en Truus, en zoon Lenn, is altijd groots en als het aan hun ligt kan bijna alles (tot aan het helpen bij de bevalling van een kalf aan toe). De bijzondere Grondulow accommodaties zijn erg mooie en schoon, super goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Rondom de boerderij is zoveel te beleven, dat een dagje weg van het erf voor de kinderen meer een straf is dan een beloning.

Ook deze twee weken hebben de kinderen zich er voor het vierde jaar zo enorm vermaakt dat ze aan het einde enkel nog kunnen melden dat we maar moeten verhuizen en hier moeten gaan wonen. De boeking voor volgende jaar ligt al weer vast, want een vijfde keer zal en moet er komen.

Koe in de Kost, Eigenaar, 4-9-2017
    Lieve familie Rieter, we kregen een beetje kippenvel van jullie reactie! Want voor ons is en blijft het speciaal als vakantiegasten keer op keer terugkomen en elk jaar evenveel genieten van onze boerderij! En wat vonden we het fijn dat jullie ook deze zomer er waren.... en we tellen nu alweer af naar volgend jaar! Tot over heel wat nachtjes! Lieve groet, boer Frans en boerin Truus

Ook voor de derde keer weer een belevenis!

Sandra Verel, 13-8-2017

Voor de derde keer op rij brachten wij onze zomervakantie door bij Koe in de Kost. De kinderen blijven zich daar optimaal vermaken en daardoor wij ook. De huisjes even fris als altijd, niets op aan te merken. De zomervakantie voor 2018 is alweer geboekt!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-9-2017
    Lieve Sandra, wat was het weer fijn met jullie op de boerderij! En wat kijken we nu alweer uit naar de zomer van 2018! Lieve groet voor jullie allemaal, boer Frans en boerin Truus

Zo geweldig dit jaar voor de 5de keer

Gavin, 12-8-2017

Het is geweldig dit jaar voor de 5de keer geweest maar tijden de vakantie geboekt voor volgend jaar, voor de jongen kids is er genoeg te spelen lezen skelteren huisjes zijn super comfortabel

En kids mogen altijd met de boer mee op pad om de koeien te halen of te gaan maaien of schudden op het land ook bij het koeirn melken mag je mee helpen super vakantie

Gereisd anders in juli 2017
    Koe in de Kost, Eigenaar, 4-9-2017
    Lieve Gavin, we mogen jou wel heel hartelijk bedanken voor je goede hulp op de boerderij! En wat super leuk dat je hier een berichtje achter laat! We kijken nu alweer uit naar volgend jaar... met jou erbij, kan boer Frans wel vakantie vieren ;-). Lieve groet, boer Frans en boerin Truus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) scoort een 9.69 uit 10 op basis van 267 reviews.