8,8

Uitstekend

32 reviews over Camping De Hoogte in het Nederlands

Schitterende en rustige natuurterrein camping

Wilma de Haas, 8-8-2017

Deze camping is een natuurcampeerterrein met alle voorzieningen die je nodig hebt en vooral alle rust en ruimte die je je maar wenst. Door de natuurlijke ligging en ongelooflijk ruime plekken. En schoon! Niet alleen goed onderhouden door de camingbeheerders maar ook door de gasten die hier komen. Nergens rotzooi, afval of lawaai. Dicht bij natuurgebieden en bossen. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in januari 2017
Martijn Postma,
Bedankt Wilma voor deze gave review :) Hier zijn we uiteraard erg blij mee! Kom gauw nog eens terug. Groet Martijn & Roos

Geweldige ruime camping

Ingrid, 5-8-2017

Mooie camping met hele ruime plekken. Sanitair zag er altijd schoon uit en de douche was heerlijk. De kinderen hebben erg genoten van de kanovijver en de zwemvijver. De camping bevindt zich in een mooie omgeving waar genoeg te doen is. Eigenaren zijn ook aardige mensen, staan altijd voor je klaar. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juli 2017
Martijn Postma,
Hoi Ingrid, superbedankt voor je aardige review. Gezellig als jullie nog eens terug komen :) Groet Martijn & Roos

Een prachtige camping in schitterende omgeving.

Radboud, 15-6-2017

Voor rustzoekers en fietsliefhebbers een uitgelezen plek om te vertoeven. Zeer ruime plaatsen en ruim voldoende voorzieningen.

Voor ons een ontdekking en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

Camping waar wij graag terug komen.

Tryntsje van der Wal, 7-6-2017

Prachtige rustige natuurcamping. Zeker op de paspoortvelden veel ruimte. Heerlijk uitusten, maar ook prachtig gebied om te wandelen, fietsen, varen en stad(jes) bezoeken.
Gereisd met partner in mei 2017
Martijn Postma,
Bedankt Tryntje voor je mooie beoordeling :) Daar zijn we blij mee natuurlijk! Groet Rosalie

Viel op onderdelen tegen

Bor, 18-3-2017

Met kleine kinderen op de camping gestaan. De omgeving is mooi, de camping is groen en ruim van opzet en voor kinderen is het goed toeven. De sfeer sprak ons minder aan. Er was een sterk bepalende in-crowd, er werd lastig gedaan over bezoekers bij de zwemvijver en het schoonhouden van het sanitair liet op momenten te wensen over. Ook ontbrak het aan gastvrijheid bij de eigenaren. Kortom, een kwestie van andere verwachtingen.
Gereisd familie in augustus 2015

Beste Rob,

Wat jammer dat dit tegen is gevallen. Ik zie dat het om een vakantie in augustus 2015 ging. Misschien moet je het nog eens proberen. Sindsdien zijn er nieuwe eigenaren en is de boel lekker fris.

Het probleem bij niet-campinggasten in het ven is een verzekeringskwestie. Als er onverhoopt iets ernstigs gebeurd, dan zijn wij aansprakelijk en kunnen we stoppen met de camping. Dat willen we niet, we willen graag nog lang blijven bestaan. Hopelijk snap je daarom de reden dat dit niet kan.

We hopen je nogmaals te ontvangen.

Groet Rosalie

Geweldig,zeer grote plekken,prachtige natuur.

Emmie Engel, 18-9-2016

Zeker de fietsen of wandelschoenen meenemen! Prachtige omgeving.

Een cijfer voor eetgelegenheid is niet van toepassing.

Zwemvijver niet gebruikt maar zag er mooi uit.

Gereisd met partner in september 2016

Beste Emmie,

Hartelijk dank voor je compliment op Zoover. We zijn hier erg blij mee :)

Tot een volgende keer!

Geweldige plek

Monique Prak, 16-9-2016

Heerlijke rustige camping lieve en behulpzame beheerders. Voor kinderen is het er veilig vertoeven. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016
Martijn Postma,

Dank Monique voor je recensie!!!! :)

Tot volgend jaar en dan het hele jaar, gezellig!

nooit weer

hoekstra, 30-8-2016

prachtige camping, niks op aan te merken.

bejegening campingbaas niet prettig, vanaf begin al , komt half 21:35 al langs dat het stil moet zijn op de camping. Met groep alleenstaand op vrijwel leegveld, geen gasten vlakbij. Echt niet teveel lawaai. Stilte op camping gaat om 23 uur in. Bleef vervelend in benadering en bejegening. Met vervelend gevoel vervroegd vertrokken.

Hier komen wij dus nooit weer

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Martijn Postma,

Rust staat inderdaad voorop bij Natuurcamping De Hoogte. Daarom is van te voren duidelijk besproken met de groep dat het om een rustige camping gaat. En dat het vanaf 22:00 uur rustig moet zijn en vanaf 23:00 uur stilte de overhand heeft. Dit was geen probleem gaf de groep aan.

De groep had meer geluid dan zij zelf door hadden; veel geschreeuw en heel hard lachen, vervelende opmerkingen maken, andere groepen de schuld geven van het lawaai. Wij betreuren dat deze groep erg veel lawaai met zich mee nam, waarvan andere gasten juist hinder hebben ondervonden.

Al met al niet de juiste groep voor deze camping of andersom niet de juiste camping voor deze groep.

Dus goede conclusie dat de groep niet terug komt bij ons, dat lijkt ons ook het beste. Zijn we het daar tenminste over eens.

Mooie rustige camping echt een natuurcamping

Bert, 17-8-2016

mooie veldjes met ruime plekken. vriendelijke beheerder. niet van tevoren vermeld dat je extra moet betalen voor auto bij de caravan en ook nog eens reserveringskosten. hierdoor prijs per nacht van 18 euro naar ruim 25 euro...
Gereisd met partner in augustus 2016

Hoi Bert,

Fijn dat je tevreden was over het terrein :) De prijzen kan je allemaal vinden op de website en in ons foldertje. Dus van te voren bekend.

Waarom hanteren we extra kosten voor de auto bij caravan of tent? Omdat wij op de velden zo min mogelijk auto willen hebben. Dit is veel kindvriendelijker i.v.m. heen en weer rijden op de velden en oogt veel mooier. De parkeerplaatsen zijn gelukkig dichtbij :)

Zooooooo leuk!!!

Kimhooiveld, 9-8-2016

Deze camping is fantastisch! Dit was onze 2x en het was weer gezellig.

De eigenaren zijn zeer aardig en behulpzaam.

Echt een gezellige family camping.

Prachtige ruime plekken en na 23.00 is t heerlijk stil op de camping.

Gereisd familie in augustus 2016
Martijn Postma,
Dank voor je review Kim en graag tot een volgende keer :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoogte in Eesveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hoogte scoort een 8.75 uit 10 op basis van 32 reviews.