9,4

Uitstekend

55 reviews over Landhuis 't Keampke in het Nederlands

Na 7 keer bezoek nog steeds " genieten"

Janny van Asselt, 24-4-2017

Mooie omgeving, vriendelijke mensen, mooie huuraccommodatie, heerlijk ontbijt en goed verzorgde gourmet. Als familie met mensen en kinderen in verschillende leeftijden en interesses vervelen wij ons niet en ieder jaar bespreken we weer voor het komende jaar. Kinderen spelen veilig onder het oog van de familie, en er is een mooi groot voetbalveld. Vanwege de steeds groter wordende groep 2 maal elders een weekend doorgebracht, maar nu weer naar volle tevredenheid terug op ons oude stekkie. Iedereen blij! Het is fijn dat 2 locaties naast elkaar kunnen worden gehuurd als Linde + waardoor we nu wel met zijn allen kunnen slapen. Ik zou geen negatieve dingen kunnen bedenken.
Gereisd met vrienden in april 2017

Meer dan de moeite waard! Waanzinnig verblijf!

Raymond, 7-11-2016

Super ontvangst, zeer vriendelijke mensen. Erg flexibel, al onze wensen zijn mogelijk gemaakt. Prachtige locatie die veel indruk heeft gemaakt op de groep. Mooie omgeving, die het ook de moeite waard maakt om met een groep buiten te zijn. Daarnaast binnen alle warmte en luxe die we ons konden wensen. Een heerlijk ontbijtje bij de receptie (aanrader, ook om het daar te doen). Ik zou de locatie 100% aanbevelen!
Gereisd zakelijk in oktober 2016

Super weekend.

Henk Jan, 13-7-2016

Mooie accomodatie. Veel ruimte binnen met een zeer luxe keuken, van alle gemakken voorzien. Buiten een ruim terras waarvan ook een deel overdekt. Erg prettig vertoeven. Gemoedelijke en zeer prettige service. Niets is te gek. Alles kan worden geregeld.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Prachtig huis in een heerlijk rustige omgeving.

Diana Egberts, 13-4-2016

Wij hebben 2x achter elkaar in 't Keampke gelogeerd met een grote vriendengroep. Het huis is echt heerlijk voor een grote groep met kinderen. We hebben genoten van de sauna en de kinderen van de Ping Pong tafel en voetbaltafel. Een huis om weer naar terug te komen.
Gereisd met vrienden in januari 2015

het was prachtig

Miep, 22-11-2015

we waren met 7 kinderen en 15 volwassenen maar we hadden ruimte genoeg heerlijke bedden en speelruimte genoeg zowel binnen als buiten sanitair genoeg we hadden 2x een ontbijt en het stamppot buffet maar het was geweldig verzorgd en heerlijk
Gereisd familie in november 2015

Mooie locatie en behulpzaam personeel

Anka, 7-7-2015

Wij waren te gast in 't Keampke buiten met een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking, waarvan 2 lopers en 3 rolstoelers. Wij hadden meer dan genoeg ruimte en wat een luxe dat iedereen een eigen badkamer had! Ook waren er veel hulpmiddelen beschikbaar (tillift, douchebrancard enz).

De eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam en als we iets nodig hadden dachten ze goed met ons mee.

Het huis zelf was erg mooi ingericht en ruimtelijk zodat de mensen in de rolstoel zich gemakkelijk konden voortbewegen. En de veranda was ook super en wat een uitzicht!

Een ding zou ik nog willen meegeven. In de brochure wat tips zetten over wat er in de omgeving rolstoelvriendelijk is, er komen namelijk regelmatig rolstoelers bij 't Keampke, want als we ergens naartoe belden en zeiden dat we met rolstoelers kwamen was de reactie altijd, jullie zijn zeker van 't Keampke.

Maar verder was de vakantie top! Onze bewoners hebben ontzettend genoten!

Gereisd anders in juni 2015

Hele mooie groepsaccommodatie

Henk, 5-10-2014

Met een groep vrienden (totaal 7 gezinnen met kinderen) hebben we hier een weekend doorgebracht. Er zijn 4 verschillende gebouwen voor groepen van verschillende groottes.

Er is een hele mooie grote speelweide met speeltoestellen en springkussen. Het ligt in een prachtige omgeving (fietsen / wandelen). En de service is prima. Er is wifi. En wat eten betreft is er van alles te organiseren. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijt. En 1 avond hebben we een heerlijk tapas buffet laten bezorgen. Boodschappen kunnen bezorgd worden door de Plus.

Ook fietsverhuur was prima. Deze werden bij het huis afgeleverd. Echt een aanrader!

Gereisd familie in september 2014

Geweldig!!

Samantha, 2-9-2014

Voor de 2e keer op rij hier geweest met cliënten van mijn werk. Er is werkelijk niks op aan te merken, alles is gewoon goed geregeld. De accommodatie is mooi, schoon, aangepast, ruim, echt geen minpuntje. De vriendelijkheid van de eigenaren is top! Ze doen er werkelijk alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ook de familie van de cliënten is zeer tevreden over deze accommodatie? Als het aan ons ligt zullen we het cliënten-familie weekend hier volgend jaar zeker weer houden!
Gereisd anders in augustus 2014

Prachtige lokatie in een prachtige omgeving!

Anita Barmentloo, 4-6-2014

Wij hebben , voor de 2e keer, een appartement gehuurd op het Kaempke.

Het is een appartement met de luxe van een hotel, opgemaakte bedden, koffie en thee voorziening,en inclusief handdoeken.En dit zit bij de huurprijs in.

Optioneel is een ontbijtmand, zeer zeker een aanrader, vers (afgebakken) brood, o.a verse aardbeien, boerenkaas en jam, allemaal streekproducten.

In het appartement zit echt alles wat je nodig hebt, je grijpt niet mis en het is erg sfeervol ingericht.

Wij hebben hoofdzakelijk gefietst, prachtige routes, ook over de grens.

Maar ook wandelen is er erg mooi.

Kortom...een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2014

super mooie,luxe en ruime accommodatie

nicole van Leijsen, 25-10-2013

een hele mooie luxe accommodatie van alle gemakken voorzien. Erg sfeervol en lekker veel ruimte om buiten te spelen voor de kinderen. Het ligt in een hele mooie omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes of lekker te wandelen. Wij hebben er een heerlijk familieweekend gehad!!
Gereisd familie in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis 't Keampke in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis 't Keampke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis 't Keampke scoort een 9.35 uit 10 op basis van 55 reviews.