Vakantiepark De Beerze Bulten *****

8,7

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Beerze Bulten bij:

659 reviews over Vakantiepark De Beerze Bulten in het Nederlands

Super vakantie gehad.

Roykeospel, 14-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super leuke youpi lodge en van alle gemakken voorzien.

Het giga konijnenhol en konijnenveld waren ook geweldig en lekker kort bij. Ons manneke van 3 heeft genoten en wij natuurlijk ook.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastisch!! Echte aanrader!

Stremme-pennekamp, 13-9-2017
  • Onderkomen10

Animatie/toneelstuk is erg leuk opgezet en niet alleen voor kinderen maar de ouders lachen heel hard mee! Het gigakonijnenhol is echt ideaal en heeft 1 uitgang en daar kun je lekker koffie drinken! Of je neemt de koffie mee naar boven en kon ik mijn zoon zien genieten van al dat klimmen.

Elke keer weer Top!

Wittrockjes, 8-9-2017
  • Onderkomen10

Wij komen jaar na jaar en het is elke keer weer Top! Wij zijn ook op andere (NL) campings geweest, maar geen enkele camping heeft zulke geweldige binnen- en buiten faciliteiten! Het weer speelt gewoon geen rol meer, hoe fijn is dat met een gezin met 3 kids! Bovendien autovrij, wat voor een prachtige ambiance zorgt, alsmede veel vrijheid voor kinderen om zich over de camping te bewegen. Gevarieerde plekken, van rust tot gezelligheid, voor ieder wat wils. Ook geen zorgen over het sanitair, er staat (in de vakantieperiodes) bijna de hele dag een medewerker, dat zie je ook bijna nergens. Oh ja.... en natuurlijk de top animatie met geweldige shows/musicals, de super behulpzame medewerkers, de ruim uitgeruste winkel met voor een camping nette prijzen, het prima restaurant... kortom: niets hoeft, alles kan en de kids én de ouders hebben écht vakantie!

Geweldige camping

Sandra, 8-9-2017
  • Activiteiten10

Super mooie camping met veel faciliteiten voor de kinderen.

Mooie speelse kampeer plaatsen.

Kortom: top!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Waarom gaat de tijd zo snel??

Jenny, 7-9-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn 2 weken op camping de Beerze Bulten geweest. Bij aankomst zagen wij gelijk dat aan alles is gedacht. Verkeersregelaars stonden alle aankomende caravans met bijbehorende familie's op te wachten, zelfs op de camping stonden ze om je naar je plek te dirigeren. Wat ons gelijk opviel waren de mooie ruime plekken, het is door de bomen erg prettig dat je ook de schaduw eens op kunt zoeken. Na alles opgebouwd te hebben bleken wij een verloopsnoer vergeten te zijn,, oei wat en waar haal je zo iets weg na 18:00 uur? Na ons gemeld te hebben bij de receptie kwam er binnen een kwartier een medewerker de benodigde snoer afleveren op onze plek. Wat ons verder erg opviel in deze twee weken is de behulpzaamheid van je mede campeerders om er met zijn allen en het animatie team een super leuke vakantie van te maken. Wat word er veel voor de kinderen in elke leeftijdscategorie gedaan. Zwembad en het giga konijnenveld waren de favoriete plaatsen van de kinderen. Horeca perfect en betaalbaar. Super

Een absolute aanrader!

susandb, 6-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ontzettend genoten van de vakantie op de Beerze Bulten. Een paar jaar geleden zijn wij er ook al geweest en toen was het al een en al genieten. Nu hebben ze een geheel vernieuwd konijnenhol, zelfs met bowlingbanen erbij! De vernieuwde horeca is ook een pluspunt! Lekker om te gaan eten als je eens niet bij de caravan wilt eten.

De plek die wij hadden was ruim genoeg. Lekker beschut onder de bomen en dicht bij een toiletgebouw, waar je overigens geen overlast van hebt. Voor zowel kinderen als volwassenen een heerlijke camping!

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig park. de recente verbouwing is prachtig g

Jeroen van der Vegt, 5-9-2017
  • Onderkomen9

Uitmuntend zijn het zwembad en bowling en de animatie op deze camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad.

E Bakker, 5-9-2017
  • Onderkomen9

Super mooie camping met zeer goede faciliteiten. Het vernieuwde Giga Koninenhol is echt mooi geworden en je kunt er heerlijk eten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

"Thuis komen in het Beerzeland"

Bruins Slot, 5-9-2017
  • Onderkomen9

Fantastische camping in het mooie Vechtdal met zijn uitgestrekte bossen en zandvlakten. Een camping waar jong en oud aan verknocht kunnen raken. Luxe camping maar absoluut oog voor de gast op zeer persoonlijke wijze je merkt niet dat je op een zeer grote camping bent. Veel activiteiten voor jong en oud. Maar ook de leuke activiteiten voor het hele gezin maken dat het Beerze bulten gevoel door je aderen gaat stromen. De bowling het vernieuwde indoor speelfacaliteit met voldoende ruimte voor de ouders om rustig wat te drinken of te eten (leuke keuken) binnen en buiten verwarmd zwembad, wellness, brasserie en als kers op de taart.... zelfs een beautysalon je hoeft de spreekwoordelijke deur niet meer uit. Een aanrader! We komen graag nog es terug. Kids 7, 9 en 11 jaar.

Bedankt voor een fijne zomer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

Johan en Anna Wiebrants, 5-9-2017
  • Onderkomen10

Ook aan de honden word gedacht op deze camping,onze bickel vond het geweldig daar heeft zoveel gelopen,moest eerst weer bijkomen toen we thuis waren,ook van andere honden op het veld waar wij stonden geen enkele last van gehad,ze wilden eigenlijk maar wat graag met elkaar spelen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8.7 uit 10 op basis van 665 reviews.