Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****

329 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****
Kampweg 1, 7736 PK, Beerze
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8,8 uit 10, op basis van 329 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark De Beerze Bulten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 114 vakantiefoto's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** vinden. Je kunt 4 video's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark De Beerze Bulten***** met andere accommodaties in Beerze.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
9,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Heerlijke vakantie, ideale stek"vertalen
Rianne
9,0

21-07-2014 Afgelopen 2 weken hebben we voor het eerst vakantie gevierd op de Beerze Bulten en mede dankzij alle goede zorgen, fantastische animatie, het lekkere weer en de goede voorzieningen hebben we een top tijd gehad! Wat een goede formule en wat een enthousiast team! Van receptie tot aan technische dienst: allen zeer aardig en gastvrij!

Genoten van het entertainment: parade, musical, muziek, shows en de vermakelijke typetjes. "Bam jongen, ik tag jou" zullen we tot kerst in ons hoofd horen nagalmen....

We logeerden in een Youpy wat comfortabel was met 3 kleine kindjes. Voordeel dat terras afgesloten kon worden. wel enge trap in de woonkamer. Luxe bedden!

Hier komen we zeker een keer terug als het aan ons ligt!

"Twitter beoordelingen"
09-07-2014 @gerritwermink @BeerzeBulten @sprookjescampin @Stoetenslagh voor een dagje uit & voor de heerlijkste #beemsterkaas en #BenenJerrys ijs naar @zandmanbeerze --- Bron: https://twitter.com/gerritwermink/status/486856360454553600
08-07-2014 @HReterink Marlies, Dolf en Dillon vermaken zich uitstekend op de camping Beerze Bulten, een beetje regen, vanavond kinderen disco. --- Bron: https://twitter.com/HReterink/status/486561178072907776
07-07-2014 @linnie1985 Gezellig met zus en neefjes ijsje gegeten @BeerzeBulten http://t.co/bgFQZdfBot --- Bron: https://twitter.com/linnie1985/status/486153926849622016
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping maar niet klantvriendelijk"vertalen
Angie
6,0
7,0

15-07-2014 Mooie camping! Wij bezochten hem van vrijdag 21.00 uur tot zondag 11.00 uur en betaalden daarvoor € 105,-. Aansluitend wilden we de camper laten staan van 11.00 uur tot 18.00 uur, maar dat moest zestig euro kosten. Buitensporig duur voor een plek die niet verhuurd was. Er was geen coulance mogelijk, we voelden ons niet langer welkom en zijn vertrokken.

Andere slechte ervaring: terwijl wij op het zwembadterras zaten, viel er bij een andere familie een wespenvanger kapot. We hielpen de bediening met opruimen. Toen de bediening het slagveld verliet vonden wij nog allerlei scherpe glassplinters. We attendeerden hen daarop, gaven hen de tip om een stofzuiger erover te halen (in het kader van zwembad-kinderen-blote voetjes), maar dat vond de bediening niet nodig. Omdat wij drie kinderen op blote voeten bij ons hadden, hebben we moeten besluiten om het terras te verlaten.

De camping is niet op zoek naar win-win situaties, maar biedt wel mooie faciliteiten en uitstekende mogelijkheden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Meteen weer geboekt voor volgend jaar!!"vertalen
l_penterman
9,0

20-07-2014 Net terug van twee weken kamperen op de beerze bulten. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Mooi schoon zwembad, het giga konijnenhol, het theater, het konijnenveld. Kortom genoeg te doen! Een heel professioneel recreatieteam. Veel schaduw op de kampeerplekken. Leuke speeltuintjes.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark De Beerze Bulten****...

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nog nooit zoveel ongedierte in de voortent gehad!"vertalen
miranda
6,0
9,0

20-07-2014 Op zich een mooie camping. Naar onze mening wel wat te groot (zeker voor t zwembad waar je als omwonende oid ook een kaartje voor kunt kopen) we hadden last van muizen in de voortent dit hebben we meteen gemeld! Maar helaas werdt t pas opgepakt toen de muizen een gat in ons splinternieuwe tenttapijt hadden gegeten. We kregen toen 2 muizenvallen en t viel niet onder hun verzekering 😡 later na weer klagen strooide ze gif onder de caravan we hebben 7 muizen gevangen! De wastafels gaf onvoldoende warm water. De douche kon je de warmte niet aanpassen voor de kids was het aan de hete kant. Sommige toiletten spoelde niet of niet goed door ook niet na melding! Overigens zijn de parkeerplaatsen veel te krap! De snackbar is goed te doen! Je krijgt bij een familie zak ruim voldoende patat! Dat je kind zwemles kan volgen is geweldig! Onze zoon heeft hier zelfs zijn A diploma gehaald. De plaatsen zijn mooi groot.

met oudere kinderen, 2014
"DE camping waar ieder kind een ster kan zijn!"vertalen
j.kol
10,0

24-06-2014 Wat hebben wij wéér genoten van de gezellige sfeer, de uitstekende faciliteiten, de animatie, de musicals en shows, etc.
Onze kinderen (8 en 12) zijn de hele dag in touw, is het niet bij de knutsel dan wel in het gave zwembad, de binnenspeeltuin, het konijnenveld of op het boardingfield. De animatie is altijd bezig om er er een leuke dag van te maken. Maar wil je dat niet dan is er nog genoeg keus.
De ouders kunnen lekker een eind wandelen of fietsen in de bossen en daarna heerlijk lunchen bij de brasserie.
Geen velden met recht toe recht aan plekken, maar alles zoals de natuur het biedt. Een autovrije camping muv aankomst en vertrek. Het sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt.
Er loopt een drukke weg achter de camping langs. Die hoor je echter alleen als de wind richting de camping waait. Anders niet. De enige "geluidsoverlast" die je dan kan hebben is van de talloze vogeltjes in de bomen die vroeg fluiten.
Wij gaan de maanden en dagen weer aftellen tot eind maart 2015

met jonge kinderen, Juni 2014
"Enorm kindvriendelijk en netjes."vertalen
e_e_visser1972
9,0

10-06-2014 Pinksterweekend hier doorgebracht in een Youpi Lodge, deze waren nog bijna gloednieuw. Wij hadden nummer 19, ligt vlakbij receptie en zwembad etcetera en ook niet ver van speelmeertje. We vonden dit een mooi laantje. Park wordt goed onderhouden, huisje ook erg netjes. Veel entertainment en er zijn veel kindervoorzieningen. Zeer grote indoorspeelhal, zowel binnen als buitenzwembad met glijbanen en veel speeltuintjes. Wij hebben genoten en vonden de service en vriendelijkheid op het park ook top, terwijl het bomvol zat. Het is een grote en drukke camping, dus zoek je rust dan moet je hier niet zijn. Staat allemaal best wel dicht op elkaar, maar park hanteert regels over wanneer het stil moet zijn en op enkeling houdt iedereen zich hier ook aan, dat is fijn. Zo heb je dus geen last van lawaaierig gedoe. Wij vonden het een erg leuk en uitgebreid park en de kinderen willen graag een keertje terug.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Fantastische week gehad"vertalen
Jorien
9,0

14-06-2014 Wij zijn hier 6 juni een week geweest in een Youpi Lodge. Het zag er allemaal netjes uit en er is genoeg voor kinderen te doen. Mijn zoontje van bijna 3 jaar heeft het erg naar zijn zin gehad. Wij ook trouwens en misschien volgend jaar weer.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Fantastische camping"vertalen
f boersma
9,0

12-06-2014 zeer goede camping met mooie kampeerplaatsen en veel vertier voor de kinderen zeer vriendelijk personeel zeer schoon sanitair voor herhaling vatbaar

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk!!"vertalen
R
9,0

02-06-2014 Wij hebben hier 5 dagen tijdens de hemelvaart periode gekampeerd.
Het verblijf heeft aan al onze verwachtingen voldaan en het zwembad heeft deze zelfs overtroffen. Het zwembad heeft 2 leuke glijbanen voor de iets oudere kinderen en voor de kleintjes is er ook een mooie waterspeelgelegenheid, zelfs een gedeelte met zandbak! Het konijnenhol is een leuke binnenspeelruimte met zitgedeelte voor de ouders. Het menu bestaat daar helaas uit eten uit frituurvet of een tosti. Van de brasserie hebben we geen gebruik gemaakt. Het allerleukste is wel het giga konijnenveld waar kinderen eindeloos en met veel fantasie kunnen spelen. Ideale combinatie van (ondiep) water, zand en uitdagende speeltoestellen. We stonden vlak aan dit speelveld en dat is ons goed bevallen. Het sanitair werd goed schoongehouden en was prima in orde, niet uitstekend. Je kunt maximaal 6 minuten douchen. De camping is erg mooi aangelegd, bosrijk, heuvelachtig en speels. Conclusie: deze camping is absoluut een aanrader!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Super vakantie"vertalen
Chantal Roelandse
8,0

12-06-2014 Verblijf tijdens de hepi vakantie met eigen tent. Grote ruime plekken. Groot voordeel dat de camping autovrij is (alleen aankomst en vertrek is auto toegestaan). Bij ieder veldje een speeltuintje. Wij hadden privé sanitair geboekt, wat ideaal was, alles werd de gehele dag schoongemaakt. Ook met slecht weer is er genoeg te doen, het giga konijnenhol en binnenzwembad. Het strandje met speelattributen viel nog het meeste in de smaak.
We hebben ook al geboekt voor de zomervakantie en hopen dan net zo'n leuke tijd te zullen hebben.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?