8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Beerze Bulten***** bij :

617 reviews over Vakantiepark De Beerze Bulten in het Nederlands

Geweldige vakantieplek!

Fam. Bronger, 15-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Een week gekampeerd met de vouwwagen op de Beerze bulten! We hebben een hele leuke vakantie gehad! De kinderen konden zich goed vermaken op het konijnenveld en in het konijnenhol! De animatie was top! Het sanitair gebouw werd goed schoon gehouden. Ondanks af en toe slecht weer was het een fantastische vakantie!
Gereisd familie in juli 2017

Een aanrader voor een heerlijke vakantie

Fam. Kalter, 15-7-2017
  • Onderkomen10

We hebben hier eerst een paar nachten gekampeerd in een tent om te zien of onze kleine meid van net 4 dit leuk vond en dat vond ze zeker. Daarna hebben we in een Youpi lodge gezeten. Een geweldig leuk houten huisje met grote veranda en van alle gemakken voorzien. We zijn net voor het hoogseizoen gegaan en dat hadden er meer bedacht die een kleintje hadden van 3 of net 4 jr (tip). Allemaal leeftijdsgenootjes op het park dus veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. Het zwembad is prima en supermooi afgewerkt. Het vernieuwde giga konijnenhol (binnen) is helemaal een walhalla voor de kleintjes. Papa zit rustig z'n krantje te lezen terwijl de kinderen heerlijk aan het klimmen en spelen zijn. Het giga konijnenveld (buiten) is prachtig voor de kleintjes en ik kreeg haar hier maar moeilijk weer weg. Lekker gefietst in de omgeving ( leuk: pontje over de Vecht). Vlak naast het park is een hypermoderne koeienstal waar je mag kijken op een loopbrug. Daarna zelf melk tappen uit de melkmachine (erg leuk en leerzaam). Erg veel animatie aanwezig dus ruime keuze. In en op het terras van de brasserie is het prima eten en een lekkere bierkaart (persoonlijk). Wij gaan hier zeker een keer terugkomen want dit park zit super goed in elkaar en wint niet voor niets veel prijzen.
Gereisd familie in juli 2017

Top camping

Maikel de Vries, 11-7-2017
  • Onderkomen10

Met recht de nummer 1 camping van Europa. Werkelijk alles is hier goed geregeld en tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden een voor seizoen geboekt en dit is ons zeer goed bevallen. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd familie in april 2017

Top vakantie

Elvira, 11-7-2017
  • Activiteiten10

Mooie camping, ruime plekken grote speeltuinen en een fantastisch zwembad. Voor kinderen de beste camping!

Voor ons niet meer...

Esther, 10-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een lang weekend een Youpi Lodge gehuurd.

Voor in de week gebeld dat we eerder dan 15 uur arriveerden. Helaas was dit niet doorgegeven bij de schoonmaak, dus we konden na 15 uur pas in de lodge.

Bij aankomst bij de lodge gingen 2 jonge knullen met een grastrimmer in de weer. Waarom op dit tijdstip?? En waarom dichtbij auto's waar men spullen aan het uitladen is, dit met kans op schade!

Medewerkers zowel bij de receptie als in het Giga Konijnenhol heel traag en niet betrokken. Veel miscommunicatie.

Vernieuwde Giga Konijnenhol viel tegen, zweetvoetengeur is wel weg.

Eten is duur en weinig keuze.

Bezoek wordt schandalig behandeld op de parkeerplaats. Parkeergeld + 2,50 per bezoeker, terwijl afspraak was alleen parkeergeld.

Youpi Lodge wel leuk, alleen schoonmaak laat te wensen over.

Zwembad is prima, wel vieze hokjes ondanks dat je voor de hokjes je schoenen/slippers al uit moet doen.

Kortom ons zien ze NOOIT weer en het park is geen 5 sterren waard

Plus en min punten

C, 3-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij hadden de bungalow nr 7 is speciaal voor mensen met huisdier waar je extra voor betaald.Vriendelijke maar slome ontvangt bij de receptie door een jonge jongen.Gedateerde bungalow die wat muf ruikt maar ja je zit in het bos,dus is te verklaren.Wel heel gezellig en alles is aanwezig,behalve een broodrooster.Boven 4 bedden waarvan er 2 op de overloop staan.De andere in een aparte slaapkamer, bedden kunnen niet naast elkaar.Beneden kunnen de bedden wel naast elkaar maar niet handig met instappen.Mooi zwembad met buitenbad.Buitenbad erg koud.Aan het einde van de dag erg smerige vloeren rondom kleedruimtes.

Giga konijnenhol viel wat tegen had het groter verwacht en is leuk tot jaar of 10.

Animatie viel ook tegen had meer shows verwacht in de avond.

Eetgedeelte mooi en nieuw maar erg duur en eerst was mijn hamburger koud na een klacht kreeg ik een nieuwe maar deze was aangebrand maar ik durfde niet nogmaals te klagen.Mooi bowling gedeelte maar schoenen erg glad en slechte pasvorm.Mooie omgeving en Ommen is een leuk plaatsje.

Na 5 jaar nu nooit meer

Sannie, 1-7-2017
  • Activiteiten8

5 jaar lang een voorseizoensplek gehad naar volle tevredenheid. Maar dit jaar is echt het laatste jaar. Sanitair wordt in "normale weekeinden" veel minder schoongemaakt (Hemelvaart en pinksteren en meivakantie was redelijk schoon) rest van dit mooie voorseizoen onder de maat. Maar grootste minpunt is het extra betalen voor elektriciteit. Zelfs met minimaal stroomgebruik moet je bijbetalen. Alleen koelkast in caravan 2x koffie p.d. af en toe tv en soms een mobiel op de lader (dus geen kachel of andere stroomvreters). Schandalig dat je met dit gebruik alleen in de weekeinden nog bij moet betalen (let wel mensen die mei en juni boeken betalen niet extra, die gebruiken extra koelkast, dag en nacht tv enz). Voor ons dus nooit meer.
Gereisd familie in april 2017

Youpi lodge onveilig voor kleine kinderen!

Snippe, 26-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Beerze bulten is verder een fantastisch park. De youpi lodges zijn echter zeer onveilig voor kleine kinderen;

Er staat een ladder in de woonkamer waarop je naar de vliering kan waar 2 slaapplaatsen zijn. Deze ladder is onderaan niet afgesloten met een hek. Vragen om ongelukken deze situatie. Geen enkel kind met een bedtijd tussen 20.00 en 21.00 gaat overigens slapen op een open vliering waar je de ouders beneden kan zien en horen.

- er is geen enkel bed met een voorzetplankje; onze zoon is 2 x uit bed gevallen.

- geen kindersloten op de keukenkastjes en geen hoge kastjes om vaatwasmiddel of vaatwasblokjes op te bergen.

Qua hygiëne;

- brede planken met kieren van soms ruim 1 cm waar eten en dergelijke in beland.

- mocht je voor 2 weken of langer boeken dan krijg je maar 1 set lakens en wordt er tussendoor niet gedweild. Een lodge in het bos is snel modderig en kleine kindjes leven op de vloer.

Gereisd familie in januari 2017

Leuk maar heel groot

AnnieM, 24-6-2017
  • Activiteiten7

Fijne douches ed voor de kinderen, zelfs badjes voor de kleinsten en zonder timer. Heerlijk!

Het hele animatieteam is goed, maar wij merkten wel dat mensen die er langer stonden de voorkeur kregen, althans dat gevoel hadden wij. Met het knutselen was er ook niet echt aandacht, maar moest je zelf maar bekijken waar alles lag. (Na vragen kregen we natuurlijk tekst en uitleg).

Wij hebben er een fijne tijd gehad maar verblijven liever op een iets kleinere camping.

Gereisd familie in augustus 2016

Super tof voor kinderen!!!

Margret, 16-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hadden de Youpi Lodge ! Wat een leuk idee om deze 'hutjes' tussen de kamperende mensen te zetten! Je heb zelf ook echt dat gevoel! Ideaal met jonge kleine kindjes! Het mooie vond ik van de hele camping dat alles om de kinderen draait. Het enige jammere vond ik dat de speelplekjes niet op zicht was vanaf veranda, ons zoontje is 2 en die verlies je liever nog niet uit t oog.

En naast onze youpi stond het vol met brand netels..... verder zag het er super uit en wat ik zeg het draait om kinderen. We zijn een week geweest en het park alleen af geweest om naar kinder boerderij te gaan, verder hele week hier vermaakt. Zwembad top en konijnenhol ook top, uren speel plezier.

In het restaurant op de kaart alleen vork en mes bestellen zodat kleine eters met papa en mama mee kunnen eten dat is toch geniaal?? De ligging geef ik een 6 maar dat heeft te maken met hoe de youpi's staan niet bij de leukste speel gelegenheden.

Wij willen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8.72 uit 10 op basis van 623 reviews.