Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****

312 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****
Kampweg 1, 7736 PK, Beerze
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8,8 uit 10, op basis van 312 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark De Beerze Bulten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** vinden. Je kunt 4 video's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark De Beerze Bulten***** met andere accommodaties in Beerze.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,3
9,3
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Heel goed, maar blijf kritisch op je zelf Bultje!"vertalen
nils
9,0

22-4-2014 Na een paar jaar weer voor een lang weekend naar de Beerze Bulten. Uitstekende, grote camping. Goede faciliteiten, vriendelijke ontvangst, uitstekend zwembad, matig restaurant (opgewarmde hap voor 18 euro), prima snackbar, luxe en schoon sanitair, veel speelgelegenheid voor de kinderen. Apart deel voor hondenbezitters; 100 meter vanaf een mooi bos. Ideaal!

Kampeerplaatsen zijn zeer wisselend; van volledig privé tot aan het strand van het speelterrein. Sommige plekken niet heel ruim. Wij hadden een plek op een terp; gelukkig een 4x4 voor de caravan anders was het een hele klus om de sleurhut op z'n plek te krijgen. Op de meeste plekken zit de afvoer hoger dan de caravan: dan loopt het afvalwater echt niet weg.

Animatie was minder dan vorige keer: betalen voor de musical, eigen bijdrage voor het knutselen? Kom op, dit is geen spotgoedkope camping, dat hoort inbegrepen te zijn.

Kortom, heel goed, maar voor deze prijs verwacht je perfectie. En dat was het niet.

"Twitter beoordelingen"
20-12-2013 @nwestenbroek Heerlijke #Hightea bij de @BeerzeBulten #gezellig #Kerst --- Bron: https://twitter.com/nwestenbroek/status/414068105636499456
2-11-2013 @SumitvnLenthe Super leuke avond gehad. Thanks @BeerzeBulten --- Bron: https://twitter.com/SumitvnLenthe/status/396431687493500928
25-10-2013 @VivianVrolijk Het zit er weer op. Onderweg naar huis na weer een heerlijke week op de #BeerzeBulten @BeerzeBulten @Bultje --- Bron: https://twitter.com/VivianVrolijk/status/393669048418205696
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Geweldig, ook leuk voor de kinderen!!!"vertalen
Roodhart
10,0

18-4-2014 Geweldig om hier naar toe te gaan! De stadplaatsen zijn groot en netjes, soms is het sanitair schoon (meestal wel!), het is tussen de heuvels en de bomen, prachtig! Je bent binnen 15 minuten in Hardenberg of Ommen, en het personeel is geweldig en kindvriendelijk! Altijd leuke activiteiten voor jong en oud!. Het park heeft ook een goede snackbar en brasserie.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Volgende keer zeker weer"vertalen
Rob
10,0

21-4-2014 Top weekend gehad met de paas lekker zwemmen lekker eten gewoon top camping zeker de moeite waard .

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark De Beerze Bulten****...

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Een heerlijk maar kort weekend"vertalen
Robert
8,0

1-4-2014 Afgelopen weekend 1 nacht gestaan op de Beerze bulten.
Deze camping is erg mooi maar ook erg prijzig.
Het personeel is erg vriendelijk. de voorstelling van Bultje, Aart en Simon was ook erg leuk. een aantal min punten waren: het sanitair gebouw 11 daar zat bij de heren toiletten geen water op de wc's dus doortrekken was niet mogelijk en de zeep was op. en op de foto met Bultje mocht niet van Aart wat hij heel duidelijk maakte.

met jonge kinderen, 2014
"Super !"vertalen
Sharon
9,0

13-3-2014 Onze kinderen vinden het helemaal geweldig daar en kunnen niet wachten tot we weer gaan! :-)

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Ongelofelijke ervaring voor de kinderen"vertalen
Koen Maes
10,0

17-3-2014 Erg rustig buiten de vakanties. Groot park om te ontdekken, een avontuur voor de (kleine) kinderen. Overal over het park staan kleine speeltuinen verspreid. Dan is er nog één hele grote speeltuin en een sportveld.
Geen auto's toegelaten, dus veilig.

De lodges zijn gerieflijk. Als ik echt iets moet zoeken om commentaar op te geven dan is het de centrale verwarming die nogal luidruchtig is. Dit is op te vangen door de gashaard aan te zetten.

De animatie is echt top. Wij hebben de watergewenningslessen meegedaan en mogen genieten van Bultjes show. Allebei een schot in de roos.

We kregen een tegemoetkoming voor de werken die in uitvoering waren terwijl we hier hoegenaamd geen last van hebben ondervonden.

Uitstekend concept en zeer goed uitgevoerd.
We gaan zeker terug!

met jonge kinderen, 2013
"Mooie Youpi Lodge"vertalen
Pieter-Jan Ruiter
10,0

31-12-2013 Een week verbleven in dit leuke huis dat van alle gemakken voorzien is. De kinderen waren aan het knutselen of spelen in het Giga Konijnenhol of zaten te lachen om de shows van Aart. Lekker rustig op het park. Lekker gezwommen en in de Zoutgrot geweest. Kortom een prima week !

Personeel en animatie zijn geweldig.

Valt er dan niets te klagen...nou een beetje opbouwende kritiek: de banken in het huisje zijn waardeloos, zelfgemaakt met dunne kussens, je kunt er op geen enkele manier lekker op zitten. Tevens mag er wel wat aandacht besteed worden aan het Giga Konijnenhol: tafelvoetbal afgerost, sjoelstenen kwijt, een beetje afgeragd en versleten allemaal.
Neemt niet weg dat we ons verheugen op de zomervakantie op deze prachtige plek.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Wij hebben genoten!!"vertalen
jakamp
9,0

2-1-2014 Wij zaten in een bungalow. Deze ziet er prima uit, is netjes ingericht. Bedden zijn goed. Schoonmaak was ruim voldoende.
Er zijn maar een beperkt aantal bungalows waar een hond mag komen. Helaas mogen in de Youpi's geen hond komen. Wij als eigenaar van een hond vinden dat jammer.
Fijn dat er een traphekje boven aan de trap zit.
Voor de veiligheid zou ik de kranen in de douche aanpassen. Dit is geen thermostaatkraan. Meerdere malen hebben we gehad dat je tijdens het douchen per ongeluk tegen de kraan aan stoot en je meteen heet water over je heen krijgt. Dit zorgt voor brandwondengevaar.

Het zwembad is mooi voor alle leeftijden. Deze wordt goed schoongehouden.
Het Giga Konijnenhol is een belevenis voor kinderen. De begane grond kan hier en daar een opknapbeurtje gebruiken, met name de spelletjes die daar staan. Het klim en klautergedeelte boven is erg leuk. Het ruimteschip is mooi, maar de vloer is glad. Het zou handig zijn om hier een antisliplaag op aan te brengen.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Super"vertalen
Marcel Weeda
8,0

28-10-2013 Wij zijn voor het eerst naar deze camping geweest tijdens de herfstvakantie. Ik onderschrijf alle mooie verhalen, om toch ook eens wat kritiekpunten te noemen:

De camping is heel groot, dat moet wel een beetje je ding zijn. Ik zou er in de zomer niet heen gaan. De camping is autovrij, je mag alleen op de 1e en laatste dag met de auto de camping op. Wij stonden ver van de parkeerplaats, heen en weer kost veel tijd. De eigenaren houden zich ook strikt aan deze regel. Als je de auto als opslagplek gebruikt, is een plaats dicht bij de parkeerplaatsen een tip. Wij mochten ondanks de voorspelde storm op maandag niet alvast op zondag onze spullen opruimen. Wij konden die starheid niet echt waarderen..... Wij stonden aan de noordzijde (groen). Daar was de N weg goed te horen. De camping is hier en daar slecht verlicht, zaklamp mee dus. De paden zijn verhard, smal en bochtig. Met een grote caravan is een goede chauffeur vereist. Het giga konijnenhol is echt fantastisch, maar ook muf en onfris.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Het was weer toppietoppie"vertalen
Hens
9,0

21-10-2013 We zijn tijdens de herfstvakantie inmiddels voor de twaalfde keer met onze caravan op de Beerze Bulten geweest. We komen er uitsluitend in deze periode en treffen iedere keer een super enthousiast animatieteam aan. Ook de paden en velden zijn schoon, de sanitairblokken proper, de winkel voldoende gevuld et cetera. Kortom: wij hebben weer genoten en komen volgend jaar hier weer terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?