Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****

349 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****
Kampweg 1, 7736 PK, Beerze
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8,7 uit 10, op basis van 349 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark De Beerze Bulten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** vinden. Je kunt 4 video's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark De Beerze Bulten***** met andere accommodaties in Beerze.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
9,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Meer dan een fantastische camping"vertalen
van den Hurk
10,0

02-09-2014 We zijn al geregeld op deze TOP camping geweest, voor ons is er geen betere. Het is best een grote camping, maar biedt voldoende intimiteit, door de kleine veldjes. Op ieder veld is er wel een gevarieerde speelweide. Het animatieteam is TOP, meer dan genoeg te doen. Wij stonden hier tm eind augustus voldoende te doen. klopt idd dat het de laatste week minder was dan andere weken, MAAR je betaalde ook fors minder de laatste week. Betalen voor animatie is alleen voor bijvoorbeeld kaarsen maken of beelden maken maar dit is zeer incidenteel. Het zwembad was de laatste week aug 2 middagen 2 uur dicht, maar als compensatie was er pannenkoeken en luchtkussens, goed opgelost.

Bij het restaurant is het heerlijk eten, het is echt een restaurant die je lang niet bij iedere camping ziet. Het sanitair is zeer schoon en wordt hard gewerkt door de medewerkers.

Wij staan hier met 3 jonge kinderen vanaf 5 jaar, we zien ze de hele vakantie niet. Het recreatieteam houdt mijn kinderen behoorlijk bezig.

"Twitter beoordelingen"
15-08-2014 @cindy0775 Weer thuis in ons eigen bedje. Wat hebben wij genoten bij @BeerzeBulten Het was fantastisch. #schoon #animatie was #super trots op jullie!! --- Bron: https://twitter.com/cindy0775/status/500393049932169216
11-08-2014 @rimpeltje81 Een beetje regen krijgt ons er niet onder hoor. Er is hier genoeg te doen. Wat genieten we weer @BeerzeBulten http://t.co/cQBkHJwz2z --- Bron: https://twitter.com/rimpeltje81/status/498726640294592512
09-08-2014 @VeraOlijve @BasReefman Esther en kids bedankt voor de supergezellige zomervakantie @BeerzeBulten. Bijzondere dagen geweest en tot snel!! X --- Bron: https://twitter.com/VeraOlijve/status/498031963891326976
"Mooie camping"vertalen
Dhoog
9,0

24-08-2014 Een mooie camping met veel groen! Wij stonden met de caravan op plaats 122 met kunstgras (super fijn). Overal op de camping speeltuinen en dat is ideaal voor onze kleine man van 3 jaar! De binnen konijnenhol is super, alleen jammer dat deze zo vroeg dicht gaat! (rond 17:30 uur), het was makkelijk geweest, wij binnen eten en kleine man spelen.
Sanitair is zeer schoon en netjes, alleen super jammer dat je douch water maar lauw is! Zowel om 7 smorgens als 22:00 uur savonds.
De parkeerplaats waar de auto moet staan is erg smal, mijn auto past er maar net in (dus kan op schade is zeer groot).
Voor ons was het een weekendje om te kijken of dit de camping voor volgend jaar zomer wordt maar door de koude douche gaat dit hem helaas niet worden (zeker omdat je toch rond de 50 euro per nacht betaald voor 2 pers., in het hoogseizoen)

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super Camping qua ligging en entertainment"vertalen
S.A. Bruijnzeels
9,0

30-08-2014 Super naar ons zin gehad op de camping, de ligging entertainment (kinderen en ook voor de ouders) sanitair.
Het vermaak voor de kinderen in het giga konijnenhol, zwembad.
het animatie team met Aart Schroefdraad Simon Ukkel en Beerza is super!
De drukbezochte shows voor de kinderen zijn erg leuk, voor de volwassenen is dit ook erg leuk. Soms word er ook flink uitgepakt met een parades . Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Op zeer korste afstanden zijn er kleine tot grote speeltuinen.
In het zwembad nog een aantal prive zwemlessen voor de kinderen gedaan.
De aanpak en kwaliteit van de instructrice was erg goed, zoveel voorruitgang geboekt in slechts 2 lessen van een uur!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark De Beerze Bulten****...

"Voor ons te groot..."vertalen
mark
7,0

17-08-2014 Voor ons te groot...volgend jaar weer naar een kleinere camping. Genoeg animatie maar onze kinderen maken daar nauwelijks gebruik van. Terwijl je er wel vor betaald. ( vrij dure camping). Restaurant goed, maar voor camping prijzig. En ga graag uiteten en ben echt wel wat gewend, maar 11-12 euro voor voorgerecht en rond 18 euro hoofdgerecht, op een camping, pers te duur. Wel goed eten. Probleem gehad, receptie gemeld, geen reactie, nogmaal....nog niets, toen eigenaar gemaild en die was snel ter plekke en heeft alles keurig opgelost al was t wel een domper aan t eind van de vakatie.

"Eerste maar laatste keer"vertalen
Hansie B
7,0

26-08-2014 Op zich een leuke camping.helaas moet je voor alle activiteiten inschrijven en soms zelfs betalen. Kunstzwemmen bijv. Kunnen 15 kinderen aan meedoen terwijl er meer als 1000 gasten zijn. Resultaat bedroefd kind.
Je moet hier eigenlijk vooraf al gaan plannen omdat anders activiteiten vol zijn.
Wij komen uit regio midden en hebben twee weken later vakantie.
Waar voor ons dit hoogseizoen is bij BB anders en worden activiteiten minder.
Resultaat s'middags zwembad gesloten en winkel op aangepaste tijden open.
Dit is ons vooraf niet verteld.
In deze tijd van slecht weer (aug 2014) moeten we onze kinderen in de middag in de tent houden of wat anders gaan ondernemen.
Het giga konijnenhol is wel toppie.
De betaalde WiFi verbinding is ook niet echt top daar deze vaak wegvalt.
Voor vele een topcamping maar voor ons eens en niet meer.

"Geweldige camping"vertalen
Landeweerd
9,0

15-08-2014 5 sterren zeker waard. Heerlijke camping voor kinderen én (groot)ouders. Ruime plekken in bosrijke omgeving. Schone camping met erg vriendelijke medewerkers. Dagelijks tal van originele activiteiten. Gemotiveerd animatieteam. Prima service bij eventuele mankementen/problemen. Winkel met voldoende vers fruit en groenten, dagelijks verse broodjes en ruim assortiment producten. Veel originele speelgelegenheden voor de kinderen. Terras met vlotte vriendelijke bediening en betaalbare kindermenu's. Mooi zwembad met binnen en buitenglijbanen en toezicht. Veel te doen in de omgeving.
Aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor de kids top/ sanitair is flop"vertalen
Sashja
7,0

01-09-2014 Het belangrijkste is dat de kinderen het geweldig vonden. Ondanks het slechte weer waren ze veel op het giga konijnenveld te vinden of in het konijnenhol. Camping vond ik iets te groot... ik miste de intimiteit... bv op kleine campings worden kinderen dmv optocht oid opgehaald voor animatie oid.
Zwemles is top.
Sanitair is niet 5 sterren waardig als je er buiten het hoge hoogseizoen zit. 1e week top, van 6h tot 23h continue schoonmaak. Week 2 was Noord weer aan het werk. Schoonmaak vanaf 9h enkele keer per dag en niet zo intensief als 1e week. Geen avondronde en tevens de helft minder toiletten open... gevolg.. vies toilet in de avond en ook in de ochtend. Week 3 idem. Ik verwacht in de ochtend een schoon toilet als ik wakker word. Camping is duur genoeg.
Douche werkt op sepkey maar 6 minuten douchen is wat kort. Daarna moet je 3 minuten wachten voor de volgende 6 minuten .
Beautysalon was geweldig ontspannend.
Honden jn restaurant is top jammer dat ze niet op het hele park mogen.

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Buskermolen
9,0

31-08-2014 Heerlijk gekampeerd op mooie ruime plek (192) met speeltuintje voor de kinderen. Leuke wisselende shows en musicals. Ook in de buitenlucht, met vuurwerk! Kinderen kunnen meedoen met verschillende shows en zelfs de eigenaar van de camping speelt en zingt mee. Animatie team is enthousiast. Mooi zwembad. De laatste week van augustus wel 3 dagen van 16 tot 19 uur gesloten, maar hier zijn leuke alternatieven voor geboden. Bij slecht weer kunnen de kinderen zich prima vermaken in het Giga Konijnenhol. Bij mooi weer is het Giga Konijnenveld met water en piratenschip helemaal top! Sanitair zeer schoon, ruim en compleet met toiletpapier en zeepdispensers. Heerlijk warm water (zonder mengen echt heet!). Bij het oversteken van de weg loop je zo het natuurgebied in.

"Zeer vermakelijk"vertalen
Jeroen
8,0

20-08-2014 Beerze Bulten is de perfecte camping voor wie in eigen land wil genieten van de mooie omgeving en de kids een heerlijke vakantie wil geven. Wij hebben ons vermaakt, maar een slechte weer maakte dat we eerder zijn vertrokken. Zeer schone toiletgebouwen, zeer klantvriendelijk personeel en een zeer betrokken animatieteam.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Kinderen willen niet meer anders!"vertalen
K. wichman
10,0

26-08-2014 Voor de derde keer naar de Beerze Bulten geweest! Wat hebben we weer genoten. Ondanks de regenachtige dagen hebben we ons weer prima vermaakt. Top Animatie. Niet het standaard gebeuren.
Zwembad is super en je hebt een leuke binnen speeltuin. En de toiletgebouwen zijn zeer schoon. Kids willen niet meer anders!
Dus wij hebben alweer geboekt voor 2015.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?