Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****

342 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark De Beerze Bulten*****
Kampweg 1, 7736 PK, Beerze
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8,8 uit 10, op basis van 342 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten***** in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark De Beerze Bulten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 128 vakantiefoto's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** vinden. Je kunt 4 video's van Vakantiepark De Beerze Bulten***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark De Beerze Bulten***** met andere accommodaties in Beerze.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
9,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Voor ons te groot..."vertalen
mark
7,0

17-08-2014 Voor ons te groot...volgend jaar weer naar een kleinere camping. Genoeg animatie maar onze kinderen maken daar nauwelijks gebruik van. Terwijl je er wel vor betaald. ( vrij dure camping). Restaurant goed, maar voor camping prijzig. En ga graag uiteten en ben echt wel wat gewend, maar 11-12 euro voor voorgerecht en rond 18 euro hoofdgerecht, op een camping, pers te duur. Wel goed eten. Probleem gehad, receptie gemeld, geen reactie, nogmaal....nog niets, toen eigenaar gemaild en die was snel ter plekke en heeft alles keurig opgelost al was t wel een domper aan t eind van de vakatie.

"Twitter beoordelingen"
04-08-2014 @rimpeltje81 Heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Beerze! Meiden genieten alweer volop! @BeerzeBulten http://t.co/IShFy0J4tm --- Bron: https://twitter.com/rimpeltje81/status/496375979502473216
28-07-2014 @rimpeltje81 Nog 5 nachtjes en dan vertekken we weer heerlijk naar de @BeerzeBulten ! Zin in!!!! --- Bron: https://twitter.com/rimpeltje81/status/493832619814313984
27-07-2014 @elmaschimmel Heerlijk op de camping in Beerze#genieten# http://t.co/lI7fEcwH7X --- Bron: https://twitter.com/elmaschimmel/status/493347640256778241
"Geweldige camping"vertalen
Landeweerd
9,0

15-08-2014 5 sterren zeker waard. Heerlijke camping voor kinderen én (groot)ouders. Ruime plekken in bosrijke omgeving. Schone camping met erg vriendelijke medewerkers. Dagelijks tal van originele activiteiten. Gemotiveerd animatieteam. Prima service bij eventuele mankementen/problemen. Winkel met voldoende vers fruit en groenten, dagelijks verse broodjes en ruim assortiment producten. Veel originele speelgelegenheden voor de kinderen. Terras met vlotte vriendelijke bediening en betaalbare kindermenu's. Mooi zwembad met binnen en buitenglijbanen en toezicht. Veel te doen in de omgeving.
Aanrader!

"Zeer vermakelijk"vertalen
Jeroen
8,0

20-08-2014 Beerze Bulten is de perfecte camping voor wie in eigen land wil genieten van de mooie omgeving en de kids een heerlijke vakantie wil geven. Wij hebben ons vermaakt, maar een slechte weer maakte dat we eerder zijn vertrokken. Zeer schone toiletgebouwen, zeer klantvriendelijk personeel en een zeer betrokken animatieteam.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark De Beerze Bulten****...

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Ooms
8,0

18-08-2014 Wij hebben hier twee weken met onze caravan gestaan en een super vakantie gehad. Fantastisch animatieteam en leuke shows voor de kinderen. Mooi zwembad en genoeg te doen voor de kinderen. Groot plus punt vonden wij het schone sanitair en de mooie plekken in het bos.

Waarschijnlijk tot volgend jaar!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Ja en nee"vertalen
fam
7,0

09-08-2014 mega grote camping, verplicht om een fiets bij je te hebben, animatie leuk tm 10 jaar, en niet tot 14 jaar wat ze vermelden, sanitair zeer schoon, mooi zwembad en speelwater, verder is personeel zeer zakelijk, denken niet met je mee bezoek moet iets van 3 euro betalen voor parkeren, onzin! verder parkeren van je auto wat een drama, de plaatsen zijn veel te klein, voor ons eenmalig

"Super Camping!!!"vertalen
Maichel
9,0

20-08-2014 Beerze Bulten is werkelijk fenomenaal! Het is er keurig netjes en er is altijd wel wat te doen. We zijn op andere campings wezen kijken `Zandstuve en Kleine Wolf` maar deze camping kunnen bij lange na niet tippen aan wat Beerze Bulten te bieden heeft. Ook de ligging is super. Geen lange aaneengesloten veldjes met caravans. Ideaal om met kinderen heen te gaan ze zullen zich geen minuut vervelen. Het zwembad is ook heel mooi en keurig netjes en ruim. We zijn er nu twee keer geweest en hebben gelijk weer voor volgend jaar geboekt.

"Heerlijke vakantie, ideale stek"vertalen
Rianne
9,0

21-07-2014 Afgelopen 2 weken hebben we voor het eerst vakantie gevierd op de Beerze Bulten en mede dankzij alle goede zorgen, fantastische animatie, het lekkere weer en de goede voorzieningen hebben we een top tijd gehad! Wat een goede formule en wat een enthousiast team! Van receptie tot aan technische dienst: allen zeer aardig en gastvrij!

Genoten van het entertainment: parade, musical, muziek, shows en de vermakelijke typetjes. "Bam jongen, ik tag jou" zullen we tot kerst in ons hoofd horen nagalmen....

We logeerden in een Youpy wat comfortabel was met 3 kleine kindjes. Voordeel dat terras afgesloten kon worden. wel enge trap in de woonkamer. Luxe bedden!

Hier komen we zeker een keer terug als het aan ons ligt!

"Super camping!!!"vertalen
Janneke van Knippen...
10,0

10-08-2014 Net terug van 2 weken camperen met eigen caravan, wij stonden op een hele ruime plek aan een erg gezellig veldje. Voor de kids van 7 en 9 was er van alles te doen, het binnen en buiten bad, leuke glijbanen! bij slechtweer is het gigakonijnehol ideaal, kunnen ze lekker binnen spelen en met mooi weer is het gigakonijnenveld geweldig.
Vooral is het animatie team geweldig, dit zeker dankzij Martijn/Aart schroefdraad! de shows de parade noem maar op, niet alleen leuk voor de kinderen maar wij als ouders hebben ook echt krom gelegen tijdens de musicals. Iedereen op de camping is even vriendelijk van de eigenaar, de receptie medewerkers, de technische dienst tot de poestdames. Santitair was altijd schoon!Tijdens ons verblijf werd het 2de kindje van de eigenaars geboren, en de dag daarop werd gewoon voor heel de camping beschuit met muisjes gesmeerd, die de eigenaar zelf mee uit stond te delen! Waar zie je zoiets nog! Kortom: wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog terug!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping maar niet klantvriendelijk"vertalen
Angie
4,0
4,0
7,0

15-07-2014 Mooie camping! Wij bezochten hem van vrijdag 21.00 uur tot zondag 11.00 uur en betaalden daarvoor € 105,-. Aansluitend wilden we de camper laten staan van 11.00 uur tot 18.00 uur, maar dat moest zestig euro kosten. Buitensporig duur voor een plek die niet verhuurd was. Er was geen coulance mogelijk, we voelden ons niet langer welkom en zijn vertrokken.

Andere slechte ervaring: terwijl wij op het zwembadterras zaten, viel er bij een andere familie een wespenvanger kapot. We hielpen de bediening met opruimen. Toen de bediening het slagveld verliet vonden wij nog allerlei scherpe glassplinters. We attendeerden hen daarop, gaven hen de tip om een stofzuiger erover te halen (in het kader van zwembad-kinderen-blote voetjes), maar dat vond de bediening niet nodig. Omdat wij drie kinderen op blote voeten bij ons hadden, hebben we moeten besluiten om het terras te verlaten.

De camping is niet op zoek naar win-win situaties, maar biedt wel mooie faciliteiten en uitstekende mogelijkheden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Onze kinderen willen volgend jaar weer"vertalen
sillis
8,0

11-08-2014 We hebben genoten van 3 weken kamperen op plekje 213. Lekker zonnige plek en aan het eind van de dag lekker schaduw. Dichtbij 2 speeltuintjes geschikt voor onze jongste van 3 jaar. Het voetbalveld is ook dichtbij. Tussendoor loop je snel naar het "voren". Toiletgebouwen zijn uitmuntend schoon. Niet vies aangetroffen... en dat wil wat zeggen met al die mensen. Theater vond ik soms wel afgeladen vol, maar is ondanks dat erg grappig en leuk om te zien voor jong en oud. Ook de speelvijver is een aanrader en de activiteiten van het animatieteam waren top.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?